Αξία Μέσω Προϊόντων και Μαρκών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ – ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ Philip Kotler Τόμος Α΄ κεφ Τόμος Β΄ κεφ Επιμέλεια: Ταμπαχανιώτης Δημήτρης.
Advertisements

Αγχολυτικά & Υπνωτικά φάρμακα. Το άγχος είναι μια δυσάρεστη κατάσταση έντασης και ανησυχίας. Tα συμπτώματα σοβαρού άγχους είναι παρόμοια με αυτά του.
ΑΣΦΥΚΤΙΚΟΙ ΘΑΝΑΤΟΙ Βίαιοι στερητικοί θάνατοι από αποστέρηση οξυγόνου.
Σχέδιο Απόσυρσης και Αντικατάστασης Παλαιών Οχημάτων Παρουσίαση Κινήματος Οικολόγων Περιβαλλοντιστών.
Στρατηγικό σχέδιο για το branding και marketing του Επώνυμου Ελληνικού Κρασιού στην Ελλάδα και το εξωτερικό ΕαρΟινά 2010 Δρ Ιωάννης Βογιατζής.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ 2 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ.
ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Στρατηγική Επιχειρήσεων Ενότητα 2: Έννοια και Ιστορία της Στρατηγικής Νικόλαος Καρανάσιος Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Αισθητήρια Όργανα και Αισθήσεις 1.  Σύστημα αισθητηρίων οργάνων: αντίληψη μεταβολών εξωτερικού & εσωτερικού περιβάλλοντος  Ειδικά κύτταρα – υποδοχείς.
1 FDL Group 1 ο Αγροτικό Συνέδριο Ναυτεμπορικής. 2 Τι είναι logistics ; Παγκόσμιος κύκλος εργασιών εταιρειών Logistics 2013 Ελληνικός Κ.Ε. εταιρειών Logistics.
Αιμόπτυση και Δύσπνοια σε ασθενή με Καρκίνο του Πνεύμονα Κυριάκος Π Καρκούλιας Επίκ. Καθηγητής Πνευμονολογίας.
Σύνταξη βιογραφικού σημειώματος Αποτελεί μια συνοπτική και δομημένη παρουσίαση του προφίλ του υποψηφίου. Απευθύνεται συνήθως στο Διευθυντή προσωπικού και.
1 1 Slide Διαδικασίες Markov. 2 2 Slide Διαδικασίες Markov n Οι διαδικασίες Markov είναι χρήσιμες στη μελέτη της εξέλιξης συστημάτων με επανειλημμένες.
1 Αποτελέσματα κλάδου – ‘B τρίμηνο 2015 Η σταθεροποίηση που εμφανίστηκε κατά τη διάρκεια του 2014 φαίνεται να αντιστρέφεται από την αρχή του 2015 με μειώσεις.
Μορφές και πεδία εφαρμογής του Μάρκετινγκ - (Β2Β)
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Φαινόμενο του θερμοκηπίου
Αισθητήρια όργανα – αισθήσεις
Αιμόπτυση και Δύσπνοια σε ασθενή με Καρκίνο του Πνεύμονα
Παρουσίαση για την ΟΞΙΝΗ ΒΡΟΧΗ Πέτρος Χαβιατζής.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚA ΣΤΟΙΧΕΙΑ Α΄ΕΞΑΜΗΝΩΝ – 2017
Ημεριδα Ενημερωσησ «Ανοικτα Ακαδημαϊκα Μαθηματα στο ΤΕΙ Ηπειρου»
Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ 1975 ΚΑΙ ΜΕΤΑ
Διαφημιστική εκστρατεία
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αξία Μέσω της Τιμολόγησης
Η καθιέρωση του σοσιαλισμού πριν το 1914
ΣΤ΄ 1 ΤΑΞΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Υδρόβια Φυτά Θεοφανώ Κούλεντρου Rippling Water (Basic)
Έλεγχος LED μέσω του Slide Bar
Ενεργειακός Σχεδιασμός για Παραγωγή Ενέργειας Καβάλα 2017
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΜΘ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΤΕ Βιομάζα.
Το Φαινόμενο του Θερμοκηπίου
Μουσενίκας Δημήτριος Βλάχος Χριστόδουλος
ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΟΜΑΔΑ Α΄ Φύλλο εργασίας
14ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΟΜΑΔΑ 6 ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΩΣΤΑΣ Ρ. ΝΙΚΗ Β.
ΧΗΜΙΚΗ ΚΑΡΚΙΝΟΓΕΝΕΣΗ.
Άνθρωπος και Περιβάλλον
ΤΥΠΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΟΡΓΑΝΟΜΕΤΑΛΛΙΚΕΣ ΕΝΩΣΕΙΣ
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Εθνικό Κέντρο Βιβλίου Λέσχες Ανάγνωσης.
Οι προοπτικές του αγροτικού τομέα στη Μεσσηνία
ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΒΙΔΑΛΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Β΄ 1.
Οι φυσικές καταστάσεις.
Αιμόπτυση και Δύσπνοια σε ασθενή με Καρκίνο του Πνεύμονα
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 8η (2017 – 18) Δικαιοχρήση (Franchising) Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΑΙΜΑ Με γυμνό μάτι φαίνεται σαν ένα απλό υγρό
Όνομα Φοιτητή Η ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΒΑΣΙΣΤΕΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9 (σελ ) του Βιβλίου Business Logistics Mgt.
Τι είναι οι ΑΠΕ; 11/11/2018 3ο Γυμνάσιο Αμαλιάδας.
Ασφάλεια και υγιεινή στο εργαστήριο
Μέρος 5ο: Μέθοδοι Επαύξησης της Απόληψης Πετρελαίου
Μορφές συστημάτων Υγείας των χωρών: Τα επιμέρους χαρακτηριστικά των συστημάτων υγείας των χωρών εξαρτώνται από: -Τα επιδημιολογικά χαρακτηριστικά της.
Διάρκεια: 2 διδακτικές ώρες
ΠΑΛΜΙΚΗ ΟΞΥΜΕΤΡΙΑ ΚΑΙ ΟΞΥΜΕΤΡΙΑ CO2
ΟΜΟΙΟΣΤΑΣΗ Α) ορισμός Β) αιτίες διαταραχών της ομοιόστασης
H εξέλιξη της ειδικής αγωγής στην Ελλάδα στον 20ο αιώνα
Συγγραφική ομάδα πχ. Κωνσταντίνος Παπακώστας1, Ειρήνη Παπαδοπούλου2
Διάταξη τίτλου Υπότιτλος.
Κλιματική αλλαγή και ασθένειες οπωροφώρων δέντρων
ΕΕΕΕΚ ΡΟΔΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Η ΑΝΑΠΝΟΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ
Σχεδιασμός - Προγραμματισμός Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Στρατηγικές διοίκησης προϊόντων Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
Συρόπουλος Χαράλαμπος Αγρονόμος Τοπογράφος Μηχανικός Ε.Μ.Π., MSc
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αξία Μέσω Προϊόντων και Μαρκών Διάλεξη 7η (2016 – 17) Ανάλυση και Ανάπτυξη Προϊόντων Αξία Μέσω Προϊόντων και Μαρκών

Είναι αυτό Μάρκα;

Προϊόντα Προϊόν είναι οτιδήποτε μπορεί να ικανοποιήσει τις ανάγκες των πελατών. Ένα προϊόν υπάρχει σε τρία επίπεδα: Βασικό προϊόν Πραγματικό προϊόν Επαυξημένο προϊόν

Τα επίπεδα ενός προϊόντος Εγκατάσταση Επαυξημένο προϊόν Εγγυήσεις Χαρακτηριστικά Ποιότητα Σχεδίαση Πραγματικό προϊόν Θεμελιώδες όφελος Αξίες μάρκας Παράδοση Βασικό προϊόν Συσκευασία Πρόσθετες υπηρεσίες

Η διαφορά μεταξύ ενός προϊόντος και μιας μάρκας Η διαφορά μεταξύ ενός προϊόντος και μιας μάρκας Οικοδόμηση μιας μάρκας είναι η διαδικασία κατά την οποία οι εταιρείες διακρίνουν τα προϊόντα που προσφέρουν από αυτά των ανταγωνιστών. Η επιλογή ενός κατάλληλου ονόματος μάρκας επιτρέπει τη πρόκληση συνειρμών στους πελάτες (π.χ. κύρος, κοινωνική θέση), γεγονός που διευκολύνει την απόφαση αγοράς.

Διαφοροποίηση Προϊόντος Θεμελιώδης διαφοροποίηση Ριζική διαφοροποίηση λόγω τεχνολογικών καινοτομιών Πραγματική διαφοροποίηση Διαφοροποίηση με βάση τα χαρακτηριστικά του προϊόντος Επαυξημένη διαφοροποίηση Διαφοροποίηση μέσω νέων χαρακτηριστικών Επέκταση προϊόντος

Τα οφέλη της μάρκας Αξία εταιρείας Καταναλωτική προτίμηση και αφοσίωση Εμπόδιο στον ανταγωνισμό Υψηλά κέρδη Βάση για επεκτάσεις μάρκας Note: New Slide

Οικοδόμηση μάρκας Η οικοδόμηση μιας μάρκας αφορά στη λήψη αποφάσεων αναφορικά με: Το όνομά της Τον τρόπο που θα αναπτυχθεί Μια μάρκα δημιουργείται μέσω της αύξησης ενός βασικού προϊόντος με την προσθήκη αξιών της μάρκας Note: New Slide

Τι προσέχει μια καλή μάρκα Μια καλή ονομασία μάρκας πρέπει: Να προκαλεί θετικούς συνειρμούς Να προφέρεται και να ανακαλείται στη μνήμη εύκολα Να υποδηλώνει οφέλη του προϊόντος Να είναι ξεχωριστή Να χρησιμοποιεί αριθμούς όταν δίνει έμφαση στην τεχνολογία να μην παραβιάζει υπάρχον όνομα μάρκας

Στρατηγικές για την επιλογή ονόματος της μάρκας Η οικογενειακή ονομασία μάρκας Η ατομική ονομασία μάρκας Συνδυασμός ονομάτων μάρκας

Η ανατομία της τοποθέτησης μιας μάρκας Τομέας μάρκας Αξίες μάρκας Κληρονομιά μάρκας Τοποθέτηση μάρκας Συνειρμοί μάρκας Περιουσιακά στοιχεία μάρκας Προσωπικότητα μάρκας Brand personality

Ζητήματα διαχείρισης μάρκας Επέκταση και διεύρυνση μάρκας Οικοδόμηση μάρκας σε Πανευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο Σύζευξη μαρκών Note: added co-branding

Η μήτρα ανάπτυξης – μεριδίου της Boston Consulting Group 15% Προβληματικά παιδιά Αστέρες Ρυθμός ανάπτυξης αγοράς 7% Χρηματοφόρες αγελάδες Σκύλοι 0% 10 Μερίδιο αγοράς

Στρατηγικοί στόχοι και η μήτρα Boston Αστέρες Οικοδόμηση πωλήσεων και/ή μεριδίου αγοράς Επένδυση στη διατήρηση/ αύξηση της ηγετικής θέσης Απομάκρυνση ανταγωνιστικών προκλήσεων Προβληματικά παιδιά Επιλεκτική οικοδόμηση Εστίαση σε ένα μικρό τμήμα της αγοράς όπου είναι δυνατή η επικράτηση Θερισμός ή αποεπένδυση Χρηματοφόρες αγελάδες Σκύλοι Διατήρηση του αριθμού των πωλήσεων και/ή του μεριδίου αγοράς Θέση υποστήριξης Τα πρόσθετα ποσά που παράγονται θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν για τη χρηματοδότηση των αστέρων, επιλεγμένων προβληματικών παιδιών και στην ανάπτυξη νέων προϊόντων Θερισμός ή Αποεπένδυση ή Εστίαση σε ένα μικρό τμήμα της αγοράς

Στρατηγικοί στόχοι και η μήτρα Boston Προβληματικά παιδιά Επιλεκτική οικοδόμηση Εστίαση σε ένα μικρό τμήμα της αγοράς όπου είναι δυνατή η επικράτηση Θερισμός ή αποεπένδυση Αστέρες Οικοδόμηση πωλήσεων και/ή μεριδίου αγοράς Επένδυση στη διατήρηση/ αύξηση της ηγετικής θέσης Απομάκρυνση ανταγωνιστικών προκλήσεων Χρηματοφόρες αγελάδες Σκύλοι Διατήρηση του αριθμού των πωλήσεων και/ή του μεριδίου αγοράς Θέση υποστήριξης Τα πρόσθετα ποσά που παράγονται θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν για τη χρηματοδότηση των αστέρων, επιλεγμένων προβληματικών παιδιών και στην ανάπτυξη νέων προϊόντων Θερισμός ή Αποεπένδυση ή Εστίαση σε ένα μικρό τμήμα της αγοράς

Στρατηγικοί στόχοι και η μήτρα Boston Αστέρες Προβληματικά παιδιά Οικοδόμηση πωλήσεων και/ή μεριδίου αγοράς Επένδυση στη διατήρηση/ αύξηση της ηγετικής θέσης Απομάκρυνση ανταγωνιστικών προκλήσεων Επιλεκτική οικοδόμηση Εστίαση σε ένα μικρό τμήμα της αγοράς όπου είναι δυνατή η επικράτηση Θερισμός ή αποεπένδυση Χρηματοφόρες αγελάδες Σκύλοι Διατήρηση του αριθμού των πωλήσεων και/ή του μεριδίου αγοράς Θέση υποστήριξης Τα πρόσθετα ποσά που παράγονται θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν για τη χρηματοδότηση των αστέρων, επιλεγμένων προβληματικών παιδιών και στην ανάπτυξη νέων προϊόντων Θερισμός ή Αποεπένδυση ή Εστίαση σε ένα μικρό τμήμα της αγοράς

Στρατηγικοί στόχοι και η μήτρα Boston Αστέρες Προβληματικά παιδιά Οικοδόμηση πωλήσεων και/ή μεριδίου αγοράς Επένδυση στη διατήρηση/ αύξηση της ηγετικής θέσης Απομάκρυνση ανταγωνιστικών προκλήσεων Επιλεκτική οικοδόμηση Εστίαση σε ένα μικρό τμήμα της αγοράς όπου είναι δυνατή η επικράτηση Θερισμός ή αποεπένδυση Σκύλοι Χρηματοφόρες αγελάδες Διατήρηση του αριθμού των πωλήσεων και/ή του μεριδίου αγοράς Θέση υποστήριξης Τα πρόσθετα ποσά που παράγονται θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν για τη χρηματοδότηση των αστέρων, επιλεγμένων προβληματικών παιδιών και στην ανάπτυξη νέων προϊόντων Θερισμός ή Αποεπένδυση ή Εστίαση σε ένα μικρό τμήμα της αγοράς

Ο κύκλος ζωής των προϊόντων

Τι είναι ένα νέο προϊόν; Αντικαταστάτες προϊόντων Προσθήκες σε υπάρχουσες σειρές Νέα προϊόντα Παγκοσμίως καινοτομικά προϊόντα Νέες σειρές προϊόντων

Η διαδικασία επτά σταδίων της ανάπτυξης νέων προϊόντων Σύλληψη ιδεών Διαλογή ιδεών Ανάπτυξη και δοκιμή ιδεών Επιχειρηματική ανάλυση Ανάπτυξη προϊόντος Δοκιμή στην αγορά Εμπορική ανάπτυξη Νέα προϊόντα

Διάχυση της καινοτομίας

Περίληψη κεφαλαίου Προϊόν είναι ό,τι μπορεί να ικανοποιήσει τις ανάγκες των καταναλωτών. Οι μάρκες είναι τα μέσα διά των οποίων οι εταιρείες διαφοροποιούν τα αγαθά που προσφέρουν από εκείνα που προσφέρουν οι ανταγωνιστές τους. Τα τρία διαφορετικά επίπεδα του προϊόντος και ειδικότερα το βασικό προϊόν, το πραγματικό προϊόν και το επαυξημένο προϊόν, καθώς επίσης το πώς η διαφοροποίηση μπορεί να συντελεστεί σε οποιοδήποτε από αυτά τα επίπεδα. Κλειδί για την οικοδόμηση μιας μάρκας είναι το όνομα και η τοποθέτηση της μάρκας.

Περίληψη κεφαλαίου (συν.) Η διαχείριση μιας μάρκας περικλείει τη λήψη αποφάσεων σχετικά με ιδιωτικές επωνυμίες, την επέκταση της μάρκας, την πανευρωπαϊκή και παγκόσμια ανάπτυξη της μάρκας και τη σύζευξη. Ο σχεδιασμός του χαρτοφυλακίου και ο κύκλος ζωής του προϊόντος είναι σημαντικά για τη διαχείριση μιας ποικιλόμορφης ομάδας προϊόντων και επωνυμιών. Η ανάπτυξη νέων προϊόντων πρέπει να τυγχάνει προσεκτικής διαχείρισης καθ’ όλη τη διαδικασία ανάπτυξης.