Επιτροπή δια βίου μάθησης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΞΙΟΥΠΟΛΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ
Advertisements

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ
GRUNDTVIG Nikolai Frederik Severin Grundtvig ( )
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΣΕ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟY ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Αλεξάνδρεια Ζώνη Καινοτομίας Α. Ε
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ: euro|guidance Ημερίδα “Ευρωπαϊκή κινητικότητα για λόγους εκπαίδευσης & απασχόλησης: Euroguidance-Eures” 15 Οκτωβρίου 2004 ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.
Δρ. ΣΤΕΛΙΟΣ ΛΑΜΠΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
Πρακτική Άσκηση και Μαθητεία σε χώρες της Ε.Ε.
Εργαςτηριο Συμβουλευτικης Workshop A
Eμπειρογνώμων στις Πολιτικές της Εκπαίδευσης Ενηλίκων
LOGO Ο ρόλος του Ε.Ο.Π.Π. στην Πιστοποίηση των προσόντων της μη τυπικής εκπαίδευσης και στην Αντιστοίχιση αυτών στο Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων Κωνσταντίνος.
Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π: Δράσεις και Πολιτικές - Εθνικό Κέντρο Europass
Κωνσταντίνος Καλτσάς Σχολικός Σύμβουλος Δ.Ε. – ΠΕ17.03 Ηλεκτρολόγων
E-learning, b-learning: Τάσεις και Προοπτικές Ιωάννα Φεργαδιώτου.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2013 ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ – ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ Δρ Νικόλαος Λυμούρης.
Ανώτατο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθηνών
Προσανατολισμού N. Ιωνίας
Ν. Γεωργιάδης, PhD Αν. Πρόεδρος Ε.Ο.Π.Π.
39th IATTO Forum Θεσσαλονίκη, 27 Σεπτεμβρίου 2013
Πύλη για την επαγγελματική κινητικότητα Βιογραφικά on-line Κώστας Σαχάς 21 Νοεμβρίου 2006.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ (ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ)
ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ & ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΕ ΛΥΚΕΙΑ Ν. ΚΕΡΚΥΡΑΣ 4 & 5 Απριλίου 2012.
Ευρωπαϊκά Προγράμματα Υ.ΠΑΙΘ.Π.Α., 12 Νοεμβρίου 2012 Αγάθη Γεωργιάδου Σχολική Σύμβουλος Γ΄ Αθήνας.
Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010 Ηράκλειο Κρήτης
Ο ρόλος των προσόντων στη διακυβέρνηση:. α) της σχέσης εκπαίδευσης και
Το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων (EQF): Προκλήσεις και προοπτικές
26-27 Ιουνίου Η σημασία της διά βίου κατάρτισης για την απασχολησιμότητα των ατόμων και την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων Σ. Σταύρου Αναπλ.
1 Δρ. Κωνσταντίνος Πουλιάκας22/11/ /10/ 2011 Αναντιστοιχία δεξιοτήτων με τις ανάγκες της αγοράς εργασίας Δρ. Κωνσταντίνος Πουλιάκας Εμπειρογνώμονας,
Μπέτσας Γιάννης Επίκουρος Καθηγητής Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Γραφείο Διασύνδεσης Βιογραφικό Σημείωμα
1 Η διά βίου μάθηση στην Ευρώπη με ορίζοντα το Το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων Βόλος 03 Μαρτίου 2011 Λουκάς Ζαχείλας, Cedefop, Ανώτερος εμπειρογνώμων,
Το Εθνικό Κέντρο Europass (Ε.Κ.Ε.) και τα Έγγραφα EUROPASS
Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011 ΠΑΤΡΑ
Δημήτριος Λακασάς Πρόεδρος Αλεξάνδρεια Ζώνη Καινοτομίας Α.Ε.
24-26 May 2004 Athens May 2004 Athens Βιβλιοθήκες και Δια Βίου Μάθηση CEDEFOP: Ο ρόλος μιας ειδικής Ευρωπαϊκής βιβλιοθήκης στην Επαγγελματική Εκπαίδευση.
Εισαγωγή, Η Μέθοδος Των Σεναρίων: Προσδοκίες Και Περιορισμοί… Σελ: Γεωργία-Μαρία Ιερομονάχου Α.Μ: 3168 Έτος: Β.
EUROPEAN DYNAMICS Επιτροπή Στρατηγικής Πληροφορικής στην Εκπαίδευση (ΕΣΠΕ) Παρουσίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Πάνος Θεοδοσόπουλος Software Division Director.
Φάση 2: Αvάπτυξη εθνικών και ευρωπαϊκών σεναρίων Ορφανός Ευθύμιος.
Λένα Κυριάκου Εργασιακή Ψυχολόγος – Σύμβουλος Σταδιοδρομίας 12/02/2008
Έρση Καλαϊτζάκη 1 ο ΕΠΑ.Λ. Χανίων Χανιά 8/12/2014.
ΤΟ ΠΕΔΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ. ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ 1996 : Ευρωπαϊκό έτος εκπαίδευσης και «Δια Βίου Κατάρτισης» 2000 : Λισσαβόνα Η Ε.Ε.
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
Δια Βίου Μάθηση και το ρόλος της στην επαγγελματική αποκατάσταση Καλησπέρα σας, Ευχαριστώ τον ΔΗΜΟ ΝΙΚΑΙΑΣ - ΑΓ. Ι. ΡΕΝΤΗ και τους οργανωτές αυτής της.
1 Europass: Νέες προοπτικές μάθησης και εργασίας στην Ευρώπη Philippe Tissot και Ευτυχία Κωλέτσου Ευρωπαϊκό Κέντρο για την Ανάπτυξη της Επαγγελματικής.
Η Εφαρμογή των Δεικτών Επιτυχίας και Δεικτών Επάρκειας στο Δημοτικό Σχολείο Εισηγητές: Δρ Μάριος Στυλιανίδης, ΠΛΕ Δρ Μάριος Παντελή, Βοηθός Δντής Εκπαιδευτικός.
Η συμβολή και η σημασία των δράσεων του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. στην προώθηση της Διά Βίου Μάθησης Ημερίδα Ενημέρωσης στη Θεσσαλονίκη Ιωάννα Δέδε Διεύθυνση.
Ερωτήματα αναφορικά με την Ευρωπαϊκή Εκπαιδευτική Πολιτική Γιατί προκύπτει μια τέτοια ανάγκη για την Ε.Ε.; Ποιοι είναι οι θεσμοί, οι μορφές και η μέθοδος.
Συμβουλευτική και Δια Βίου Ανάπτυξη Καθηγήτρια: Θ. Τσακίρη Δια Βίου... Μάθηση - Εκπαίδευση - Κατάρτιση - Ανάπτυξη Εννοιολογικές αποσα Δια Βίου... Μάθηση.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ & ΘΕΣΜΟΙ
ΗΓΕΣΙΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
“Skunk works” και Εκπαίδευση: Μπορούν οι μη-συμβατικές μεθοδολογίες να παραδώσουν αποτελέσματα εντός ενός εκπαιδευτικού οικοσυστήματος; Τρίτη, 25η Οκτωβρίου,
This project has been funded with support the European Commission
Ολοκληρωμένο σύστημα συμβουλευτικής
Το Cedefop με λίγα λόγια
Τάσεις στην αγορά εργασίας Σταύρος Κατσούρας, σύμβουλος Απασχόλησης στο ΚΕΣΥΠ Βόλου Στο πλαίσιο του προγράμματος Comenius Regio EDUCATION AND THE LABOUR.
Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Συμβούλιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης   Συμβούλιο Απασχόλησης, Κοινωνικής πολιτικής, Υγείας και Καταναλωτών (EPSCO) Γεωργία Αναγνωστάκη Πηγή:
Εργασία, ψυχαγωγία, κατάρτιση
Σιάνου Χατζηκαμάρη Παναγιώτα Τσιόνκη Μαγδαληνή 2017
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ,ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ,ΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ,ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ.
Αλέξανδρος Δεσποτόπουλος
5ο Πανελλήνιο Διεπιστημονικό Συμπόσιο Ναύπλιο, 01 Οκτωβρίου 2017 «Ο ρόλος της Αυτογνωσίας στον προσανατολισμό και την επιλογή επαγγέλματος στα Κωφά.
Αντιστοιχία δεξιοτήτων – αγοράς εργασίας Η θεωρία συναντά την πράξη
Δρ Νίκη Παπαδοπούλου-Παπά
Ευρωπαϊκή κοινωνική πολιτική Πολιτική απασχόλησης
Soft & Transversal Skills
Η Ευρωπαϊκή στρατηγική για την εκπαίδευση
SALE Contact Details Project Coordinator FH JOANNEUM Graz/Austria Claudia Linditsch Επισκεφτείτε μας.
CEDEFOP Επίσκεψεις Μελέτης
Χαρίκλεια Τσαλαπάτα 2/10/2019
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιτροπή δια βίου μάθησης 2/11/2016 Δήμος Θέρμης Επιτροπή δια βίου μάθησης Σαρακίνος Θαν. Δντής Μονάδων Εκπαίδευσης /Κατάρτισης Εμπειρογνώμονας στις Δημόσιες Πολιτικές στην Δια Βίου Μάθηση

Εθνικό θεσμικό πλαίσιο δια βίου μάθησης Ν 3879/10 Εθνικό θεσμικό πλαίσιο δια βίου μάθησης Ν 3879/10 2/11/2016 Η Δια Βίου Μάθηση στους Δήμους

Τοπικό πρόγραμμα δια βίου μάθησης Η Δια Βίου Μάθηση στους Δήμους 2/11/2016 Τοπικό πρόγραμμα δια βίου μάθησης Ο Δήμος καταρτίζει, στο πλαίσιο του τοπικού αναπτυξιακού προγράμματός του, το τοπικό πρόγραμμα δια βίου μάθησης. Το τοπικό πρόγραμμα δια βίου μάθησης περιλαμβάνει, ιδίως, επενδύσεις, προγράμματα ή επί μέρους δράσεις γενικής εκπαίδευσης ενηλίκων και γενικότερα δράσεις εφαρμογής της δημόσιας πολιτικής δια βίου μάθησης σε τοπικό επίπεδο,

Δράσεις στο πλαίσιο του τοπικού προγράμματος ΔΒΜ 2/11/2016 α) οι δράσεις σύνδεσης των σχολικών μονάδων με την κοινωνία, β) οι δράσεις επιμόρφωσης ενηλίκων, γ) οι δράσεις προώθησης της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας μέσω της σύνδεσης με την τοπική οικονομία. δ) Στο τοπικό πρόγραμμα δια βίου μάθησης, σε ιδιαίτερο κεφάλαιο, μπορεί να εντάσσονται και δράσεις συλλογικού χαρακτήρα,

Τοπικό πρόγραμμα δια βίου μάθησης 2/11/2016 Ο Δήμος εφαρμόζει το τοπικό πρόγραμμα δια βίου μάθησης Ο Δήμος διαχειρίζεται την εφαρμογή των πολιτικών και των κανόνων αφορούν τη γενική εκπαίδευση ενηλίκων στην περιφέρεια του Δήμου. Στις αρμοδιότητές του περιλαμβάνονται ιδίως: α) η ίδρυση και λειτουργία Κέντρων Δια Βίου Μάθησης (Κ.Δ.Β.Μ.) β) η λειτουργία και διαχείριση τοπικών δομών και η εφαρμογή προγραμμάτων της Γενικής Γραμματείας Δια Βίου Μάθησης, στο πλαίσιο προγραμματικών συμβάσεων, κατά τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 6 του άρθρου 21 και γ) η εφαρμογή προγραμμάτων των Κ.Π.Ε. του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων,

Η ταυτότητα του Δήμου Θέρμης 2/11/2016 Η ταυτότητα του Δήμου Θέρμης

Δήμος Θέρμης Παρουσίαση της υπάρχουσας κατάστασης στο Δήμο Θέρμης Δήμος Θέρμης Παρουσίαση της υπάρχουσας κατάστασης στο Δήμο Θέρμης 2/11/2016 Οι θεσμοί και οι δομές του Δήμου Υποδομές Προγράμματα /δράσεις

Η Δια βίου μάθηση και οι θεσμοί και οι δομές του Δήμου Παρουσίαση της υπάρχουσας κατάστασης στο Δήμο Θέρμης 2/11/2016 Η Δια βίου μάθηση και οι θεσμοί και οι δομές του Δήμου Αυτοτελές Τμήμα Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού & Εθελοντισμού (ΚΔΒΜ, Σχολικές Μονάδες , Σχολικές Επιτροπές , Δημ. Επιτροπή Παιδείας) Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Πολιτισμού, Περιβάλλοντος & Αθλητισμού Θέρμης (Κέντρα πολιτισμού , Αθλητικά κέντρα ,) Κέντρα Κοινωνικής Πρόνοιας – Φροντίδας & Προσχολικής Αγωγής (Βρεφονηπιακοί Σταθμοί, ΚΔΑΠ, ΚΑΠΗ) Διεύθυνση Προγραμματισμού & Ανάπτυξης Αυτοτελές Τμήμα Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης

Παρουσίαση της υπάρχουσας κατάστασης στο Δήμο Θέρμης 2/11/2016 Υποδομές Τυπικής Εκπαίδευσης Τριάντα (32) νηπιαγωγεία (1210 νήπια) Δέκα οκτώ (18) Δημοτικά Σχολεία (4.252 μαθητές/τριες) Επτά (7) Γυμνάσια (1858 μαθητές/τριες) Έξη (6) Γενικά Λύκεια (1.666 μαθητές/τριες) Ένα (1) ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής (52) Ειδικό Σχολείο Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.(45) Ένα (1) ΙΕΚ (540)

Παρουσίαση της υπάρχουσας κατάστασης στο Δήμο Θέρμης 2/11/2016 Υποδομές πολιτισμού  Πολιτιστικό Κέντρο Θέρμης  με Δημοτικό Ωδείο, Δημοτική Βιβλιοθήκη – Πινακοθήκη, αίθουσες της σχολής χορού, αίθουσες εργαστηρίου εικαστικών, θερινός δημοτικός κινηματογράφος, αίθουσα πολλαπλών εκδηλώσεων , γραφεία διοίκησης και τα γραφεία των εθνικοτοπικών συλλόγων της Δημοτικής κοινότητας Θέρμης. Δέκα (10) Κέντρα Πολιτισμού  με σχολή μουσικής, αίθουσα σχολής χορού, τμήμα παραδοσιακών χορευτικών , δανειστική βιβλιοθήκη, εργαστήριο εικαστικών , αίθουσα εκδηλώσεων.

Παρουσίαση της υπάρχουσας κατάστασης στο Δήμο Θέρμης 2/11/2016 Υποδομές Αθλητισμού Τρία (3) ΔΑΚ Είκοσι τέσσερα (24) Γήπεδα Έξη (6) Προπονητήρια Τέσσερις (4) λοιπές υποδομές •

Παρουσίαση της υπάρχουσας κατάστασης στο Δήμο Θέρμης 2/11/2016 Υποδομές στα Κέντρα Κοινωνικής Πρόνοιας – Φροντίδας & Προσχολικής Αγωγής Κτίρια βρεφονηπιακών σταθμών.  Κτίρια κοινωνικών και υποστηρικτικών δομών όπως ΚΑΠΗ «ΚΔΑΠ» και «ΚΔΑΠ ΑΜΕΑ»

Ηλικιακή Διάρθρωση Δήμου Θέρμης 2011 Παρουσίαση της υπάρχουσας κατάστασης στο Δήμο Θέρμης Γενικά για τον Δήμο 2/11/2016 Ηλικιακή Διάρθρωση Δήμου Θέρμης 2011

Μόνιμος πληθυσμός Δήμου Θέρμης 1981 – 2011 Παρουσίαση της υπάρχουσας κατάστασης στο Δήμο Θέρμης Γενικά για τον Δήμο 2/11/2016 Μόνιμος πληθυσμός Δήμου Θέρμης 1981 – 2011

Παρουσίαση της υπάρχουσας κατάστασης στο Δήμο Θέρμης 2/11/2016 Παρουσίαση της υπάρχουσας κατάστασης στο Δήμο Θέρμης Κοινωνικοοικονομικό περιβάλλον

Παρουσίαση της υπάρχουσας κατάστασης στο Δήμο Θέρμης 2/11/2016 Παραγωγικός ιστός Καλλιεργούνται 165.000 στρέμματα Κτηνοτροφία Βοοειδή 695 , Αιγοπρόβατα 41. 893 κατανεμημένα σε 148 μονάδες Επιχειρήσεις δευτερογενούς τομέα 1174 Επιχειρήσεις τριτογενούς τομέα 2.032

Παρουσίαση της υπάρχουσας κατάστασης στο Δήμο Θέρμης 2/11/2016  Δομές υπερτοπικής εμβέλειας Τεχνολογικό Μουσείο ΝΟΗΣΗΣ ΕΚΕΤΑ ΤΕΦΑΑ Υπουργείο Γεωργίας(ΕΛΓΟ ) Αγρόκτημα του ΑΠΘ Διεθνές Πανεπιστήμιο, Αεροδρόμιο «Μακεδονία»   Κέντρο Υγείας

Παρουσίαση της υπάρχουσας κατάστασης στο Δήμο Θέρμης 2/11/2016 Η κοινωνία των πολιτών Πολιτιστικοί/Λαογραφικοί σύλλογοι (22) Αθλητικοί σύλλογοι (34) Σύλλογοι Γονέων Επαγγελματικοί σύλλογοι Εθελοντές

Επιτροπή δια βίου μάθησης του Δήμου Θέρμης 2/11/2016 Επιτροπή δια βίου μάθησης του Δήμου Θέρμης Ένας θεσμός της πόλης που δημιουργεί σύστημα συνεργειών για τον μετασχηματισμό της από την πόλη που θεάται τον σύγχρονο κόσμο στην πόλη που βιώνει και μαθαίνει αυτόν τον κόσμο μέσα από την ενίσχυση της ατομικής και συλλογικής της αυτογνωσίας 19

Επιτροπή δια βίου μάθησης 2/11/2016 Επιτροπή δια βίου μάθησης Αποστολή Η επιστημονική τεκμηρίωση και συμβουλευτική υποστήριξη της γενικότερης στρατηγικής του Δήμου για την διά βίου μάθηση και την συστηματική σύνδεση της με την καινοτομία, την επιχειρηματικότητα, και την αναπτυξιακή στρατηγική

Επιτροπή δια βίου μάθησης 2/11/2016 Καταρχήν κανόνες λειτουργίας σύμφωνα με την απόφαση του Δ.Σ του Δήμου Οι συνεδριάσεις της επιτροπής είναι ανοικτές και δημόσιες και θα ανακοινώνονται στην ιστοσελίδα του Δήμου Θέρμης Η επιτροπή μπορεί να συγκροτεί επιμέρους ομάδες εργασίας με συγκεκριμένα θεματικά αντικείμενα . Τα πρακτικά των συνεδριάσεων θα δημοσιοποιούνται περιληπτικά με ευθύνη του Προέδρου της Επιτροπής ή των συντονιστών των επιμέρους ομάδων εργασίας Οι τελικές εκθέσεις/εισηγήσεις για κάθε έργο θα υπογράφονται από τον Πρόεδρο της Επιτροπής ή/και τον Αντιπρόεδρό της.

Επιτροπή δια βίου μάθησης 2/11/2016 Επιτροπή δια βίου μάθησης Έργο :Η διαμόρφωση προτάσεων προς τα αρμόδια όργανα του Δήμου για ίδρυση φορέων παροχής ΔΒΜ για την ανάθεση αξιολογήσεων του έργου της ΔΒΜ του Δήμου ή εμπειρογνωμοσύνης για την επιχειρησιακή ωριμότητα του Δήμου στους τομείς της Εκπαίδευσης/Κατάρτισης ,της Καινοτομίας, της Επιχειρηματικότητας . για ενεργητικές στρατηγικές δια βίου μάθησης που μπορούν να βοηθήσουν τους νέους , τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες

Επιτροπή δια βίου μάθησης Μετά από ένα χρόνο λειτουργίας ... Επιτροπή δια βίου μάθησης Μετά από ένα χρόνο λειτουργίας ... 2/11/2016 Οργάνωσε ένα δυναμικό σύστημα λειτουργίας με συνεχείς προσαρμογές στις νέες προκλήσεις και ανάγκες. Συγκρότησε ομάδες τομέων ή έργου Προσκάλεσε τους φορείς εκπαίδευσης και έρευνας που είναι εγκατεστημένοι στο Δήμο για την ενεργή υποστήριξη του έργου της Επιτροπής . Συνέταξε εμπεριστατωμένη έκθεση εμπειρογνωμοσύνης για την αναγκαιότητα της ίδρυσης Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και η εντάχθηκε στον φάκελο του σχετικού αιτήματος του Δήμου προς το Υπουργείο Παιδείας Δημιουργεί ένα Μητρώο Εθελοντών Επιμορφωτών Ενηλίκων θέτοντας βασικές προϋποθέσεις σε όσους δηλώνουν το ενδιαφέρον .

Επιτροπή δια βίου μάθησης Τα επόμενα βήματα .. 2/11/2016 Επιτροπή δια βίου μάθησης Τα επόμενα βήματα .. Οργάνωση και λειτουργία τοπικού δικτύου παραγωγικών φορών, δημόσιων και ιδιωτικών με απώτερο στόχο την ανάδειξη του αποτυπώματος του τοπικού παραγωγικού για την χάραξη πολιτικών εκπαίδευσης ,απασχόλησης και την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας χρήσιμο εργαλείου ιδιαίτερα σε περιόδους κρίσεις δυναμικού . Συστηματικότερη σύνδεση των εκπαιδευτικών μονάδων της περιοχής με τα παραγωγικό δυναμικό μέσα από δημιουργία ενός ειδικού δικτύου επιχειρήσεων –φάρων που δραστηριοποιούνται σε συγκεκριμένους τομείς .

Επιτροπή δια βίου μάθησης Δομές εκπαίδευσης και κατάρτισης Επιτροπή δια βίου μάθησης Απεικόνιση συστημικού της ρόλου 2/11/2016 Επιτροπή δια βίου μάθησης Κοινωνικός ιστός Δίκτυο Τυπικής ή άτυπης συλλογικής εκπροσώπησης Διοικητικές δομές Δήμου CEDEFOP Δομές εκπαίδευσης και κατάρτισης

2/11/2016 Σας ευχαριστώ πολύ …… 26