SPORT PRESS Μάθημα: «Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού» Δρ. Ουρανία Βρόντου Εργασία Αγγέλη Π., Ζέρβα Α., Κουλουτμπάνη Α., Μανωλάκου Σ., Ρηγάκου Κ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αποφάσεις Τιμολόγησης
Advertisements

Μήπως έχουμε ακρίβεια «Ελληνικής κατασκευής;» Γιώργος Μπάλτας Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΧΟΡΗΓΙΑ.
Ανάλυση Ανταγωνισμού.
Το Πλάνο / Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Μελέτη Περίπτωσης της φαρμακευτικής εταιρίας Olvos Science
ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Ολοκληρωμένες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Αγροτικού Τομέα Agribusiness consulting and marketing services.
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
SWOT ANALYSIS.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
kpmg kpmg Αειφόρος ανάπτυξη και οικονομία – πρότυπα μοντέλα επιχειρησιακών / επενδυτικών φορέων.
ΜΟΝΤΕΛΟ PEST Πολιτικό/ρυθμιστικό περιβάλλον (πχ νομοθεσία για φόρους/ίδρυση επιχείρησης/περιβάλλον) Οικονομικό περιβάλλον (η αγορά στην οποία δρα η επιχείρηση:
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Ανάλυση Δυνάμεων-Αδυναμιών Ευκαιριών-Απειλών (SWOT)
Tο Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΠΑΝ ΣΤΟ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΑΠΕ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας "Διοίκηση & Οργάνωση.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Νίκος ΓΙΑΝΝΟΥΛΙΔΗΣ Ευρωσύμβουλοι Α.Ε..  Συμβουλευτική επιχειρηματικότητας ανέργων και νέων επιστημόνων  Συμβουλευτική κοινωνικής επιχειρηματικότητας.
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Αθλητικών και Αναψυχικών Διοργανώσεων (Events) Κ. Αλεξανδρής.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Ξανθόπουλος Χρήστος ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΕΜΠΟΡΙΟΥ.
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 9/21/2016 Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 1.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Αρχές Μάρκετινγκ Ενότητα # 4: Πρόγραμμα Μάρκετινγκ Διδάσκων: Γεώργιος Πανηγυράκης Τμήμα: Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
MARKETING PLAN 1. Η διαδικασία σύμφωνα με την οποία οι επιχειρήσεις αναλύουν το περιβάλλον τους και τις ικανότητες τους, αποφασίζουν για θέματα μάρκετινγκ.
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων επιστημόνων ΤΕΙ/ΑΕΙ στην καινοτομία, και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Σχεδιασμός.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο. Δήλωση αποστολής Δηλώστε ξεκάθαρα την μακροπρόθεσμη αποστολή της εταιρείας σας. –Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Επιχειρηματικος σχεδιασμος
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
ΜΑΘΗΜΑ: ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ Ο. ΒΡΟΝΤΟΥ, PhD
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο.
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
Οι επιχειρηματίες αναγνωρίζουν τις ευκαιρίες…..
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Ο Αθλητικός Τύπος στην ψηφιακή εποχή Από το 1990 στο σήμερα
Μήτρα Ανάλυσης SWOT Δυνάμεις Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Σχεδιασμός Προγραμματισμός στις Υπηρεσίες Υγείας
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Επιχειρηματικό σχέδιο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

SPORT PRESS Μάθημα: «Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού» Δρ. Ουρανία Βρόντου Εργασία Αγγέλη Π., Ζέρβα Α., Κουλουτμπάνη Α., Μανωλάκου Σ., Ρηγάκου Κ.

ΕΚΔΟΣΗ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑΣ ΔΩΡΕΑΝ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ

ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ CONCEPT Έκδοση ανεξάρτητης αθλητικής εφημερίδας, που θα διανέμεται δωρεάν σε ειδικά stands σε σταθμούς ΜΕΤΡΟ – ΗΣΑΠ – ΤΡΑΜ – ΛΙΜΑΝΙΑ- κομβικά πολυσύχναστα σημεία

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ Περιγραφή της επιχειρηματικής μονάδας Ίδρυση Ανώνυμης εταιρίας  Προϊόν: δωρεάν εφημερίδα  Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα  SWOT Analysis  Στόχοι  Πρόγραμμα δράσης

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ Περιγραφή μελλοντικών δραστηριοτήτων κατάκτηση μεριδίου αγοράς στον αθλητικό τύπο μέσα από υψηλή ποιότητα, διαφοροποίηση, πρωτοπορία. Προφίλ εφημερίδας: ανεξάρτητη πηγή αθλητικής ενημέρωσης Ποιοι είμαστε : ομάδα με εμπειρία στον αθλητισμό, επαφή με νέους λόγω εργασίας στην εκπ/ση και στα οικονομικά. Κάλυψη αγοράς: μαζικότητα διανομής -κοινό κυρίως νεανικό Βιωσιμότητα: μέσα από διαφήμιση.

SWOT ANALYSIS

ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ  Καινοτομία και μοναδικότητα.  Δωρεάν διανομή  Εύκολη διείσδυση στην αγορά  Γρήγορη αναγνωσιμότητα  Διαφήμιση αποτελεσματικότερη  Άγνωστο όνομα στην αγορά  Ανάγκη χρηματοδότησης  Ακριβός εξοπλισμός  Ενοικίαση εκτυπωτικών μέσων

ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ (συνέχεια) Μεγάλη ζήτηση για αθλητικές εφημερίδες Δυνατότητα προσέγγισης κοινού, που αγοράζει φύλλα στην Αθήνα. Δημιουργία νέου αναγνωστικού κοινού. Αναδημοσιεύσεις ξένου τύπου για κάλυψη ύλης.

ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ (συνέχεια) Αξιοποίηση ανθρώπινου δυναμικού με γνώσεις στον αθλητισμό Δυνατή ομάδα δράσης Στρατηγικό σχέδιο Γνώσεις marketing Απόδοση κερδών στο μέλλον

ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ (συνέχεια)  Θεματολογία ευρύτερη των κλασικών αθλητικών εντύπων (Υγεία, διατροφή, Fitness, ψυχαγωγία)  Προσέγγιση και γυναικείου κοινού  Ανάγκη συνεργασίας με επιστημονικό προσωπικό, που έχει κόστος.

ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ (συνέχεια) Το κομμάτι της διαφημιστικής πίτας είναι μεγάλο λόγω θεματολογίας Η χαμηλή ποιότητα των άλλων μειώνει συνολικά το κύρος των δωρεάν εντύπων. Μεγάλος αριθμός εντύπων δημιουργεί ρύπανση

ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΑΠΕΙΛΕΣ  Ευνοϊκό οικονομικό περιβάλλον (στενότητα)  Ευνοϊκό πολιτικό περιβάλλον (απαξίωση πολιτικών εφημερίδων)  Άνοδος επιτοκίων δανεισμού  Αύξηση τιμής χαρτιού  Απειλές από φορολογικούς ελέγχους

ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΑΠΕΙΛΕΣ (συνέχεια)  Παγκόσμιο trend με ανερχόμενες πωλήσεις  Εξοικείωση του αναγνωστικού κοινού με τον δωρεάν πολιτικό τύπο. Ανταγωνισμός από εκδοτικά συγκροτήματα Υψηλών προδιαγραφών τεχνολογία των ανταγωνιστών

ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΑΠΕΙΛΕΣ (συνέχεια) Υψηλή αναγνωσιμότητα Προσέγγιση περιστασιακού αναγνωστικού κοινού Απώλεια διαφήμισης Internet