Διαφημιστική εκστρατεία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Welcome to Maastricht University Faculty of Economics and Business Administration Περιβαλλοντικό Μάρκετινγκ-Μάνατζμεντ Ανάπτυξη, Δοκιμή κ Λανσάρισμα Νέων.
Advertisements

Ελληνική Νομοθεσία για την Προστασία των Ζώων ANIMAL RIGHTS HUMAN WRONGS ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΦΙΛΟΖΩΙΚΗ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ.
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ Ισόρροπης ανάπτυξης Κορεσμένες ή συμφορημένες - Υψηλό βαθμό ανάπτυξης- Υπερσυγκέντρωση.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΠΑΒΕΤ) & ΠΑΒΕΤ ΝΕΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ 1.
Α Θ Η Ν Α Ϊ Κ Ο Κ Ε Ν Τ Ρ Ο Ε Ρ Ε Υ Ν Ω Ν Μαθήματα Έρευνας Αγοράς στο ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 3 ο και 4 ο.
Είμαστε ένα δίκτυο έμπειρων επαγγελματιών BizExperts.
ΜΑΘΗΜΑ 5 Ο ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. Ο Κύκλος Ζωής Του Προϊόντος.
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Μάρκετινγκ Διδάσκων: Γεώργιος Πανηγυράκης Τμήμα: Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ 2 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ.
Ανάμειξη και Μάθηση καταναλωτή (Adapted from: Hawkins & Mothersbaugh, 2013, Σιωμκος, 2011, upatras)
Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου. Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Επιχειρηματικός σχεδιασμός σημαίνει ότι ο επιχειρηματίας αποφασίζει τι θα κάνει, πώς θα.
Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων Ενότητα 2: Οργάνωση-Business Plan. Διδάσκων: Γεώργιος Ασπρίδης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ - ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ 2 o Λαμβάνοντας υπόψη ότι η εξαγωγική δραστηριότητα αποτελεί σήμερα την μοναδική ευκαιρία για περαιτέρω ανάπτυξη των ελληνικών.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΞΑΓΩΓΩΝ B2B-B2D Πριν μόλις χρόνια η ανάπτυξη σε ξένες αγορές εξαρτιόταν αποκλειστικά από τις διαδικασίες των εκθέσεων και.
HUMAN RESOURCE MANAGEMENT ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ.
Κεντρική Ιδέα: Κύριοι στόχοι: Η ενίσχυση της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου. Η αντιμετώπιση της ανεργίας, μέσω.
Αποφάσεις Προώθησης. Εισαγωγή  Προώθηση είναι η προσπάθεια να πειστούν οι άνθρωποι να αποδεχτούν προϊόντα, αντιλήψεις και ιδέες.  Στρατηγική προώθησης.
Ανάπτυξη και δοκιμή νέων προϊόντων και υπηρεσιών.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 3η Διαφήμιση και Προώθηση Τουριστικής Καμπάνιας Παρακαλώ μελετήστε τις πρακτικές ερωτήσεις 3, στο e-class.
Ενότητα # 8: Τιμολόγηση και Διαχείριση Εσόδων Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων Μάρκετινγκ Υπηρεσιών.
ΜΑΘΗΜΑ 2.  Εργασία (άνθρωπος)  Φύση/Έδαφος (γη)  Κεφάλαιο (χρήμα)  Επιχειρηματικότητα (ιδέα, διοίκηση)
ΑΦΗΓΗΣΗ Ορισμός (ενότητα 3) Μορφές αφήγησης (ενότητα 3) Δομή αφηγηματικού κειμένου (ενότητα 3) Το ρήμα στην αφήγηση (ενότητα 5) Οπτική γωνία (ενότητα 8)
Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος Λειτουργική ή κατά εργασία μέθοδος Ομαδική νοσηλευτική Πρωτοβάθμια νοσηλευτική Προσωπική διευθέτηση.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΤI EINAI ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ; Το άτομο που αναλαμβάνει ή ελέγχει μία επιχείρηση το οποίο φέρει το ρίσκο του κέρδους ή της ζημίας (Μικρό.
 Το 6 ο Δημοτικό Σχολείο χτίστηκε πριν από 25 χρόνια. Αποτελείτ αι από 255 μαθητές και 32 δασκάλους.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημοσιές Σχέσεις Διάλεξη 10 η : Προσέγγιση Μεθόδων & Αποτελεσματικότητος των Δ.Σ στον Τουρισμό.
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΙ & ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ
Τακτικό Μάρκετινγκ Επικοινωνία - Προβολή
Creative Brief Creative Concept
Το Μάνατζμεντ ως μέσο Ενεργοποίησης των Επιχειρήσεων
Επιχειρηματικό Σχέδιο
Αρχές Μάρκετινγκ Διάλεξη 3.
Διαχείριση Χορηγιών Τμήμα Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού
Αξία Μέσω Προϊόντων και Μαρκών
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
ΤΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΝΟΤΗΤΑ 2η
Ημεριδα Ενημερωσησ «Ανοικτα Ακαδημαϊκα Μαθηματα στο ΤΕΙ Ηπειρου»
Εισαγωγή στην Προσομοίωση
Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση
Τεχνική Εφαρμογή- Εμπορευματοποίηση
Διαφήμιση και Επιχειρησιακή Επικοινωνία
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός των Πωλήσεων
Η Επικοινωνία Α΄.
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού
Τα Βασικά Στοιχεία του ΕΠ
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
4ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου Ενημέρωση Γονέων
Γεώργιος Απλαδάς 2ο Μάθημα 20/03/2017
Εθνικό Κέντρο Βιβλίου Λέσχες Ανάγνωσης.
Επιτροπή επιμόρφωσης και επιστημονικής στήριξης (ΕΠΕΠ)
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
Ενότητα No 1 : Marketing/Προώθηση & Ηλεκτρονικό εμπόριο
Αρχεσ διοικησησ & διαχειρισησ εργων
Ιανουάριος 2014 Ομάδα 4 Γαβριηλίδης Γεώργιος Διακουμάκος Αριστείδης
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΗΠΤΕΣ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ (EXECUTIVE SUMMARY)
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Ο ρόλος του επιχειρηματικού σχεδίου
Διοίκηση επιχειρήσεων
Υλικό οδηγός για την δημιουργία
Γεώργιος Απλαδάς 2ο Μάθημα 20/03/2017
ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΑΙΡΕΣΙΜΟΤΗΤΕΣ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
Food and Beverage Operations and Management
Διάρκεια: 2 διδακτικές ώρες
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΚΡΗΤΙΚΟΣ – Δ. ΣΟΛΩΜΟΥ.
Δρ. Κυριαζόπουλος Γεώργιος Επίκουρος Καθηγητής
Διαδραστική Μάθηση © 2018.
ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διαφημιστική εκστρατεία Σχεδίαση προγράμματος διαφήμισης Καθορισμός διαφημιστικών στόχων

Η διαφήμιση από το γενικό προς το ειδικό Διαφημιστικό πρόγραμμα Διαφημιστική εκστρατεία Διαφήμιση

Διαφημιστικό πρόγραμμα (Ειδικό) κομμάτι του (γενικού) συνολικού προγράμματος μάρκετινγκ Έχει δικούς του στόχους σαν πρόγραμμα Παράδειγμα: Προϊόν με υψηλή ποιότητα και γόητρο Τιμολογιακή πολιτική ανάλογη Αντίστοιχα κανάλια διανομής Διαφήμιση: τόνωση εικόνας προϊόντος (εικόνα, κείμενο, Μ.Μ.Ε.)

Αναγκαιότητα διαφημιστικού προγράμματος Δείχνει τις δυνατότητες και τη φιλοσοφία της εταιρίας Καλύτερο συντονισμό των εμπλεκόμενων για τη σχεδίαση και υλοποίηση νέων εκστρατειών Αντιλαμβάνεται η εταιρία τι επιδιώκει από τη χρήση της διαφήμισης Η ειδικευμένη διατύπωση των στόχων είναι απαραίτητη προϋπόθεση για τον αποτελεσματικό σχεδιασμό της διαφήμισης, αλλά και της αξιολόγησης των αποτελεσμάτων της.

Άξονες διαφημιστικού προγράμματος Η διαφήμιση να σχετίζεται με τους αντικειμενικούς στόχους ενός διαφημιστικού προγράμματος Η διαφήμιση να σχετίζεται με τους μακροχρονίους στόχους της επιχείρησης Αύξηση μεριδίου αγοράς Αύξηση κερδών και πωλήσεων Δυνατότητα μέτρησης και αξιολόγησης για το αν επιτεύχθηκαν οι διαφημιστικοί στόχοι

Συστατικά στοιχεία ενός διαφημιστικού προγράμματος Στοχευόμενο ακροατήριο: Ποιοί είναι; Τι ξέρουμε για το αγοραστικό κοινό; Στρατηγική μηνύματος (Κείμενο, ήχο, εικόνα κ.λπ.) Τι θέλουμε να δείξουμε και να πούμε; Τι δεδομένα έχουμε για το προϊόν; Στρατηγική μέσων μαζικής επικοινωνίας Ποτέ, πώς και σε ποιά μέσα θα τους προσεγγίσουμε; Τι ξέρουμε για τους διαύλους επικοινωνίας;

Εμπλεκόμενοι φορείς στη διαδικασία του διαφημιστικού σχεδιασμού Επιχείρηση - Η διοίκηση της διαφήμισης (advertising Management) Ανάλυση, σχεδιασμό, έλεγχο, λήψη αποφάσεων ποιοι θα συμμετέχουν, ανάπτυξη και εκτέλεση Διατύπωση συγκεκριμένων στόχων σε συνάφεια με το πρόγραμμα μάρκετινγκ και το business plan Παροχή χρησίμων πληροφοριών για το προϊόν Προϋπολογισμούς εναρμονισμένους με τους διαφημιστικούς στόχους Καλή επικοινωνία με το διαφημιστικό γραφείο

Εμπλεκόμενοι φορείς στη διαδικασία του διαφημιστικού σχεδιασμού Διαφημιστικό γραφείο Μετατροπή των ειδικευμένων στόχων σε μετρήσιμους στόχους Συγκέντρωση όλων των απαραίτητων πληροφοριών Καλή επικοινωνία με την επιχείρηση Ικανότητα στο δημιουργικό (απεικόνιση – κείμενο) Ικανότητα επιλογής κατάλληλων Μ.Μ.Ε. Τεκμηρίωση των προτάσεων για την αποτελεσματικότητα του διαφημιστικού προγράμματος

Στάδια του διαφημιστικού προγράμματος Αντικειμενικοί στόχοι προγράμματος Επιχείρηση Διαμόρφωση προϋπολογισμού Ανάπτυξη περίληψης – brief Διαφ. γραφείο – επιχ/ση Μετατροπή σε μετρήσιμους στόχους διαφήμισης/ εκστρατείας Διαφ. γραφείο Ανάπτυξη του περιγράμματος και της απεικόνισης – κειμένου Διαφ. Γραφείο – επιχείρηση Επιλογή Μ.Μ.Ε. και κατανομή του χώρου / χρόνου Διαφ. Γραφείο – media shops – επιχ/ση Έλεγχος αποτελεσματικότητας Διαφ. Γραφείο - επιχείρηση

Διαμόρφωση διαφημιστικών στόχων

Αναγκαιότητα συγκεκριμένων διαφημιστικών στόχων Καλύτερη επικοινωνία και συνεργασία των εμπλεκόμενων φορέων – συντονισμός Διαμόρφωση κριτήριων (μετρήσιμων στόχων) και αξιολόγησης αυτών για την επίτευξη των στόχων – αποτελεσματικότητα Αντικειμενικό κριτήριο για τη λήψη αποφάσεων ανάμεσα στις εναλλακτικές μας επιλογές

Στοχοθεσία Colley, 1961 52 διαφορετικούς στόχους επικοινωνίας Ολοκλήρωση της διαδικασίας πώλησης που άρχισε με άλλες προσπάθειες Αναφορά σε λογούς για άμεση αγορά προϊόντος Υπενθύμιση να προβούν σε αγορά Δημιουργία προϋποθέσεων για αναγνώριση του προϊόντος Δημιουργία εικόνας του προϊόντος Πληροφορίες για τα υπέρτερα χαρακτηριστικά του προϊόντος Απόκρουση και αποδυνάμωση ανταγωνιστών Οικειότητα και αναγνώριση του σήματος της επιχ/σης κ.λπ..

Διαφημιστικοί στόχοι και Πωλήσεις Στόχος μάρκετινγκ: αύξηση των πωλήσεων Επικοινωνιακός στόχος: κατάλληλο μήνυμα που θα βοηθήσει στην αύξηση των πωλήσεων Επιτυχία διαφήμισης: Δυνατότητα διαμόρφωσης προϋποθέσεων επικοινωνίας Διαμόρφωση συνειρμών που συνδέονται με το προϊόν Δραστηριοποίηση του καταναλωτή Συγκεκριμένη ενέργεια – αγορά προϊόντος Η αποτελεσματικότητα δεν μετριέται με τις πωλήσεις γιατί οι πωλήσεις επηρεάζονται από περισσότερους παράγοντες από τη διαφήμιση

Αλληλουχία των διαφημιστικών στόχων Η υλοποίηση ενός στόχου είναι προϋπόθεση για την επίτευξη του επόμενου στόχου και αποτελεί σημαντικό τμήμα της διαδικασίας για την ολοκλήρωση του επικοινωνιακού σχεδιασμού. (Ζώτος, 2008)

Ανάλυση διαφημιστικών στόχων Να αυξηθεί η προτίμηση του Χ προϊόντος Να αυξηθεί η προτίμηση του προϊόντος Χ κατά 30% στα νοικοκυριά του Target group την επομένη διαχειριστική περίοδο Αναγνώριση (recognition) της διαφήμισης κατά 70% στους καταναλωτές στόχο Ανάκληση (recall) του επωνύμου προϊόντος στη μνήμη των καταναλωτών μέσω της διαφήμισης κατά 47% Αύξηση της θετικής στάσης (attitude) για το επώνυμο προϊόν κατά 30% στα νοικοκυριά – στόχο Πρόθεση αγοράς στο 19% των νοικοκυριών – στόχο Δοκιμαστική αγορά στο 8% των νοικοκυριών – στόχο Επαναλαμβανομένη αγορά στο 3,5% των νοικοκυριών – στόχο

Μετατροπή στόχων μάρκετινγκ σε διαφημιστικούς στόχους Στόχος μάρκετινγκ: Αύξηση όγκου πωλήσεων 5% το χρόνο για τα επόμενα 3 χρόνια Αύξηση του μεριδίου της αγοράς από 10% σε 12% Στόχοι διαφήμισης: Βραχυχρόνια: ανάπτυξη μηνύματος το λαδί μηχανής που προστατεύει τον κινητήρα σας. Να αυξηθούν οι καταναλωτές 20 – 50 που αναγνωρίζουν ότι το λαδί μηχανής προστατεύει τον κινητήρα περισσότερο από 15% σε 25%. Μεσοπρόθεσμα: αύξηση καταναλωτών με θετική στάση από το 10% στο 22% Μακροπρόθεσμα: αύξηση πρόθεσης αγοράς από το 8% στο 15% και πραγματοποίηση αγοράς προϊόντος από το 6% της στοχευόμενης αγοράς.

Καταναλωτής και διαφημιστικοί στόχοι Κάθε ακροατήριο αντιμετωπίζεται διαφορετικά Διαμορφώνει διαφορετικά τη στάση του και οδηγείται διαφορετικά στην αγορά του προϊόντος Κατηγοριοποίηση τωρινών και μελλοντικών καταναλωτών σύνδεση με: Τη φάση του κύκλου ζωής του προϊόντος Ξεχωριστό στόχο μάρκετινγκ Ειδικευμένο και ξεχωριστό διαφημιστικό στόχο Διαφορετική διαφημιστική εκστρατεία ή τμήμα αυτής

Κόστος, καταναλωτής και διαφημιστικοί στόχοι Σύνολο εκροών και τελικό κόστος Συνολική διαφημιστική δαπάνη Συνολική προωθητική δαπάνη Συνολικές εισροές και απόδοση από το κάθε τμήμα της αγοράς Αύξηση πωλήσεων Κριτήρια διαμόρφωσης διαφημιστικών στόχων Διεύρυνση απορροφητικότητας του τμήματος αγοράς Ανταγωνισμός στο συγκεκριμένο τμήμα Χαρακτηριστικά και ιδιότητες προϊόντος Φάση στο κύκλο ζωής του προϊόντος

Διαμόρφωση διαφημιστικών στόχων Στόχοι προγράμματος Ρόλος εκστρατείας Διαφημιστικοί στόχοι Διαμόρφωση άποψης του καταναλωτή – (πραγματικά ή υποτιθέμενα χαρακτηρίστηκα) Διαμόρφωση στάσης (attitude) Δοκιμαστική αγορά – κίνητρα αγοράς, αύξηση θετικής στάσης Αύξηση του αριθμού των καταναλωτών Αύξηση του βαθμού εμπιστοσύνης – προσήλωσης Προσέλκυση νέων, αύξηση χρήσης των παλιών Επαναλαμβανομένη αγορά (ποιότητα, εικόνα, χαρακτηριστικά) Brand awareness, brand recognition, brand recall, αύξηση χρήσης Αξιοποίηση ευκαιριών – προσφορών του προϊόντος Αύξηση των πωλήσεων βραχείας διάρκειας Διαφήμιση προώθησης των πωλήσεων

Καλό Βράδυ!!!