ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ Περιφερειακή Διεύθυνση Δυτικής Ελλάδας 7ηΠεριφέρεια Π.Ε. Αιτωλοακαρνανίας ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
Ασφαλής πλοήγηση <<Δεν μιμούμαστε οτι βλέπουμε στο διαδίκτυο,την τηλεόραση ή το σινεμά.>> 2
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Ντότσικας Νικόλαος Συνεργαζόμενοι: Τάξη: ΄Γ Τάξη: ΄Γ Τμήμα: 2 Ντότσικας Νικόλαος ΄Γ2
Η ά ομάδα χορηγεί το ερωτηματολόγιο στις υπόλοιπες τάξεις (Ερευνητές) Οι μαθητές χωρισμένοι σε τρείς ομάδες δρουν στο αντικείμενο που έχει ανατεθεί ανά ομάδα και ύστερα συζητούν για την έρευνά τους στο σύνολο της τάξης. Η ά ομάδα χορηγεί το ερωτηματολόγιο στις υπόλοιπες τάξεις (Ερευνητές) Η ΄β ομάδα παίρνει συνέντευξη από τους εκπαιδευτικούς των αντίστοιχων τάξεων.(Δημοσιογράφοι) Η΄γ ομάδα προετοιμάζει δραστηριότητα χειροτεχνίας παιχνίδι για τους υπόλοιπους μαθητές όπου έγινε παρουσίαση. Οι μαθητές χωρισμένοι σε τρείς ομάδες δρουν στο αντικείμενο που έχει ανατεθεί ανά ομάδα και ύστερα συζητούν για την έρευνά τους στο σύνολο της τάξης. Η ά ομάδα χορηγεί το ερωτηματολόγιο στις υπόλοιπες τάξεις (Ερευνητές) Η ΄β ομάδα παίρνει συνέντευξη από τους εκπαιδευτικούς των αντίστοιχων τάξεων.(Δημοσιογράφοι) Η΄γ ομάδα προετοιμάζει δραστηριότητα χειροτεχνίας παιχνίδι για τους υπόλοιπους μαθητές όπου έγινε παρουσίαση.
Η ά ομάδα χορηγεί το ερωτηματολόγιο στις υπόλοιπες τάξεις (Ερευνητές)
Η ΄β ομάδα παίρνει συνέντευξη από τους εκπαιδευτικούς των αντίστοιχων τάξεων. (Δημοσιογράφοι)
Η΄γ ομάδα προετοιμάζει δραστηριότητα χειροτεχνίας παιχνίδι για τους υπόλοιπους μαθητές όπου έγινε παρουσίαση.
Επιλέξαμε το θέμα αυτό … Ποια ήταν η αφορμή για να ασχοληθούμε με τους μαθητές μας με αυτό το θέμα; Η επιλογή του θέματος έγινε ύστερα από συζήτηση πάνω στο θέμα του διαδικτύου και της τηλεόρασης στο μάθημα της Γλώσσας και της Μελέτης περιβάλλοντος σχετικά με τις διαφημίσεις. Οι μαθητές έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον στο θέμα αφού είναι προσιτό στην ηλικία τους. Η επιλογή του θέματος έγινε ύστερα απο συζήτηση πάνω στο θέμα του διαδικτύου και της τηλεόρασης στο μάθημα της Γλώσσας και της Μελέτης περιβάλλοντος σχετικά με τις διαφημίσεις. Οι μαθητές έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον στο θέμα αφού είναι προσιτό στην ηλικία τους.
Η δράση μας …(5+ διαφάνειες … τις οποίες προσθέτετε εσείς) Η δράση μας …(5+ διαφάνειες … τις οποίες προσθέτετε εσείς) 1.Συζήτηση με τους μαθητές σχετικά με τις διαφημίσεις ,την τηλεόραση και το διαδίκτυο και κατασκευή ερωτηματολογίου 6 ερωτήσεων που προέκυψε απο την συζήτηση με τους μαθητές.Οι ερωτήσεις καταγράφηκαν απο το σύνολο των μαθητών. 2.Οι μαθητές χωρισμένοι σε τρείς ομάδες αναλαμβάνουν δράση για την ερευνά τους.Χορηγούν το ερωτηματολόγιο στις υπόλοιπες τάξεις ,παίρνουν συνέντευξη απο Δασκάλους των αντίστοιχων τάξεων και προετοιμάζουν δραστηριότητα -παιχνίδι οφθαλμαπάτης για για το θέμα ΄΄δεν μιμούμαστε οτι βλέπουμε στο διαδίκτυο ΄ 3.Στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου παρακολουθήσαμε οι ομάδες video σχετικό με το διαδίκτυο και συγκεκριμένα για το θέμα που μας αποσχολεί. 4.ακολούθησε συζήτηση , παράθεση ιδεών και βιωματικών εμπειριών απο τους μαθητές.
1.Συζήτηση με τους μαθητές σχετικά με τις διαφημίσεις ,την τηλεόραση και το διαδίκτυο και κατασκευή ερωτηματολογίου 6 ερωτήσεων που προέκυψε από την συζήτηση με τους μαθητές. Οι ερωτήσεις καταγράφηκαν από το σύνολο των μαθητών.
2.Οι μαθητές χωρισμένοι σε τρείς ομάδες αναλαμβάνουν δράση για την ερευνά τους. Χορηγούν το ερωτηματολόγιο στις υπόλοιπες τάξεις, παίρνουν συνέντευξη από Δασκάλους των αντίστοιχων τάξεων και προετοιμάζουν δραστηριότητα -παιχνίδι οφθαλμαπάτης για το θέμα ΄΄δεν μιμούμαστε ότι βλέπουμε στο διαδίκτυο ΄
3.Στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου παρακολουθήσαμε οι ομάδες video σχετικό με το διαδίκτυο και συγκεκριμένα για το θέμα που μας απασχολεί.
4.ακολούθησε συζήτηση , παράθεση ιδεών και βιωματικών εμπειριών από τους μαθητές
Μας επισκέφτηκαν… Αναφερόμαστε σε εξωτερικούς συνεργάτες μας π.χ. Ψυχολόγος ή αστυνομικός δίωξης του ηλεκτρονικού εγκλήματος και κάποιες χαρακτηριστικές εντυπώσεις των παιδιών για αυτές τις παρεμβάσεις.
Παρουσιάσαμε … Οι μαθητές του Γ2 τμήματος με την έρευνά τους και την κατασκευή τους έκαναν γνωστό στους υπόλοιπους μαθητές του σχολείου μέσα από τη βιωματική παρατήρηση και εμπλοκή τους στην δραστηριότητα ότι δεν πρέπει να μιμούμαστε ότι βλέπουμε. Ακόμη μέσα από την έρευνα των δημοσιογράφων προέκυψαν αποτελέσματα όπου συζητήθηκαν με τους υπόλοιπους μαθητές που συμμετείχαν. Τέλος οι τρείς ομάδες κατασκεύασαν σε χαρτόνι τον τίτλο σύνθημα και τον παρουσίασαν στους υπόλοιπους μαθητές.. Μέσα από την δραστηριότητα του παιχνιδιού οι μαθητές ενθουσιασμένοι διαπιστώνουν οτι μπορούμε πολλές φορές να εξαπατηθούμε και με τον πιο απλό τρόπο.Παρουσιασαμε το παιχνίδι στους υπολοιπες μαθητές. Μελετήσαμε τα ερωτηματολόγια που λάβαμε απο τους μαθητές των τάξεων και συγκρίναμε με τα δεδομένα όπου συλλέξανε οι δημοσιογράφοι απο τους δασκάλους. Καταγράψαμε και παρουσιάσαμε στηνσχολική τάξη τα αποτελέσματα.Συντάξαμε ένα μικρό φυλλάδιο
Ας αξιολογηθούμε… Οι μαθητές έμειναν πολύ ικανοποιημένοι απο το αποτέλεσμα καθώς και όλοι που είχαν συμμετάσχει στην ερευνά μας .Ιδιαίτερα χαρουμενοι και επιβεβαιωμένοι ένιωσαν όλοι ύστερα από την βιωματική τους δραστηριότητα.. Οι μαθητές έμειναν πολύ ικανοποιημένοι απο το αποτέλεσμα καθώς και όλοι που είχαν συμμετάσχει στην ερευνά μας.
Κλείνοντας… Οι μαθητές κατασκεύασαν ανά ομάδα το κεντρικό σύνθημα τους για το διαδίκτυο και το τοποθέτησαν κάτω από την τηλεόραση όπου υπάρχει στην αίθουσα διδασκαλίας. 20