Πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ1 Σημεία Βελτίωσης Ελευθερία Ν. Γωνίδα Αναπλ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ECTS Νέος Οδηγός για τους Χρήστες για τους Χρήστες.
Advertisements

GRUNDTVIG Nikolai Frederik Severin Grundtvig ( )
«Erasmus για όλους» το νέο πρόγραμμα
Οδηγία για τις Υπηρεσίες στην Εσωτερική Αγορά και Ηλεκτρονικό Σύστημα Πληροφόρησης - ΙΜΙ.
Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
1 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ Νέο ευρωπαϊκό πρόγραμμα κινητικότητας επιχειρηματιών Λευκωσία, 2011 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ.
Ημερίδα: Η πορεία της αξιολόγησης στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Στόχοι και προοπτικές - 1 η Νοεμβρίου 2012 Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης Προβλήματα – Δράσεις/Προτάσεις.
Ημερίδα Γραφείου Διασύνδεσης 21/11/2006 ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΑΣΜΟΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πληροφοριακές.
Πως κρίνετε συνολικά την εκπαιδευτική σας εμπειρία στο Πανεπιστήμιο Κρήτης 1.Μη ικανοποιητική 2.μέτρια 3.ικανοποιητική 4.πολύ καλή 5.δεν έχω γνώμη.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ERASMUS+: Η κινητικότητα στην Ανώτατη Εκπαίδευση
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ Αθήνας ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΑΘΗΝΑΣ Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 9.1 Εθνικές και Ευρωπαϊκές πολιτικές για την επικύρωση των εμπειριών τοποθέτησης.
Πληροφοριακό Σύστημα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΙΠΑΕ(1) Η μέθοδος αξιολόγησης «Institutional Review» που εφαρμόζεται από την QAA. Αριστέα Γκόντρα Quality Assurance.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ Ε.Μ. / Ι.Κ.Υ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ «ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ERASMUS» “Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS”
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΪΔΡΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Ανώτατη Εκπαίδευση ERASMUS. ΔΡΑΣΕΙΣ 1) Κινητικότητα φοιτητών για σπουδές 2) Κινητικότητα φοιτητών για πρακτική άσκηση 3) Κινητικότητα προσωπικού για διδασκαλία.
«Ευκαιρίες μετακίνησης μέσω του προγράμματος Erasmus+» Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ΤΕΕΠ-2014 ©
Σύστημα Διαxείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ) ΑΠΘ Αίθουσα Συγκλήτου 13 Ιουλίου 2012.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Erasmus+ - KA1 Ημερίδα Παροχής Πληροφοριών για την υλοποίηση των σχεδίων ΚΑ103 Λευκωσία, 8 Ιουλίου 2015.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός Τμηματικά Υπεύθυνος: Αν. Καθηγητής Γ. Μαρνέλλος Διαχείριση: Κ. Βαφειάδης Ημερίδα Απολογισμού.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Τεχνική ημερίδα διαχείρισης ΚΑ1/ Tομέας Ανώτατης Εκπαίδευσης Όμιλοι Κινητικότητας: Προκλήσεις & Ευκαιρίες Aθήνα, 22 Οκτωβρίου 2015 Μαυρογιώργου.
Τελική Έκθεση: Πώςαποτυπώνεται η Αποτελεσματική Διαχείριση ενός Σχεδίου Κινητικότητας Τελική Έκθεση: Πώς αποτυπώνεται η Αποτελεσματική Διαχείριση ενός.
Ημερίδα ενημέρωσης και διάδοσης αποτελεσμάτων για το Πρόγραμμα ERASMUS 29 Νοεμβρίου 2011 Aθήνα, “Athens Park Hotel” «Το Πρόγραμμα ERASMUS μετά το 2013»
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
Έλεγχοι : Διαδικασίες - Ευρήματα “ Έκθεση Ελέγχου χωρίς παρατηρήσεις” Αθήνα, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, 22 Οκτωβρίου 2015 Φίλιππος Κουμπούνης Υπεύθυνος Οικονομικής.
Ι.Κ.Υ. (ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ) COMENIUS (ΚΟΜΕΝΙΟΥΣ ) ΕΥΡΩΠΑΪΚO ΠΡΟΓΡΑΜΜA.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ERASMUS+: Η κινητικότητα στην Ανώτατη Εκπαίδευση Θεσσαλονίκη Ευφροσύνη Παπασταματίου 17 Φεβρουαρίου 2014 Υπεύθυνη για την Ανώτατη Εκπαίδευση.
Ημερίδα ενημέρωσης και διάδοσης αποτελεσμάτων για το Πρόγραμμα ERASMUS Aθήνα, 10 Δεκεμβρίου 2012 «Το νέο Πρόγραμμα » Ελίνα Μαυρογιώργου, IKY-Erasmus.
Διεθνής Κινητικότητα: Νέα Δράση και Οδηγίες Διαχείρισης Γιαννούλη Βάσω Συντονίστρια Τομέα Ανώτατης Εκπαίδευσης Erasmus+, EM/IKΥ Erasmus+/Τομέας Ανώτατης.
ΣΥΜΒΑΣΗ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ERASMUS+ ΑΛΛΑΓΕΣ - ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ 22 Οκτωβρίου 2015, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών Βάσω Γιαννούλη Συντονίστρια του τομέα της Ανώτατης Εκπαίδευσης.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ‘ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ’ τομεακό πρόγραμμα Erasmus “ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ακ. έτους ” ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ/ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ERASMUS+
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
Κινητικότητα Προσωπικού (ΚΑ1)
KA2: Strategic Partnerships Στρατηγικές Εταιρικές Σχέσεις
Erasmus EMaTTech.
Workshop 2: Διεθνοποίηση Ανώτατης Εκπαίδευσης
Παρασκευή, 27 Μαΐου 2011 Αθήνα, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Ψυχολογίας
Erasmus+ International Credit Mobility
Δ.Ι.Ε.Κ. Αμαρουσίου «Προσχολική εκπαίδευση και αγωγή: Προσεγγίζοντας το Ιταλικό εκπαιδευτικό σύστημα» Eσπερίδα για τη διάχυση των αποτελεσμάτων του προγράμματος.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Α΄ ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΛΕΜΕΣΟΥ Κάτοχος Χάρτη Κινητικότητας
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ1 Σημεία Βελτίωσης Ελευθερία Ν. Γωνίδα Αναπλ 14/12/2015

Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ΑΠΘ Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ΑΠΘ Σπουδές Πρακτική Άσκηση Διδασκα-λία Επι-μόρφωση ERASMUS+ KA1 (ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ)

Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ΑΠΘ Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ΑΠΘ Στόχοι του προγράμματος ΚΑ1 Ενίσχυση γνώσεων και δεξιοτήτων των νέων ανθρώπων (αντικείμενο σπουδών, γλωσσική επάρκεια) Απόκτηση πολύτιμης εργασιακής εμπειρίας και σύνδεση με την αγορά εργασίας Προσωπική ανάπτυξη (αλληλεπίδραση με νέους ανθρώπους από όλο τον κόσμο, δεξιότητες ζωής) Προαγωγή της συνεργασίας μεταξύ επιστημόνων και ανταλλαγή καλών πρακτικών (διδασκαλία και διαχείριση) Εκσυγχρονισμός προγραμμάτων σπουδών Ενδυνάμωση της ιδιότητας του Ευρωπαίου πολίτη, πολίτη του κόσμου.

Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ΑΠΘ Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ΑΠΘ

Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ΑΠΘ Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ΑΠΘ

Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ΑΠΘ Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ΑΠΘ

Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ΑΠΘ Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ΑΠΘ

Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ΑΠΘ Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ΑΠΘ Έκθεση Ελέγχου Συστημάτων από την Εθνική Μονάδα (ΙΚΥ), Απρ. 2015 Το Ίδρυμα αποτελεί παράδειγμα καλής πρακτικής. Ο ρόλος του ΤΕΕΠ ουσιαστικός με ευρύ πεδίο αρμοδιοτήτων. Οι υπάλληλοι του ΤΕΕΠ επιδεικνύουν επαγγελματισμό υψηλού επιπέδου. Υψηλός βαθμός ικανοποίησης των μετακινούμενων (φοιτητές εισερχόμενοι-εξερχόμενοι, καθηγητές, προσωπικό) Αξιόλογος ο αριθμός των εισερχόμενων φοιτητών.

Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ΑΠΘ Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ΑΠΘ Έκθεση Ελέγχου Συστημάτων από την Εθνική Μονάδα (ΙΚΥ), Απρ. 2015 Καλή πρακτική 1: Η διαδικασία υποβολής των αιτήσεων μέσω του εργαλείου Moebius Καλή πρακτική 2: η προσπάθεια δημιουργίας γέφυρας μεταξύ των ηλεκτρονικών συστημάτων διαχείρισης του Προγράμματος (Μοebius, Rescom από το ΑΠΘ και ANOVA από την Εθνική Μονάδα).

Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ΑΠΘ Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ΑΠΘ Συστάσεις – Σημεία Βελτίωσης (Εθνική Μονάδα, ΙΚΥ) Έμφαση στην πλήρη και ‘αυτόματη’ αναγνώριση των μαθημάτων των εξερχόμενων φοιτητών/ριών. Παρότι παρέχεται επαρκής ενημέρωση για θέματα κινητικότητας, συστήνεται περαιτέρω βελτίωση των παρεχόμενων πληροφοριών για διάχυση των δράσεων του Προγράμματος. Θέσπιση κριτηρίων επιλογής για τους διδάσκοντες, διασφάλιση συμμετοχής στο πρόγραμμα όλων με ίσους όρους. Η κινητικότητα προσωπικού για επιμόρφωση θα πρέπει να συνδέεται με τις ανάγκες επιμόρφωσης του συνόλου του προσωπικού, ώστε να έχει προστιθέμενη αξία για το Ίδρυμα.

Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ΑΠΘ Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ΑΠΘ Συστάσεις – Σημεία Βελτίωσης (Εθνική Μονάδα, ΙΚΥ) Μείωση γραφειοκρατίας. Ιδιαίτερη έμφαση στην αποκλειστική χρήση ηλεκτρονικών συστημάτων για την πληρωμή των μετακινούμενων. Δημιουργία διαδικασίας εντοπισμού και διάδοσης καλών πρακτικών Εύρεση καταλληλότερου χώρου.

Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ΑΠΘ Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ΑΠΘ Κριτήρια υποβολής πρότασης διμερούς συμφωνίας Το ίδρυμα να έχει αποκτήσει EUC (Ευρωπαϊκός Χάρτης ERASMUS). Το πρόγραμμα σπουδών του ιδρύματος να είναι συμβατό με το αντίστοιχο του ΑΠΘ, ώστε να είναι δυνατή η αναγνώριση των μαθημάτων των υποτρόφων ERASMUS. Το ίδρυμα να εφαρμόζει το Σύστημα ECTS ή άλλο Σύστημα συσσώρευσης και μεταφοράς πιστωτικών μονάδων. Σε περίπτωση ανανέωσης ήδη υπάρχουσας συμφωνίας, απαιτείται η αξιολόγησή της τόσο σε ποσοτικό (κινητικότητα φοιτητών και καθηγητών) και ποιοτικό επίπεδο (προβλήματα αναγνώρισης κτλ). Η συμφωνία να είναι συμβατή με τη στρατηγική διεθνοποίησης του ΑΠΘ.

Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ΑΠΘ Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ΑΠΘ  Τα 2 Ιδρύματα υποχρεούνται για: Την ανάρτηση των προγραμμάτων σπουδών τους στο διαδίκτυο. Τη δήλωση του επιθυμητού επιπέδου γλωσσομάθειας φοιτητών και καθηγητών. Την έγκαιρη αποστολή της βαθμολογίας των υποτρόφων στα Πανεπιστήμια προέλευσης (Transcript of Records), ΟΧΙ αργότερα των πέντε εβδομάδων από την αναχώρηση τους. Την ενημέρωση των εταίρων για τον ενδεχόμενο τερματισμό της συνεργασίας τουλάχιστον ένα ακαδημαϊκό έτος νωρίτερα.

Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ΑΠΘ Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ΑΠΘ Προτεραιότητες – Συστάσεις ΤΕΕΠ 1. Οργάνωση μαθημάτων στην αγγλική γλώσσα (επίπεδο Τμήματος, Σχολής, Α.Π.Θ.) - Προσέλκυση μεγαλύτερου αριθμού εισερχόμενων φοιτητών/ριών - Βελτίωση της διδακτικής διαδικασίας για τους εισερχόμενους φοιτητές - Αύξηση του βαθμού ικανοποίησης των εισερχόμενων φοιτητών - Εξοικονόμηση ενέργειας και χρόνου των μελών ΔΕΠ - Καλύτερη εφαρμογή του προγράμματος ERASMUS

Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ΑΠΘ Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ΑΠΘ Προτεραιότητες – Συστάσεις ΤΕΕΠ 2. Αναγνώριση μαθημάτων των εξερχόμενων φοιτητών - Καλύτερη εφαρμογή του προγράμματος ERASMUS (μεταφορά περιόδου σπουδών) - Προσέλκυση μεγαλύτερου αριθμού εξερχόμενων φοιτητών/ριών - Αύξηση του βαθμού ικανοποίησης των εξερχόμενων φοιτητών - Εξοικονόμηση ενέργειας και χρόνου των μελών ΔΕΠ [Προσεκτικός έλεγχος κριτηρίων πριν τη σύναψη διμερούς συμφωνίας, εφαρμογή των υποχρεώσεων μετά τη σύναψη]

Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ΑΠΘ Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ΑΠΘ Προτεραιότητες – Συστάσεις ΤΕΕΠ 3. Έγκαιρη αποστολή βαθμολογίας των εισερχόμενων φοιτητών, ΟΧΙ > 5 εβδομάδες μετά την αναχώρηση - Καλύτερη εφαρμογή του προγράμματος ERASMUS - Διευκόλυνση των μαθησιακών αποτελεσμάτων των εισερχόμενων φοιτητών/ριών - Βελτιωμένη εικόνα των υπηρεσιών του Α.Π.Θ. στα Ιδρύματα με τα οποία συνεργαζόμαστε

Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ΑΠΘ Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ΑΠΘ Προτεραιότητες – Συστάσεις ΤΕΕΠ 4. Προσεκτικός έλεγχος της συμφωνίας μάθησης κάθε εξερχόμενου φοιτητή Αριθμός ECTS / 6μηνο: 30 (28-32) , ΑΡΑ: 5-6 ECTS ανά μήνα Έλεγχος μαθημάτων υπό αναγνώριση, συστάσεις προς την κατεύθυνση επιλογών στο Ίδρυμα Υποδοχής τα οποία θα αναγνωριστούν από το Α.Π.Θ. Ό,τι δεν αναγνωρίζεται, οπωσδήποτε αναγράφεται στο Παράρτημα Διπλώματος Ευελιξία ως προς τα δικά μας προγράμματα σπουδών (π.χ., μαθήματα επιλογής)

Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ΑΠΘ Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ΑΠΘ Προτεραιότητες – Συστάσεις ΤΕΕΠ 5. Μείωση του ποσοστού αλλαγών στο έντυπο της συμφωνίας μάθησης (σήμερα 75%!) Καλύτερη εφαρμογή του προγράμματος ERASMUS Μείωση της γραφειοκρατίας [Έγκαιρη ανάρτηση στην ιστοσελίδα των προγραμμάτων σπουδών όλων των συνεργαζόμενων Παν/μίων (?) και του δικού μας! / Παρότρυνση εκ μέρους των συντονιστών ECTS για περιορισμό των αλλαγών μαθημάτων]

Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ΑΠΘ Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ΑΠΘ

Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ΑΠΘ Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ΑΠΘ

Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ΑΠΘ Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ΑΠΘ

Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ΑΠΘ Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ΑΠΘ

Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ΑΠΘ Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ΑΠΘ

www.eurep.auth.gr ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!