Στρατηγική Συνεργασιών μεταξύ Ε.Α.Σ. Σ.Ε.Γ.Α.Σ. και Φορέων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Αθλητισμός στο κυπριακό Δημοτικό Σχολείο
Advertisements

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
7η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΕΠ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ 2000 – η ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ.
CEO & CSR Money Conference 2012 Πέμπτη, 25 Σεπτεμβρίου 2012 Ρ. Σουλάκη Δντρια ΕΚΕ Ομίλου.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/2005.
Δημοτικός Οργανισμός Υγείας & Κοινωνικών Θεμάτων Δήμου Βόλου Δίκτυο Εθελοντών Κοινωνικής Προσφοράς του Δ.Ο.Υ.Κ “ Volo”
ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Διασύνδεση των σχολικών μονάδων με τις τοπικές κοινωνίες.
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
Kids’ Athletics Seminar Athens, March 10 Malek El Hebil (IAAF) am.
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ για την καταγραφή απόψεων & αναγκών των εκπαιδευτικών της 31ης Ε.Π. Π.Ε. Αθηνών σε θέματα ενημέρωσης και επιμόρφωσης ΣΤΕΛΙΟΣ.
Ε.Ψ.Ε.Π.Α. (ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΑΠΟΘΕΜΑΤΟΣ) ΤΙ ΕΙΝΑΙ; ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ; ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
Ο Ευρωπαϊκός Όμιλος Εδαφικής Συνεργασίας ΑΜΦΙΚΤΥΟΝΙΑ
Ευρυζωνικότητα στην τοπική αυτοδιοίκηση Τρέχουσες εξελίξεις – μελλοντικές προκλήσεις.
Καινοτόμες δράσεις στο ΕΕΕΕΚ Κατερίνης: Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
ΔΗΜΟΣ ΕΡΕΤΡΙΑΣ Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Α Φάση: Στρατηγικός Σχεδιασμός Διαβούλευση.
Ενότητα 1.1,1.2,1.3 Ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης, Ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για το 2010 και επιμόρφωση.
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ. Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΗΜΕΡΑ Τα τελευταία χρόνια τα σωματεία οργανώνουν τα τμήματα υποδομών δημιουργώντας ακαδημίες με νεαρούς επίδοξους.
«Αν δεν φυτέψουμε το δέντρο γνώσης όταν είμαστε νέοι, δεν θα μας δώσει τον ίσκιο του όταν θα έχουμε γεράσει.»
Kids’ Athletics Seminar Athens, March 10 Malek El Hebil (IAAF) am.
1 Δημόσιες σχέσεις και Περιφερειακή Ανάπτυξη: Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στο (δημοκρατικό) Αναπτυξιακό Σχεδιασμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Πρόδρομος.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ Μάθημα: Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών & Παραγωγικών Δραστηριοτήτων και Πρακτική Άσκηση Τίτλος: Καταγραφή.
… ένα σχολείο για όλους… μαθητές, γονείς, κοινότητα Ευγενία Νιάκα: Σχολική Σύμβουλος Περιφερειακή Υπεύθυνη Συντονισμού του Προγράμματος ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΠΡΟΕΔΡΙΑ 1 η Ιουλίου - 31 Δεκεμβρίου 2012 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΗ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 1 Σεμινάρια Φεβρουαρίου 2012.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Δήμου Καρπενησίου
Επιχειρησιακό ΠρόγραμμαΕπιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Α΄ ΦΑΣΗ: Στρατηγικός Σχεδιασμός.
«Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη», Ηράκλειο, 5-6 Μαϊου, kedke.ntua.gr 1.
Ερευνητικό Δυναμικό Περιφέρειες της Γνώσης Ειδικό Πρόγραμμα “Ικανότητες” Γεωργία Τζένου Πανεπιστήμιο Αθηνών, 22 Μαΐου 2007 Εθνικό Σημείο Επαφής ΕΘΝΙΚΟ.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΣΤΕΛΙΟΣ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ Δ/ντής Φυσικής Αγωγής Υπ. Παιδείας ΔΒΜΘ
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών Μάθημα 6 Το εκπαιδευτικό έργο και οι γενικές όψεις και συνθήκες της εκπαίδευσης.
ΓΕΝΙΚΗ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ - ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΓΕΝΙΚΗ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ - ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙΣ Σ.Ε.Γ.Α.Σ.
1 Σχέδια Εργασίας & Φυσική Αγωγή. 2 Σκοπός της συνάντησης η παρουσίαση, ανάπτυξη & εφαρμογή της μεθόδου διδασκαλίας με σχέδια εργασίας στη Φυσική Αγωγή.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8 ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ. Εννοιολογικό πλαίσιο “Ο αθλητικός τουρισμός περιλαμβάνει άτομα ή ομάδες που συμμετέχουν ενεργητικά ή παθητικά σε ανταγωνιστικές.
Η Δικτύωση αποτελεί ένα σύστημα αρχών και ενεργειών που βασίζεται σε νέες μορφές συλλογικής δράσης και παρέμβασης. Διαμορφώνει μια ευρύτερη δυναμική για.
► Karew Ure. The Psychology of Manufacturer (1835) ► Kίνημα βελτίωσης των συνθηκών ζωής στα εργοστάσια (στελέχη πρόνοιας) (welfare officers). Kύριος σκοπός.
Επιχειρησιακά Προγράμματα Δήμων
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΑΚΑΔΗΜΙΩΝ ΣΤΙΒΟΥ ΜΕ ΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ
ΓΕΝΙΚΗ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ 2017 ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙΣ
Είμαστε μια ομάδα ανθρώπων που ένοιωσε την ανάγκη να εκφραστεί και να δραστηριοποιηθεί  καλλιτεχνικά και κοινωνικά σε τοπικό επίπεδο. Μετά από πολύχρονη.
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ 2016 ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ
Εθνικό Σημείο Επαφής για το πρόγραμμα "Ορίζοντας 2020“
ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
«ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ»
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής»
Kids’ Athletics Seminar
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
Εισαγωγικά στοιχεία στην ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ.
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΕΣΠΑ - ΠΟΡΕΙΑ.
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Κίνητρα και μέτρα για τη σύνδεση των ακαδημιών με τα αγωνιστικά τμήματα του συλλόγου. Αθηνα / 12 / 2017 Επ.α.κ.α.β.
ΕΠ.Α.Κ.Α.Β 8-9 Δεκεμβρίου 2017 Αναθεώρηση αγωνιστικού και προπονητικού σχεδιασμού στις αναπτυξιακές ηλικίες Σπύρος Κέλλης Μέλος Δ.Σ. ΣΕΓΑΣ Ομότιμος Καθηγητής.
Πανελλαδική έρευνα σωματείων ΣΕΓΑΣ
Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΥΨΗΛΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΕΠΑΚΑΒ ΑΘΗΝΑ 9/12/17 ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΣΙΩΡΑΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΠΡΟΠΠΟΝΗΤΗΣ ΣΕΓΑΣ.
Αρχές προπονητικής εφαρμογής Μύηση – Προπόνηση - Αγώνας
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΟΧΟΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΡΙΝΟ ΚΥΚΛΟ ΤΟ
Επιτροπή επιμόρφωσης και επιστημονικής στήριξης (ΕΠΕΠ)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Στρατηγική Συνεργασιών μεταξύ Ε.Α.Σ. Σ.Ε.Γ.Α.Σ. και Φορέων Θεσμικό Πλαίσιο - Προϋποθέσεις - Στόχοι – Προοπτική Χρονοδιάγραμμα Ο ρόλος των Ε.Α.Σ. και των Σωματείων Η συνεργασία με την Τοπική Αυτοδιοίκηση Η συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας ΕΠ.Α.Κ.Α.Β. Αθήνα 09-10 Δεκεμβρίου 2016

Ενώσεις Αθλητικών Σωματείων Σ.Ε.Γ.Α.Σ. Ο ρόλος των Ε.Α.Σ. ήταν και είναι καθοριστικός για την ανάπτυξη του στίβου στην περιοχή που δραστηριοποιούνται. Μετά και τις συγχωνεύσεις των Ε.Α.Σ. που προηγήθηκαν ο ρόλος τους πλέον καθοριστικός στην τοπική κοινωνία. Το 2005, η IAAF άρχισε να υλοποιεί μία παγκόσμια πολιτική στίβου για τη νεολαία από 7 μέχρι 12 χρονών. Αυτή η πολιτική έχει τέσσερις στόχους: Ο Στίβος ως το πιο πρακτικό ατομικό άθλημα στα σχολεία, ο στίβος απλός, διασκεδαστικός, διδακτικός και πιο ελκυστικός, να αποφευχθεί η εντατικοποίηση, προετοιμασία των παιδιών για τη μελλοντική τους πορεία στον κλασσικό αθλητισμό.

Πρώτο στάδιο εφαρμογής Ε.Α.Σ. – Τοπική Κοινωνία Αναβάθμιση ρόλου Εξωστρέφεια! Διείσδυση στην κοινωνία Τρεις (3) ηλικιακές ενότητες: 7-8, 9-10 και 11-12 ετών, ενοποιούνται στο πρώτο στάδιο εφαρμογής και δραστηριοποιούνται πρακτικά με το Kids’ Athletics.

ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΙΒΟΣ – ΣΤΙΒΟΣ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΙΒΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ! Η Ε.Α.Σ. πρέπει να αποκτήσει κεντρικό ρόλο και δυνητικά σε όλες τις κοινωνικές δομές και μέρη και να παίζει καθοριστικό ρόλο στα διάφορα αθλητικά, πολιτιστικά αλλά και γεγονότα αναψυχής. Πρέπει να είναι παρούσα σε οποιαδήποτε εκδήλωση και σε οτιδήποτε μπορεί να προβάλει αλλά και να βοηθήσει το άθλημα. Το κύριο χαρακτηριστικό πρέπει να είναι η εξωστρέφεια, η δράση μέσα από τις ανάγκες και επιταγές της κοινωνίας για την ίδια την κοινωνία. Στα πλαίσια του προγραμματισμού που έχει κάνει η IAAF για το Kids’ Athletics και αρχής γενομένης από το 2013, ο Σ.Ε.Γ.Α.Σ. έχει επιλεγεί ως μία από τις Ομοσπονδίες στις χώρες υψηλού βαθμού προτεραιότητας, που έχει τις προϋποθέσεις για την υλοποίηση αυτού του έργου.   Ο Σ.Ε.Γ.Α.Σ. έχει συμφωνήσει για την εφαρμογή ενός μακροπρόθεσμου προγράμματος στην Ελλάδα, με τους όρους και τις προϋποθέσεις που ορίζονται από το Μνημόνιο Συνεργασίας. Έχει ως στόχο τη διάδοση και ανάπτυξη του Κλασσικού Αθλητισμού, στα πλαίσια του αναλυτικού εκπαιδευτικού προγράμματος της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Βασικός άξονας δράσης, με τη συνδρομή και της ΙΑΑF, αποτελεί το πρόγραμμα Kids’ Athletics.

Ο Στίβος στη ζωή μας! Άμεσα οφέλη Η σημασία της άσκησης στην υγεία των ανθρώπων. Η συμβολή του αθλητισμού στην καθημερινή ζωή. Η δημιουργία αθλητικής παιδείας για όλους. Η υλοποίηση του έργου ορίζεται λεπτομερώς από: Χρονοδιάγραμμα: Υλοποίηση σε τέσσερα (4) χρόνια. Το χρονοδιάγραμμα θα τεθεί εξαρχής και θα τηρηθεί στο ακέραιο. Περιοχές – Σχολεία – Σωματεία: Σε όλη την επικράτεια, με έμφαση στις περιοχές όπου υπάρχει Σωματείο Στίβου. Τα δεδομένα (περιφέρειες, πόλεις, σχολεία, σωματεία) καταγράφονται αναλυτικά και αποστέλλονται στην IAAF με το αντίστοιχο στατιστικό δελτίο (ανά 2 μήνες). Πληθυσμός – Στόχος: Συνολικά 201.600 μαθητές Δημοτικών Σχολείων στο χρονικό διάστημα τεσσάρων (4) ετών.   Εκπαιδευτές – Προσωπικό: Συνολικά θα απασχοληθούν στο έργο 576 προπονητές – εκπαιδευτές του προγράμματος. Αρχικά θα εκπαιδευτούν 24 επικεφαλής εκπαιδευτές του προγράμματος από την IAAF σε περιοχές που θα επιλέξει ο Σ.Ε.Γ.Α.Σ., ανάλογα με τη γεωγραφική κατανομή. Οι 24 επικεφαλής με τη σειρά τους θα εκπαιδεύσουν ο καθένας 24 βασικούς καθηγητές του προγράμματος. Συνολικά δηλαδή, θα υλοποιήσουν το πρόγραμμα 24x24= 576 άτομα.

Ο Στίβος στη ζωή μας! Στίβος Παντού! Ανάπτυξη Σωματείων Προβολή Αθλήματος Κινητοποιώντας τους να συμμετέχουν στα αθλητικά δρώμενα ,πολλές φορές μαζί με τα παιδιά τους, κερδίζουμε την εμπιστοσύνη τους και είναι πιο εύκολο να τους πείσουμε να μας τα εμπιστευτούν. Μας δίνεται η ευκαιρία να προβάλουμε το έργο μας, να γίνουμε πιο ελκυστικοί και πιο ανταγωνιστικοί σε σχέση με τα άλλα αθλήματα.

Ευρωπαϊκός Μ.Ο.: 40% Ελλάδα 2014 3% συστηματικά αθλούμενων πολιτών 67% των ανθρώπων δεν γυμνάστηκαν ποτέ! 2%-3% αθλούμενοι σε σύλλογο, σχολείο ή πανεπιστήμιο! 1,5% γυμνάζονται στα πάρκα!

Αθλητισμός ως μέσον οικονομικής ανάπτυξης! Οικονομική Ανάπτυξη Χαμηλό κόστος – υψηλή αποτελεσματικότητα Επίτευξη αναπτυξιακών στόχων σε τοπικό επίπεδο

Ε.Α.Σ. & Τοπική Αυτοδιοίκηση Η τοπική αυτοδιοίκηση με τα προγράμματα αθλητισμού και αναψυχής, τις αθλητικές εγκαταστάσεις και τους υπαίθριους χώρους άθλησης γίνεται ο μεγαλύτερος και σημαντικότερος πάροχος αθλητισμού και αναψυχής. Το πεδίο δράσης πάνω στο οποίο μπορεί και πρέπει να κινηθούν οι Ε.Α.Σ. είναι τεράστιο. Πρέπει να επιδιωχθούν συνεργασίες. Οι συνεργασίες αυτές θα προκύψουν μέσα από τη διαδικασία ανάπτυξης στρατηγικού σχεδιασμού.

Ε.Α.Σ. & Τοπική Αυτοδιοίκηση Τεχνογνωσία Συντονισμός Δράσεων Τεχνικοί Σύμβουλοι Υλικοτεχνική – Οικονομική βοήθεια Διεισδυτικότητα στην τοπική κοινωνία Ε.Α.Σ. Ο.Τ.Α.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα: RUN GREECE Σ.Ε.Γ.Α.Σ. – Ο.Τ.Α Χαρακτηριστικό παράδειγμα: RUN GREECE Σ.Ε.Γ.Α.Σ. – Ο.Τ.Α. Α΄ & Β΄ ΒΑΘΜΟΥ→ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ Επέκταση της συνεργασίας: Αγώνες εκτός Σταδίου! Η υλοποίηση του έργου ορίζεται λεπτομερώς από: Χρονοδιάγραμμα: Υλοποίηση σε τέσσερα (4) χρόνια. Το χρονοδιάγραμμα θα τεθεί εξαρχής και θα τηρηθεί στο ακέραιο. Περιοχές – Σχολεία – Σωματεία: Σε όλη την επικράτεια, με έμφαση στις περιοχές όπου υπάρχει Σωματείο Στίβου. Τα δεδομένα (περιφέρειες, πόλεις, σχολεία, σωματεία) καταγράφονται αναλυτικά και αποστέλλονται στην IAAF με το αντίστοιχο στατιστικό δελτίο (ανά 2 μήνες). Πληθυσμός – Στόχος: Συνολικά 201.600 μαθητές Δημοτικών Σχολείων στο χρονικό διάστημα τεσσάρων (4) ετών.   Εκπαιδευτές – Προσωπικό: Συνολικά θα απασχοληθούν στο έργο 576 προπονητές – εκπαιδευτές του προγράμματος. Αρχικά θα εκπαιδευτούν 24 επικεφαλής εκπαιδευτές του προγράμματος από την IAAF σε περιοχές που θα επιλέξει ο Σ.Ε.Γ.Α.Σ., ανάλογα με τη γεωγραφική κατανομή. Οι 24 επικεφαλής με τη σειρά τους θα εκπαιδεύσουν ο καθένας 24 βασικούς καθηγητές του προγράμματος. Συνολικά δηλαδή, θα υλοποιήσουν το πρόγραμμα 24x24= 576 άτομα.

Σ.Ε.Γ.Α.Σ. – ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΡΟΜΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το δρομικό κίνημα έχει γιγαντωθεί. Παρά τον μεγάλο αριθμό δρομέων που συμμετέχουν, από έρευνες προκύπτει ότι πολύ μικρό ποσοστό από αυτούς είναι φίλαθλοι του στίβου. Το μεγαλύτερο ποσοστό των ανθρώπων αυτών δεν έρχονται στο στάδιο να παρακολουθήσουν αγώνες. Αυτός πρέπει να είναι και ο μεγάλος στόχος! Εκδηλώσεις αγωνισμάτων στίβου που κανονικά θα γινόταν εντός σταδίου να μεταφερθούν και να γίνουν εκτός σταδίου. Άλμα επί κοντώ στο δρόμο. Παρόμοιες εκδηλώσεις από τις Ε.Α.Σ., φορητή βαλβίδα σφαίρα σε πλατεία, άτυπο πρωτάθλημα μεταξύ πόλεων.

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ! ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ Συμμετοχή γονέα και παιδιού μαζί. Προβολή και προσέλκυση νέων αθλητών. Εξεύρεση ταλαντούχων παιδιών, αυτών που με κατάλληλη προπόνηση θα γίνουν πρωταθλητές. Διοργάνωση φεστιβάλ. «Ποιος είναι ο πιο γρήγορος στην πλατεία». Εκτός από τη μεγάλη συμμετοχή πετυχαίνουμε και την ανίχνευση του ταλέντου. Αγώνες εντός σταδίου με τοπική εμβέλεια.