Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δ ΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Α ΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ Λ ΟΓΙΣΜΙΚΟ Υ Αναστασία Γεωργιάδου.
Advertisements

Σε τι χρειάζονται οι Νέες Τεχνολογίες στην εκπαίδευση;
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
1 Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου, Αλ. Γκίκας, Ι. Χαρδαλούπα
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Κοινότητες Πρακτικής και Μάθησης
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
Jigsaw: Τί είναι;.
Ο επικοινωνιακός ρόλος του εκπαιδευτικού σε συμβατικά, υπολογιστικά και δικτυακά περιβάλλοντα μάθησης Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.ED.
Σενάριο.
Center for Collaboration and Exchange (cce): Ένα εργαλείο για την υποστήριξη κοινοτήτων δράσης Χ. Κυνηγός, Ε. Τρούκη, Ν. Γιαννούτσου, Μ. Φουντάνα, Τ. Αθανασίου.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
«Εκπαίδευση Εκπαιδευτών ΙΕΚ ΠΑΤΡΑΣ» ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Τι είναι το wiki; Wiki και φιλολογικά μαθήματα. Λεωφορείο στη Χαβάη! γρήγορα – γρήγορα!
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
Μ.Κορδάκη 1, Χ. Σιέμπος 2 1 Εκλ. Επίκουρη καθηγήτρια εκπαιδευτικής τεχνολογίας Τμήμα πολιτισμικής τεχνολογίας πανεπιστημίου Αιγαίου 2 μηχανικός η/υ και.
Τίτλος προγράμματος Αγωγής Σταδιοδρομίας : Δημιουργία μαθητικής εφημερίδας 1 Μαθητική εφημερίδα ΓΕΛ Σιδηροκάστρου efimeridapallatideio.wordpress.com.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης (ΠΑ) Υπεύθυνοι πρακτικής (2010) Γιάννης Μούρτος, Γ. Λεκάκος, Κ. Ψούνης Διοικητική.
Η Πύλη eTwinning.net Εργαλεία για την κοινωνική δικτύωση και την επικοινωνία των εκπαιδευτικών Εργαλεία διαχείρισης ενός έργου eTwinning.
Γ. Αλεξιάδης.  Εκπαιδευτική δραστηριότητα, κατά την οποία οι περισσότερες ή και όλες οι πληροφορίες που απαιτούνται για την επίλυση ενός προβλήματος.
“Πρόταση σχεδιασμού ενός συνεργατικού έργου από την ομάδα των μεταπτυχιακών φοιτητών του μαθήματος για την παραγωγή ενός προϊόντος με επίκεντρο τα εκπαιδευτικά.
Κατή Αργυρώ Πρωτοψάλτου Θεόφιλος Τσαρτσαράκης Αντώνιος
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής Μάθημα: Πληροφορική και νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση Φοιτήτριες: Γκουντελίτσα Κατερίνα.
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Πληροφορική & Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Παρουσίαση στο Slideshare «Η ελληνική εκπαιδευτική blogoσφαιρα»
Ένα δάσκαλος δημιουργεί ιστολόγια
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής Μάθημα: Πληροφορική και νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση Φοιτήτριες: Γκουντελίτσα Κατερίνα.
ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής
Περιεχόμενο-Ανθρώπινη υποδομή και Διδακτικές προσεγγίσεις στο e-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.Ed.
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Ομάδα Εργασίας: Μαυροφρύφη Αφροδίτη Γκουντελίτσα Κατερίνα Ραφτογιάννη Παρασκευή-Δήμητρα Τορονίδου Μαρία Φλώρινα, Ιούνιος 2017.
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Εισαγωγή στο πρόγραμμα Mascil
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Πληροφορική & Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Slideshare.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
Κοινωνικά Δίκτυα Κεφάλαιο 15.
Το πρόγραμμα επιμόρφωσης Β1
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Project.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση, ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Φλώρινας 2017 Καθηγητής : Κος Παλαιγεωργίου Γεώργιος

Άξονες της εργασίας Αναφορά των προϊόντων τα οποία μπορεί να είναι χρήσιμα και να καλύπτουν τις πρακτικές ανάγκες εκπαιδευτικών/δασκάλων, φοιτητών παιδαγωγικών τμημάτων αλλά και τις δικές μας ανάγκες Ο σχεδιασμός ενός έργου 7 εβδομάδων - ακολουθώντας τις αρχές των μαθησιακών κοινοτήτων αλλά και εφαρμόζοντας την Παιδαγωγική 2.0 (3P) Η περιγραφή της εμπειρίας ενός συμφοιτητή μας, και η ανάδειξη των πολλαπλών τρόπων συμμετοχής, τις σχέσεις εξάρτησης με τους συναδέλφους του, το πως αξιοποιείτε την εμπειρογνωμοσύνη του, πως γίνεται η διαπραγμάτευση στα πλαίσια της κοινότητας καθώς και άλλα.

Προτεινόμενα προϊόντα Προτείνετε η δημιουργία μιας ηλεκτρονικής εφημερίδας –ιστολόγιο . Το σημαντικό στοιχείο είναι η ανάπτυξη ενός συμμετοχικού ιστολογίου στο οποίο οι συμμετέχοντες δεν είναι καταναλωτές αλλά συνδημιουργοί και συμμετέχοντες στον διαμοιρασμό της γνώσης . Wiki : Τα κυριότερα πλεονεκτήματα που οδήγησαν στην χρήση των wiki στη συγκεκριμένη πρόταση ήταν ότι :  Είναι σχεδιασμένα ώστε να βοηθούν τα μέλη μιας ομάδας να συνεργάζονται να μοιράζονται και να δημιουργούν online περιεχόμενο  Τα wikis επιτρέπουν στους μαθητές να αλληλεπιδρούν σε σχέση με τη διαδικασία μαθήσεώς τους και έτσι να την καταλαβαίνουν. Αυτή η αλληλεπίδραση γίνεται συνεργατικά, πλησιάζοντας έτσι σε μια προσέγγιση κοινωνικού εποικοδομισμού της μαθήσεως.

Προτεινόμενα προϊόντα Χώροι συζήτησης : skype Παρουσίαση Design

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ 9 ομάδες Ομάδα εύρεσης ιστολογίων Ομάδα παρουσιάσεων 1 και 2 Ομάδα Design Oμάδα φωτογραφίας και videΟ Oμάδα περιεχομένου –συντονιστική Ομάδα αξιολόγησης και εμπειρίας Ομάδα συνεντεύξεων με συντάκτες ιστολογίων Ομάδα φιλολογική

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ 1η Ομάδα εύρεσης ιστολογίων 2η ομάδα παρουσίασης 1 Αναζήτηση εκπαιδευτικών ιστολογίων Καταγραφή και ομαδοποίηση με κριτήρια 2η ομάδα παρουσίασης 1 Αναπτύσσει παρουσιάσεις που αφορούν φοιτητές 3η ομάδα παρουσίασης 2 Αναπτύσσει παρουσιάσεις που αφορούν εκπαιδευτικούς

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ 4η Ομάδα Design 5η Ομάδα φωτογραφίας και video Διαμορφώνει,σχεδιάζει τις ιστοσελίδες και το τελικό μας προιόν 5η Ομάδα φωτογραφίας και video Aναζητά και συγκεντρώνει φωτογραφίες και video και τα προσαρμόζει κατάλληλα στα θέματα της εφημερίδας. Συνεργάζεται στενά με την ομάδα Design

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ 6η Ομάδα περιεχομένου-συντονιστική Επιβλέπει, συντονίζει, αξιολογεί και προσφέρει ανατροφοδότηση για την εξέλιξη του έργου. 7η Ομάδα αξιολόγησης και εμπειρίας Υπεύθυνη για την αξιολόγηση του έργου. Δημιουργεί ερωτηματολόγια που θα βοηθούν στην εξαγωγή συμπερασμάτων για την πορεία του έργου

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ 9η Ομάδα φιλολογική 8η Ομάδα συνεντεύξεων με συντάκτες ιστολογίων Επικοινωνούν με δημιουργούς ιστολογίων και παίρνουν συνεντεύξεις 9η Ομάδα φιλολογική Eπιβλέπουν γλωσσολογικά το κείμενο και διορθώνουν συντακτικά και ορθογραφικά λάθη. Συνεργάζονται με την ομάδα παρουσιάσεων και περιεχομένου

ΟΡΓΑΝΩΣΗ KAI ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ wiki Σελίδα 1: Αρχική σελίδα της εφημερίδας με τα περιεχόμενα της Σελίδα 2: της ομάδας εύρεσης ιστολογίων Σελίδα 3: της ομάδας παρουσιάσεων 1 Σελίδα 4: της ομάδας παρουσιάσεων 2 Σελίδα 5: της ομάδας Design Σελίδα 6: της ομάδας φωτογραφίας -video Σελίδα 7: της ομάδας περιεχομένου (συντονιστική) Σελίδα 8: της ομάδας αξιολόγησης και εμπειρίας Σελίδα 9: της ομάδας συνεντεύξεων με συντάκτες ιστολογίων Σελίδα 10: της φιλολογική ομάδας

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΡΓΟΥ 1η εβδομάδα: Γίνονται οι αρχικές συναντήσεις , θα αποφασιστούν και οι κανόνες συνεργασίας. Για καλύτερη επικοινωνία ,προτείνετε ένας άλλος τρόπος επικοινωνίας, εκτός του wiki. 2η εβδομάδα: Aποφασίζεται η θεματολογία της εφημερίδας, ο τίτλος της και η σύσταση των ομάδων. Τα μέλη επιλέγουν τις ομάδες στις οποίες επιθυμούν να συμμετάσχουν.

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΡΓΟΥ 3η εβδομάδα: Η ομάδα εύρεσης ιστολογίων, αναζητά ηλεκτρονικές εφημερίδες-ιστολόγια που καλύπτουν ανάγκες εκπαιδευτικών-δασκάλων, φοιτητών Η ομάδα περιεχομένου (συντονιστική)παρουσιάζει τα αποτελέσματα στο wiki. 4η-5η-6η εβδομάδα: Όλες οι ομάδες εργάζονται για να δημιουργήσουν το προϊόν που έχουν αναλάβει. Τέλος εβδομάδας γίνεται αποτίμηση και αξιολόγηση από την ομάδα αξιολόγησης και εμπειρίας.

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΡΓΟΥ 7η εβδομάδα: Τελική παρουσίαση του έργου. Αποστολή όλου του υλικού στην ομάδα συντονισμού. Ολοκλήρωση του έργου. Ανακοίνωση του τελικού προϊόντος ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ