ΑΤΑΛΟΤΑΤΑ ΠΑΙΖΕΙ Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ Γυμνασίου Ενότητα 6 Ελένη Αδαμοπούλου 3 ο Γυμνάσιο Ναυπάκτου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ – ΑΠΡΟΣΩΠΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
Advertisements

Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Β΄ Γυμνασίου «Ένα στοργικός ηγέτης»
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
Platon, Le Timée Aide à la traduction Dominique Augé.
Αλίκη Αποστολάκη. Ω, Μούσα των δασόπυκνων βουνών! Στα ματόκλαδά σου πάνω οι κερασιές δένουν τον πρώιμο εύχημο καρπό για το φιλί των εραστών. Αφήνοντας.
Φύγαμε για αρχαία Αθήνα! Έχει διάλεξη ο Ισοκράτης... Θα μιλήσει:
Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ-4ο ΓΕ.Λ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
ΑΛΦΑΒΗΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΓΡΑΦΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ Κορυφαία εκκλησιαστική μορφή της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Γεννήθηκε το 354 μ.Χ. και πέθανε το 507 μ.Χ. Το έργο του ανεκτίμητο και διαχρονικό,
Η Αιτιατική ως ετερόπτωτος προσδιορισμός
Ιωάννης Χρυσόστομος Επίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως Οικουμενικός διδάσκαλος Άγιος της Εκκλησίας Ικανός ρήτορας, γι’ αυτό Χρυσόστομος Προσπάθησε να καταπολεμήσει.
Αναφορικές προτάσεις Οι αναφορικές προτάσεις αναφέρονται σε όρο άλλης πρότασης που υπάρχει ή εννοείται.
ΤΟ ΝΕΡΟ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ Η αγιαστική ιδιότητα του νερού βασίζεται στην ενέργεια επ΄ αυτού της χάριτος του Πανάγιου Πνεύματος. Τα Θεοφάνεια και η αποκάλυψη.
Επανάληψη για το διαγώνισμα του β΄ τρίμηνου
3ο Γυμνάσιο Τρικάλων, Εργαστήρι Δημιουργικής Ανάγνωσης & Γραφής
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν.Πέλλας.
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού “21 εν πλω" Σεραφείμ Ι. Ζώτης Υποψήφιος Επιμορφωτής ΠΑΚΕ Θεσσαλίας Εργασία 5 ης ενότητας Εκπαιδευτικού Υλικού.
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ Γυμνασίων Οκτώβριος 2007.
Χάρης Αλεξίου Νικόλας Βουβάκης
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Ιστορία Με τον όρο Ιστορία εννοείται η συστηματική μελέτη του παρελθόντος εστιασμένη κυρίως στην ανθρώπινη, δραστηριότητα έως την ανθρώπινη παρούσα εποχή.
Μπορείς να πεις ποιος είναι ο διάσημος πίνακας ζωγραφικής ?
Οι χρονικές προτάσεις Ενότητα 11.
Πλέομεν ὅσον τριακοσίους σταδίους
Παρουσίαση της νέας Γραμματικής της Νέας Ελληνικής Γλώσσας
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ 1ο Δημ. Σχ. Βαγίων Τάξη : Γ’ Αριθμός μαθητών:12
Τὰ ὅρια τῆς γλώσσας μου σημαίνουν τὰ ὅρια τοῦ κόσμου μου. Γιάννης Βελούδης 1 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημολογίας ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ.
ΛΙΘΟΞΟΪΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ Α.Ε.Μ  Ένα βασικό κι αναγνωρισμένο πεδίο εισαγωγής της στα προγράμματα σπουδών και της γενικής εκπαίδευσης.  Ένα συχνό θέμα.
Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας
Εισαγωγή στη Βυζαντινή Φιλολογία
Δομή του Νέου Γενικού Λυκείου Η παρουσίαση εδράζεται στα Ν.Δ.: 4327 (ΦΕΚ 50/ ) 4186 (ΦΕΚ 193/ ) 4310 (ΦΕΚ 258/ )
Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΞΗΜΕΡΩΝΕΙ Πολύβιος, Ἱ στορίαι Δημιουργία παρουσίασης: Αλεξάνδρα Γερακίνη
Οργανολογία Ι Μάθημα ΙΙ Πηγές σχετικά με την αρχαία ελληνική μουσική.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΓΕΛ ΦΙΛΟΘΕΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ΄ Γυμνασίου Συντακτική ανάλυση Ενότητα 2η Θυσία για την πατρίδα Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ΄ Γυμνασίου Συντακτική ανάλυση Ενότητα.
Μουσική παράσταση μνήμης για τον αγώνα του Οκτώβρη του 1940 ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΤΑΣ 27 Οκτώβρη 2016 Υπεύθυνος εκπαιδευτικός : Γιαννούτσος Παναγιώτης Επιμέλεια.
ΑΙΓΟΣ ΠΟΤΑΜΟΙ Οι κινήσεις Αθηναίων και Λακεδαιμονίων Ξενοφώντος Ελληνικά Βιβλίο 2, κεφάλαιο 1, §16 και εξής Παρουσίαση Δοϊρανλή Άννα, φιλόλογος.
4 Μαίου 2012 Ομάδα 7 Βολιανίτη Γεωργία-Βαλεντίνα Καμπόλη Μαρίνα Κοντογιώργη Ιωάννα Τρίκολα Μαρίνα.
Αρχαία Ελληνικά – Αρχαία από Μετάφραση με βάση τις νέες οδηγίες /148083/Δ2 και /Δ2.
Όμηρος Ιλιάδα Οδύσσεια.
ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ.
Γενικό Λύκειο (σχολικό έτος )
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ Αρχαία Εποχή.
Αρχαια ελληνικα απο πρωτοτυπο στο γυμνασιο
Φανή Λαζάρου-Τρανού 1ο Π.Π.Δ.Σ. Θεσσαλονίκης ΠΤΔΕ- ΑΠΘ Ε
ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ
Κείμενα Ελληνιστικής – Ρωμαϊκής περιόδου
Ἱστορία ἀρχαία καὶ μεσαιωνικὴ
Ἱστορία ἀρχαία καὶ μεσαιωνικὴ
Μετάβαση από το Δημοτικό
Γλωσσική επαφή στην Αρχαιότητα
Texte 1 : Aristophane - Les Nuées - v
Texte 1 : Aristophane - Les Nuées - v
Αρχαίες Ελληνικές Επιγραφές
Ἱστορία ἀρχαία καὶ μεσαιωνικὴ
Κ. Π. Καβάφης Ποσειδωνιάται. Εφαρμογή της μεθόδου του σκηνικού δοκιμίου στο ποίημα Ποσειδωνιάται του Κ.Π. Καβάφη.
Αναστάσιμη Προσευχή ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!.
Η συνταξη τησ αε.
8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
Ἱστορία ἀρχαία καὶ μεσαιωνικὴ
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
ΑΡΧΕΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
« οἷα ἡ μορφή, (οὐ) τοιάδε καὶ ἡ ψυχή…»
Croy 7 - Exercises 1. λέγετε λόγον κατὰ τοῦ κυρίου τοῦ οὐρανοῦ;
Croy 14 - Exercises 1. ἐν ἐκείνῃ τῇ ἡμέρᾳ ἡμεις ἐπίομεν οἶνον
Croy 11 - Exercises 1. Οἱ οφθαλμοὶ τοῦ τέκνου ἐθεραπεύοντο
Η ΔΥΝΑΣΤΕΙΑ ΤΩΝ ΣΕΛΕΥΚΙΔΩΝ
ΟΙ ΠΤΟΛΕΜΑΙΟΙ.
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΤΑΛΟΤΑΤΑ ΠΑΙΖΕΙ Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ Γυμνασίου Ενότητα 6 Ελένη Αδαμοπούλου 3 ο Γυμνάσιο Ναυπάκτου

ΕΠΙΓΡΑΦΗ ΔΙΠΥΛΟΥ ΗΟΣ ΝΥΝ ΟΡΧΕΣΤΟΝ ΠΑΝΤΟΝ ΑΤΑΛΟΤΑΤΑ ΠΑΙΖΕΙ ΤΟ ΤΟΔΕ Κ ΑΝ ΜΙΝ Οποιος παίξει με περισσότερη χάρη από τους υπόλοιπους, κερδίζει

Ο Πολύβιος (203 π.Χ π.Χ.) ήταν Έλληνας ιστορικός, διάσημος για το βιβλίο του Οι Ιστορίες ή Η Άνοδος της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, το οποίο καλύπτει λεπτομερώς την περίοδο από το 220 ως 146 π.Χ.

Μουσικὴν πᾶσι μὲν ἀνθρώποις ὄφελος (ἐστι) ἀσκεῖν Ἀρκάσι δὲ καὶ ἀναγκαῖον (ἐστί ἀσκεῖν). Η αναγκαιότητα της ΜΟΥΣΙΚΗΣ

ΑΡΚΑΔΙΑ et-in-arcadia-ego Ποτέ δεν έλειψαν από τον πολιτισμό μας ποιητικές φωνές που διατηρούσαν ζωντανό το ειλικρινές κάλεσμα στην αρμονία και την απλότητα μέσα από μια βουκολική εικόνα. Δεν είναι εύκολο να προσδιορίσει κανείς πότε γεννήθηκε αυτό το όνειρο, αλλά με αρχή το έργο του Λατίνου ποιητή Βιργίλιου, απέκτησε για πάντα το όνομα Αρκαδία.Η Αρκαδία, πέρα από μια ιστορική και σύγχρονη περιοχή, θριάμβευσε στον πολιτισμό μας σαν αναπόληση της ειρήνης, της αθωότητας, της αρμονίας, της φύσης, της χαράς της ζωής, της ευαισθησίας, της απλότητας, του μέτρου και της επιστροφής στην ουσία. Η Αρκαδία είναι το όραμα μιας απλής και εφικτής ευδαιμονίας, το αμυδρό και υποβλητικό πορτραίτο ενός τόπου απ' όπου ο άνθρωπος δε νιώθει ξεριζωμένος.

Παρὰ μόνοις γὰρ Ἀρκάσι πρῶτον μὲν οἱ παῖδες ἐθίζονται ᾄδειν τοὺς ὕμνους καὶ παιᾶνας ἐκ νηπίων κατὰ νόμους οἷς ἕκαστοι ὑμνοῦσι τοὺς ἐπιχωρίους ἥρωας καὶ θεοὺς κατὰ τὰ πάτρια μετὰ δὲ ταῦτα πολλῇ φιλοτιμίᾳ χορεύουσι κατ’ ἐνιαυτὸν τοῖς Διονυσιακοῖς αὐληταῖς ἐν τοῖς θεάτροις Νηπιόθεν…

Καὶ μὲν ἡγοῦνται οὐδὲν αἰσχρὸν (εἶναι) ἀρνηθῆναί μὴ γιγνώσκειν τι τῶν ἄλλων μαθημάτων τήν γε μὴν ᾠδὴν οὒτ’ ἀρνηθῆναι δύνανται διὰ τὸ μανθάνειν κατ’ ἀνάγκην πάντας, οὒθ’ ὁμολογοῦντες ἀποτρίβεσθαι (δύνανται) διὰ τὸ νομίζεσθαι τοῦτο τῶν αἰσχρῶν παρ’ αὐτοῖς. Υποχρεωτικό μάθημα η μουσική

ΜΑΘΗΜΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ

Ταῦτά τέ μοι δοκοῦσιν οἱ πάλαι παρεισαγαγεῖν οὐ τρυφῆς καὶ περιουσίας χάριν, ἀλλὰ θεωροῦντες μὲν τὴν ἑκάστων αὐτουργίαν καὶ συλλήβδην τὸ ἐπίπονον καὶ σκληρόν τῶν βίων, θεωροῦντες δὲ τὴν αὐστηρίαν τῶν ἠθῶν, ἥτις αὐτοῖς παρέπεται διὰ τὴν ψυχρότητα καὶ στυγνότητα τοῦ περιέχοντος τὴν ὑπάρχουσαν κατὰ τὸ πλεῖστον ἐν τοῖς τόποις. Η ερμηνεία

ΜΟΥΣΕΣ και ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ

Ε ΡΩΤΗΣΕΙΣ - ΕΡΓΑΣΙΕΣ (1)  Ποιες ενέργειες των Αρκάδων φανερώνουν την αναγκαιότητα της μουσικής παιδείας στην κοινωνία τους;  Ποιους στόχους εξυπηρετεί η μουσική παιδεία των Αρκάδων;  Τι πέτυχαν οι Αρκάδες θεωρώντας αναγκαία τη μουσική εκπαίδευση;  Ποια επίδραση ασκεί, σύμφωνα με το κείμενο, το φυσικό περιβάλλον στις ενασχολήσεις και τον ψυχισμό των κατοίκων μιας περοχής; Σήμερα τι ισχύει;  Βρείτε στοιχεία για τη σημασία της μουσικής στην αρχαία Ελλάδα.  Αναπτύξτε σε εκτενή παράγραφο τη διαχρονική αξία της μουσικής ως άκουσμα ή και ενασχόληση.

Ε ΡΩΤΗΣΕΙΣ - ΕΡΓΑΣΙΕΣ (2)  Καταγράψτε με τη βοήθεια λεξικού (πχ language.gr/greekLang/modern_greek/tools/lexica/triantafyllides/ ) ομόρριζες λέξεις των: μούσα, μουσική, παιάνας,ύμνος kαι τη σημασία τους language.gr/greekLang/modern_greek/tools/lexica/triantafyllides/  Βρείτε και παρουσιάσιε με ppt εικόνες α.ε. αγγείων με θέμα τη μουσική ή και εικόνες α.ε. μουσικών οργάνων  Βρείτε και παρουσιάσιε με ppt πίνακες ζωγραφικής με θεματική την α.ε μουσική, τις μούσες, τη μυθική Αρκαδία  Αναζητείστε προσπάθειες ανασύνθεσης της α.ε μουσικής

Ελένη Αδαμοπούλου 3 ο Γυμνάσιο Ναυπάκτου