Ομάδα Εργασίας Ζωσιμά Ελένη Νικητάκη Παναγιώτα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αμπαλάκης Στέλιος Διδακτική Αμπαλάκης Στέλιος
Advertisements

Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ «Εξερευνώντας τα τρίγωνα»
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Το Εκπαιδευτικο Σενάριο είναι:
Jigsaw: Τί είναι;.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Πρόγραμμα Kidspiration
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Κατασκευή σεναρίου διδασκαλίας με τη χρήση εργαλείων web 2.0
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Τι είναι το Εκπαιδευτικό Σενάριο
Xρήση Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (692) Χρήση Ψηφιακών Εργαλείων στη Διδασκαλία των Μαθηματικών Εαρινό εξάμηνο 2008 Μαθηματικό Τμήμα ΕΚΠΑ.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
Αναπτύσσοντας δεξιότητες αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό: Η χρήση των WebQuests webquest.
Διδακτική Πληροφορικής
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Διδακτική Πληροφορικής
Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
Χρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα: ένα σχέδιο διδασκαλίας στη Νεοελληνική Γλώσσα της Γ‘ Γυμνασίου Άννα Αγγελοπούλου.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Γιώργος Σούλτης.
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑΣ ΣΟΦΙΑ ΠΟΠΟΡΗ. Το συγκεκριμένο σενάριο εργασίας αφορά τη διδασκαλία των παρακάτω αντικειμένων της ενότητας 14.4 Τα είδη και οι νόμοι.
Εργασία στο Μάθημα: «Εκπαιδευτική τεχνολογία-Πολυμέσα» Διδάσκων : Άγγελος Γιαννούλας Ομάδα εργασίας Λινάρδος Γεώργιος Μπουντούρης Παναγιώτης Ντιγριντάκη.
΄ Δ Δημοτικού «Eπεράσαμ’ Όμορφα» ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΝΕΟΦΥΤΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ-ΠΡΩΤΟΓΕΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΘΗΝΑ,ΜΑΡΤΙΟΣ 2012 ΚΛΑΣΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ «Εκπαιδευτική Τεχνολογία-Πολυμέσα»
Κατή Αργυρώ Πρωτοψάλτου Θεόφιλος Τσαρτσαράκης Αντώνιος
Ευάγγελος Δημ. Μακρυβέλιος
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ – ΠΟΛΥΜΕΣΑ
Ονοματεπώνυμο: Αναστασία Τζαβάρα
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Εκπαιδευτικη τεχνολογια-πολυμεσα
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Αυδίκος Αθανάσιος – Πήχας Στέφανος
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Project ΘΕΜΑ: Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ, ΤΡΑΓΙΚΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ Ιωάννα Κομνηνού.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΑΝΤΙΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
«Ασφάλεια στο Διαδίκτυο»
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Μαθητικο ςυνεδριο-καλες πρακτικες πληροφορικης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ομάδα Εργασίας Ζωσιμά Ελένη Νικητάκη Παναγιώτα 1ο Συνέδριο Εκπαιδευτικών- Σπουδαστών ΕΠΠΑΙΚ Παρουσίαση εκπαιδευτικού σεναρίου για το μάθημα της Β Τάξης ΕΠΑΛ «Κτιριακά Έργα» ΒΛΑΒΕΣ ΤΟΙΧΩΝ Ομάδα Εργασίας Ζωσιμά Ελένη Νικητάκη Παναγιώτα

Προτεινόμενο σχέδιο μαθηματος Μάθημα : Κτιριακά Έργα Τάξη : Β΄ΕΠΑΛ Ενότητες : 11.Βλάβες Τοίχων Εκτιμώμενη Διάρκεια : 2 Διδακτικές ώρες Εισηγητές : Ζωσιμά Ελένη, Νικητάκη Παναγιώτα

Διδακτικοί στόχοι ως προς το γνωστικό αντικείμενο Μέσα από το συγκεκριμένο διδακτικό σχεδιασμό επιζητείται να καταστούν ικανοί οι μαθητές : να κατανοήσουν την έννοια των βλαβών των τοίχων να διακρίνουν τις βλάβες των τοίχων να περιγράφουν τα αίτια που τις προκαλούν να αναφέρουν τα μέτρα προστασίας από σεισμό

Διδακτικοί στόχοι ως προς τη μαθησιακή διαδικασία Μέσα από το συγκεκριμένο διδακτικό σχεδιασμό επιζητείται να καταστούν ικανοί οι μαθητές να συνεργαστούν και να αλληλεπιδράσουν προκειμένου να επιτύχουν τους προτεινόμενους στόχους να κινητοποιήσουν τη δημιουργική τους σκέψη, την κριτική τους ικανότητα και φαντασία να διασκεδάσουν και να βιώσουν συναισθήματα χαράς μέσα από τη συνεργασία να ευαισθητοποιηθούν στο προστασίας από σεισμό να αναπτύξουν τρόπους και δεξιότητες παρέμβασης στο άμεσο κοινωνικό περιβάλλον (σχολείο, γειτονιά, τοπική αυτοδιοίκηση, φορείς κ.λ.π.), για την προστασία σε περίπτωση σεισμού

Διδακτικοί στόχοι ως προς τη χρήση νέων τεχνολογιών Μέσα από το συγκεκριμένο διδακτικό σχεδιασμό επιζητείται να καταστούν ικανοί οι μαθητές : να καλλιεργήσουν δεξιότητες χρήσης λογισμικών που θα χρησιμοποιούν ως βοηθητικά εργαλεία να ασκηθούν στην αναζήτηση πληροφοριών στο Διαδίκτυο (ψηφιακά λεξικά, ψηφιακές εγκυκλοπαίδειες, ιστοσελίδες) να δημιουργήσουν εννοιολογικούς χάρτες με τη βοήθεια λογισμικών να δημιουργήσουν αφίσες με τη βοήθεια λογισμικών

Μέσα διδασκαλίας Λογισμικό κειμενογράφου MS Word και παρουσίασης MS PowerPoint Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο Πλατφόρμα δημιουργίας αφισών, φυλλαδίων https://www.canva.com/ Πλατφόρμα επικοινωνίας – διαδικτυακής μάθησης (Edmodo) συστήματα Εννοιολογικής Χαρτογράφησης (Ιspiration)

Προϋποθέσεις Εξοικείωση του εκπαιδευτικού με το πρόγραμμα Inspiration και της πλατφόρμας Edmodo. Εξοικείωση επίσης με τη πλατφόρμα δημιουργίας αφίσας https://www.canva.com/ για την επέκταση του σεναρίου. Εξοικείωση μαθητών σε βασικές δεξιότητες με το πρόγραμμα Inspiration και της πλατφόρμας Edmodo. Εγκατάσταση στους υπολογιστές του προγράμματος Inspiration στο εργαστήριο του σχολείου

Καθορισμός Ρόλων Οι μαθητές Έχουν μάθει να εργάζονται ομαδοσυνεργατικά αλλά και τις βασικές λειτουργίες χρήσης της πλατφόρμας Edmodo η οποία λειτουργεί ως βοηθητικό μέσο στην ομαδική τους εργασία. Βασική προϋπόθεση είναι να εξοικειωθούν με την αναζήτηση πληροφοριών από πηγές στο Διαδίκτυο (εύρεση στοιχείων, εικόνων κ.λπ.). Προσαρμόζονται και μαθαίνουν τις βασικές λειτουργίες του προγράμματος εννοιολογικής χαρτογράφισης (Canva). Ο εκπαιδευτικός Έχει το ρόλο συντονιστή και εμψυχωτή των ομάδων. Λειτουργεί καθοδηγητικά, όποτε χρειάζεται, παρεμβαίνει ως βοηθός της ομάδας, όταν του ζητηθεί. Έχει φροντίσει να μελετήσει το άρθρο που θα μελετήσουν οι μαθητές, έχει ετοιμάσει τα φύλλα εργασίας των ομάδων, έχει προβλέψει τυχόν απρόοπτα και απρόσμενες εξελίξεις κατά τη διεξαγωγή του μαθήματος (δυσκολία κατά τη χρήση των λογισμικών από τα παιδιά, διαφωνίες στις ομάδες κ.λπ.)

Προσδοκώμενες δεξιότητες Εκτός του γνωστικού αντικειμένου, η συγκεκριμένη εργασία προσβλέπει οι μαθητές να : οργανώσουν τις ιδέες τους αναλύσουν τη σκέψη τους σχεδιάσουν επεξεργαστούν τις πληροφορίες Συγκρίνουν σκεφτούν δημιουργικά μεταμορφώσουν και ενισχύσουν τη μάθηση αναλύσουν αναπτύξουν κριτική και λογική σκέψη

Α’ Φάση (1/3 διδακτικής ώρας) Οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες 4 ατόμων. Καλούνται να ανοίξουν τους υπολογιστές του εργαστηρίου και να μπουν στην Ομάδα του μαθήματος ΚΤΙΡΙΑΚΑ ΕΡΓΑ. Στην συνέχεια πρέπει να ανοίξουν τον φάκελο της ομάδας «ΑΡΘΡΑ» και να μελετήσουν προσεκτικά το άρθρο «Σεισμός Κεφαλλονιάς» για 5 λεπτά. Μόλις ολοκληρώσουν την μελέτη του άρθρου πρέπει να ανοίξουν από τον φάκελο «Φύλλα Εργασίας» και να δουλέψουν ομαδικά πάνω στο 1ο Φύλλο Εργασίας. Στο συγκεκριμένο φύλλο εργασίας οι μαθητές πρέπει να σημειώσουν ποιο κατά την γνώμη τους (μέσα από το άρθρο που διάβασαν) είναι το σημαντικότερο αίτιο στο οποίο οφείλονται οι βλάβες των τοιχοποιιών. Τέλος, καλούνται ο ομάδες να ανταλλάξουν τις απόψεις τους και να συγκεντρώσουν σε έναν πίνακα τα αίτια που προκαλούν τις βλάβες.

Σκοπός της παρούσας φάσης είναι οι μαθητές : να έρθουν σε επαφή με τις βλάβες που προκαλούνται από τον σεισμό και τα σημαντικότερα αίτια που τις προκαλούν, να εξοικειωθούν με την πλατφόρμα Edmodo που χρησιμοποιείται στα πλαίσια του μαθήματος εντός και εκτός σχολικής τάξης, να ανταλλάσσουν ελεύθερα στο πλαίσιο της ομάδας απόψεις και ιδέες, να κρίνουν την ορθότητα των απαντήσεων των άλλων ομάδων αι να κατανοήσουν τον διαφορετικό τρόπο σκέψης. Καθ’ όλη τη διάρκεια ο εκπαιδευτικός παραμένει κοντά στους μαθητές για οποιαδήποτε απορία ή συμβουλή σχετικά με το φύλλο εργασίας και την χρήση της πλατφόρμας Edmodo, και παρεμβαίνει μόνο όταν ο ίδιος το θεωρήσει σκόπιμο.

Β’ Φάση (2/3 διδακτικής ώρας) Στην φάση αυτή ο καθηγητής συγκεντρώνει τα φύλλα εργασιών και με την χρήση εποπτικού υλικού (μέσω PowerPoint) ομαδοποιεί τους τύπους των βλαβών και τα αίτια που τις προκαλούν. Παρουσιάζοντας φωτογραφίες και μέσω διαλόγου κατηγοριοποιεί τις βλάβες ανάλογα με την έκταση τους σε βλάβες τοπικού ή γενικού χαρακτήρα. Μέσω σκίτσων δίνονται διαφορετικές μορφολογίες ρηγματώσεων.

Γ’ Φάση (1/2 διδακτικής ώρας) Κατά την φάση αυτή οι μαθητές ανοίγουν το 2ο Φύλλο Εργασίας που είναι αναρτημένο στην πλατφόρμα . Στο 2ο Φύλλο Εργασιών οι μαθητές χωρισμένοι σε ομάδες 4 ατόμων θα πρέπει να συμπληρώσουν τον πίνακα που τους δίνεται. Θα αναζητήσουν στο διαδίκτυο : μία φωτογραφία για κάθε μορφή ρηγμάτωσης θα την ονοματίσουν και θα δώσουν το πιθανότερο αίτιο που την προκάλεσε.

Στην συνέχεια οι μαθητές μιας ομάδας ανταλλάσουν το 2ο Φύλλο Εργασίας που συμπλήρωσαν με κάποια άλλη ομάδα και ετεροαξιολογούν τα αποτελέσματά της. Στην φάση αυτή οι μαθητές αναπτύσσουν δεξιότητες ετεροαξιολόγησης, συζητούν και αναλύουν τυχόν λάθη που επισήμαναν, κρίνουν την ορθότητα των απαντήσεων. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι να παραμένει βοηθητικός. Βρίσκεται κοντά στους μαθητές για οποιαδήποτε απορία και παρεμβαίνει μόνο όταν ο ίδιος το θωρήσει σκόπιμο.

Δ’ Φάση (1 διδακτική ώρα) Οι μαθητές καλούνται να οργανώσουν και να ομαδοποιήσουν την γνώση που απέκτησαν σε έναν εννοιολογικό χάρτη. Χωρίζονται σε 4 ομάδες και η κάθε ομάδα παίρνει μία έννοια για να δημιουργήσει τον εννοιολογικό της χάρτη. Στην συνέχεια οι ομάδες ενώνουν τους επιμέρους χάρτες εννοιών που έχουν φτιάξει σε ένα μεγάλο εννοιολογικό χάρτη. Για την δημιουργία των επιμέρους τμημάτων αλλά και ολόκληρου του εννοιολογικού χάρτη θα χρησιμοποιήσουν το λογισμικό Inspiration.

Ομάδα 3 : Μορφές ρηγματώσεων Ομάδα 1 : Τύποι βλαβών Ομάδα 2 : Αίτια βλαβών Ομάδα 3 : Μορφές ρηγματώσεων Ομάδα 4 : Βλάβες τοπικού – γενικού χαρακτήρα Μόλις η κάθε ομάδα ολοκληρώσει το κάθε επιμέρους τμήμα του εννοιολογικού χάρτη, οι εκπρόσωποι κάθε ομάδας καλούνται να τους το παραδώσουν και να φτιάξουν τον ολοκληρωμένο εννοιολογικό χάρτη της ενότητας «Βλάβες τοίχων»

Ε΄ Φάση – Αξιολόγηση (1/2 διδακτικής ώρας) Στο τέλος του μαθήματος οι μαθητές καλουνται να απαντήσουν σε 2 κουϊζ που έχουν αναρτηθεί στην πλατφόρμα Edmodo.

Η αξιολόγηση της εργασίας των μαθητών είναι: διερευνητική σε όλη την πορεία του προγράμματος, όπου αξιολογείται η υπάρχουσα γνώμη των μαθητών, το ενδιαφέρον που εκδηλώνουν για το θέμα, αλλά και για τη χρήση των εργαλείων και οι τυχόν δυσκολίες που προκύπτουν, διαμορφωτική για ανατροφοδότηση και αναδιατύπωση στόχων και τελική από τους μαθητές και τον εκπαιδευτικό. Οι μαθητές αξιολογούνται για : το ενδιαφέρον τους για το συγκεκριμένο θέμα, την συμμετοχική τους δραστηριότητα, το τελικό προϊόν που παρέδωσαν, τον βαθμό στο τεστ γνώσεων που δόθηκε.

Επέκταση Σεναρίου Το προτεινόμενο σενάριο μπορεί να επεκταθεί με την αναφορά στα μέτρα προστασίας σε σεισμό. Οι μαθητές μπορούν δουλεύοντας ομαδοσυνεργατικά να φτιάξουν μια αφίσα με τα απαραίτητα μέτρα προστασίας σε περίπτωση σεισμού η οποία θα τοιχοκολληθεί σε εμφανές σημείο του σχολείου ώστε να ενημερωθούν και οι υπόλοιποι μαθητές. Προτεινόμενες ιστοσελίδες για μελέτη του θέματος http://www.oasp.gr/ Προτεινόμενο πρόγραμμα δημιουργίας αφίσας https://www.canva.com/

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας!