Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Στρατηγικό σχέδιο για το branding και marketing του Επώνυμου Ελληνικού Κρασιού στην Ελλάδα και το εξωτερικό ΕαρΟινά 2010 Δρ Ιωάννης Βογιατζής.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Στρατηγικό σχέδιο για το branding και marketing του Επώνυμου Ελληνικού Κρασιού στην Ελλάδα και το εξωτερικό ΕαρΟινά 2010 Δρ Ιωάννης Βογιατζής."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Στρατηγικό σχέδιο για το branding και marketing του Επώνυμου Ελληνικού Κρασιού στην Ελλάδα και το εξωτερικό ΕαρΟινά 2010 Δρ Ιωάννης Βογιατζής

2 Αποτύπωση Θέσης και εικόνας του ελληνικού κρασιού Εικόνα στην ελληνική αγορά : «Κρασιά από μοναδικές ποικιλίες που εμπλουτίζουν ευχάριστες κοινωνικές επαφές και εμπειρίες : είτε εμφιαλωμένα, ποιοτικά, εντούτοις ακριβά που χαίρουν αναγνώρισης από τους γνώστες, είτε ‘χύμα’, γνήσια και καθημερινά» Εικόνα στις διεθνείς αγορές : «Traditional, mediocre, Funny-named wines, complementing stereotype Greek dishes, recalling a typical island summer vacation experience”

3 Στρατηγική Διαφοροποίησης : η μόνη βιώσιμη επιλογή για το ελληνικό κρασί Αυθεντικότητα Καινοτομία Οινοτουρισμός

4 Το Όραμα για το ελληνικό κρασί «Αύξηση της αντιλαμβανόμενης αξίας που προσφέρει η ελληνική οινική προέλευση στα επώνυμα, τυποποιημένα κρασιά που παράγονται στην ελληνική επικράτεια»

5 Αποστολή Αναβάθμιση της οινικής εμπειρίας στην Ελλάδα Δημιουργία εικόνας αξίας στο εξωτερικό

6 Σκοποί για το ελληνικό κρασί Εγχώρια αγορά : «ανάδειξη του επώνυμου, τυποποιημένου ελληνικού κρασιού και η αύξηση των πωλήσεών του» Διεθνείς αγορές : «αύξηση της μέσης τιμής πώλησης των ελληνικών εμφιαλωμένων κρασιών»

7 Άξονες στρατηγικής στην εγχώρια αγορά Δημιουργία και εφαρμογή ενός αποτελεσματικού θεσμικού και νομικού πλαισίου Ενστάλαξη ορθών οινικών αντιλήψεων σε επαγγελματίες εστίασης και καταναλωτές Εδραίωση παροχής ποιοτικής οινικής εμπειρίας

8 Εθνική Οινική Υπογραφή Επώνυμο Ελληνικό Κρασί New Wines of Greece

9 Εθνική Οινική Υπογραφή

10

11

12 Εθνική Οινική Αρχιτεκτονική Γεωγραφικές Ενδείξεις Ποικιλίες του ελληνικού αμπελώνα Οίνοι κατά παράδοση Οίνοι εναλλακτικών πρακτικών Οινική έρευνα και καινοτομία Οινοποιεία & παραγωγοί Οινοτουρισμός

13 Εικόνα της εθνικής οινικής οντότητας Εύρος σύγχρονων, επώνυμων ποιοτικών κρασιών Σύγχρονη, ανθρώπινης κλίμακας οινοπαραγωγή Ενθουσιώδεις επαγγελματίες οινοποιοί, αμπελουργοί και επιστημονικό προσωπικό Το κρασί αναπόσπαστο τμήμα του ελληνικού πολιτισμού

14 Εικόνα της εθνικής οινικής οντότητας Περιοχές και ονομασίες προέλευσης / Μοναδικά και ποικίλα terroir Ποικιλίες σταφυλιού Μέρος της Μεσογειακής διατροφής & της ελληνικής γαστρονομίας

15 Βασική υπόσχεση Η αυθεντική απόλαυση του ελληνικού κρασιού σήμερα

16 Α. Στρατηγικές βάσης - εγχώρια και διεθνείς αγορές Εφαρμογή ολοκληρωμένης διαχείρισης της εθνικής οντότητας Δημιουργία κορυφαίας ποιότητας υλικού μάρκετινγκ Κεφαλαιοποίηση στη χρήση του διαδικτύου Επένδυση στην ανταγωνιστικότητα του προιόντος Επικοινωνία και συνοχή μεταξύ των μελών του κλάδου

17 Β. Στρατηγικές για την εγχώρια αγορά Αύξηση των πωλήσεων του ελληνικού τυποποιημένου, επώνυμου κρασιού έναντι του ανώνυμου, μη τυποποιημένου Περαιτέρω διεύρυνση της «πίτας» κατανάλωσης κρασιού

18 Β. Στρατηγικές για την εγχώρια αγορά Πάταξη αθέμιτου ανταγωνισμού και κακών πρακτικών Αποκατάσταση ορθών οινικών αντιλήψεων σε σχέση με το ανώνυμο, μη τυποποιημένο κρασί Αναβάθμιση της ελληνικής οινικής εμπειρίας

19 Β.1. Πάταξη αθέμιτου ανταγωνισμού και κακών πρακτικών Επικαιροποίηση νομοθετικού και ρυθμιστικού πλαισίου για περιορισμό κακών πρακτικών Αυτοδέμευση του κλάδου στην αντιμετώπιση κακών πρακτικών Έλεγχος και μέτρα αντιμετώπισης κακών πρακτικών και σε τοπικό επίπεδο

20 Β.2. Αποκατάσταση ορθών οινικών αντιλήψεων σε σχέση με το ανώνυμο, μη τυποποιημένο κρασί Επικαιροποίηση νομοθετικού και ρυθμιστικού πλαισίου για περιορισμό εμπορίας του ανώνυμου, μη τυποποιημένου κρασιού Αυτοδέμευση του κλάδου και υιοθέτηση συνυπογραφής «Επώνυμο Ελληνικό κρασί» και κλαδικών οργάνων Εμπέδωση ορθής οινικής κουλτούρας στους Έλληνες καταναλωτές και την ομογένεια

21 Β.3. Αναβάθμιση της ελληνικής οινικής εμπειρίας Ανάπτυξη στρατηγικών συμμαχιών με κλάδους φιλοξενίας, εστίασης, μεταφορών Εδραίωση αντίληψης της οινικής εμπειρίας ως πολιτιστικού αγαθού Εξορθολογισμός τιμολογιακής τοποθέτησης Εκπαίδευση κλάδου εστίαση και φιλοξενίας Δημιουργία πιστοποιημένου δικτύου on- trade οινικής εμπειρίας Συνέργειες προώθησης με κορυφαία εστιατόρια και ξενοδοχεία

22 Ολοκληρωμένη Οινοτουριστική εμπειρία Ένα αλησμόνητο προσωπικό βίωμα για τον επισκέπτη, αποτέλεσμα συνδιασμού ετερόκλιτων στοιχείων που προάγουν τη γνωριμία και την απόλαυση των κρασιών μιας συγκεκριμένης περιοχής ως αναπόσπαστο κομμάτι της ιδιαίτερης φυσιογνωμίας του τόπου.

23 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΕΠΩΝΥΜΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΣΙ


Κατέβασμα ppt "Στρατηγικό σχέδιο για το branding και marketing του Επώνυμου Ελληνικού Κρασιού στην Ελλάδα και το εξωτερικό ΕαρΟινά 2010 Δρ Ιωάννης Βογιατζής."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google