Νομική Πληροφορική Δρ. Δαμιανός Σακάς.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Διαδίκτυο (Internet) Διευθύνσεις IP. 2 Ιεραρχικές ΙΡ διευθύνσεις  Κάθε host στο διαδίκυο έχει μια διεύθυνση που καλείται IP address.  Αυτή η διεύθυνση.
Advertisements

1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
6 ο Συνέδριο Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ Ε.Ε. για την περίοδο για την περίοδο (ΔΕΥΤΕΡΟΣ.
Παραβίαση δικαιωμάτων του παιδιού - παιδική εργασία.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ.
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
Διαδίκτυο / Internet (International Network). Οδικό Δίκτυο.
ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ- ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΛΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ -Η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΣΥΜΒΟΛΗΣ ΤΩΝ ΗΘΙΚΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ-
Κάντε κλικ για να επεξεργαστείτε τον υπότιτλο του υποδείγματος Θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Θεσσαλίας Συνάντηση.
Τ.Ε.Ι. ΑΘΗΝΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΑΘΗΝΑ Πηγές Πληροφόρησης στις Κοινωνικές και.
Νομική Πληροφορική Δρ. Δαμιανός Σακάς. Η Κοινωνία της Πληροφορίας.
Διαδικτυακές συναλλαγές στον Τουρισμό (e-tourism) (Θ) Ενότητα 10: e-marketing και τουρισμός Δρ.Βασιλική Κατσώνη, Επίκουρος Καθηγήτρια ΤΕΙ Αθήνας Τμήμα.
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος. Ικανοποίηση του πελάτη: το κλειδί για την πίστη των πελατών  Η ανώτερη εξυπηρέτηση του πελάτη δημιουργεί ικανοποίηση.
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
Προσαρμογή των Υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας στις ανάγκες υγείας των πολιτών της τοπικής κοινωνίας 1/2 Στρατηγικοί Άξονες: Διαμόρφωση αξιόπιστου.
Νομικά Θέματα Πληροφορικής
Πρακτική επιμόρφωσης Έρευνα αγοράς Καταγραφή αναγκών επιμόρφωσης
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
Εφηβοι Στο διαδικτυο Cyber Bullying Phishing Διαδικτυακός εθισμός.
Κεντρο πληροφορησησ ανεργων τησ γ.σ.ε.ε.(κεπεα)
«Δημότης Αμαρουσίου» η τεχνολογία στην υπηρεσία του Πολίτη
Πρακτική άσκηση φοιτητών
Προτεραιότητες πολιτικής
Νομικά Θέματα Πληροφορικής
Τι είναι το domain name system (DNS)
Η σκοτεινή πλευρά του Διαδικτύου Εθισμός
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
Κεφάλαιο 6o. Επίπεδο εφαρμογής
Πλατφόρμα Δήλος (Delos)
Συμβουλές για επιτυχημένες παρουσιάσεις στο PowerPoint
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
1η Νοσηλευτική Ημερίδα Ελληνικής Εταιρείας Παιδιατρικής Νοσηλευτικής
Η ΚΑΠ μετά το 2014 : Επισημάνσεις & Θέσεις της ΠΑΣΕΓΕΣ
ΘΕΜΑ : ΑΘΛΗΣΗ – ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Να ζωογονούν το ανθρώπινο πνεύμα με την παροχή βιβλίων
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Εναλλακτικές μέθοδοι αξιολόγησης
ΤΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Θέμα Μεταπτυχιακής Εργασίας
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΜΙΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΤΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΤΗΣ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Τ.Ε.Ι. Ιονίων Νήσων Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας - Λευκάδα
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ΑΕΠΠ
Διάλεξη 13η Προέλευση και λειτουργικότητα του εξεικονισμού της εκπαίδευσης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
Πλοήγηση στο Διαδίκτυο
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΙΙ. Η κοινωνία της πληροφορίας
Survey123® System Η “φωνή” του πελάτη σας.
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
8. ΚτΠ και προστασία του καταναλωτή Βασίλης Γ. Χατζόπουλος, Επ
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Κεφάλαιο 12: Ο Παγκόσμιος Ιστός – Εισαγωγή στην έννοια του Υπερκειμένου Λέξεις Κλειδιά: Διαδίκτυο, Παγκόσμιος Ιστός (World Wide Web), ιστοσελίδα.
Συμβουλές Πωλήσεων Καλοκαίρι 2018 ON LINE Εκπαίδευση - Αύγουστος 2018.
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
Αποικίες στον Άρη Top Six Χατζής Πέτρος Χατζής Ευάγγελος
4η ΕΝΟΤΗΤΑ «Φορείς – Οργανισμοί – Χάρτα δικαιωμάτων»
Πρακτική άσκηση φοιτητών
Ζωοτεχνία Ι Πρώτο μάθημα: Εισαγωγή στη Ζωοτεχνία
Τα ψηλά βουνά -Η κατάρα του πεύκου-
Κεφάλαιο 6o. Επίπεδο εφαρμογής
Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
Net neutrality στο διαδίκτυο/ Κανονισμόσ ΕΕΤΤ Ανοικτού διαδικτύου(Εξειδίκευση θεμάτων Καν.(ΕΕ) 2015/2120) ΠΜΣ Ανταγωνισμού και Άυλων Αγαθών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Νομική Πληροφορική Δρ. Δαμιανός Σακάς

Ο κυβερνοχώρος ως νέο πεδίο ανθρώπινης δραστηριότητας

Ψηφιακή Βιομηχανική Επανάσταση Βιομηχανική Επανάσταση Η πρώτη φάση της βιομηχανικής επανάστασης (1750-1870) χαρακτηρίζεται ως η εποχή του άνθρακα και του σιδήρου Η δεύτερη φάση της βιομηχανικής επανάστασης (1870 και μετά). Αυτό οφείλεται στο συνδυασμό δύο στοιχείων: στη χρησιμοποίηση νέων πηγών ενέργειας (ηλεκτρική ενέργεια και πετρέλαιο) και στην εφαρμογή της επιστημονικής γνώσης στη βιομηχανία. Αυτό σημαίνει διάχυση πληροφορίας σε μικρά τμήματα του κράτους

Ψηφιακή Βιομηχανική Επανάσταση “ψηφιακή βιομηχανική επανάσταση” (ως τρίτη φάση της βιομηχανικής επανάστασης) έκανε την εμφάνισή της στις αρχές του 1970 με την ψηφιοποίηση της πληροφορίας και την διάδοσή της μέσω νέων τηλεπικοινωνιακών μορφών σε μικρά τμήματα του κράτους, της οικονομίας και του πληθυσμού η Κοινωνία της Πληροφορίας - όχι μόνο ως τεχνολογικό αλλά και ως κοινωνικό και οικονομικό φαινόμενο - τείνει να ταυτιστεί με το Διαδίκτυο

2 χρόνια από την ψήφιση του Νέου Τηλεπικοινωνιακού Νόμου http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/index.html

Παρανομίες του Τηλεπικοινωνιακού Νόμου

Τα χαρακτηριστικά του κυβερνοχώρου Γιατί όμως είναι δύσκολος ο έλεγχος του κυβερνοχώρου; Τα τεχνικά εργαλεία είναι νέα, εξελίσσονται διαρκώς και συχνά με μη προδιαγνώσιμο τρόπο Υπάρχουν πολλές κατηγορίες συμμετεχόντων στην επικοινωνία στον κυβερνοχώρο φορείς εκμετάλλευσης τηλεπικοινωνιών φορείς παροχής υπηρεσιών πρόσβασης στο Διαδίκτυο, φορείς παροχής υπηρεσιών Διαδικτύου, φορείς παροχής περιεχομένου, χρήστες

Φορείς Εκμετάλλευσης Τηλεπικοινωνιών Σε τι υποχρεούνται ; Tον Νοέμβριο του 2007 η Ευρωπαϊκή Επιτροπή για την Κοινωνία της Πληροφορίας και τα ΜΜΕ είχε προτείνει σειρά θεσμικών μεταρρυθμίσεων για τις τηλεπικοινωνίες. Οι αλλαγές που είχαν προταθεί αφορούσαν θέματα ανταγωνισμού,  δικαιωμάτων των καταναλωτών, την πρόσβαση σε  Internet υψηλής ταχύτητας, τις ευρυζωνικές συνδέσεις και την καθιέρωση ενός ευρωπαϊκού οργάνου για τις τηλεπικοινωνίες

Φορείς Εκμετάλλευσης Τηλεπικοινωνιών Σε τι υποχρεούνται ; Ίδρυση του Ευρωπαϊκού Οργάνου των ρυθμιστικών αρχών τηλεπικοινωνιών BEREC (άνοιξη 2010). Καλύτερη ενημέρωση του καταναλωτή. Καλύτερη πρόσβαση στις υπηρεσίες ανάγκης 112 Επιτάχυνση της ευρυζωνικής πρόσβασης για όλους τους Ευρωπαίους. Ενθάρρυνση του ανταγωνισμού και των επενδύσεων σε δίκτυα πρόσβασης επόμενης γενιάς Η προστασία των καταναλωτών κατά της παραβίασης προσωπικών δεδομένων και spam.

Φορείς Εκμετάλλευσης Τηλεπικοινωνιών Παράλληλα με «συστάσεις» η ΕΕ προσπαθεί να ενισχύσει τον ανταγωνισμό προς όφελος του καταναλωτή Τα τέλη τερματισμού κινητών κλήσεων διέφεραν πολύ στην ΕΕ το 2008, από 0,02 ευρώ/λεπτό (στην Κύπρο) έως 0,15 ευρώ/λεπτό (στη Βουλγαρία). Τα εν λόγω τέλη (κατά μέσο όρο 8,55 ευρωλεπτά ανά ωριαίο λεπτό) είναι επίσης κατά κανόνα δεκαπλάσια από τα τέλη τερματισμού σταθερών (κατά μέσο όρο κυμαίνονται από 0,57 έως 1,13 ευρωλεπτά ανά ωριαίο λεπτό). Η εξάλειψη των στρεβλώσεων στις τιμές μεταξύ τηλεφωνικών οργανισμών σε όλη την ΕΕ θα μειώσει τις τιμές καταναλωτή για φωνητικές κλήσεις στο εσωτερικό καθώς και μεταξύ των κρατών μελών, επιτυγχάνοντας εξοικονόμηση τουλάχιστον 2 δις ευρώ προς όφελος επιχειρήσεων και οικιακών χρηστών

Φορείς Παροχής Υπηρεσιών Πρόσβασης στο Διαδίκτυο Στις μέρες μας είναι άρρηκτα συνδεδεμένοι με την προηγούμενη κατηγορία και τους διέπει η ίδια νομοθεσία.

Φορείς Παροχής Υπηρεσιών Πρόσβασης στο Διαδίκτυο Μεγάλη Ανάπτυξη στον κλάδο αυτό για την Ελλάδα ωστόσο παραμένουμε στις τελευταίες θέσεις της ΕΕ

Αδεσμοποίητη Πρόσβαση στο Τοπικό Βρόχο (ΑΠΣΒ) Η Αδεσμοποίητη Πρόσβαση στο Τοπικό Βρόχο (ΑΠΣΒ) διέπετε από την ίδια νομοθεσία με τους κλασικούς Φορείς Παροχής Υπηρεσιών Πρόσβασης στο Διαδίκτυο NOMOΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘ. 3431 Περί Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και άλλες διατάξεις ενσωματώνοντας συγχρόνως και τις οδηγίες 2002/19/ΕΚ, 2002/20/ΕΚ, 2002/21/ΕΚ, 2002/22/ΕΚ και 2002/77/ΕΚ.

Φορείς Παροχής Υπηρεσιών Διαδικτύου Τα πακέτα φιλοξενίας οποιουδήποτε μεγέθους ιστοσελίδας. Audio streaming είναι η ζωντανή ροή ηχητικού σήματος μέσω του διαδικτύου. H υπηρεσία απευθύνεται σε ραδιοφωνικούς σταθμούς, συγκροτήματα και γενικά σε όποιον θέλει να να παίζει τραγούδια μέσω του διαδικτύου. Κατασκευή ιστοσελίδων. Αγορά, καταχώρηση και τη συντήρηση του domain name με καταλήξεις gr, .com, .net, .org, κ.λπ.

Ευθύνη των μεσαζόντων παροχής υπηρεσιών οι φορείς παροχής υπηρεσιών υποδομής ή υπηρεσιών πρόσβασης δεν είναι δυνατόν να θεωρηθούν υπεύθυνοι για τις διαβιβαζόμενες πληροφορίες, υπό τον όρο ότι δεν αποτελούν την αφετηρία της μετάδοσης των πληροφοριών και δεν επιλέγουν τον αποδέκτη της μετάδοσης ούτε τις μεταδιδόμενες πληροφορίες.

Καταχωρητές Ονομάτων Χώρου Καταχωρητές Ονομάτων Χώρου Με τελευταία ενημέρωση υπάρχουν 498 Καταχωρητές Ονομάτων Χώρου στο Ιντερνετ http://www.services.eett.gr/registry/dom/list.do

Καταχωρητές Ονομάτων Χώρου Καταχωρητές Ονομάτων Χώρου Top Host

Υπό διαβούλευση ο κανονισμός διαχείρισης και εκχώρησης ονομάτων χώρου Υπό διαβούλευση ο κανονισμός διαχείρισης και εκχώρησης ονομάτων χώρου .gr Σχετική Νομοθεσία για τους καταχωρητές .gr α. τον Ν. 3431/2006 «Περί Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και άλλες Διατάξεις» (ΦΕΚ 13/Α/3-2-2006) και ιδίως το άρθρο 12 παρα. κδ’ και μα’ β. την Απόφαση της ΕΕΤΤ 351/76/20-5-2005 «Κανονισμός Διαχείρισης και Εκχώρησης Ονομάτων Χώρου με κατάληξη .gr» (ΦΕΚ 717/Β/27-5-2005) όπως έχει τροποποιηθεί με τις Αποφάσεις της ΕΕΤΤ: ΑΠ ΕΕΤΤ 353/185, (ΦΕΚ 1251/Β/6.9.2005) Διόρθωση ΦΕΚ 1545/9.11.2005)], γ. το γεγονός ότι από τις διατάξεις αυτής της Απόφασης δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του Κρατικού Προϋπολογισμού,

Οδηγία της EE για το ηλεκτρονικό εμπόριο Πεδίο εφαρμογής. Η οδηγία καλύπτει όλες τις υπηρεσίες της κοινωνίας της πληροφορίας : τις υπηρεσίες μεταξύ επιχειρήσεων, τις υπηρεσίες μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών, τις δωρεάν υπηρεσίες που χρηματοδοτούνται, υπηρεσίες που επιτρέπουν τη διεκπεραίωση ηλεκτρονικών συναλλαγών σε απευθείας σύνδεση on-line εφημερίδες και περιοδικά, on-line βάσεις δεδομένων, on-line χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες, on-line επαγγελματικές υπηρεσίες on-line ψυχαγωγικές υπηρεσίες on-line marketing και διαφήμιση, υπηρεσίες πρόσβασης στο Internet

Οδηγία της EE για το ηλεκτρονικό εμπόριο Διαφάνεια Τα κράτη μέλη οφείλουν να εξασφαλίζουν μέσω της νομοθεσίας τους ότι οι φορείς παροχής υπηρεσιών της κοινωνίας της πληροφορίας προσφέρουν στους αποδέκτες τους και στις αρμόδιες αρχές εύκολη, άμεση και συνεχή πρόσβαση στις βασικές πληροφορίες που αφορούν τις δραστηριότητές τους: επωνυμία, γεωγραφική διεύθυνση, ηλεκτρονική διεύθυνση, αριθμό εγγραφής στο εμπορικό μητρώο, επαγγελματικό τίτλο εγγραφή σε επαγγελματική ένωση, αριθμό ΦΠΑ

Οδηγία της EE για το ηλεκτρονικό εμπόριο Εμπορικές επικοινωνίες και spamming Οι εμπορικές επικοινωνίες πρέπει να είναι σαφώς αναγνωρίσιμες και μη επιδεχόμενες παρερμηνειών (άρθρο 6) ούτως ώστε να αυξηθεί η εμπιστοσύνη των καταναλωτών και να διασφαλιστούν θεμιτές εμπορικές πρακτικές. Επιπλέον, οι εμπορικές επικοινωνίες μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πρέπει να είναι σαφώς αναγνωρίσιμες ευθύς ως περιέρχονται στον αποδέκτη. Τα κράτη μέλη οφείλουν εξάλλου να λάβουν μέτρα με τα οποία να εξασφαλίζεται ότι οι φορείς παροχής υπηρεσιών που προβαίνουν σε ανεπίκλητες εμπορικές επικοινωνίες μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου συμβουλεύονται τακτικά τα μητρώα «επιλογών» (σύστημα opt-out) στα οποία μπορούν να εγγράφονται τα φυσικά πρόσωπα που δεν επιθυμούν να λαμβάνουν τέτοιες εμπορικές επικοινωνίες και σέβονται την επιλογή αυτών των προσώπων.

Οδηγία της EE για το ηλεκτρονικό εμπόριο Συμβάσεις που συνάπτονται με ηλεκτρονικά μέσα Η οδηγία προβλέπει ότι τα κράτη μέλη οφείλουν να καταργήσουν οποιαδήποτε απαγόρευση ή περιορισμό της χρήσης ηλεκτρονικών συμβάσεων. Επιπλέον, διασφαλίζει νομική ασφάλεια καθορίζοντας ορισμένες υποχρεώσεις παροχής πληροφοριών σχετικών με τη σύναψη των ηλεκτρονικών συμβάσεων. Οι σχετικές διατάξεις της οδηγίας συμπληρώνουν εκείνες της οδηγίας του 1999 περί ηλεκτρονικών υπογραφών

Οδηγία της EE για το ηλεκτρονικό εμπόριο Παρεκκλίσεις ορισμένες δραστηριότητες αποκλείονται του πεδίου εφαρμογής (παράρτημα 1), όπως οι συμβολαιογραφικές δραστηριότητες ή η υπεράσπιση ενός πελάτη στο δικαστήριο τα κράτη μέλη δύνανται να λαμβάνουν μέτρα που περιορίζουν την ελεύθερη κυκλοφορία υπηρεσιών που προέρχονται από άλλο κράτος μέλος (παρεκκλίσεις κατά περίπτωση) εφόσον τα μέτρα αυτά είναι αναγκαία για λόγους π.χ. προστασίας ανηλίκων, δημόσιας υγείας ή προστασίας των καταναλωτών

Φορείς Παροχής Περιεχομένου Όλοι οι κατασκευαστές λειτουργικών συστήματων κινητών τηλεφώνων παρέχουν πλειάδα εφαρμογών Free With charge

Φορείς Παροχής Περιεχομένου Παροχή κλεμμένου υλικού

Χρήστες Τα Blog είναι ένας από τους τομείς που οι καταναλωτές θα πρέπει να δείξουν μεγάλη προσοχή

Your Topic Goes Here Your subtopic goes here