ALTERNATIVE ART ( Εναλλακτική Τέχνη ). Τ Ι ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΗ ? Δεν έχει δοθεί κάποιος συγκεκριμένος ορισμός για τον όρο τέχνη, καθώς για τον καθένα είναι κάτι.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
GRAFFITI: ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ
Advertisements

O ρόλος του γονιού στην Ψυχοκινητική Ανάπτυξη του παιδιού. Κάτια Σοφιανού Παιδίατρος –Aναπτυξιολογος 2015.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ »
Κεφάλαιο 23 Η ζωή στις εύκρατες περιοχές. Εύκρατες περιοχές Εύκρατες ονομάζονται οι περιοχές που βρίσκονται ανάμεσα στην τροπική ζώνη και τις πολικές.
ΘΕΣΕΙΣ Η σωστή και κατάλληλη θέση και η συχνή αλλαγή συμβάλουν: Στην ανακούφιση του ασθενούς Στην άρση πίεσης σε ορισμένα σημεία Στην πρόληψη παραμορφώσεων.
Κεφάλαιο 33 Οι σχέσεις των κρατών της Ευρώπης και η Ευρωπαϊκή Ένωση.
ΑΛΛΕΡΓΙΕΣ ΑΙΜΟΡΡΑΓΙΕΣ ΕΠΗΛΗΨΙΑ ΗΛΙΑΣΗ ΘΕΡΜΟΠΛΗΞΙΑ ΕΓΚΑΥΜΑΤΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑΓΜΑΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΩΡΙΑ.
5º Λύκειο Νέας Σμύρνης Τμήμα : Α Καπάι Στέλλα Κάρλοβιτς Αλεξάνδρα Κίτσου Αλέξανδρος Κουτελιέρη Φωτεινή Μαγκριώτη Ναταλία.
ΤΜΗΜΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΒΕΛΙΣΣΑΡΙΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ.
Σύνταξη βιογραφικού σημειώματος Αποτελεί μια συνοπτική και δομημένη παρουσίαση του προφίλ του υποψηφίου. Απευθύνεται συνήθως στο Διευθυντή προσωπικού και.
Κεφάλαιο 28 Η χλωρίδα και η πανίδα – Η βλάστηση της Ευρώπης.
Graffiti ΕΡΕΥΝΕΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ 2ου ΛΥΚΕΙΟ Α 1 ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΠ. Π., Γ. ΟΡ., Ζ. Ν., Ζ. Λ., Κ. Δ.
15Ο ΕΠΑ.Λ. ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ τμημα Α2 ερευνα στην τεχνολογια
ΜΑΘΗΣΗ Πώς επιτυγχάνεται η μάθηση στο σχολείο;
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
Εισηγητής: δρ. Χρήστος Λεμονάκης
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚA ΣΤΟΙΧΕΙΑ Α΄ΕΞΑΜΗΝΩΝ – 2017
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Τέχνη και θάλασσα … Ομάδα β’ Γιώργος Αμοργιανός Στέλλα Αμοργιανού
Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση
Η πολύ λαίμαργη φάλαινα που έφαγε την θάλασσα (του Ευγένιου Τριβιζά)
Αισθητηρας λ 13/4/2018.
Παρουσίαση θέματος – Προϋποθέσεις επιτυχίας
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΡΙΑΝΟΥ ΣΤΗ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λιναρίτη Μαρία 6ο Γυμνάσιο Ηρακλείου.
1η Νοσηλευτική Ημερίδα Ελληνικής Εταιρείας Παιδιατρικής Νοσηλευτικής
Στισ γειτονιεσ των Αστεγων
Οι κάτοικοι και τα κράτη της Αφρικής
Κεφάλαιο 22 Η ζωή στα τροπικά δάση.
Δράσεις και προτάσεις για το
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ 2013 – 2014 κινυρα νομου ροδοπησ
Video Game Programming
Τι είναι τα πολυμέσα; Β΄ τάξη ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
Καρέκλη Ελένη Βοσινάκης Παντελής Ευαγγελακάκης Κωνσταντίνος
Αντικείμενα Συμπεριφορές Γεγονότα
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ GRAFFITI Μέλη ομάδας Ντενισα Ολντασι Αρχοντια Ταλαδιανου
7ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
Η Ένταξη παιδιών με απώλεια ακοής στη γενική εκπαίδευση
ΒΙΟΛΟΓΙΑ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ Γενικησ παιδειασ
ΛΙΠΙΔΙΑ.
Κεφάλαιο 35 Τα κράτη της Ασίας.
Πληροφορική Α' Γυμνασίου
Ένα χειροποίητο έργο από χρωματιστά αποτυπώματα των μαθητών μας!
Γενικές Αρχές Συντήρησης Πέτρας
Μάθημα 1ο Τι είναι το σενάριο Δομή του σεναρίου Κεντρικός χαρακτήρας
Περιεχομενο σημερινου μαθηματοσ
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ RACES
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Νότιας Αμερικής
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
Διαφημιστικά Πρότυπα Εθισμός στα Games
«Τίποτα δεν πάει χαμένο»
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΟΔΗΓΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΟ GRAFFITI ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ……
θΕΣΕΙΣ Η σωστή και κατάλληλη θέση και η συχνή αλλαγή συμβάλουν:
Η ζωή στις πολικές περιοχές
Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
59ο Γενικό Λύκειο Αθηνών Σχολικό έτος
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕ ΚΑΡΔΙΑΚΗ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ
ΟΜΑΔΑ Ομαδική εργασία Τζιάτζιος Δημήτριος Ψουρούκα Ευαγγελία
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΜΠΥΛΕΣ.
Συγγραφική ομάδα πχ. Κωνσταντίνος Παπακώστας1, Ειρήνη Παπαδοπούλου2
Ασφάλεια διαδικτύου Στα παιχνίδια ΛΕΟΝΤΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Από 26 Φεβρουαρίου ως 28 Μαΐου 4 Μαρτίου 24 Φεβρουαρίου –
Илмий раҳбар доц.в.б.Тастанов Н.А.
ΜΑΘΗΣΗ Πώς επιτυγχάνεται η μάθηση στο σχολείο;
Το Πανεπιστήμιο στη Σύγχρονη Κοινωνία: Φοιτητικό Κίνημα/Συνδικαλισμός, Δημοκρατία, Κοινωνικοποίηση και Γκράφιτι ΕΠΑ 304: Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης.
Γνωστική ανάπτυξη Piaget
Η Ελλάδα κατά την πρώιμη ψυχροπολεμική περίοδο,
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ALTERNATIVE ART ( Εναλλακτική Τέχνη )

Τ Ι ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΗ ? Δεν έχει δοθεί κάποιος συγκεκριμένος ορισμός για τον όρο τέχνη, καθώς για τον καθένα είναι κάτι εντελώς προσωπικό και υποκειμενικό. Για αυτόν τον λόγο, αποφασίσαμε να κάνουμε αυτήν την έρευνα και να την παρουσιάσουμε σε μορφή video.

(VIDEO)

Δερματοστιξία (tattoos) Σχεδιασμός Ηλεκτρονικών Παιχνιδιών ( Video games) Γκράφιτι ( Graffiti) Και οτιδήποτε άλλο θεωρεί ο καθένας για τον εαυτό του εναλλακτική τέχνη.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ; H χάραξη της επιδερμίδας με ειδικά εργαλεία, που με μικρά τσιμπήματα εκχύουν χρωστικές ουσίες, ώστε να δημιουργούνται ανεξίτηλα σχέδια, δηλαδή η τέχνη της διακόσμησης του δέρματος.

VIDEO GAMES:

 Το video game είναι ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι που περιλαμβάνει ανθρώπινη αλληλεπίδραση με την ηλεκτρονική συσκευή στην οποία αναπαράγεται. Η λέξη video στο video game παραδοσιακά αναφέρεται στη συσκευή προβολής raster ( γραφικές τεχνικές που χρησιμοποιούν συστοιχίες των τιμών pixel, όμως σήμερα αναφέρεται σε οποιοδήποτε είδος συσκευής προβολής που μπορεί να αναπαράγει δύο ή τρεις πολυδιάστατες εικόνες -3D- 4D-5D). Το ηλεκτρονικό σύστημα στο οποίο παίζεται το video game είναι γνωστό ως πλατφόρμα. Τα Video games θεωρούνται πλέον μια μορφή τέχνης, λόγω των γραφιστικών στοιχείων που εμπεριέχουν.

GTA V Dota 2

THE SIMS

LEAGUE OF LEGENDS

GRAFFITI Γκράφιτι είναι η αναγραφή κειμένου όπως συνθημάτων ή η ζωγραφική σε επιφάνειες που συνήθως βρίσκονται σε δημόσιους χώρους ( για παράδειγμα σε τοίχους ). Πρωτοεμφανίστηκε την ίδια περίοδο και στα ίδια μέρη που αναπτύχθηκε το κίνημα του Χιπ χοπ, από τον ίδιο καταπιεσμένο κόσμο. Γι ' αυτό πολλοί θεωρούν ότι αποτελεί μέρος της κουλτούρας Χιπ χοπ.

GRAFFITI Η περίοδος αναφέρεται ως μία " πρωτοποριακή εποχή ", κατά την οποία τα γκράφιτι υποβλήθηκαν σε ένα κύμα στις μορφές και τη δημοτικότητα. Σύντομα, μετά από τη μετανάστευση στη Νέα Υόρκη, το Μπρονξ ( Μανχάτταν ) παρήγαγε έναν από τους πρώτους καλλιτέχνες γκράφιτι, για να κερδίσει την προσοχή των μέσων στη Νέα Υόρκη. Ο TAKI 183 ήταν ένας ελληνοαμερικανός από την Ουάσιγκτον, που χρησιμοποίησε ένα μίγμα του ονόματός του dimitris, TAKI, και τον αριθμό της οδού του, 183rd ως tag. Λόγω του παράξενου ονόματος και του αριθμού, οι άνθρωποι άρχισαν να παίρνουν το μήνυμά του, γράφοντας στους τοίχους Mary 122, George 21 κ. λπ. Αυτό καταγράφηκε σε ένα άρθρο του 1971 στο New York Times, με τον τίτλο Taki 183, και έτσι ο TAKI 183 έγινε ο πρώτος που αναγνωρίστηκε από την κοινωνία, έξω από την υποομάδα γκράφιτι.

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας !! Χριστίνα Γιακούλα Αναστασία Σιδηροπούλου - Αλπάκη Μαρία Γκίγκη