Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Advertisements

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 4ΕΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Με ποιόν τρόπο θα διδάξω ;
Διεπαγγελματική μάθηση στόχοι?
Ειδικά θέματα διδακτικής των Οικονομικών Συνέχεια… Μεθοδολογικές προσεγγίσεις 4 η διάλεξη.
Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΕΠΑΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ Κοντές Ιωάννης ( ΑΕΜ :30650, γ εξάμηνο ) Τσιονάς Ιωάννης ( ΑΕΜ :30694, γ εξάμηνο )
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
Εκπαίδευση, επιμόρφωση και αξιολόγηση
Επιμέλεια παρουσίασης: Ασημακοπούλου Κατερίνα Σιλιγάρδου Χρύσα Τζοβάρα Αλεξάνδρα.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Εισηγητής:Στέφανος Μέτης
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Συστηματική Διερεύνηση Επιλεγμένων Τομέων Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
Συνάντηση 6η: Συνέντευξη Ιάσονας Λαμπριανού.
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΟΥΡΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Γνώση και κατανόηση της Παιδαγωγικής. Επεξεργασία της Εκπαιδευτικής Στρατηγικής. Επιλογή Εκπαιδευτικών μέσων και εργαλείων. Ψαθάκη.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΩΝ
Η παράγραφος Είναι το βασικό δομικό στοιχείο ενός κειμένου.
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος
Δημόσια ή ανοικτή συζήτηση ή συζήτηση με ακρoατήριο (open forum) Είναι η οργανωμένη συζήτηση ενός αμφιλεγόμενου θέματος από μικρή ομάδα ατόμων, τα οποία.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 3: Νοσηλευτική Διεργασία. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ Επιμόρφωση σε μεθόδους δημιουργικής μάθησης. Αναστασία Παναγιωτίδου Σχολική σύμβουλος Αγγλικής. M.Ed., Διδάκτορας ΔΠΘ.
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Κατηγορία ΙΙΙ Διεξαγωγή Διδασκαλίας και Αξιολόγηση των Μαθητών Αλεξάνδρα Χ. Κουλουμπαρίτση.
Ερωτηματική μέθοδος Η ερωτηματική μέθοδος είναι αμφίδρομη επικοινωνία Αποτελείται από δύο στοιχεία: την ερώτηση και την απάντηση Θέτει τον εκπαιδευόμενο.
► Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Έρευνα ► Ορισμοί ► Χαρακτηριστικά επιστημονικής έρευνας ► Τύποι της έρευνας ► Η χρησιμότητα της έρευνας στο χώρο της υγείας.
Συνέντευξη με νήπια.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
ΟΜΑΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Πρόκειται για την εκπαιδευτική τεχνική, όπου τα παιδιά κατανεμημένα σε ομάδες εργασίας, ανταλλάσσουν εμπειρίες ή εκπονούν ασκήσεις με σκοπό.
Μοντέλο Ωριαίας Διδασκαλίας
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Βιολογία Γυμνασίου.
Διαδικασία Μάθησης Γνωστικές Δεξιότητες
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
«Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ »
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Θ. Ε
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ
Δημιουργία σεναρίου.
Αναστασία Γεωργιάδου Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
Μάθημα: «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ» Παρουσίαση Μαθήματος
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Εισήγηση Δρ. Δ. Δαποντας.
Διδασκαλία με την μέθοδο project
Εργαστήρια Ε Εξαμήνου στον κλινικό χώρο
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Παιχνίδι ρόλων Δρ. Δ. Δαποντας.
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη, αυθόρμητη έκφραση ιδεών Οι συμμετέχοντες εκφράζουν με μορφή καταιγισμού όσο περισσότερες σκέψεις μπορούν Δε χρειάζεται να γνωρίζουν σε βάθος το θέμα Κατά την παρουσίαση ιδεών δε γίνεται κριτική – αυτές καταγράφονται, ταξινομούνται σε κατηγορίες και συζητούνται στη συνέχεια, οπότε γίνεται σύνθεση Θα πρέπει όλοι να νιώθουν άνετα να εκφραστούν, χωρίς όμως να πλατειάσουν/ξεφύγουν από το θέμα Στο τέλος, ο εκπαιδευτής οικοδομεί νέα γνώση επάνω στις ιδέες που εκφράστηκαν

Ασκήσεις Κάθε μορφή ατομικής ή συλλογικής εργασίας, που στοχεύει να οδηγήσει σε πρακτική εφαρμογή της θεωρίας που διδάχθηκε Επεξεργασία θέματος, λύση προβλήματος, σύγκριση τεχνικών ή θεωριών, διεξαγωγή πειράματος, εφαρμογή νοσηλείας Σαφείς οδηγίες εκπόνησης, κατά προτίμηση γραπτά διατυπωμένες: τι ακριβώς πρέπει να πράξουν, βάσει ποιών πηγών, πόσο χρόνο διαθέτουν Συνιστάται η χρήση πηγής έμπνευσης, π.χ. παροχή διαγράμματος ασθενούς, και σχολιασμός με βάση αυτό σχετικά με τις ανάγκες φροντίδας του ασθενή

Επίδειξη Παρουσίαση κλινικής πράξης από τον εκπαιδευτή, την οποία στη συνέχεια προσπαθούν να εφαρμόσουν όλοι οι εκπαιδευόμενοι, υπό την καθοδήγησή του Παρατήρηση όλων και κατάλληλες διορθώσεις με επεξήγηση / αιτιολόγηση βάσει της θεωρίας Ιδανική για την απόκτηση πρακτικής γνώσης Απαραίτητη η εξασφάλιση όλων των αναγκαίων υλικών και εξοπλισμού, αλλά και επαρκούς χρόνου ώστε να καλυφθούν όλες οι ανάγκες Εξίσου απαραίτητος ο σεβασμός κ αι η ενθάρρυνση/ ενεργοποίηση όλωντων εκπαιδευόμενων Εναλλακτικές μέθοδοι: χρήση υψηλής ποιότητας διαφανειών, video

Ομάδες εργασίας Διαίρεση εκπαιδευόμενων και τυχαία συγκρότηση ομάδων με μικρό αριθμό μελών – κυκλική τοποθέτηση, αλλαγή σύνθεσης κάθε φορά Κατά προτίμηση 5 άτομα: όταν είναι λιγότερα, οι ιδέες εξαντλούνται γρήγορα, όταν είναι περισσότερα, μειώνεται η δυνατότητα παρέμβασης του κάθε ατόμου Αποσαφήνιση εργασίας, χρονικά περιθώρια, ορισμός εκπροσώπου ομάδας Παρακολούθηση καλής λειτουργίας ομάδων, γραπτή ή προφορική παρουσίαση Παρουσίαση προϊόντος εργασίας, κριτική από τις υπόλοιπες ομάδες, σύνθεση Ιδανική για αμφιλεγόμενα θέματα

Μελέτη περίπτωσης Παρουσίαση από τον εκπαιδευτή πραγματικού ή υποθετικού παραδείγματος, που θεωρείται ότι αντανακλά μια ευρύτερη κατάσταση, με σκοπό την ανάλυσή του σε βάθος και την παροχή απαντήσεων σε πιθανά ερωτήματα Παράθεση κατά το δυνατό λεπτομερών στοιχείων, κατά προτίμηση γραπτώς Οι εκπαιδευόμενοι πρέπει να διαθέτουν αντίστοιχη γνώση και εμπειρία Αποσαφήνιση εργασίας, χρονικά περιθώρια, διευκρινήσεις σχετικά με τους τρόπους επεξεργασίας του θέματος Εκτέλεση μελέτης ατομικά ή σε ομάδες εργασίας, σύνθεση βασικών σημείων, γενίκευση και εξαγωγή συμπερασμάτων Ιδανική για κλινικά περιστατικά

Παιχνίδι ρόλων Οι εκπαιδευόμενοι υποδύονται ρόλους που συνδέονται με μια εξεταζόμενη κατάσταση στον επαγγελματικό χώρο, ώστε να κατανοήσουν καλύτερα τις συνθήκες/απαιτήσεις της κατάστασης και τις αντιδράσεις τους σ’ αυτή Ιδανική για συγκρουσιακές ή προβληματικές καταστάσεις που αφορούν στάσεις και επικοινωνία Αφήγηση ιστορίας στην οποία παρουσιάζονται λεπτομερώς τα χαρακτηριστικά των ρόλων Κλίμα εμπιστοσύνης, εθελοντική ανάθεση ρόλων, ενθάρρυνση για αυθόρμητες αντιδράσεις, χιούμορ, επαρκής προετοιμασία για το ρόλο Σύνθεση, σχολιασμός και ερμηνεία των τεκταινόμενων

ΚΛΙΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΚΟΠΟΣ: ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ Επιβεβαιώνουν – διευκρινίζουν έννοιες και αρχές Θέτουν σε εφαρμογή τις γνώσεις Συνδέουν τη θεωρητική γνώση με την εφαρμογή Προσδίδουν αμφίδρομη εμπειρία στο φοιτητή

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Α. Προετοιμασία κλινικής εμπειρίας  Θεωρητική προετοιμασία των φοιτητών  Μελέτη περιστατικού  Συλλογή πληροφοριών  Σχέδιο φροντίδας

Β. Εφαρμογή στην πράξη. Ο καθηγητής: Διαμορφώνει το κλίμα Ενισχύει τους φοιτητές στις προσπάθειές τους Απευθύνει ερωτήσεις Φροντίζει την ασφάλεια

Γ. Μετακλινική διδασκαλία Συζήτηση, ανασκόπηση της νοσηλευτικής εμπειρίας Ο φοιτητής παρουσιάζει την εμπειρία του Ελέγχεται η εφαρμογή των θεωρητικών γνώσεων στη νοσηλευτική πράξη (υλικό αξιολόγησης) Συμπλήρωση δελτίων φροντίδας

Οι φοιτητές :ανταλλάσσουν εμπειρίες -αναπτύσσουν συναδελφικότητα -αναπτύσσουν αυτοπεποίθηση Δ. Αξιολόγηση Παρατήρηση και σχολιασμός της κλινικής εμπειρίας