Εισαγωγή. Κ. Γαλανάκης Ορισμός «Management είναι να γίνονται ορισμένα πράγματα μέσω άλλων ατόμων» … American Management Association «Management.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγή.
Advertisements

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ Για ποιους λόγους φεύγουν οι πελάτες και δεν ξανάρχονται Τρόποι να τους ξανακερδίσετε.
6ο Συνέδριο Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας Δυνατότητες Επιχορήγησης επενδυτικών σχεδίων στον Μελισσοκομικό τομέα Μιχάλης Σμύρης τηλ:
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ Ισόρροπης ανάπτυξης Κορεσμένες ή συμφορημένες - Υψηλό βαθμό ανάπτυξης- Υπερσυγκέντρωση.
1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ & ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ Η TSAKALOU INTERACTIVE PR είναι μία σύγχρονη εταιρεία, με νέα αντίληψη για την ποιότητα των υπηρεσιών, που εξειδικεύεται.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 6 ο.
Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης1 Βελτιωμένη Απόδοση vs Καινοτομίας Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης
ΕΡΕΥΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ ΣΕ ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΣΠΑ Κώστας Συργιάννης Θωμάς Νιαβής Τμήμα Συντονισμού & Ελέγχου ΕΦΕΠΑΕ.
 ΦΑΣΗ 1 η : ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ με Αξιολόγηση εναλλακτικών προμηθευτών για το ίδιο προϊόν ΒΑΣΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ : πρέπει να είναι γνωστό πόσο δημοφιλές είναι.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 1 ο. Ο όρος marketing είναι πολύ ευρύς και περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που γίνονται κατά τη διακίνηση των.
Η Στρατηγική των Επιχειρήσεων. Παρουσίαση, Δημήτρης Λαμπρούλης.
Α.Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ (LOGISTICS) ΒΑΣΙΛΑΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΟΓΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ.
ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗΣ Δ. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΣΕ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π) ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
ΟΙ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΙΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥ ΤΟΥΣ ΔΑΦΝΗ ΚΑΪΤΕΛΙΔΟΥ.
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων αποφοίτων ΤΕΙ / ΑΕΙ στην καινοτομία και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Περιφερειακή.
Ιδέες για διαχείριση του εστιατορίου. Συχνή ερώτηση τι είδους εστιατόριο να ανοίξω.
HUMAN RESOURCE MANAGEMENT ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ.
«Κι εγώ στην ηλικία σου αποφάσισα ότι θέλω να γίνω Οικονομολόγος……!» Τσιτσιρίδη Ε. Ελπίδα Γενική Γραμματέας Οικονομικού Επιμελητηρίου Δυτικής Κρήτης.
Η ποιότητα στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις Γεώργιος Απλαδάς 3 ο μάθημα
1 FDL Group 1 ο Αγροτικό Συνέδριο Ναυτεμπορικής. 2 Τι είναι logistics ; Παγκόσμιος κύκλος εργασιών εταιρειών Logistics 2013 Ελληνικός Κ.Ε. εταιρειών Logistics.
Διοίκηση Λειτουργιών και Παραγωγής Ενότητα 1: Εισαγωγή στα Συστήματα Παραγωγής Διδάσκων: Βασιλική Καζαντζή Επίκουρος Καθηγήτρια Τμήμα Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Κοινωνική επιχειρηματικότητα στον Μαραθώνα και προϋποθέσεις επιτυχίας Υπάρχουν δύο Ελλάδες. Αυτή που εξαναγκάζει και τους ίδιους τους υπηκόους της να καταπονεί.
ΗΛΙΑΚΟΙ ΘΕΡΜΟΣΙΦΩΝΕΣ Ο ηλιακός θερμοσίφωνας είναι ένα ενεργητικό ηλιοθερμικό σύστημα παραγωγής ζεστού νερού χρήσης χρησιμοποιώντας την ηλιακή ενέργεια.
ΜΑΘΗΜΑ 2.  Εργασία (άνθρωπος)  Φύση/Έδαφος (γη)  Κεφάλαιο (χρήμα)  Επιχειρηματικότητα (ιδέα, διοίκηση)
Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος Λειτουργική ή κατά εργασία μέθοδος Ομαδική νοσηλευτική Πρωτοβάθμια νοσηλευτική Προσωπική διευθέτηση.
ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΑΡΙΑ ΜΠΑΤΣΙΚΟΥΡΑ.
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Διοικητική Λογιστική Ενότητα # 1: Εισαγωγή στη λογιστική κόστους
Επανασχεδιασμός Επιχειρηματικών Διαδικασιών
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ Διοίκηση Λειτουργιών και Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Λογιστική και Ελεγκτική"
Επιλογή τοποθεσίας και προγραμματισμός των εγκαταστάσεων
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 3η- Μέρος Β
Το Μάνατζμεντ ως μέσο Ενεργοποίησης των Επιχειρήσεων
ΈΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 1: ΕΙΣΑΓΩΓΗ – ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ Επιχειρηματικός Σχεδιασμός ΤΕΙ ΙΝ - ΑΡΓΥΡΗ ΚΑΤΩΠΟΔΗ.
Συμβάματα κατά την Ορθοδοντική θεραπεία
Εργαστήριο Τοπικής και Νησιωτικής Ανάπτυξης Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Διοίκηση Λειτουργιών και Παραγωγής
ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ Η κατάσταση κατά την οποία η συμπεριφορά ενός ατόμου ή μιας ομάδας σκόπιμα επιδιώκει να εμποδίσει την επίτευξη των στόχων ενός άλλου ατόμου ή.
ΜΑΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΛΕΞΗ 8η
ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ
Όλγα Δέσποινα Λεωνίδας
Η σημασία της Γεωπονικής Επιστήμης-Τεχνολογίας
Ανάλυση PEST και SWOT ΜΕΡΟΣ Β’
ΘΕΡΜΟΫΔΡΑΥΛΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΤΩΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ
Αν δεν υπήρχε το Tουριστικό Marketing πως θα γνωρίζαμε για…
Εφαρμογές Συστημάτων Πληροφόρησης σε Επιχειρήσεις Φιλοξενίας
Σύγχρονη Επιχείρηση και Περιβάλλον
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Λογιστική και Ελεγκτική"
Επανεκκίνηση και Φορολογία
Κεφάλαιο 4 Βενζινομηχανές Κυλινδροκεφαλή
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΠΡΟΤΥΠΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ISO 9001:2008 & ISO 9001:2015
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
ΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΣ ΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕ ΚΑΡΔΙΑΚΗ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ - ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
Μάθημα [GD2011]: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Ερευνητικές Περιοχές Ενδιαφέροντος Σύνοψη
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης 3ο Μάθημα «ERP»
Η ποιότητα στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εισαγωγή

Κ. Γαλανάκης Ορισμός «Management είναι να γίνονται ορισμένα πράγματα μέσω άλλων ατόμων» … American Management Association «Management είναι η εργασία μαζί με άλλους και μέσω άλλων για την επίτευξη των στόχων της επιχείρησης αλλά και των μελών της»

Κ. Γαλανάκης Θεωρίες του Management Κλασική σχολή Κλασική σχολή: “Επιστημονικό Management” ένας μοναδικά σωστός τρόπος σχεδίασης της εργασίας, χωροταξικής διάταξης της εργασίας, χρονικού προγραμματισμού της εργασίας και επίλυσης διαφορών Κλασική Ολική σχολή Κλασική Ολική σχολή: Μελέτη ολικά των δραστηριοτήτων της επιχείρησης με εκτέλεση από την πλευρά των managers των ακόλουθων λειτουργιών: Προγραμματισμός, Οργάνωση, Διοίκηση, Συντονισμός, Έλεγχος Σχολή συμπεριφοράς Σχολή συμπεριφοράς: κατανόηση των εργαζομένων, ανθρώπινες σχέσεις, περιβάλλον εργασίας, αποδοχή της εξουσίας

Κ. Γαλανάκης Κλασική (Χ) – Συμπεριφοράς (Υ) Στους ανθρώπους δεν αρέσει να εργάζονται και, αν μπορούσαν, θα το απέφευγαν Επειδή στους ανθρώπους δεν αρέσει να εργάζονται, πρέπει να εξαναγκάζονται, να απειλούνται, να επηρεάζονται, να καθοδηγούνται και να ελέγχονται Ο μέσος άνθρωπος αναζητά ασφάλεια, έχει μικρές φιλοδοξίες και αποφεύγει τις ευθύνες. Οι εργαζόμενοι πρέπει να καθοδηγούνται και στην ουσία, προτιμούν να τους λένε τι να κάνουν Ελάχιστοι άνθρωποι είναι πραγματικά δημιουργικοί Οι περιορισμένες πνευματικές ικανότητες των κοινών εργαζομένων αξιοποιούνται κατάλληλα με το σύγχρονο σχεδιασμό εργασίας. Οι εργαζόμενοι δεν αποφεύγουν τη δουλειά από την φύση τους, και ανταποκρίνονται στις καλές συνθήκες και πολιτικές εργασίας Οι άνθρωποι αυτό-παρακινούνται και οδηγούνται οι ίδιοι στην επίτευξη των στόχων της επιχείρησης, για τους οποίους δεσμεύονται προσωπικά Ο μέσος άνθρωπος μπορεί να μάθει να αναλαμβάνει ευθύνες Οι περισσότεροι άνθρωποι μπορούν να γίνουν δημιουργικοί, να ενεργούν έξυπνα και να έχουν φαντασία Οι ατομικές ικανότητες του μέσου εργαζομένου δεν αξιοποιούνται εντελώς στο σύγχρονο βιομηχανικό περιβάλλον.

Κ. Γαλανάκης Σύγχρονες σχολές Θεωρία Ζ Θεωρία Ζ: Ιαπωνικές πρακτικές Ομάδες εργασίας Αποκεντρωμένη λήψη αποφάσεων – προς τα κάτω εξουσία Συμμετοχική διαχείριση Διαδραστική επικοινωνία Αυτοέλεγχος π.χ.: Total Quality Management Lean Manufacturing Concurrent Engineering

Ο Manager

Κ. Γαλανάκης Διοικητικές Δραστηριότητε ς Τεχνικές Δραστηριότητε ς Ιεραρχικό επίπεδο στελεχών Ποσοστό Χρόνου Απασχόλησης 0% 100% Πρόεδρος Προϊστάμενος Τμήματος Διοικητικές & Τεχνικές δραστηριότητες Επίπεδο Διοίκησης Λειτουργικό Επίπεδο

Κ. Γαλανάκης Επίπεδα ευθύνης - δεξιότητες Ανώτερα στελέχη Πρώτο επίπεδο εποπτείας Διοίκηση άλλων Διευθυντών Εννοιολογικές Ανθρώπινες Τεχνικές Ικανότητα εννοιολογικής σκέψης και επίλυσης πολύπλοκων προβλημάτων με μακροπρόθεσμα αποτελέσματα Ικανότητα εφαρμογής αποφάσεων και εκτέλεση εξειδικευμένων καθηκόντων με βραχυπρόθεσμες συνέπειες Ικανότητα καλής συνεργασίας με άλλους με μεσοπρόθεσμες συνέπειες

Κ. Γαλανάκης Προσωπικές Ικανότητες Ηγετική ικανότητα Αντικειμενικότητα – Αυτογνωσία Αναλυτική σκέψη Ευέλικτη συμπεριφορά Επικοινωνία, προφορική & γραπτή Προσωπική απήχηση Αντοχή στο άγχος Αντοχή στην αβεβαιότητα

Περιβάλλον της Επιχείρησης

Κ. Γαλανάκης Μοντέλο Παραγωγής Παραγωγική Διαδικασία (Αύξηση Αξίας) Προϊόντα Χρήματα Μηχανές Ανθρώπινο Δυναμικό Πρώτες Ύλες Υπηρεσίες Χρήματα

Κ. Γαλανάκης Μοντέλο Παραγωγής Παραγωγική Διαδικασία (Αύξηση Αξίας) Προϊόντα Μηχανές Ανθρώπινο Δυναμικό Πρώτες Ύλες Χρήματα

Κ. Γαλανάκης Παραγωγή πολλών Σταδίων Παραγωγική Διαδικασία (Αύξηση Αξίας) Μηχανές Ανθρώπινο Δυναμικό Πρώτες Ύλες Παραγωγική Διαδικασία (Αύξηση Αξίας) Προϊόντα Μηχανές Ανθρώπινο Δυναμικό Χρήματα

Κ. Γαλανάκης Μοντέλο Παραγωγικής Μονάδας Προϊόντα Μηχανές Ανθρώπινο Δυναμικό Πρώτες Ύλες Χρήματα

Κ. Γαλανάκης Ο κύκλος του κεφαλαίου Προμηθευτής Παραγωγή Πελάτες Μηχανές Εργατικό Δυναμικό Χρήματα Πρώτες Ύλες Εργασίες σε εξέλιξη Τελικά προϊόντα

Κ. Γαλανάκης Μοντέλο Porter Υποδομές της Εταιρείας Διαχείριση Ανθρωπίνων Πόρων Τεχνολογικές Εξελίξεις Προμήθειες Εισερχόμενα Logistics Εξερχόμενα Logistics Διαδικασίες Service Πωλήσεις & Marketing ΚΕΡΔΟΣ Κύριες Δραστηριότητες Υποστηρικτικές Δραστηριότητες

Κ. Γαλανάκης Εσωτερικό περιβάλλον ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΙ ΠΟΡΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ ΦΥΣΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ

Κ. Γαλανάκης Οικονομικοί πόροι Αποθεματικό κεφάλαιο Δανειακό κεφάλαιο Μετοχικό κεφάλαιο

Κ. Γαλανάκης Φυσικοί πόροι Ακίνητα Μηχανολογικός εξοπλισμός Εγκαταστάσεις διανομής Αποθέματα πρώτων υλών

Κ. Γαλανάκης Ανθρώπινοι πόροι Εργαζόμενοι Πρόσληψη Τοποθέτηση στο κατάλληλο πόστο Εκπαίδευση Υποκίνηση – επιβράβευση Αξιολόγηση

Κ. Γαλανάκης Τεχνολογικοί πόροι Επίπεδο χρήσης τεχνολογίας Επίπεδο πελατών ως προς την τεχνολογική χρήση Εκπαίδευση προσωπικού για τη χρήση της τεχνολογίας Δείκτες απόδοσης της τεχνολογίας ως προς το κόστος απόκτησης και χρήσης

Κ. Γαλανάκης Επιχειρησιακό Κλίμα (culture) Κοινές αξίες Εταιρική παιδεία – ηθική Κώδικες συμπεριφοράς

Κ. Γαλανάκης Αλυσίδα Παραγωγικών Μονάδων Πρώτες Ύλες Χρήματα Προϊόντα Χρήματα Εταιρεία Α Εταιρεία Γ Εταιρεία Β

Κ. Γαλανάκης ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ Το εξωτερικό περιβάλλον προμηθευτές ΜέτοχοιΤράπεζες Σωματεία Πελάτες ΕΠΙΧΕΙ- ΡΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙ- ΡΗΣΗ

Κ. Γαλανάκης Κοινωνιολογικοί παράγοντες Δημογραφική κατάσταση και τάσεις Κοινωνική ηθική και αξίες Πολιτιστικές αξίες - ευαισθησίες

Κ. Γαλανάκης Πολιτικοί παράγοντες Νόμοι – κανονισμοί Αρχές ελέγχου Εργατικοί σύλλογοι Αμφίδρομος επηρεασμός της πολιτικής

Κ. Γαλανάκης Οικονομικοί παράγοντες Η οικονομία Ανταγωνισμός Προμηθευτές Πελάτες

Κ. Γαλανάκης Τεχνολογικοί παράγοντες Έρευνα - Καινοτομία Μεταφορά τεχνολογίας Τεχνολογίες αιχμής

Μια ανάσα

Κ. Γαλανάκης Ανάλυση εξωτερικών παραγόντων Είσαστε μια τουριστική επιχείρηση εγκατεστημένη στην Κρήτη. Διαθέτεται μια μεγάλη ξενοδοχειακή μονάδα 5 αστέρων, τύπου μπλοκ, σε μια μεγάλη έκταση δίπλα στη θάλασσα με πισίνες, γήπεδα και άλλες δραστηριότητες. Ο ανταγωνισμός τα τελευταία χρόνια, κυρίως από τη γειτονική Τουρκία, είναι ιδιαίτερα έντονος καθώς μπορεί να προσφέρει το πακέτο ‘παραλία-θάλασσα-νυχτερινή ζωή’ σε πάρα πολύ χαμηλότερες τιμές. Θέλετε λοιπόν, να δημιουργήσετε νέες υπηρεσίες ώστε να έχετε ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Αναλύστε τους εξωτερικούς παράγοντες του περιβάλλοντος της επιχείρησης ώστε να αναδείξετε τους περιορισμούς και τις ευκαιρίες που αυτό παρουσιάζει.