Νίνα-Αικατερίνη Καλαβά-Μυλωνά

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σεμινάρια Επιθεωρητών Σεπτεμβρίου Σχολική χρονιά
Advertisements

Προώθηση Καινοτομίας Συμβολή στην Αντιμετώπιση της Κρίσης
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ Της ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Δρ. Μαρία Σωτηράκου Προϊσταμένη Τμήματος Αγωγής Υγείας και Περιβαλλοντικής.
SWOT ANALYSIS ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
Σωματείο «Επιχειρηματικότητα Νέων»/ Junior Achievement Greece
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
ΑΝΤΩΝΗΣ ΓΚΟΡΤΖΗΣ, ΠΡΟΕΔΡΟΣ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΗΘΙΚΗΣ
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
Η Ηθική στο Νοσοκομείο Γιώργος Παπαγούνος Ph.D. τ. Καθηγητής Φιλοσοφίας Τζάνειο Γ.Ν.Π. 31 Μαρτίου
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
Ο Ρόλος των ΣΔΕ στην Εκπαίδευση Ενηλίκων
Δημόσιες Σχέσεις :Εισαγωγή στις Δημόσιες Σχέσεις .
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 2007 – 2013
Αξιολόγηση Ανθρώπινου Δυναμικού
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
Διεθνής Καριέρα Στελεχών στο σύγχρονο περιβάλλον
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΩΝ RESTART GREECE Κεντρική Μακεδονία, Κιλκίς 22-23/01/2015 ΕΙΣΑΓΩΓΗ.
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΕΦΗΒΟΥ ΙΙ
Η 5 η από τις 12 Προτροπές Να έχω Ηθική H ηθική είναι ανηθικότητα και το αντίστροφο όταν τη μελετάμε στον χρόνο και στις κοινωνίες. Αντώνιος Περιπατητής.
Ευαγγελία Σουμέλη Ανώτερη Ερευνήτρια ΓΕΦΥΡΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΧΑΣΜΑ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ: ΚΥΠΡΟΣ, ΕΛΛΑΔΑ, ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
Σωματείο « Επιχειρηματικότητα» Νέων. ΣΕΝ/ JA Greece ΚΕΣΥΠ Ηλιούπολης.
Νίκος Ε. Σκουλάς & Συνεργάτες
1.4 Ο πολιτικός - Οι ιδιότητες του πολιτικού
Γίνε δραστήριος φοιτητής! Απόκτησε εμπειρίες- δεξιότητες! Ξεκίνησε την καριέρα σου σήμερα! Τρίτη 17/3/2015, ΚΕ.Δ.Ε.Α. Κική Ματσούκα Σύμβουλος Σταδιοδρομίας,
4.1 Κοινωνικοί θεσμοί 4.2 Αναγκαιότητα κοινωνικών θεσμών
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΩΔ/ΣΟΥ.
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
Οι σκοποί της Αγωγής. Αγωγή α) Σύνολο από σκόπιμες, προγραμματισμένες και μεθοδευμένες ενέργειες και επιδράσεις (β) Διαδικασίες και επιδράσεις του ευρύτερου.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη : από το θρανίο και το έδρανο στην κοινωνική-οικονομική αρένα Δημήτριος Καλαϊτζίδης Δρ Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης-Σχολικής.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Β’ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 1 Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος.
Εταιρική Διακυβέρνηση
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Συνηγορία Υπευθυνότητα/ευθύνη Συνεργασία Στάση φροντίδας
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
ΗΘΙΚΗ & ΗΘΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Η πρακτική της Κοινωνικής Εργασίας
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις
Εκπαιδευτική διοίκηση και καινοτομία
Φοιτήτρια: Γιάου Ευαγγελία
Φορεις και μορφες αξιολογησης: 2Ο Μαθημα
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΤΑΞΗ- ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Α’ ΕΞΑΜΗΝΟ
Υπό την φοιτήτρια: ΒΑΛΙΕΒΑ ΖΑΡΗΝΑ (Α.Μ. 8464)
Η έννοια της επιχείρησης
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Η 5η από τις 12 Προτροπές Να έχω Ηθική.
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

“Ο ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΗΘΙΚΗ” Νίνα-Αικατερίνη Καλαβά-Μυλωνά Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού, τ. 105, Ιανουάριος Μάρτιος 2015, σσ. 131-142 Δανάη-Βαρβάρα Καλαμπαλή

Εισαγωγή- Η έννοια της ηθικής Λόγω διαφθοράς, ανηθικότητας και αδικίας + οικονομικής κρίσης: κυρίως κρίση ηθικών αρχών και αξιών Αναγκαιότητα εφαρμογής των ηθικών αρχών στον χώρο των επιχειρήσεων Συμβολή του Επαγγελματικού Προσανατολισμού στην ηθική εαγγελματική διαπαιδαγώγηση Ηθική: κανόνες που διέπουν τη συμπεριφορά, τη λήψη ηθικών αποφάσεων και τις ανθρώπινες σχέσεις

Η ηθική αρετή κατά τον Αριστοτέλη Στόχος του ανθρώπου ευδαιμονία μέσω της ενάρετης ζωής Αποκτάται μέσω συνήθειας (έξη) Ο ηθικός άνθρωπος δεν περιορίζεται στη γνώση των ηθικών αρετών αλλά τις εφαρμόζει και στην πράξη όπως ο Σωκράτης Άρα: Διαπαιδαγώγηση+συνεχή καθημερινή πράξη= συνήθεια ενάρετης ζωής+αντίσταση στους πειρασμούς ανήθικων πράξεων

Η ηθική συμπεριφορά στη σύγχρονη επιχείρηση Ηθική συμπεριφορά ωφέλιμη για την επιχείρηση Ανήθικες πράξεις πτωχεύσεις, ποινικές συνέπειες, διασυρμός Σεβασμός ηθικών αρχών: Τιμιότητα Δίκαιη μεταχείριση Ισότητα Αξιοπρέπεια Πολυμορφία Ατομικά Δικαιώματα

Η απλή γνώση των ηθικών αρχών δεν είναι αρκετή! Επιστημονικές δραστηριότητες για την προαγωγή των ηθικών αρχών στον χώρο της επιχείρησης Επιστημονικές οργανώσεις Επιστημονικά βιβλία, συγγράμματα, περιοδικά Διοργανώσεις πολλαπλών συνεδριών σε τοπικό και διεθνές επίπεδο Στόχοι: Έρευνα & Αξιολόγηση της τήρησης ηθικών αξιών στον χώρο της επιχείρησης Περιεχόμενο της εκπαίδευσης των μελλοντικών στελεχών επιχειρήσεων Η απλή γνώση των ηθικών αρχών δεν είναι αρκετή!

Η επιχειρηματική ηθική στην Ελλάδα “Στην Ελλάδα η επιχειρηματική ηθική επηρεάζεται από την ηθική που επικρατεί στην κοινωνίας γενικά, το εκπαιδευτικό σύστημα, το οικογενειακό περιβάλλον καθώς και το επίπεδο μόρφωσης των επιχειρηατιών.” (Γιώργος Μπήτρος κ’ Αναστάσιος Καραγιάννης, 2014) Αντί των κατασταλτικών μέτρων (φοροδιαφυγή, αυστηροί νόμοι), μήπως θα ήταν πιο ωφέλιμη για μια πιο ανθρωποκεντρική κοινωνίας η ηθική που δίδαξε ο Αριστοτέλης;

Οι ηθικοί κανόνες οι οποίοι αποτελούν τη βάση για την επιτυχημένη διοίκηση μιας επιχείρησης Προαγωγή της βελτίωσης της ποιότητας των προϊόντων αλλά και του βιοτικού και μορφωτικού επιπέδου των εργαζομένων και την εξυπηρέτηση των πελατών της. Συμβολή στην αντιμετώπιση κοινωνικών και περιβαλλοντικών ζητημάτων της χώρας, όπου εντάσσεται η δραστηριότητά της. Πηγή καταξίωσης και υπερηφάνιας κι όχι μόνο κερδοσκοπίας. Να εκλαμβάνει τους ηθικούς κανόνες ως βασικούς της κανόνες και όχι σαν υποχρέωση.

Τα απαραίτητα ηθικά προσόντα του διευθύνοντα μιας επιχέιρησης ή ενός ηγέτη γενικότερα! Ακεραιότητα και αυθεντικότητα Αυτοπεποίθηση Ευρύτητα ονέυματος και απαλλαγή από προκαταλήψεις Σεβασμός και κατανόηση των διαφορετικών απόψεων των άλλων Σταθερή αφοσίωση στις ηθικές αρχές Ετοιμότητα υπέρβασης του προσωπικού συμφέροντος προς όφελος του κοινού συμφέροντος Ικανότητα να διακρίνει, να κατανοεί και να αντιμετωπίζει ηθικά διλλήματα Ικανότητα να διατηρεί την ορθολογική του κρίση ακόμα και κάτω από πίεση Ικανότητα να σχεδιάζει υψηλούς στόχους χωρίς να παρεκκλίνει από τις αρχές του

Η διαπαιδαγώγηση των νέων με ηθικές αρχές στα πλαίσια του Επαγγελματικού προσανατολισμού Επαγγελματική ηθική: διαπαιδαγώγηση νέων με ηθικές αρχές. Αυτονόητη λειτουργία του συνολικού εκπαιδευτικού συστήματος μέσα από διαμορφωμένες δράσεις και στα πλαίσια της Επαγγελματικής Διαπαιδαγώγησης με δράσεις όπως: projects, έρευνα αγοράς εργασίας, προσομοιώσεις ρόλων, ασκήσεις επιχειρηματικότητας και καινοτομίας, ασκήσεις επίλυσης προβλημάτων και ανάληψης ρίσκου.

Ο ρόλος του Επαγγελματικού προσανατολισμού στην επαγγελματική ηθική Διαπαιδαγώγηση νέων από το οικογενειακό, κοινωνικοοικονομικό, πολιτισμικό και συνολικό παιδαγωγικό έργο του σχολείου. + Επίδραση από ΜΜΕ και ηλεκτρονική επικοινωνία + τρόπος διακυβέρνησης της χώρας + ευρύτερο διεθνές περιβάλλον (βία, συγκρούσεις, καταπάτηση ανθρωπίνων διακιωμάτων) = Μη ευνοϊκοι παράγοντες για την ευαισθητοποίηση των νέων με ηθικές αρχές Άρα εκτός από τον επαγγελματικό προσανατολισμό και κάτι ακόμα πρέπει να αλλάξει!

Ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας!