Υπεύθυνος Καθηγητής: Μάριος Κουκουνάρας Λιάγκης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
Advertisements

E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Ειδικά θέματα διδακτικής των Οικονομικών Συνέχεια… Μεθοδολογικές προσεγγίσεις 4 η διάλεξη.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Οι προοπτικές.
Εκπαιδευτικοι εν δρασει νεα πολυτροπικη διδακτικη
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Παίζω και μαθαίνω στο moodle. Μια εφαρμογή, παράδειγμα καλής πρακτικής Νταλούκας Β. Κωνσταντούλας Κ. Δαούσης Δ. Λιακοπούλου Ε.
Στέλλα Καραολιά Βαλεντίνα Θεοδοσίου 20 Απριλίου 2013
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ:
Ο επικοινωνιακός ρόλος του εκπαιδευτικού σε συμβατικά, υπολογιστικά και δικτυακά περιβάλλοντα μάθησης Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.ED.
ΞΑΝΘΟΥΛΗ ΜΑΡΙΑ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΕΞΑΜΗΝΟ Α. Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΓΝΩΣΤΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΑΝΤΙΤΑΣΣΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΠΙΧΙΕΒΙΟΡΙΣΜΟ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΗΧΑΝΙΣΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΜΑΘΗΣΗΣ ΤΥΠΟΥ Ε-Α.
Θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Δρ. Χριστίνα Χατζησωτηρίου Συνάντηση 5 η.
Δρ Ι.Π.Αμπελάς Ορισμός, αίτια, συνέπειες, τρόποι αντιμετώπισης
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
«Εκπαίδευση Εκπαιδευτών ΙΕΚ ΠΑΤΡΑΣ» ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ Γ’ Λυκείου
Οργανικός και Λειτουργικός Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
Εγκαθιδρυμένη ή Εμπλαισιωμένη Νόηση ή Γνώση (Situated Cognition)
Διδακτική Πληροφορικής
Βασικές συνιστώσες/εντολές ενός αλγορίθμου
Ιχνηλατώντας το «καινούριο» στο σύγχρονο σχολείο.
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
Η χρήση του Kidspiration στα Ελληνικά Θέμα « Ανθρώπινα Δικαιώματα »
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
Γεωργία Τσαπάλου & Στέλλα Κούρτη Μια μικρή εισαγωγή : Η σημασία της ερώτησης στην διδακτική διαδικασία  Η ερώτηση αποτελεί συστατικό μέρος του λόγου.
Ερωτηματική μέθοδος Η ερωτηματική μέθοδος είναι αμφίδρομη επικοινωνία Αποτελείται από δύο στοιχεία: την ερώτηση και την απάντηση Θέτει τον εκπαιδευόμενο.
Εργασία στο Μάθημα: «Εκπαιδευτική τεχνολογία-Πολυμέσα» Διδάσκων : Άγγελος Γιαννούλας Ομάδα εργασίας Λινάρδος Γεώργιος Μπουντούρης Παναγιώτης Ντιγριντάκη.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
«Κοινωνική Μάθηση» Α.Bandura
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών
ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 11
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Albert Bandura Κοινωνιογνωστική Θεωρία
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Βιολογία Γυμνασίου.
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
Χριστίνα Γεωργιάδη Δανάη Χατζηαποστόλου
Ευάλωτες Κοινωνικά Ομάδες Κρατούμενοι
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
Ενότητα 2_2 Η αρχή των επιδόσεων στην κοινωνία και στο σχολείο
Πορεία Διδασκαλίας-Στάδια Διδασκαλίας
Ο πολυσύνθετος ρόλος του εκπαιδευτικού
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Μαρία-Κυριακή Καρατζομπάνη
Οι ΚοινωνικογνωστικεΣ και ΚονστρουκτιβιΣτικεσ ΑποψειΣ για την ΜΑθηση
Ανάθεση Εργασίας (Homework Assignment)
Αποτελεσματικός εκπαιδευτικός και αποτελεσματική διδασκαλία
– Η ταυτότητα του ρόλου του φύλου
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Oι θεωρίες της κοινωνικής μάθησης
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Οργανικός και Λειτουργικός Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Προσωπο-κεντρική θεωρία (person-centred)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Υπεύθυνος Καθηγητής: Μάριος Κουκουνάρας Λιάγκης Οι Παιδαγωγικές Μέθοδοι σύμφωνα με τους Albert Bandura, David Ausubel και Carl Rogers Στάθης Παπαδόπουλος Χριστίνα Παπούλια Υπεύθυνος Καθηγητής: Μάριος Κουκουνάρας Λιάγκης

Albert Bandura

Κοινωνική Μάθηση

Πρότυπα Συμπεριφοράς Παρατήρηση Αξιολόγηση Καταλληλόλητας Αφομοίωση Συμπεριφοράς

Σωστή μίμηση συμπεριφοράς Ενθάρρυνση για προσοχή στη συμπεριφορά Παρότρυνση για κρίση της συμπεριφοράς Ευχέρεια για αναπαραγωγή συμπεριφοράς Κίνητρο για αναπαραγωγή

Συμπεράσματα Τρόπος συμπεριφοράς Μη επιλογή στερεοτύπου Ικανότητα μαθητών για αναπαραγωγή συμπεριφοράς (πρότυπο)

David Ausubel

Θεωρία Μάθησης Αύξηση της έντασης του μαθήματος Σύνδεση με προηγούμενες εμπειρίες Αύξηση έντασης μαθήματος Σύνδεση μαθήματος με προηγούμενες εμπειρίες Εισαγωγή μαθήματος σε βασικό επίπεδοf

Συμπεράσματα Κατανόηση + Νόημα Βασικά για μάθηση Κατανόηση + Νόημα Βασικά για μάθηση Ανακεφαλαίωση προηγούμενης διάλεξης Διεύρυνση προηγούμενης γνώσης Οργάνωση και παράδοση νέου υλικού Τεστ για αξιολόγηση Ανακεφαλαίωση Περιγραφή επόμενης διάλεξης

Carl Rogers

Η Θεωρία προσωπικότητας Μαθηματική Αναλογία Διευκόλυνση Σεβασμός Εμπάθεια

Πρακτική Χρήση Εμπιστοσύνη, ειλικρίνεια, και πλήρης ισότητα μεταξύ του εκπαιδευτή και του εκπαιδευομένου Μαθαίνουμε τις προσδοκίες των μαθητών από το μάθημα και σκεφτόμαστε γόνιμα τις προοπτικές τους Πεποίθηση στο ρόλο σου ως παιδαγωγός, όχι ως διευθυντής ή ελεγκτής.

Βιβλιογραφία Albert Bandura. (2015, Ιούλιος 07). Ανάκτηση από GoodTherapy.org: http://www.goodtherapy.org/famous-psychologists/albert-bandura.html Bates, B. (2016). Learning Theories Simplified…and how to apply them to teaching. Λονδίνο: Sage. Carl Rogers. (2015, Ιούνιος 07). Ανάκτηση από GoodTherapy.org: http://www.goodtherapy.org/famous-psychologists/carl-rogers.html David P. Ausubel. (n.d.). Ανάκτηση από David P. Ausubel: http://www.davidausubel.org/ Rogers, C. (1970). Encounter Groups. Harper Collins Publishers. Rogers, C. (1995). On Becoming a Person: A Therapist's View of Psychotherapy. Mariner Books. Διάσημοι Ψυχολόγοι Μπαντούρα Άλμπερτ. (n.d.). Ανάκτηση από e-psychology.gr: https://www.e-psychology.gr/diasimoi-psychologoi/1126-albert-bandura.html Καλομοιράκης, Π. (2013, Μάρτιος 2). Η Θεωρία Προσωπικότητας του Carl Rogers. Ανάκτηση από Θέματα Συμβουλευτικής & Ψυχοθεραπείας: http://psycho8erapia.blogspot.gr/2013/03/carl-rogers.html  

Ευχαριστώ για το χρόνο σας!!! Ερωτήσεις ;