ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕκπαιδευτικΗς ΕΡΕΥΝΑΣ: Συγγραφη εργασιας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σεμινάριο Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης στην Έρευνα και την Ανάλυση Δεδομένων με χρήση ΝΤ, Ιωάννινα 2009 Αντώνης Λιοναράκης Προδιαγραφές μεθοδολογίας έρευνας.
Advertisements

ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
Κωδικοποίηση και επεξεργασία ποιοτικών δεδομένων
Στάδια διεξαγωγής εκπ/κής έρευνας
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Έρευνα Έρευνα :“Συστηματική, ελεγχόμενη, εμπειρική και κριτική διερεύνηση υποθετικών προτάσεων σχετικά με τις εικαζόμενες σχέσεις ανάμεσα σε φυσικά(;)
Στάδια της επιστημονικής έρευνας
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
ΟΙ ΠΕΝΤΕ ΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ.
Σεμινάριο Οργάνωσης και Διοίκησης της Εκπαίδευσης Διδάσκουσα: Ελευθερία Αργυροπούλου.
Πώς γράφουμε μια εργασία -Project
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
Στάδια της επιστημονικής έρευνας (1) – θεωρητικό μέρος
ΦΑΣΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ III
Η εργογραφία του Ναπολέοντα Μήτση
ΓΡΑΠΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ-ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ Εργαστήριο  Ανάλυση συστημάτων Μακροχρόνιας Φροντίδας Υγείας.
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ “Επιστημονική εργασία” Εύρεση πηγών Άξονες δομής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση) Κανόνες γραφής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση)
► ► Η συγγραφή μιας ερευνητικής εργασίας ► ► Επιστημονικά κείμενα ► ► Οδηγίες για την συγγραφή και δημοσίευση εργασίας σε επιστημονικά περιοδικά ► ► Οδηγίες.
Σεμινάριο Τελειοφοίτων Διατύπωση ερευνητικών υποθέσεων.
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 4 η (2015 – 16) Βιβλιογραφική Έρευνα Δρ. Αλέξανδρος Αποστολακης
1 Βιβλιογραφική Ανασκόπηση Literature Review. 2 Τι είναι η Βιβλιογραφική Ανασκόπηση;  Είναι η ικανότητα του σπουδαστή- συγγραφέα-ερευνητή να ανατρέχει.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΡΕΥΝΑΣ Δειγματοληψία
Συγγραφή μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας Χριστίνα Κανάκη Βιβλιοθηκονόμος, PhD Μάιος 2016.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
Γαλανάκης Μιχάλης PhD, MSc, Εργασιακός Ψυχολόγος Εισαγωγή στην Κοινωνική Έρευνα Ι Πάντειο Πανεπιστήμιο Πολιτικών & Κοινωνικών.
Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο Ι Στις ανθρωπιστικές επιστήμες επικράτησαν δύο ερευνητικές κατευθύνσεις: Η στατιστική ανάλυση (συνυπολογίζει.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Διδασκαλία (Roblyer) Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Ενσωμάτωση εργαλείων.
► Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Έρευνα ► Ορισμοί ► Χαρακτηριστικά επιστημονικής έρευνας ► Τύποι της έρευνας ► Η χρησιμότητα της έρευνας στο χώρο της υγείας.
Παρατηρήσεις 1ης Εργασίας – Οδηγίες Εκπόνησης 2ης Εργασίας
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας Δρ Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΓΟΡΑΣ
Κατάρτιση και αποδελτίωση βιβλιογραφίας
Εισαγωγή στην Κοινωνική Έρευνα Ι
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
Μεθοδολογία της έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι &ΙΙ
Ανασκόπηση βιβλιογραφίας
Εισαγωγή στην Κοινωνική Έρευνα Ι
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας
Ποιοτική μεθοδολογία έρευνας στη Διδακτική των Μαθηματικών
Μεθοδολογία Έρευνας 3ο εξάμηνο
Η προσθήκη της Τεχνολογίας στα μαθήματα που περιλαμβάνονται στο Γενικό Μέσο Όρο, μεγέθυνε την αξία της δίκαιης και αντικειμενικής αξιολόγησης των μαθητικών.
Διακριτά μέρη μιας επιστημονικής εργασίας
Δομή ερευνητικής εργασίας
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
Δομή μιας επιστημονικής εργασίας
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
Μ.Δίτσιου-Χρ.Παπαζήση-Γ. Παυλικάκης
Χαρακτηριστικά εκπαιδευτικής έρευνας δράσης
ENNOIEΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
Σχεδιασμός και Πραγματοποίηση επιστημονικής ερευνητικής εργασίας
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
Εργασία για το μάθημα «Συγκίνηση και Νόηση»
Μεθοδολογία της έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι &ΙΙ
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Επιλογή κατάλληλης μεθόδου στην ποιοτική έρευνα
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Μεθοδολογία της Έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι & ΙΙ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕκπαιδευτικΗς ΕΡΕΥΝΑΣ: Συγγραφη εργασιας Μάθημα 6

Περίληψη – λέξεις κλειδιά (μόνο εάν γράφουμε υπό τη μορφή άρθρου, πτυχιακή/διπλωματική, διδακτορικό) Εισαγωγή Βιβλιογραφική ανασκόπηση Θεωρητικό και Μεθοδολογικό πλαίσιο της έρευνας Παρουσίαση και ανάλυση των ερευνητικών δεδομένων Συμπεράσματα Βιβλιογραφία Παραρτήματα

Περίληψη – λέξεις κλειδιά Περίληψη – λέξεις κλειδιά (μόνο εάν γράφουμε υπό τη μορφή άρθρου, πτυχιακή/διπλωματική, διδακτορικό) Η περίληψη έχει απόλυτα συγκεκριμένη δομή και έκταση Είναι μικρογραφία του κειμένου που ακολουθεί Πρόταση 1: θέμα, στόχος, ερευνητικά ερωτήματα ή ερευνητικές υποθέσεις Πρόταση 2: θεωρητικό πλαίσιο και αποτελέσματα βιβλιογραφικής ανασκόπησης Πρόταση 3: μεθοδολογία, δείγμα και επιλογή αναλυτικής προσέγγισης Πρόταση 4: βασικά συμπεράσματα Λέξεις κλειδιά: βασικές έννοιες και θεματολογία κειμένου

Εισαγωγή (λέω τι θα πω) Παρουσίαση θέματος και ένταξή του στην κοινωνική πραγματικότητα Παρουσίαση σκοπού και στόχου Αιτιολόγηση ένταξης σκοπού και στόχου στο γενικότερο πλαίσιο του θέματος Αιτιολόγηση επιλογής σκοπού και στόχου Παρουσίαση δομής του κειμένου (λέω τι θα πω)

Στόχο- ερευνητικά ερωτήματα – έννοιες κλειδιά 1. Στόχο- ερευνητικά ερωτήματα – έννοιες κλειδιά a. Σαφής προσδιορισμός και διατύπωση στόχου και ερευνητικών ερωτημάτων b. Σαφής και κατάλληλος προσδιορισμός και διατύπωση του περιεχομένου κεντρικών εννοιών/λειτουργικών ορισμών

Θεωρητικό πλαίσιο – βιβλιογραφική ανασκόπηση 2. Θεωρητικό πλαίσιο – βιβλιογραφική ανασκόπηση a. Χρήσης βιβλιογραφικών αναφορών άμεσα σχετιζόμενων με το στόχο, τα ερευνητικά ερωτήματα b. Έκταση της χρησιμοποιούμενης βιβλιογραφίας c. Χρήση ξενόγλωσσων πηγών d. Ποιότητα δόμησης και οργάνωσης της σύνθεσης και της βιβλιογραφικής ανασκόπησης e. Κριτική αποτίμηση συναφούς υπάρχουσας βιβλιογραφίας f. Ανάδειξη και τεκμηρίωση α) σημασίας αναγκαιότητας και β) στοιχείων πρωτοτυπίας της προτεινόμενης μελέτης

Μεθοδολογικό πλαίσιο της έρευνας 3. Μέθοδος a. Καταλληλόλητα, επάρκεια, σαφήνεια σε: i. Ερευνητική διαδικασία (αναλυτική παρουσίαση) ii. Συμμετέχοντες (πληθυσμός, δείγμα, δειγματοληψία) iii. Εργαλείο συλλογής δεδομένων iv. Υλικό που χρησιμοποιήθηκε b. Αξιοπιστία και εγκυρότητα ερευνητικής διαδικασίας c. Αξιοπιστία και εγκυρότητα μετρήσεων d. Παρουσίαση και καταλληλόλητα μεθόδου ανάλυσης δεδομένων (τεκμηρίωση της καταλληλόλητας της μεθόδου ανάλυσης δεδομένων)

Παρουσίαση και ανάλυση των ερευνητικών δεδομένων 4. Αποτελέσματα a. Επάρκεια ανάλυσης δεδομένων (ποιοτική ή ποσοτική) b. Κατάλληλη παρουσίαση και σωστή χρήση σχημάτων, πινάκων χωρίς επικάλυψη με την παρουσίαση των πληροφοριών στο κείμενο c. Συνάφεια αποτελεσμάτων με στόχο και ερευνητικά ερωτήματα

Συμπεράσματα 5. Συμπεράσματα 5. Συμπεράσματα a. Παρουσίαση σημαντικότερων ευρημάτων της έρευνας b. Σχολιασμός σημαντικότερων ευρημάτων της έρευνας σε συνδυασμό με τα πορίσματα της βιβλιογραφική ανασκόπησης και το θεωρητικό προβληματισμό c. Σχολιασμός σημαντικότερων ζητημάτων, περιορισμών που προέκυψαν στο επίπεδο του ερευνητικού σχεδιασμού και του μεθοδολογικού πλαισίου. d. Παρουσίαση πρακτικών επιπτώσεων ης έρευνας e. Παρουσίαση προτάσεων για περαιτέρω έρευνα

Βιβλιογραφία 6. Βιβλιογραφικές αναφορές - Παραρτήματα 6. Βιβλιογραφικές αναφορές - Παραρτήματα a. Βιβλιογραφικές αναφορές – παράθεση του συνόλου των βιβλιογραφικών αναφορών ανάλογα με το προτεινόμενο σύστημα - βιβλιογραφικό σύστημα αναφορών Α.Ρ.Α. b. Παρουσίαση ελληνικής και ξενόγλωσσης βιβλιογραφίας με η χρήση συγκεκριμένου συστήματος ενιαίου σε όλο το κείμενο και σε όλη τη βιβλιογραφία

Παραρτήματα Παραρτήματα παρατίθεται οποιοδήποτε υλικό συμπληρώνει την ανάπτυξη του θέματος αλλά δεν μπορεί να έχει θέση στο κυρίως σώμα της εργασίας

Για ακαδημαϊκό έτος 2015-16 Σύμφωνα με το νέο οδηγό σπουδών, η έκταση της πτυχιακής εργασίας θα είναι δέκα χιλιάδες (10.000) λέξεις (±10%) για πτυχιακή εργασία την οποία εκπονεί ένας/μία σπουδαστής/τρια και δεκαπέντε χιλιάδες (15.000) λέξεις (±10%) για πτυχιακή εργασία την οποία εκπονούν από κοινού δύο (2) σπουδαστές/τριες.