Κατή Αργυρώ Πρωτοψάλτου Θεόφιλος Τσαρτσαράκης Αντώνιος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Κατασκευή σχολικού ιστότοπου Οι μαθητές της Α΄ Λυκειου που ανέλαβαν το project με θέμα «κατασκευή σχολικού ιστότοπου» χωρίστηκαν σε έξι ομάδες. Σε κάθε.
Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ στη διαμόρφωση δράσεων υπέρ της προστασίας των Καταναλωτών ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ.
Δημιουργία Παρουσιάσεων με τη βοήθεια του PowerPoint
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
Ηλεκτρονική Δημοσίευση
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
ΟΙ “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Οι “multi-Διαστασεις” Των Multimedia
Συνάντηση Εκπαιδευτών Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής Άνοιξη 2008 Ομάδα Επιμόρφωσης Τ.Π.Ε.
ACCELERATE ένα δοκιμαστικό έργο Παρήγαγε μια σειρά από πιλοτικά προϊόντα, εργαλεία, μεθόδους τα οποία μπορούν να προσαρμοστούν εύκολα και να χρησιμοποιηθούν.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ
Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Google docs Google docs forms
Ε.Ψ.Ε.Π.Α. (ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΑΠΟΘΕΜΑΤΟΣ) ΤΙ ΕΙΝΑΙ; ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ; ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι Τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Jigsaw: Τί είναι;.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. OI “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ Τι είναι τα πολυμέσα? Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας.
Η Αξιολόγηση Online Μαθημάτων με τη Χρήση Ερευνητικών Εργαλείων του Μoodle Χ. Καρακύριος – Υπ. Διδάκτορας ΠΤΔΕ ΔΠΘ Γ. Κέκκερης – Καθηγητής ΠΤΔΕ ΔΠΘ.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΚΡΙΤΙΡΙΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΙΑΣ MULTIMEDIA ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΑΡΑΚΤΣΗΣ ΑΝΤΥΠΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ.
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Αξιοποίηση – αξιολόγηση δικτυακών χώρων Ιστοσελίδες – ιστοχώροι - πύλες.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ « Δεσμοί Αλληλεγγύης » Εργαστήρι Διαβούλευσης Α.Σ. «ΚΟΙΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΣΥΜΠΡΑΞΕΩΝ ΚΑΙ ΟΑΕΔ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΩΝ Τοπ.Ε.Κ.Ο.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Κριτήρια και Μέθοδοι αξιολόγησης ιστοσελίδων Θέμα:
“Πρόταση σχεδιασμού ενός συνεργατικού έργου από την ομάδα των μεταπτυχιακών φοιτητών του μαθήματος για την παραγωγή ενός προϊόντος με επίκεντρο τα εκπαιδευτικά.
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής Μάθημα: Πληροφορική και νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση Φοιτήτριες: Γκουντελίτσα Κατερίνα.
Πληροφορική & Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Παρουσίαση στο Slideshare «Η ελληνική εκπαιδευτική blogoσφαιρα»
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής Μάθημα: Πληροφορική και νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση Φοιτήτριες: Γκουντελίτσα Κατερίνα.
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Ομάδα Εργασίας: Μαυροφρύφη Αφροδίτη Γκουντελίτσα Κατερίνα Ραφτογιάννη Παρασκευή-Δήμητρα Τορονίδου Μαρία Φλώρινα, Ιούνιος 2017.
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Google docs Google docs forms
Πληροφορική & Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Slideshare.
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ 2ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Το πρόγραμμα επιμόρφωσης Β1
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κατή Αργυρώ Πρωτοψάλτου Θεόφιλος Τσαρτσαράκης Αντώνιος Πρόταση ηλεκτρονικού προϊόντος Πληροφορική και νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση, ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Φλώρινας, 2017

Prezi Τι είναι το Prezi και τι χαρακτηριστικά έχει; Online εργαλείο παρουσιάσεων, χωρίς εγκατάσταση τοπικά στον Η/Υ μας Αποθήκευση των παρουσιάσεων στο cloud του Prezi =>  οι παρουσιάσεις είναι άμεσα προσβάσιμες από οποιονδήποτε υπολογιστή έχει σύνδεση στο διαδίκτυο ταυτόχρονη επεξεργασία του ίδιου αρχείου από διαφορετικά άτομα που βρίσκονται σε διαφορετικές τοποθεσίες Εύκολη ενσωμάτωση της παρουσίασης σε ιστοσελίδες μέσω του κώδικα που δίνει η ίδια η εφαρμογή Σκοπός μας είναι να χρησιμοποιήσουμε το εργαλείο του Prezi για να παρουσιάσουμε μια ποιητική λίστα από εκπαιδευτικά ιστολογία Κατή Αργυρώ - Πρωτοψάλτου Θεόφιλος - Τσαρτσαράκης Αντώνιος, Φλώρινα 2017

Prezi Πως λειτουργεί; Ιστότοπος Αντικατάσταση διαφανειών από απείρου μεγέθους καμβά που λειτουργεί σαν χάρτης Μεταφορά σε κάθε σημείο του καμβά μέσω συνεχόμενων zoom in - zoom out => αίσθηση κίνησης Δυνατότητα δημιουργίας παρουσιάσεων που εντυπωσιάζουν τους θεατές Ιστότοπος https://prezi.com/ Κατή Αργυρώ - Πρωτοψάλτου Θεόφιλος - Τσαρτσαράκης Αντώνιος, Φλώρινα 2017

Οργάνωση κοινότητας 6 ομάδες Κατά προτίμηση ισόποσα κατανεμημένες Ομάδα 1η: Συντονισμού (συνεχής εναλλαγή μελών) Ομάδα 2η: Αναζήτησης Ιστολογίων (σταθερή σύσταση) Ομάδα 3η: Τεχνικών (σταθερή σύσταση) Ομάδα 4η: Υλικού (σταθερή σύσταση) Ομάδα 5η: Παρουσίασης (σταθερή σύσταση) Ομάδα 6η: Αξιολόγησης (σταθερή σύσταση) Κατά προτίμηση ισόποσα κατανεμημένες  Δυνατότητα ευελιξίας σχετικά με τον αριθμό των ατόμων της κάθε ομάδας, ανάλογα με τη δυσκολία και το φόρτο εργασία του καθενός Κατή Αργυρώ - Πρωτοψάλτου Θεόφιλος - Τσαρτσαράκης Αντώνιος, Φλώρινα 2017

Οργάνωση κοινότητας Ομάδα Συντονισμού (1η) Οργάνωση κοινότητας Ομάδα Συντονισμού (1η) 5 άτομα, ένα από κάθε ομάδα, παράλληλα με τη συμμετοχή τους στην κανονική τους ομάδα αλλαγή ατόμων κάθε εβδομάδα επιλογή μέλους που "εκπροσωπεί" την κάθε ομάδα μετά από συνεννόηση μεταξύ των μελών της υποχρεωτική συμμετοχή στην Ομάδα Συντονισμού όλων των μελών της κοινότητας μέχρι το τέλος του έργου Κατή Αργυρώ - Πρωτοψάλτου Θεόφιλος - Τσαρτσαράκης Αντώνιος, Φλώρινα 2017

Οργάνωση κοινότητας Ομάδα Συντονισμού (1η) Οργάνωση κοινότητας Ομάδα Συντονισμού (1η) Παρακολούθηση των εργασιών όλων των ομάδων Ανάρτηση στο wiki το εβδομαδιαίο πρόγραμμα εργασιών όλων των ομάδων Ανάρτηση της εβδομαδιαίας προόδου εργασιών όλων των ομάδων Παρουσίαση των εβδομαδιαίων εργασιών της κάθε ομάδας στην κοινότητα με τη μορφή πινάκων Υπεύθυνη για τη διενέργεια ψηφοφοριών μεταξύ των μελών της κοινότητας σχετικά με την επιλογή των γραφικών των παρουσιάσεων  Κατή Αργυρώ - Πρωτοψάλτου Θεόφιλος - Τσαρτσαράκης Αντώνιος, Φλώρινα 2017

Οργάνωση κοινότητας Ομάδα Αναζήτησης Ιστολογίων (2η) Οργάνωση κοινότητας Ομάδα Αναζήτησης Ιστολογίων (2η) Αναζήτηση ενεργών Ελληνικών εκπαιδευτικών ιστολογίων σύμφωνα με συγκεκριμένα κριτήρια που θα αποφασιστούν συλλογικά από την κοινότητα Παρουσίαση των ιστολογίων Έλεγχος συνάφειας των ιστολογίων με το υλικό που θα αποστέλλεται από την Ομάδα Υλικού (4η) Κατή Αργυρώ - Πρωτοψάλτου Θεόφιλος - Τσαρτσαράκης Αντώνιος, Φλώρινα 2017

Οργάνωση κοινότητας Ομάδα Τεχνικών (3η) Οργάνωση κοινότητας Ομάδα Τεχνικών (3η) Υπεύθυνη για το σχεδιασμό του wiki Πρόταση στις υπόλοιπες ομάδες της κοινότητας της ονομασίας του wiki Τεχνική υποστήριξη όλων των ομάδων σε πιθανά προβλήματα κατά τη διάρκεια του έργου Βοήθεια στην Ομάδα Υλικού (4η) για τη μορφοποίηση του multimedia υλικού Κατή Αργυρώ - Πρωτοψάλτου Θεόφιλος - Τσαρτσαράκης Αντώνιος, Φλώρινα 2017

Οργάνωση κοινότητας Ομάδα Υλικού (4η) Οργάνωση κοινότητας Ομάδα Υλικού (4η) Συγκέντρωση multimedia υλικού για την τελική παρουσίαση του έργου Αποστολή του υλικού στην Ομάδα Αναζήτησης Ιστολογίων (2η) για έλεγχο συνάφειας του υλικού με τα ιστολόγια Αποστολή του υλικού στην Ομάδα Συντονισμού (1η) προκειμένου να διενεργήσει ψηφοφορία μεταξύ όλων των μελών της κοινότητας για το υλικό αυτό Κατή Αργυρώ - Πρωτοψάλτου Θεόφιλος - Τσαρτσαράκης Αντώνιος, Φλώρινα 2017

Οργάνωση κοινότητας Ομάδα Παρουσιάσεων (5η) Οργάνωση κοινότητας Ομάδα Παρουσιάσεων (5η) Υπεύθυνη για την τελική παρουσίαση των ιστολογίων Δημιουργία λογαριασμού στην πλατφόρμα Prezi Συνεργασία με την Ομάδα Τεχνικών (3η) για τυχόν μορφοποιήσεις του υλικού Ολοκληρωμένη παρουσίαση του έργου Κατή Αργυρώ - Πρωτοψάλτου Θεόφιλος - Τσαρτσαράκης Αντώνιος, Φλώρινα 2017

Οργάνωση κοινότητας Ομάδα Αξιολόγησης (6η) Οργάνωση κοινότητας Ομάδα Αξιολόγησης (6η) Υπεύθυνη για την αξιολόγηση του έργου Δημιουργία ερωτηματολογίων τα οποία θα ελέγχουν Ελκυστικότητα και γενική εντύπωση από το έργο Αποδοτικότητα των ομάδων και των εργασιών Αλληλεπίδραση των ομάδων κατά τη διάρκεια του έργου Καινοτομία του έργου Κατή Αργυρώ - Πρωτοψάλτου Θεόφιλος - Τσαρτσαράκης Αντώνιος, Φλώρινα 2017

Οργάνωση wiki Αρχική σελίδα (παρουσίαση του σκοπού του wiki) Περιεχόμενα Ομάδα Συντονισμού (χώρος ανταλλαγής πληροφοριών της ομάδας) Ομάδα Αναζήτησης Ιστολογίων (χώρος ανταλλαγής πληροφοριών της ομάδας) Ομάδα Τεχνικών (χώρος ανταλλαγής πληροφοριών της ομάδας) Ομάδα Υλικού (χώρος ανταλλαγής πληροφοριών της ομάδας) Ομάδα Παρουσιάσεων (χώρος ανταλλαγής πληροφοριών της ομάδας) Ομάδα Αξιολόγησης (χώρος ανταλλαγής πληροφοριών της ομάδας) Ψηφοφορίες (χώρος για τις ψηφοφορίες μεταξύ των μελών της κοινότητας για την επιλογή υλικού) Αξιολόγηση - Ερωτηματολόγια (χώρος ανάρτησης ερωτηματολογίων για τον έλεγχο του έργου) Τελικό προϊόν Κατή Αργυρώ - Πρωτοψάλτου Θεόφιλος - Τσαρτσαράκης Αντώνιος, Φλώρινα 2017

Σχεδιασμός έργου 1η εβδομάδα Επιλογή κριτηρίων επιλογής εκπαιδευτικών ιστολογίων Πχ επισκεψιμότητα Καταγραφή κριτηρίων σε google docs Επιλογή ομάδος από κάθε μέλος ανάλογα με τις γνώσεις και τις ικανότητές του και αιτιολόγηση Ανάρτηση εβδομαδιαίου προγράμματος εργασιών από την Ομάδα Συντονισμού Κατή Αργυρώ - Πρωτοψάλτου Θεόφιλος - Τσαρτσαράκης Αντώνιος, Φλώρινα 2017

Σχεδιασμός έργου 2η εβδομάδα Συστηματική αναζήτηση ιστολογίων από την Ομάδα Αναζήτησης Ιστολογίων σύμφωνα με τα κριτήρια που αποφασίστηκαν Παρουσίαση των ιστολογίων στην κοινότητα Διαμόρφωση του wiki από την Ομάδα Τεχνικών Δημιουργία λογαριασμού στο Prezi από την Ομάδα Παρουσιάσεων Συλλογή υλικού από την Ομάδα Υλικού σχετικό με το κεντρικό θέμα Προετοιμασία ερωτηματολογίων 1ης εβδομάδας από την Ομάδα Αξιολόγησης Παρακολούθηση της προόδου των ομάδων από την Ομάδα Συντονισμού Κατή Αργυρώ - Πρωτοψάλτου Θεόφιλος - Τσαρτσαράκης Αντώνιος, Φλώρινα 2017

Σχεδιασμός έργου 3η εβδομάδα - 5η εβδομάδα 6η εβδομάδα Εργασία από όλες τις ομάδες για την παραγωγή του προσδοκώμενου αποτελέσματος Τα επιμέρους αποτελέσματα θα αποστέλλονται κάθε Κυριακή βράδυ προκειμένου να αξιολογείται η πρόοδος των ομάδων κάθε Δευτέρα και σε περίπτωση προβλήματος να δίνεται άμεσα λύση 6η εβδομάδα Παρουσίαση των έργων κάθε ομάδας προκειμένου να προχωρήσουμε στην τελική παρουσίαση Δοκιμαστική παρουσίαση για έλεγχο του προϊόντος και διόρθωση λαθών και παραλλείψεων Κατή Αργυρώ - Πρωτοψάλτου Θεόφιλος - Τσαρτσαράκης Αντώνιος, Φλώρινα 2017

Σχεδιασμός έργου 7η εβδομάδα Τελικό στάδιο  Αποστολή παραγόμενου υλικού από κάθε ομάδα στην Ομάδα Συντονισμού Σε συνεργασία με την Ομάδα Παρουσίασης παρουσιάζονται τα εκπαιδευτικά ιστολόγια στο Prezi  Ολοκλήρωση έργου το οποίο σχεδιάστηκε με τρόπο ώστε να εξυπηρετεί τις 14 αρχές που διέπουν τις μαθησιακές κοινότητες Κατή Αργυρώ - Πρωτοψάλτου Θεόφιλος - Τσαρτσαράκης Αντώνιος, Φλώρινα 2017

Ευχαριστούμε!