1.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Citibank Ελλάδος e-Corners 10 η, Ιουλίου Περιεχόμενα 1.Το «ψηφιακό προφίλ» της Ελλάδας 2.Η ψηφιακή στρατηγική της Citi διεθνώς & στην Ελλάδα 3.Ο.
Advertisements

ΟΜΑΔΑ /09/2004 Συντονιστής: Οδυσσέας Ντότσικας yellownetroad Ομάδα 2 Catch – Up Meeting Μοντέλα & Μέθοδοι Έρευνας, Καταγραφής, Διαχείρισης, Αξιολόγησης.
Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ στη διαμόρφωση δράσεων υπέρ της προστασίας των Καταναλωτών ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ.
Το προφίλ •Ιστοσελίδα με ειδήσεις από τον χώρο των Games. •Μέχρι το καλοκαίρι του 2007 ήταν γνωστός ως Ήταν ο 1ος ραδιοφωνικός σταθμός.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΧΟΡΗΓΙΑ.
ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΟΜΜΩΤΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟ 2009.
Marketing ( newsletters)
Is fashion over there? It will just be different. And who knows if the next new brand will be built in cyberspace?
Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα στην Αθήνα
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Η πληροφορική στην προαγωγή της οδοντικής υγείας σε παιδιά
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
ο Σύστημα Ψηφιακής Διαδραστικής Ξενάγησης σε ανοικτούς χώρους Το Xenagos city είναι ένα ισχυρό εργαλείο που αναβαθμίζει την αξία του Ασύρματου δικτύου.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
ΖΕΡΒΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ 1 Sportsite WorldCup2006 •Το site έχει ως στόχο την ενημέρωση των φιλάθλων σχετικά με το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου.
13°N – Cappadocia, Turkey HSBC Premier Μια Παγκόσμια υπηρεσία από μια Παγκόσμια Τράπεζα.
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
Σύντομη Παρουσίαση Προγράμματος «Ενίσχυση της εξωστρέφειας των Αθηναϊκών Επιχειρήσεων» Δικαιούχος: Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου – ΟΠΕ Α.Ε.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Εύρεση βίντεο, μουσικής.
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
Μάρκετινγκ και Προώθηση Θεματικό εργαστήριο Πρεσβευτές Μάθησης της Κοινότητας Grant agreement no /
Παρουσίαση της Ηλεκτρονικής Έκδοσης των Περιοδικών «Ιστορία» και «Αρχαιολογία»
ΛΕΟΝ...κύκλωση Ο.Ε. Δραστηριότητες ομίλου επιχειρηματικότητας
Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
Ο Όμιλος Εταιριών Π. Γερμανού (Olympia), διαθέτοντας ισχυρή επιχειρηματική δραστηριότητα στην ελληνική και διεθνή αγορά, χαρακτηρίζεται από εδραιωμένη.
Πανελλήνια ενημερωτική εκστρατεία για τις Ρευματικές Παθήσεις και το ρόλο του Ρευματολόγου Ελληνική Ρευματολογική εταιρία & Επαγγελματική Ένωση Ρευματολόγων.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
Ερευνητική Εργασία Α Λυκείου
THE ANTIQUITY PROJECT GALLERY ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟ ΚΑΡΑΚΙΤΣΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ.
 Ένας τόπος μπορεί να αξιοποιήσει σε μεγάλο βαθμό τις νέες τεχνολογίες για να προβάλει τα πλεονεκτήματα του.  Τα παρακάτω μέσα χρησιμοποιούνται πολύ.
ΟΜΑΔΑ:ΦΑΝ ΦΑΤΑΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΦΡΟΣΣΩ ΔΙΣΚΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΔΙΤΣΟΛΑ ΕΛΕΝΗ ΣΤΟΥΓΙΑΝΝΗ ΕΛΕΝΗ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΥΠ.ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:ΤΡΑΨΙΩ ΤΗ ΑΘΗΝΑ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΑΟΥΣΑΣ.
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ LIVEMEDIA.
MEDIA KIT. IN BRIEF O Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ πρωτοπορεί επενδύοντας στα ψηφιακά μέσα. Διαμέσου του αλλά και των υπολοίπων ιστοσελίδων του ομίλου,
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΙΕΣ
3-month Marketing Plan. Website Design More contemporary Create a CTA Download demo/ free trial Blog Why InsMan (tagline, we solve YOUR problems, compare.
Hotel Digital Marketing Από τη Προβολή στη Πώληση
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας – EDI & Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου Περιεχόμενα Μαθήματος B. Μάγκλαρης
Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις Ρέα Βερβίτα Γενική Διευθύντρια Rent a Car.
. 00:00:00 Λογότυπο Τελικό λογότυπο Slogan Always look on the bright side of life… Always look on the greek side of life!
F1 in Schools. Το F1 in Schools υλοποιείται σήμερα σε περισσότερες από 30 χώρες και ο αριθμός αυξάνεται συνεχώς... F1 in Schools – Ένας Διεθνής Μαθητικός.
 Δημοφιλή λειτουργικά συστήματα  Προτιμήσεις καταναλωτών  Ηλικίες που τα χρησιμοποιούν  Την διάρκεια χρήσης συσκευών  Αντικατάσταση συσκευών  Κριτήρια.
MARKETING & CREATIVE MEDIA ΠΛΑΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ « Εξέλιξη FarmManager για παροχή βοηθητικών υπηρεσιών (Android εφαρμογή) » Σέρρες 2016 ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής.
ΤΟ ΤΜΗΜΑ MARKETING ΤΗΣ MANCHESTER UNITED Εισηγητές: Πατσιαντά Κωνσταντίνα Τοπαλίδου Σαββίνα Χαραμπάτη Σωτηρία
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ – ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΠΘ.
Orbitz.com Παρουσίαση της ιστοσελίδας
24 Media Network. 24 Media Network Publishers Ranking in Unique Browsers MEDIA DOL Pegasus JIP
24 Media Network. 24 Media Network Publishers Ranking in Unique Browsers MEDIA DOL Pegasus JIP
ΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ KAI TO MAΡΚΕΤΙΝΓΚ
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
Commercial Broadcasters IPTV providers Mobile Service Providers
Ο ανοιχτός κόσμος της Εκπαίδευσης
Βιβλιογραφική Αναφορά ενός Κοινωνικού Δικτύου: PINTEREST
Proposal.
24 Media Network. 24 Media Network Publishers Ranking in Unique Browsers MEDIA DOL Pegasus JIP
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΜΑΔΑ «Μποτίλιες» Α΄ ΤΑΞΗ Γιάννης Αντώνης Νίκος
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
Ψηφιακη διαφημιση Παρουσιαση μαθηματοσ
Εφαρμογή καταγραφής & διαχείρισης αναφορών
Προσφορά προς τα μέλη του Ιατρικού συλλόγου Πυργου
Biz Experts
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΔΟΕΠ&ΤΜ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΜΕ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ή ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΟΤΑ Εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

Overviewrviw 24MEDIA Network The Market Network Statistics / Demographics Display Advertising Mobile Advertising Video Productions Web TV Native Advertising Programmatic Buying Predictive Behavioral Targeting Social Media Accounts 24MEDIA Properties

24 Media Network 3

The Market

Publishers Ranking in Unique Browsers Πηγή: AT Internet | Σεπτέμβριος 2015

Publishers Ranking in Page views Πηγή: AT Internet | Σεπτέμβριος 2015

Network Statistics / Demographics

Social Media Fans & Followers Network Statistics 8.328.286 Unique Browsers 18:33 Time spent / Visits 10.000.000 Video Inventory 160.039.232 Page views 2.500.000 Social Media Fans & Followers Πηγή: AT Internet | Σεπτέμβριος 2015 8 8

24MEDIA Clusters 160.000.000 Impressions* 78.217.900** (50,9%) 83.528.900 (54,3%) Shop online or Interested in Travel Services 78.217.900** (50,9%) Consume Healthy Products as part of a balanced diet 39.951.500 (25,9%) Young Parents with Young Children 50.081.200 (32,6%) Car Buyers- Consideration automotive 70.618.600 (45,9%) Financial Services / Insurance Products *Duration 4 weeks **Available Ad Impressions

Display Advertising

Case study

Mobile Advertising

Mobile Optimization 13

Mobile Application Πρωτοποριακή υπηρεσία Push notifications Match Center με λεπτό-προς-λεπτό αναμετάδοση όλων των σημαντικών αγώνων σε όλα τα αθλήματα. Δυνατότητα επιλογής "Η Ομάδα Μου", για άμεση πρόσβαση στις ειδήσεις ομάδας που σε ενδιαφέρει.

Mobile Application Διαφημιστικοί τρόποι 3. Push Notifications 1. Banner 2. Full screen διαφήμιση 4. Targeting & Delivery: GEOLOCATION, AUDIENCE & PERSONALISATION

Video Productions

24MEDIA Video Productions Στις video παραγωγές της 24MEDIA, ένα play δεν είναι αρκετό! Η έμπειρη ομάδα Content & Audience Development της 24MEDIA  φροντίζει να δημιουργεί, να κατευθύνει, και να παρακολουθεί την οργάνωση της κάθε παραγωγής, έχοντας ως τελικό στόχο το -υψηλής αισθητικής- περιεχόμενο. Αναπόσπαστο μέρος των παραγωγών, είναι τα ίδια τα sites της 24MEDIA που δίνουν συνεχώς νέες ιδέες σε επίπεδο παραγωγής εξυπηρετώντας με απόλυτη ισορροπία τόσο τις ανάγκες των αναγνωστών τους, όσο και την προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών. Oι παραγωγές βίντεο συνδέονται με: Native advertising Content marketing projects Kαλύψεις μεγάλων αθλητικών γεγονότων Απολαυστικές συνεντεύξεις Life and culture παραγωγές Κορυφαίες live web αθλητικές

24MEDIA Video Productions

Web TV

Η μπασκετική εκπομπή για την Euroleague διαρκεί 90 λεπτά και οι αναγνώστες είναι ο 6ος και ο πιο σημαντικός παίκτης, καθώς μπορούν να συμμετέχουν ενεργά με σχόλια, ερωτήσεις σε LIVE Blog και Τwitter. Με πλούσιο ρεπορτάζ, συνεντεύξεις, ανάλυση και σχόλιο, η Super Βasketball είναι η μπασκετική συνήθεια για όλους εκείνους οι οποίοι "τα βλέπουν όλα πορτοκαλί". Η web τηλεοπτική εκπομπή SUPER BALL έχει καθιερωθεί ως η ποδοσφαιρική εκπομπή της Κυριακής. η SUPER BALL μέσα από ζωντανές συνδέσεις, διαρκές ρεπορτάζ και εκλεκτούς καλεσμένους από όλο το φάσμα του ελληνικού ποδοσφαίρου, διαμόρφωσε τον αθλητικό χώρο στο internet.

Native Advertising

Γιατί Native Avertising… Oι καταναλωτές το αγαπάνε 90% των καταναλωτών βρίσκουν το προσαρμοσμένο περιεχόμενο χρήσιμο 75% των καταναλωτών προτιμούν άρθρα περισσότερο από τις διαφημίσεις To βλέπουν περισσότερα άτομα Οι καταναλωτές κοιτάζουν τις διαφημίσεις native 53% πιο συχνά από τις διαφημίσεις display Ενισχύεται το engagement 32% των καταναλωτών θα μοιραστούν ένα native με ένα φίλο ή με ένα μέλος της οικογένειας ενώ 19 % θα μοιραστούν μια διαφήμιση display To κάνουν όλοι 90% των marketers το περιλαμβάνουν στο μίγμα μάρκετινγκ 60% των marketers σχεδιάζουν να αυξήσουν τις δαπάνες τους σε native Δουλεύει! 9% υψηλότερη αναγνώριση της επωνυμίας της μάρκας 61%των καταναλωτών είναι πιθανότερο να αγοράσουν εξατομικευμένο περιεχόμενο Sources: TMG Custom Media;,. Forbes; IPG & Sharethrough, May 2013; Content Marketing Institute; Wave, Research, Universal McCann

| Content Promotion Case Study Στόχος της ενέργειας η σύνδεση του Brand Swiffer με Pet Owners Aνάπτυξη θεματολογίας αναφορικά με pets στο Ladylike Διάρκεια: 1 μήνας (10 άρθρα) Aποτελεσματικότητα ενέργειας με περισσότερα από 1.600 shares των άρθρων που δημιουργήθηκαν 23 23

| Content Promotion Case Study Στόχος της ενέργειας ήταν το λανσάρισμα του E-book της Misko για smartphones και tablets και η παρότρυνση προς τον κόσμο να ανακαλύψει τα μυστικά της ελληνικής κουζίνας μέσα από τις συνταγές της Misko. Aνάπτυξη θεματολογίας σε Oneman και Ladylike Δημιουργία Video Παραγωγής: 3 συντάκτες του Oneman συναντιούνται και μαγειρεύουν με τη βοήθεια του e-book της Misko 24 24

| Content Promotion Case Study Στόχος της ενέργειας ήταν να Στόχος της ενέργειας ήταν να ενημερωθεί το κοινό τόσο για το πλούσιο και ποιοτικό περιεχόμενο των καναλιών Novacinema μέσα από την προβολή των ταινιών Star Wars, όσο και για τη εμπειρία θέασης που προσφέρουν. Aνάπτυξη ειδικής θεματολογίας δημιουργώντας την “Star Wars week“ Ειδικό icon θα συνοδεύει όλα τα άρθρα Αναδιαμόρφωση του λογοτύπου Περισσότερα από 45.000 page views και 580 shares των άρθρων που δημιουργήθηκαν 25 25

| Content Promotion Case Study Στόχος της ενέργειας ήταν να συνδεθεί το brand Bepanthol με τα τατουάζ Aνάπτυξη ειδικής θεματολογίας για τα τατουάζ σε Oneman και Laylike αλλά και δημιουργία quiz στο Ladylike “Ποιο Τατουάζ σου ταιριάζει περισσότερο” Ιδιαίτερα αυξημένο engagement με περισσότερα από 2.600 shares και 100.000 page views 26 26

| Content Promotion Case Study Στόχος της ενέργειας ήταν να επικοινωνηθούν τα προνομιακά προγράμματα που παρέχει η Ιnteramerican για την ασφάλεια σπιτιού, σε περίπτωση δανείου Aνάπτυξη ειδικής θεματολογίας στο News247 27 27

| Content Promotion Case Study Στόχος της ενέργειας ήταν να προωθηθούν οι ταξιδιωτικοί προορισμοί Ζυρίχη και Γενεύη, επιλέγοντας ως αεροπορική εταιρία τη Swiss για αυτούς τους μαγικούς προορισμούς Aνάπτυξη ειδικής θεματολογίας στο Laylike αλλά και δημιουργία ειδικών portfolio με εντυπωσιακό φωτογραφικό υλικό Διάρκεια 2 μήνες 28 28

| Content Promotion Case Study Στόχος της ενέργειας ήταν η προώθηση ξυριστικών μηχανών Gillete για το σώμα Aνάπτυξη ειδικής θεματολογίας σε Οneman κυρίως αλλά και σε Sport24 29 29

A streamlined premium programmatic offering Premium Publishers Network

Contextual Categorization & Audience Segmentation PPN IS.... Display Inventory Video Inventory Mobile Inventory Contextual Categorization & Audience Segmentation

Audience Data for All Campaign Goals

Our Offering Guaranteed Audience Priority Position Context Open Market Place

Predictive Behavioral Targeting

Τεχνολογία Nugg.ad

Τarget Groups βάση συγκεκριμένων χαρακτηριστικών Socio-demographics – Age – Gender – Income – Education level – ... Consumer behaviour/attitudes: – Planning to move – Shopping preferences – Product preferences – Planning to buy a car – ... COMBINABLE SEGMENTS Product interests – Beauty / Care – Consumer electronics – Investment / Funds – Fashion – ... Affinities Specific market research typologies Intent Data Predictions

Λύσεις Branding To“MENTAL CLICK“ Mέτρηση brand awareness, affinity, purchase intention ή επιμέρους παραμέτρων του brand, automated optimisation Bελτιωμένη έκθεση στη διαφήμιση με Contact Class Optimisation Λεπτομερή στοιχεία και reports σχετικά με τα κοινό-στόχος TV relevant reach και GRP μηχανισμοί booking με τη χρήση της nugg.ad Open Targeting PlatformTM

Η nugg.ad στο digital οικοσύστημα

Social Media Accounts

24MEDIA Properties

|Sports Sites Το προφίλ 3.080.377 385.139 4.840 56.775.062 46.031 Το Sport24.gr είναι το κορυφαίο και πιο επιτυχημένο αθλητικό site της τελευταίας 10ετίας, με ξεκάθαρο ρόλο στην καθημερινή αθλητική ενημέρωση των Ελλήνων που αγαπούν τα σπορ και τον αθλητισμό. Η live κάλυψη των μεγάλων αθλητικών γεγονότων, οι πρωτοποριακές Live blog και Live match πλατφόρμες, το premium περιεχόμενο και μια ομάδα έμπειρων δημοσιογράφων αποτελούν τα βασικά στοιχεία που έχουν καθιερώσει το site ως την αρχική σελίδα των αθλητικών. 3.080.377 Unique Browsers 385.139 Facebook Fans 4.840 Instagram Followers 56.775.062 Page views 46.031 Twitter Followers Πηγή: AT Internet | Σεπτέμβριος 2015 41

|Sports Sites International Brands Το Sport24.gr έχει αποκλειστικές συνεργασίες με παγκόσμια αθλητικά brands, εκπροσωπώντας στην Ελλάδα το ΝΒΑ, την Euroleague και το UFC. Και τα τρία αυτά premium sites αποτελούν προϊόντα με διεθνή αναγνώριση και μέσω της του έχουν εισέλθει στην ελληνική αγορά, με την 24 MEDIA να διασφαλίζει την εξαιρετικά ποιοτική υλοποίηση, ανάπτυξη και εξέλιξη τους σε δημοσιογραφικό και εμπορικό επίπεδο. 42

|Sports Sites Mobile Application 365.362 112.964 40.472.828 Η εφαρμογή του SPORT 24 διατίθεται δωρεάν και καλύπτει όλες τις ανάγκες του αθλητικού κοινού για ενημέρωση από iOS & Android συσκευές. Με την πρωτοποριακή υπηρεσία Push Notifications προσφέρει ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο, με όλα τα τελευταία αθλητικά νέα, γκολ, live – λεπτό προς λεπτό & αποτελέσματα. SPORT 24 Application 365.362 Total Downloads SPORT 24 Application 112.964 Active Users SPORT 24 Application 40.472.828 Screen Views* Πηγή: AT Internet | Σεπτέμβριος 2015 *Google Analytics 43

|Sports Sites Samsung Smart TV Μulti Screen Strategy H multi screen στρατηγική της 24 MEDIA ολοκληρώνεται για το SPORT 24, με σύμμαχο το ισχυρότερο brand του home entertainment, την Samsung Smart TV. Μέσα από μια ειδικά σχεδιασμένη εφαρμογή που διατίθεται σε Ελλάδα και Κύπρο, το SPORT 24 φτάνει στο κοινό της Samsung Smart TV, προσφέροντας άμεση και εύκολη πρόσβαση σε πλούσιο αθλητικό περιεχόμενο και ειδησεογραφική κάλυψη της αθλητικής επικαιρότητας. Samsung Smart TV 44

||RADIO Το προφίλ Ο SPORT24 Radio 103,3 fm αποτελεί την επέκταση του μεγαλύτερου αθλητικού brand της Ελλάδας, του SPORT24. Με 24ωρο πρόγραμμα, αναμεταδόσεις από όλα τα γήπεδα και ρόστερ για πρωταθλητισμό, εμπειρία στην έγκυρη και αμερόληπτη αθλητική δημοσιογραφία, o SPORT24 Radio 103,3 fm στοχεύει όχι μόνο να εδραιωθεί στο δυναμικό κοινό 25-44 αλλά και να κατακτήσει το δύσκολο νεανικό κοινό. Ο SPORT24 Radio 103,3 fm τονίζει την αγάπη και τον σεβασμό για τον αθλητισμό, θυμίζει στους παλιούς ακροατές και συστήνει στους νέους τη μαγεία του αθλητικού ραδιοφώνου, τοποθετώντας σε πρώτο πλάνο τον ακροατή. Οι ακροατές έχουν τη δυνατότητα μέσω του sport24radio.gr να ακούσουν live, να ενημερωθούν για το πρόγραμμα αλλά και να συμμετέχουν ενεργά μέσω των social media, γραπτής φόρμας επικοινωνίας, ακόμη και να τηλεφωνούν στον αέρα.

|RADIO Παραγωγοί με πάθος χωρίς φανατισμό ενημερώνουν καθημερινά σε ξεσηκωτικό αλλά παράλληλα χαλαρό κλίμα ενώ έμπειροι και καταξιωμένοι αθλητικοί συντάκτες και γνώστες του χώρου μεταφέρουν την επιτυχημένη συνταγή του SPORT24 και στο ραδιόφωνο με πνεύμα, ζωντάνια και ανάλαφρο στυλ. Η σε βάθος ανάλυση και η σφαιρική ενημέρωση, η οποία συνδυάζεται από την πρωτοποριακή κάλυψη στη μουσική επένδυση αποτελείται από ένα ευρύ φάσμα θεματικών ενοτήτων: Ζωντανές Μεταδόσεις με αποστολές δημοσιογράφων σε ξένες χώρες Ανταποκρίσεις από μεγάλα αθλητικά γεγονότα (Παγκόσμια Κύπελλα, Ολυμπιακοί, Παραολυμπικοί, Ευρωπαϊκά Πρωταθλήματα) Αυτοκίνητο (WRC, Formula 1, Παρουσιάσεις μοντέλων) Χειμερινά Αθλήματα (χρηστικές οδηγίες για τους λάτρεις) Ειδικά Αφιερώματα

|Live Web TV Το προφίλ Η web τηλεοπτική εκπομπή SUPER BALL έχει καθιερωθεί στη συνείδηση των φιλάθλων ως η ποδοσφαιρική εκπομπή της Κυριακής. Με μια ομάδα εξαιρετικών και πολύ έμπειρων στο χώρο της τηλεόρασης δημοσιογράφων, η SUPER BALL μέσα από ζωντανές συνδέσεις, διαρκές ρεπορτάζ και εκλεκτούς καλεσμένους από όλο το φάσμα του ελληνικού ποδοσφαίρου, διαμόρφωσε τον αθλητικό χώρο στο internet, εισάγοντας με επιτυχία κάτι εντελώς διαφορετικό και καινούριο. 360.354 On Demand Video Views 12.662 Facebook Fans 753.989 Total Video Views 14.686 Live Comments 1.810 Twitter Followers Πηγή: Dailymotion Season 2014-2015 47

|Sports Sites Το προφίλ 2.204.547 201.427 23.820 36.194.582 Το Contra.gr, αποτελεί σταθερή αξία στη ψηφιακή αθλητική ενημέρωση με χαρακτήρα, εγκυρότητα και μοναδική προσέγγιση στη μετάδοση, ανάλυση και κάλυψη της ειδησεογραφίας όλων των σπορ, προσφέροντας το περιεχόμενο του σε web και mobile. Με αιχμή την εμπεριστατωμένη άποψη και το καθημερινό ρεπορτάζ, το Contra.gr είναι ένα από τα κυρίαρχα brands στη συνεχή ενημέρωση του Έλληνα φιλάθλου. 2.204.547 Unique Browsers 201.427 Facebook Fans 23.820 Twitter Followers 36.194.582 Page views Πηγή: AT Internet | Σεπτέμβριος 2015 48 48

|News Sites Το προφίλ Η κορυφαία ψηφιακή πλατφόρμα ειδήσεων. Μια ερευνητική δημοσιογραφική ομάδα με συνεργάτες σε όλο τον κόσμο παράγει πρωτογενές ειδησεογραφικό περιεχόμενο, αναδεικνύει τις πιο ενδιαφέρουσες ιστορίες που μπορεί να βρει κάποιος στο διαδίκτυο, συνδέει τους αναγνώστες με εξαιρετικές πηγές πληροφόρησης από όλο τον κόσμο, ενώ παράλληλα η HuffPost αποτελεί μια ιδιαίτερα διαδραστική κοινότητα απόψεων και συζητήσεων. 1.721.370 Unique Browsers m.huffingtonpost.com/gr 570.591 Unique Browsers 66.671 Facebook Fans m.huffingtonpost.com/gr 2.708.756 Pageviews 10.330.848 Page views 12.200 Twitter Followers Πηγή: AT Internet | Σεπτέμβριος 2015 49

|News Sites Το προφίλ Το site που θέλεις να μοιράζεσαι. Με άξονα αυτή τη φιλοσοφία, το News247.gr συνιστά ένα από τα κορυφαία ειδησεογραφικά sites της χώρας, με έντονα ξεχωριστή ταυτότητα και φυσιογνωμία, έμφαση στη ζωντανή κάλυψη των μεγάλων γεγονότων της χώρας και στο βίντεο περιεχόμενο, ενώ με τις ενότητες αυτοκινήτου, το ένθετο weekend edition, τα συνεργαζόμενα με αυτό sites αποτελεί μια πληρέστατη λύση για σφαιρική καθημερινή ενημέρωση. 2.735.774 Unique Browsers 190.312 Facebook Fans 69.989 Twitter Followers 30.871.022 Page views Πηγή: AT Internet | Σεπτέμβριος 2015 50

Newsletter Subscribers |Lifestyle & Entertainment Το προφίλ Το πρώτο ανδρικό online brand στη Ελλάδα με μια απολύτως σύγχρονη οπτική για τον άντρα, με πολυσυλλεκτικότητα στη θεματολογία του και με διαρκή δημιουργικότητα στο περιεχόμενο και τη γραφή του. Ένα άκρως social friendly site, με άποψη για τα πράγματα και τα πρόσωπα που ενδιαφέρουν τον άντρα, γεμάτο από entertainment περιεχόμενο, αλλά και μια έντονα βιωματικού χαρακτήρα φιλοσοφία στα κείμενα του. 1.184.350 Unique Browsers 78.997 Facebook Fans 5.215 Instagram Followers 2.743 Foursquare Followers 18.163 Newsletter Subscribers 18.712 Twitter Followers 4.620.455 Page views Πηγή: AT Internet | Σεπτέμβριος 2015 51

Newsletter Subscribers |Woman Το προφίλ Το Ladylike.gr είναι ένα γυναικείο site που του αρέσει να πειραματίζεται και να δοκιμάζει διαρκώς νέα και διαφορετικά πράγματα, όπως ακριβώς κάνει και μια ανήσυχη και δημιουργική γυναίκα. Με ένα όμορφο και καθαρό περιβάλλον, photo galleries και new age πλατφόρμες παρουσίασης περιεχομένου, διάθεση για shopping και θεματολογία που ξεκινάει από την ποπ κουλτούρα και τη μόδα, φτάνοντας ως τα θέματα που αφορούν το παιδί και το φαγητό, το Ladylike.gr είναι σαν τη γυναίκα: πολυεπίπεδο και γεμάτο εκπλήξεις. 549.275 Unique Browsers 99.487 Facebook Fans 2.150 Instagram Followers 7.618 Newsletter Subscribers 2.269.408 Page views 8.619 Twitter Followers Πηγή: AT Internet | Σεπτέμβριος 2015 52

|Social Video Το προφίλ 53.211 854.908 5.004.626 10.600 Το Dailymotion είναι εκ των κορυφαίων website βίντεο ψυχαγωγίας στον κόσμο. Με παρουσία σε πάνω από 20 χώρες, παρέχει την καλύτερη δυνατή εμπειρία ψυχαγωγίας για τους χρήστες, μαζί με τις καλύτερες ευκαιρίες marketing για brands, ενώ ταυτόχρονα σέβεται πλήρως την ακεραιότητα των πνευματικών δικαιωμάτων του εκάστοτε χρήστη. 53.211 Facebook Fans 854.908 Unique Browsers 5.004.626 Pageviews 10.600 Twitter Followers Πηγή: AT Internet | Σεπτέμβριος 2015 53

|E-COMMERCE SERVICE Το προφίλ To SportKit, μία καινοτόμος ψηφιακή υπηρεσία, παρουσιάζει με τον πλέον εύχρηστο τρόπο  τα καλύτερα αθλητικά προϊόντα και δραστηριότητες αλλά και ποικίλο πρωτογενές περιεχόμενο. Το περιεχόμενο του αποτελείται από τις δημοφιλέστερες αθλητικές μάρκες ένδυσης & υπόδησης, από προϊόντα αθλητικού εξοπλισμού και διατροφής, αλλά και σύντομα από εισιτήρια αθλητικών γεγονότων και εκδηλώσεων. H δημοσιογραφική ομάδα επιμελείται και ανανεώνει καθημερινά το site με τις τελευταίες τάσεις και προτάσεις της αθλητικής μόδας Αποτελεί τη μόνη υπηρεσία στην ελληνική αγορά που δίνει τη δυνατότητα στους επισκέπτες να βρουν με ένα κλικ τα καλύτερα αθλητικά προϊόντα της αγοράς, επιλέγοντας τις καλύτερες τιμές από τα μεγαλύτερα ελληνικά και ξένα e-shops.

|News Sites Το προφίλ Το Deltiokairou.gr είναι ένα εύχρηστο και καινοτόμο site για τον καιρό με καθημερινή πρόγνωση, πρόγνωση τριημέρου και δυναμικούς χάρτες που απεικονίζουν τις καιρικές συνθήκες σε όλη την Ελλάδα, αναλυτικές λεπτομέρειες για συγκεκριμένες περιοχές, καθώς και ενημέρωση για έκτακτα καιρικά φαινόμενα. 179.221 Unique Browsers 70.357 Facebook Fans 701.752 Page views 9.301 Twitter Followers Πηγή: AT Internet | Σεπτέμβριος 2015 55

Fanzines Το Prasinanea.gr είναι το fanzine της 24 Media για τον Παναθηναϊκό, το οποίο χαρακτηρίζει η δυνατή φωνή και ακόμη πιο δυναμική ενημέρωση για τα θέματα του ιστορικού συλλόγου με συνεχής ροή, live συζητήσεις με το αναγνωστικό κοινό, άποψη για όλα τα πράσινα θέματα και γεγονότα Με motto του "Ο Πλανήτης είναι Κόκκινος" το Redplanet.gr είναι το κορυφαίο Μέσο ενημέρωσης ενημερώνει με πάθος αλλά και καθαρό μυαλό για τα όλα τα σπορ που αφορούν τον Ολυμπιακό. μέσα από ειδήσεις, παρασκήνιο και ερυθρόλευκη άποψη. Το Olapaok.gr είναι το site για τις ειδήσεις που αφορούν την πιο δημοφιλή ομάδα της Θεσσαλονίκης. Μια ομάδα δημοσιογράφων με έδρα τη Θεσσαλονίκη καλύπτει καθημερινά όλα τα νέα για τις ομάδες του ΠΑΟΚ, σε όλα τα σπορ στα οποία πρωταγωνιστούν 182.299 Unique Browsers 161.424 Fans & Followers 186.275 Unique Browsers 240.185 Fans & Followers 273.789 Unique Browsers 93.384 Fans & Followers 2.658.025 Pageviews 4.673.106 Page views 2.174.070 Pageviews Πηγή: AT Internet | Σεπτέμβριος 2015 56

Technology Sites Νέα, ειδήσεις, φήμες και πληροφορίες γύρω από το οικοσύστημα της Apple(MacBook Air/Pro, Mac mini, iMac, Mac Pro) Καθημερινή ενημέρωση για τα προϊόντα της Apple από χρήστες Mac για χρήστες Mac. Με 11.755 μοναδικούς επισκέπτες και 40.791 εμφανίσεις σελίδων μηνιαίως αλλά και περισσότερους από 11.300 fans & followers προσφέρει αθημερινή ενημέρωση για τα προϊόντα της Apple από χρήστες Mac για χρήστες Mac. Το μεγαλύτερο εξειδικευμένο site-forum στην Ελλάδα, με διαρκή ενημέρωση γύρω από τις iOS συσκευές (iPhone, iPad, iPod touch) της Apple, παρουσιάσεις εφαρμογών του App store αλλά και reviews 3rd party αξεσουάρ. Με 183.459 μοναδικούς επισκέπτες και 1.586.126 εμφανίσεις σελίδων, αλλά και περισσότερους από 36.000 fans & followers καλύπτει την ευρύτερη γκάμα των iOS προϊόντων και υπηρεσιών της Apple. Ο κορυφαίος τεχνολογικός προορισμός στο ελληνικό web, προσφέρει αξιολογήσεις, νέα και βίντεο που αφορούν όλες τις πτυχές τεχνολογικών προϊόντων. Mε 155.189 μοναδικούς επισκέπτες και 511.687 εμφανίσεις σελίδων αλλά καιι 36.787 fans & followers παρέχει στους χρήστες του τις πιο πρόσφατες πληροφορίες. Μια ανεξάρτητη πηγή, αφιερωμένη στη παροχή ειδήσεων, αξιολογήσεων και πληροφοριών που αφορούν στη ψηφιακή φωτογραφία. Με 29.649 μοναδικούς χρήστες μηνιαίως, 309.435 εμφανίσεις σελίδων αλλά και πάνω από 10.600 fans & followers παρέχει ολοκληρωμένη, σφαιρική ενημέρωση για όλα τα θέματα που αφορούν στη ψηφιακή φωτογραφία Πηγή: AT Internet | Σεπτέμβριος 2015 57

58