1 Διαχείριση Συγκρούσεων.  - Μορφές τριβής, διαφωνίας, ή διχόνοιας που προκύπτουν μέσα σε μια ομάδα, όταν οι πεποιθήσεις ή οι ενέργειες ενός ή περισσοτέρων.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελεγκτικό Συνέδριο Δημοσιονομική ευθύνη αιρετών οργάνων Ο.Τ.Α. α΄ βαθμού Δημοσιονομική ευθύνη αιρετών οργάνων Ο.Τ.Α. α΄ βαθμού Μαρία – Ευαγγελία Καλλιτσιώτη.
Advertisements

Συναισθήματα και συμπεριφορά Προβλήματα μέσης παιδικής ηλικίας Γρίβα Ευαγγελία Παιδίατρος – Νεογνολόγος Καθηγήτρια ΤΕΙ Ηπείρου.
ΝΙΚΗ ΔΑΔΟΥΠΗ.  Με τον όρο Αναγεννησιακή τέχνη αναφερόμαστε στην καλλιτεχνική παραγωγή κατά την ιστορική περίοδο της Αναγέννησης.  Η καλλιτεχνική αυτή.
Μια αδρή διάκριση των κινητικών αναπηριών σε παιδιά σχολικής ηλικίας μπορεί να γίνει με κριτήριο την εντόπισή τους: Παθήσεις του μυοσκελετικού συστήματος.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΔΑΔ) Οι προκλήσεις του 21ου αιώνα έχουν καταστήσει τη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΔΑΔ) βασική προϋπόθεση επιβίωσης και.
ΙΣΠΑΝΙΑ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ:ΜΑΔΡΙΤΗ. Η ΣΗΜΑΙΑ ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΑΣ ΕΧΕΙ ΤΡΕΙΣ ΟΡΙΖΟΝΤΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ. ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ (ΔΙΠΛΟ ΠΛΑΤΟΣ).
Ενότητα 3 : Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών- Βασικές Έννοιες (Μέρος 2 ο ) Νικολακόπουλος Κωνσταντίνος, Επίκουρος Καθηγητής Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα.
Κέρματα της Ισπανίας Εργασία στο μάθημα της Γεωγραφίας Κωνσταντίνα Μυλωνά.
ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ Α’ ΟΜΑΔΑ: ΚΡΟΜΛΙΔΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑ ΕΡΜΙΟΝΗ ΚΩΤΣΑΡΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜΑΡΤΙΡΟΣΙΑΝ ΑΝΤΖΕΛΑ.
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά Άγιος Παύλος Εργασία στο μάθημα της Τεχνολογίας Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Σ. Μαυρομματάκη Σχολικό Έτος
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
Δημήτριος Κυφωνίδης Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας.
Διαχείριση του άγχους των μικρών μαθητών της Α’ δημοτικού κατά τις πρώτες μέρες του σχολείου με τη μέθοδο των σκεπτόμενων καπέλων του De Bono εκπ. Αθηνά.
7. Εσωτερική αγορά. Εσωτερική αγορά Μορφές οικονομικής ενοποίησης: 1) ζώνη ελευθέρων συναλλαγών (άρση των τελωνειακών εμποδίων), 2) Τελωνειακή ένωση (+
Ήθη και έθιμα των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς σε χώρες της Ευρώπης Μια παρουσίαση από τους μαθητές της Δ τάξης του 21 ου Δ. Σχ. Αθήνας για τους.
ΚΥΠΡΟΣ ΗΛΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑΥΡΟΣ ΛΑΖΑΡΟΥ. Η Κύπρος, η οποία βρίσκεται στο βορειοανατολικό τμήμα της Μεσογείου Θαλάσσης και νότια της Τουρκίας, είναι το μεγαλύτερο.
Ι ΣΤΟΡΙΚΗ Ε ΞΕΛΙΞΗ Τ ΟΥ Π ΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟΥ Σ ΧΕΔΙΟΥ Τ ΗΣ Μ ΟΝΕΜΒΑΣΙΑΣ.
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ( ΗΜΕΡΗΣΙΟ - ΕΣΠΕΡΙΝΟ ) Τάξη Β ΄ Ι. Π. Αμπελάς, Δρ Φιλοσοφίας Αναδιάρθρωση και εξορθολογισμός διδακτέας ύλης.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΗ
ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ
Βασικά χαρακτηριστικά επιστήμης 1/2
Το ευρωπαϊκό θέατρο του 20ού αιώνα ( )
Η πρόληψη της πτώχευσης Ιδίως η προπτωχευτική διαδικασία εξυγίανσης Δημήτρης Κ. Αυγητίδης Αν. Καθηγητής Νομικής Δ.Π.Θ. Κομοτηνή, 2016.
Η εποχή των άκρων. Ο σύντομος 20ος αιώνας ( )
AΓΓΛΙΑ ΚΑΙ ΡΩΜΗ H Αγγλία είναι μια πολύ αγαπητή χώρα για να πάτε.
Μεθοδολογια Εκπαιδευτικης ερευνας
Το Παρίσι Το Παρίσι είναι ένα πολύ ωραίο μέρος για του Αγίου Βαλεντίνου γιατί έχει το Πύργο του Άιφελ και εκεί πηγαίνουν ζευγάρια.
Ο Κρητικός Πόλεμος μ.Χ.
Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΦΟΡΤΙΟ.
2ο ΓΕ.Λ. ΑΛΙΜΟΥ ΤΑΞΗ :Α΄ ΤΜΗΜΑ:4ο
Τα αντιπροσωπευτικά σώματα: Οι Βουλές
10α. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ασκήσεων Ηχοδιάδοσης - Ηχοφραγμάτων
Δραστηριότητες από τον Κόσμο της Φυσικής για το Νηπιαγωγείο
Η κρίση στους κόλπους της δυτικής χριστιανοσύνης
ΜΑΘΗΜΑ ΙΙΙ. Τα έγχορδα της συμφωνικής ορχήστρας.
2. Οι συνθήκες ζωής των υποδούλων
ΦΡΑΓΓΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ
Αγγελικη χαραλαμποπουλου β3 Αρχαια ελληνικη γραμματεια (ιλιαδα)
ΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΤΗΣ ΚΑΛΗΣ ΚΟΥΖΙΝΑΣ
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας Δρ Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης
Τεχνικές Διαπραγμάτευσης
Cliquez pour changer de page
ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ 2015 Στ’2 ΓιΑννης ΝΑτσης.
ΟΜΑΔΑ 1 ΘΕΜΑ: ΝΕΦΕΛΩΜΑΤΑ.
Κεντρική κυβέρνηση – Περιφερειακή Διοίκηση στην Ελλάδα:
Η εποχή των επαναστάσεων
ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ
Παραδοσιακή φιλολογία (φιλελεύθερος ανθρωπισμός) και η επανάσταση που έφερε ο δομισμός Στο μάθημά μας συνδυάζουμε δύο διαφορετικές και κάποτε αντίπαλες.
Νίκος Καζαντζάκης
Άννα Αργυροπούλου 1ο Π.Δ.Σ. Θεσ/νίκης Τάξη: Στ2 Έτος:
Περιεχόμενα Στόχος της Δράσης Προϋπολογισμός της Δράσης Προϋπολογισμός Έργων – Διάρκεια Υλοποίησης των Έργων Δυνητικοί Δικαιούχοι Συνεργασίες μεταξύ.
Βιωματικό Εργαστήρι με θέμα: Λιασίδη Θέκλα, Μηνά Φλωρεντία
Μαθήματα στοματικής υγιεινής
Το Παναθηναϊκο Σταδιο.
ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΡΡΟΗΣ ΚΑΙ ΠΕΙΘΟΥΣ INFLUENCE SKILLS
Τέστ Μπανάνας Test de la banane: Κάνε κλίκ!.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 Τι είναι το πολιτικό μάρκετινγκ?
Εργαστήριο Ψηφιακών Ηλεκτρονικών
Βιωματική άσκηση λήψης απόφασης: 6 καπέλα σκέψης
LOVE STORY Το Γαλλικό περιοδικό "Le magazine des voyages de pêche" στην 56th έκδοση του έφερε στο φως της δημοσιότητας μια απίστευτη ιστορία αγάπης.
Διαστημικές Περιπέτειες
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ
Η Ελλάδα κατά την πρώιμη ψυχροπολεμική περίοδο,
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Διαχείριση Συγκρούσεων

 - Μορφές τριβής, διαφωνίας, ή διχόνοιας που προκύπτουν μέσα σε μια ομάδα, όταν οι πεποιθήσεις ή οι ενέργειες ενός ή περισσοτέρων μελών της ομάδας θεωρούνται αντίθετες ή απαράδεκτες από ένα ή περισσότερα μέλη της ομάδας (Thoti, Saufi, & Rathod, 2013).  - Μία σκόπιμη, ενεργή και αμφίδρομη διαδικασία, όπου οι ενέργειες ενός ατόμου ή ομάδας επιδιώκουν την παρεμπόδιση επίτευξης των στόχων ενός άλλου ατόμου ή ομάδας (de Wit, Greer, & Jehn, 2012).  Οργανωσιακή σύγκρουση : είναι μια κατάσταση ασυμφωνίας που προκαλείται από την πραγματική ή αντιληπτή αντίθεση στις ανάγκες, τις αξίες και τα συμφέροντα μεταξύ των ανθρώπων που εργάζονται μαζί σε έναν οργανισμό. 2

1. Παραδοσιακή άποψη της σύγκρουσης οποιαδήποτε σύγκρουση σε μια οργάνωση ήταν κακή, αρνητική και επιβλαβής και έπρεπε να αποφεύγεται. 2. Άποψη των ανθρωπίνων σχέσεων : Η σύγκρουση είναι φυσικό και αναπόφευκτο φαινόμενο σε όλες τις οργανώσεις και δεν μπορεί να εξαλειφθεί. 3. Αλληλεπιδραστική άποψη : υποθέτει ότι η σύγκρουση σε χαμηλά έως μέτρια επίπεδα είναι απαραίτητη για τη βελτίωση της απόδοσης. 4. Μοντέλο σύγκρουσης του Αντεστραμμένου –U : τα μέτρια επίπεδα της σύγκρουσης είναι συνυφασμένα με τη λειτουργικότητα και αποτελεσματικότητα, ενώ τα χαμηλά και υψηλά επίπεδα με τη δυσλειτουργία και την αναποτελεσματικότητα του οργανισμού. 5. Λειτουργική ( εποικοδομητική ) σύγκρουση : υφίσταται όταν τα μέλη της ομάδας διαφέρουν ως προς τις απόψεις και γνώμες σχετικά με τα καθήκοντα που εκτελούνται και την ερμηνεία των πληροφοριών που σχετίζονται με την εργασία. 3

 Παραδοσιακή άποψη της σύγκρουσης 4

 Μοντέλο σύγκρουσης του Αντεστραμμένου -U 5

 Λειτουργική σύγκρουση και σύγκρουση στη σχέση 6

7

 Συναισθηματική νοημοσύνη : αναφέρεται στην ικανότητα των εργαζόμενων να διαχειρίζονται τα συναισθήματά τους και κατανοώντας τα συναισθήματα των άλλων να συμβάλλουν στην αποτελεσματική διευθέτηση των συγκρούσεων εστιάζοντας στην επίλυση προβλημάτων και τη λήψη αποφάσεων.  Συλλογική συναισθηματική νοημοσύνη : η συναισθηματική νοημοσύνη που χαρακτηρίζει τα άτομα μιας ομάδας. Επιτρέπει στα άτομα της ομάδας να επινοήσουν δημιουργικές λύσεις στις υπάρχουσες διαφωνίες και να αποφεύγουν την κλιμάκωση των συγκρούσεων.  Ενδοομαδικές σχέσεις – δεσμοί : προβλήματα διαπροσωπικών σχέσεων μεταξύ των μελών μιας ομάδας.  Ενδοομαδικοί υποστηρικτικοί κανόνες – νόρμες : σταθερά πρότυπα συμπεριφοράς που αναπτύχθηκαν και έγιναν αμοιβαία αποδεκτά από την ομάδα. 8

9

 Η έμμεση διαχείριση συγκρούσεων αναφέρεται στη χρησιμοποίηση στρατηγικών όπως  ( α ) μείωση της αλληλεξάρτησης,  ( β ) επίκληση κοινών στόχων,  ( γ ) ιεραρχική προσφυγή, και  ( δ ) υιοθέτηση σεναρίων και συμπεριφορικών ρουτινών 10

 Η άμεση διαχείριση συγκρούσεων δίνει έμφαση σε πέντε στρατηγικές ( επιβολή / ανταγωνισμός, υποχώρηση, αποφυγή, συνεργασία / επίλυση προβλήματος, συμβιβασμός ) που διαφοροποιούνται ανάλογα με τη διεκδικητικότητα (assertiveness) και τη συνεργασιμότητα (cooperativeness) των διαπροσωπικών δυναμικών της κατάστασης.  Η διεκδικητικότητα μπορεί να ορισθεί ως μια ευέλικτη δήλωση προτίμησης στην οποία το ένα μέλος προσπαθεί να ικανοποιήσει τις δικές του επιδιώξεις, ενώ η συνεργασιμότητα ως μια ευέλικτη δήλωση προτίμησης στην οποία το ένα μέλος προσπαθεί να ικανοποιήσει τις επιδιώξεις του άλλου μέλους. 11

 Διαχείριση αλληλεξάρτησης  Επίκληση κοινών στόχων  Ιεραρχική προσφυγή  Υιοθέτηση σεναρίων και συμπεριφορικών ρουτινών 12

13