Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ημεριδα Ενημερωσησ «Ανοικτα Ακαδημαϊκα Μαθηματα στο ΤΕΙ Ηπειρου»

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ημεριδα Ενημερωσησ «Ανοικτα Ακαδημαϊκα Μαθηματα στο ΤΕΙ Ηπειρου»"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ημεριδα Ενημερωσησ «Ανοικτα Ακαδημαϊκα Μαθηματα στο ΤΕΙ Ηπειρου»
Ημεριδα Ενημερωσησ «Ανοικτα Ακαδημαϊκα Μαθηματα στο ΤΕΙ Ηπειρου» Παρουσίαση Προγράμματος Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Ευγενία Τόκη ΤΕΙ Ηπείρου Ιωάννινα, Οκτώβριος 2014 ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ

2 άδεια χρήσης Το παρόν υλικό υπόκειται σε άδεια χρήσης Creative Commons. Η αναφορά στην Παρουσίαση αυτή να γίνεται ως εξής: Τόκη, Ε.Ι. (2014), «Παρουσίαση Προγράμματος Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου», Ημερίδα ενημέρωσης «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου»,

3 χρηματοδότηση Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.

4 Περιεχόμενα Το έργο Στόχοι του έργου Αναμενόμενα Οφέλη Πρόοδος έργου
Προγραμματισμός Δραστηριοτήτων

5 Το έργο

6 Τι είναι ανοιχτά Ακαδημαϊκά μαθήματα
Τι είναι ανοιχτά Ακαδημαϊκά μαθήματα Έργο που υλοποιείται πανελλαδικά σε πολλά ΑΕΙ Οριζόντια δράση: Gunet Κάθετες δράσεις: ΑΕΙ (ΕΚΠΑ, ΑΠΘ, Πανεπιστήμιο Πατρών, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, …, ΤΕΙ Αθήνας, ΤΕΙ Ηπείρου, ΤΕΙ Πειραιά, ΤΕΙ Κρήτης, …)

7 Στόχοι του έργου

8 Στόχοι του έργου Δημιουργία ανοιχτού εκπαιδευτικού ψηφιακού περιεχομένου δημιουργία του κατάλληλου μηχανισμού υποστήριξης (δυνατότητα αναζήτησης) ενίσχυση και καλλιέργεια κουλτούρας αξιοποίησης των νέων δυνατοτήτων που παρέχουν οι Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) από τα μέλη ΕΠ, ως ενισχυτικής δράσης συμβατικής εκπαίδευση

9 Τι είναι Ανοιχτά Ψηφιακά Μαθήματα (ΑΨΜ)
Μαθήματα που μπορεί να δεί κανείς μέσω διαδικτύου και τα οποία είναι διαθέσιμα (δωρεάν): σε φοιτητές του ΤΕΙ Ηπείρου, σε όποιον επιθυμεί: να παρακολουθήσει ως ακροατής μια διάλεξη ή σειρά διαλέξεων να ενημερωθεί μέσα από το υλικό για κάποιο θέμα ειδικότητας συναδέλφου

10 Περιεχόμενο ΑΨΜ Κριτήριο αυτοτέλειας (θα πρέπει να είναι ολοκληρωμένο επιτρέποντας την αυτοτελή μελέτη του). Συνήθως ένα ΑΨΜ καλύπτει πλήρως ένα μάθημα του Προγράμματος Σπουδών (ΠΣ). Μπορεί όμως και να καλύπτει ένα υποσύνολο των θεματικών ενοτήτων του μαθήματος του ΠΣ, υπό την προϋπόθεση ότι το καλυπτόμενο υποσύνολο πληροί το κριτήριο της αυτοτέλειας. Σε ειδικές περιπτώσεις, ένα ΑΨΜ μπορεί να αφορά μάθημα που δεν εντάσσεται σε συγκεκριμένο ΠΣ. κριτήριο αυτοτέλειας (θα πρέπει να είναι ολοκληρωμένο επιτρέποντας την αυτοτελή μελέτη του). Συνήθως ένα ΑΨΜ καλύπτει πλήρως ένα μάθημα του Προγράμματος Σπουδών (ΠΣ). Μπορεί όμως και να καλύπτει ένα υποσύνολο των θεματικών ενοτήτων του μαθήματος του ΠΣ, υπό την προϋπόθεση ότι το καλυπτόμενο υποσύνολο πληροί το κριτήριο της αυτοτέλειας. Σε ειδικές περιπτώσεις, ένα ΑΨΜ μπορεί να αφορά μάθημα που δεν εντάσσεται σε συγκεκριμένο ΠΣ.

11 Τι δεν είναι ΑΑΜ Δεν είναι πρόγραμμα σπουδών
Δεν είναι πρόγραμμα σπουδών Δεν είναι πρόγραμμα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης Δεν χορηγεί πτυχίο/πιστοποιητικό/αποδεικτικό γνώσης Δεν προβλέπει εκπαιδευτική υποστήριξη του ακαδημαϊκού προσωπικού ΤΕΙ Ηπείρου

12 Εξαιρετικής σημασίας- επιχειρείται:
η σύνδεση του ιδρύματος με την κοινωνία, ο ακαδημαϊκός πλούτος των ΑΕΙ ανοίγεται στο κοινό η εδραίωση της φήμης του ιδρύματος (ακαδημαϊκές υπηρεσίες επιπέδου )

13 Αναμενόμενα Οφέλη

14 Ποιος θα ωφεληθεί; Φοιτητές Απόφοιτοι Κοινό Κοινωνικές ομάδες
Εκπαιδευτικό προσωπικό ΤΕΙ Ηπείρου

15 Αναμενόμενα Αποτελέσματα – Ποιοί?
Ο φοιτητής θα έχει χωροχρονικά ανεξάρτητη πρόσβαση => βελτίωση μαθησιακών αποτελεσμάτων Απόφοιτος δημιουργία συνθηκών για Δια Βίου Μάθηση το κοινό θα αποκτήσει πρόσβαση στην πολύτιμη γνώση που παράγεται από τα ιδρύματα κοινωνικές ομάδες που θα αποκτήσουν πρόσβαση σε γνωστικούς τομείς (π.χ. άνεργοι , κάτοικοι απομακρυσμένων περιοχών) δυνατότητα για συνεχή επιμόρφωσή και προαγωγή των γνώσεων και των δεξιοτήτων

16 Για τα μέλη ΕΠ: Προετοιμάζει τα μέλη ΕΠ για τη νέα εποχή
Το περιβάλλον της εκπαίδευσης αλλάζει Προσαρμογή: Μεταβάλλεται η διάρκεια της γνώσης Αναγνώριση του εκπαιδευτικού έργου για τα μέλη ΕΠ Ενισχύεται η κουλτούρα ΑΨΜ (Λογο έκανε εμείς?) Κίνητρο για αναγνώριση του καλού δασκάλου Τείνουμε να βλέπουμε μόνο τις δημοσιεύσεις

17 Για το ΤΕΙ Ηπείρου Δημιουργία μιας κληρονομιάς (120 ΑΨΜ) (Υποδομή για εικονικά προγράμματα σπουδών - συμπραξίες) Τεχνογνωσία Ενημέρωση/Προβολή/Εκπαίδευση προσωπικού και μελών ΕΠ Αυξάνει στην προστιθέμενη αξία του brand name του ΤΕΙ Ηπείρου

18 Το έργο σε Νούμερα - 1/2 36 119 5

19 Το έργο σε Νούμερα - 1/2

20 Πρόοδος του έργου

21 Πρόοδος έργου – υποέργο 2
Τεχνικές προδιαγραφές εξοπλισμού Διαγωνισμός Κατοχυρώθηκε Παραδόθηκε και εγκαταστάθηκε ο εξοπλισμός Παραλαβή εξοπλισμού

22 Πρόοδος έργου – υποέργο 1
Πρόσκληση για 3 εξωτερικούς συνεργάτες για Α+ Σύμβαση Εκπαίδευση των συνεργατών σε τεχνικά θέματα εξοπλισμού Συμβάσεις με εκπαιδευτικό προσωπικό Πρόσκληση για εξωτερικούς συνεργάτες για Α-, Α Έχει ξεκινήσει η βιντεοσκόπηση ΑΨΜ (Τόκη, Σιαφάκα, Βαρτζιώτης) Έχει ήδη ξεκινήσει η βιντεοσκόπηση γεγονότων (ημερίδα Λογοθεραπείας-ΔΑΣΤΑ, Τελετή λήξης ΠΕΓΑ κα Γκούβα)

23 Προγραμματισμός Δραστηριοτήτων

24 Προγραμματισμός δραστηριοτήτων
τα μαθήματα Α-,Α, Α+(ψηφιακό υλικό, διαμόρφωση σύμφωνα με τις προδιαγραφές) A-: 2600 ώρες, 67 ΑΨΜ Α : 1000 ώρες, 28 ΑΨΜ Α+: 900 ώρες, 24 ΑΨΜ συντονισμός βιντεοσκοπήσεων, Αίθουσες και πρόγραμμα μαθημάτων Οργάνωση/ενημέρωσης/εκπαίδευσης των μελών ΕΠ

25 Τα επόμενα βήματα (Χειμερινό/Εαρινό 2014-2015)
Καθηγητές: διαμόρφωση μαθημάτων και εισαγωγή μεταδεδομένων Ομάδα Υλοποίησης: Επεξεργασία/Διαμόρφωση ΑΨΜ Καθηγητές: Βιντεοσκόπηση Ομάδα Υλοποίησης: Επεξεργασία Βίντεο Ολοκλήρωση της Ιδρυματικής Πλατφόρμας-11/2014 Έλεγχος ΑΨΜ από διδάσκοντα ΑΨΜ Έλεγχος συμμόρφωσης ΑΨΜ με τις τεχνικές προδιαγραφές 120 ΑΨΜ στην πλατφόρμα (Ιούλιος 2015)

26 Βιβλιογραφία Μπαλαούρας, Π. & Μεράκος, Λ. (2014). «Προδιαγραφές Ανοικτών Μαθημάτων v1.01», «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών» Μάιος 2014 Τσιμπάνης Κ. (2014), «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών – Επίδειξη Ανοικτού Ψηφιακού Μαθήματος», «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών», Α’ Κύκλος Εκπαίδευσης Προσωπικού Υποστήριξης

27 ευχαριστώ για την προσοχή σας! Ευγενία Τόκη,
ευχαριστώ για την προσοχή σας! Ευγενία Τόκη, ΤΕΙ Ηπείρου Ιωάννινα, Οκτώβριος 2014 ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ


Κατέβασμα ppt "Ημεριδα Ενημερωσησ «Ανοικτα Ακαδημαϊκα Μαθηματα στο ΤΕΙ Ηπειρου»"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google