Κίνηση και επεξεργασία – μαθησιακές προσαρμογές (804)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
Advertisements

ΜΑΘ-3122/106 Γλώσσα προγραμματισμού Ξενοφών Ζαμπούλης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Ταξινόμηση και Αναζήτηση.
Σταθερά χημικής ισορροπίας Kc.
Audio mini-jack Σε ηλεκτρονική, ένας συνδετήρας τηλέφωνο είναι μια κοινή οικογένεια του συνδετήρα που χρησιμοποιούνται συνήθως για αναλογικά σήματα, κυρίως.
Football Το ονοματεπώνυμο σας Το τμήμα σας Επέλεξε ομάδα…
Γλωσσάρι πληροφορικής Γιώργος καραγίαννης Σταύρος καλογερόπουλος.
The jobs Τα επαγγέλματα Στο κόσμο υπάρχουν διάφορα επαγγέλματα. Όπως 1.Η χορεύτρια 2.Ο ποδοσφαιριστής 3.Ο δικαστής 4.Ο μπασκετμπολίστας 5.Ο δάσκαλος.
ΤΣΕΛΣΙ ● Η Τσέλσι (Αγγλικά: Chelsea Football Club) είναι αγγλικός ποδοσφαιρικός σύλλογος που εδρεύει στο Λονδίνο. Ιδρύθηκε το 1905 και από τότε χρησιμοποιεί.
 Μια μεγάλη ομάδα ασθενών με εγκεφαλικό είναι και οι ασθενείς με βλάβη του δεξιού ημισφαιρίου.  Ήπια προβλήματα:  Προβλήματα κατονομασίας  Κατανόηση.
Δ.Π.Θ. ΤΕΦΑΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ» ΜΑΘΗΜΑ: ΚΙΝΗΣΗ, ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ Υπεύθυνη καθηγήτρια Μ. Μιχαλοπούλου.
ΚΑΘΑΡΟΤΕΡΗ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΣΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ Σεπ 2007 – Σεπ 2008.
ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΑΘΛΗΜΑ: ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ: ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΑΓΙΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΡΙΖΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΜΟΙΡΙΔΗΣ.
ΧΗΜΕΙΑ Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥΚΕΦ.1 (Β): ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ (α) Η χημική συμπεριφορά των στοιχείων είναι περιοδική συνάρτηση του ατομικού τους αριθμού. (Περιοδικός.
Β αλκανικό Τ ουρνουά Γ υναικείου Π οδοσφαίρου Αλεξανδρούπολη 3,4,5/ Στάδιο ΄΄Φώτης Κοσμάς’’ Θέλουμε τη στήριξη σου… Αυτός ο Θεσμός πρέπει να παραμείνει.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ »
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ! Ευθυμία Γεώργιος Αλέξανδρος Μαρία ΣΤ1.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ METAΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Επιβλέπουσα καθηγήτρια Μιχαλοπούλου Μαρία.
ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 5 η : Η ΑΡΧΗ ΤΩΝ ΔΥΝΑΤΩΝ ΕΡΓΩΝ Διάλεξη: Έργο δυνάμεων – γενικευμένες δυνάμεις και γενικευμένες μετακινήσεις – η αρχή των δυνατων έργων.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΕΦΑΑ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ « Άσκηση & Ποιότητα ζωής» ΜΑΘΗΜΑ ΚΟΡΜΟΥ: ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ (804) ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ:
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΑΘΗΜΑ ΚΟΡΜΟΥ: ΚΙΝΗΣΗ, ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ.
Α΄ τετράμηνο Τμήμα Α2. Στέργιος Φλώρος Δημήτρης Φιλέντας Θανασης Μηχος Γιάννης Μαδένογλου.
Τμηματοποίηση – Στόχευση - Τοποθέτηση
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΔΠΜΣ : ΑΣΚΗΣΗ & ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ Παυλόπουλος Θεμιστοκλής Α.E.M.: 804 Θέμα : Η εκμάθηση μπάσκετ σε αρχάρια.
Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου II Ενότητα #2: Ποιοτικά Χαρακτηριστικά Συστημάτων Κλειστού Βρόχου - Μόνιμα Σφάλματα Δημήτριος Δημογιαννόπουλος Τμήμα Μηχανικών.
5º Λύκειο Νέας Σμύρνης Τμήμα : Α Καπάι Στέλλα Κάρλοβιτς Αλεξάνδρα Κίτσου Αλέξανδρος Κουτελιέρη Φωτεινή Μαγκριώτη Ναταλία.
Δ ΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ – 2 η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ «ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ» ΜΑΡΙΑ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΜΠΡΙΤΖ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Κύκλος.
Το μάθημα ‘Διεπαφή Χρήστη-Υπολογιστή’ στο Τμήμα ΕΠΠ
ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Διαχείριση Τεχνικών Έργων
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός (Object Oriented Programming)
Τα αθλήματα μας βοηθούν για τη σωματική κατάσταση και όχι μόνο.
Επιθετικότητα – Βία στον Αθλητισμό και τη Φυσική Αγωγή
Ελένη Στυλιανή Καρκαλά Παναγιώτης Κουτρουμάνος Γεωργία Κωνσταντέλια
Διερεύνηση της συμβιωτικής χλωρίδας δύο πληθυσμών της μύγας της Μεσογείου (Ceratitis capitata) Κουνατίδης Ηλίας1, Γιαννούση Κλεονίκη1, Πασχαλίδου Αναστασία1,
Στρατηγική Κυβερνοασφάλειας
Paris Saint-Germain Ιδρύθηκε στις 12 Αυγούστου 1970 μετά τη συγχώνευση μεταξύ Stade Saint-Germain και FC Παρίσι, Paris Saint-Germain Football Club έχουν.
Προέλευση και συμβολισμός του εμβλήματος των ομάδων.
MANCHESTER CITY Manchester City Football Club είναι μια αγγλική Premier League ποδοσφαιρικό σύλλογο με έδρα το Μάντσεστερ. Ιδρύθηκε το 1880 ως του.
ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΟΙΚΟΠΕΔΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Αθλήματα Εργασία των μαθητών 4ου ΓΕΛ Πατρών 2016 Σ.Κάγκος
Συγκριτική Φυσιολογία Ζώων
APPLE.
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ??
ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ ΠΑΡΑΜΕΤΡΩΝ ΤΡΑΝΖΙΣΤΟΡ (Πινακας 3. 8) Σπουρλης Γεώργιος Α. Μ
ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ.
Πρακτική Άσκηση στην Κοινότητα Α’ & Β΄ Εξάμηνο
Συμβολή κυμάτων.
Κεφάλαιο 5 Κατηγορίες υπολογιστικών συστημάτων
ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ (αγγλικά: Manchester United Football Club) είναι μία από τις πιο ιστορικές ποδοσφαιρικές ομάδες της Αγγλίας. Η.
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΘΡΟΜΒΟΦΙΛΙΑΣ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΘΑΛΑΣΣΑΙΜΙΚΑ ΣΥΝΔΡΟΜΑ
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Official Distributor for Greece and Cyprus
Κεφαλαιακός Προϋπολογισμός
Μιχάλης Μανούσος Ταξίδι στο χρόνο συνιδρυτής Γ. Διευθυντής.
Oργανικό ψυχοσύνδρομο
2018 Χορός Αποφοίτησης ΣΤ’ Τάξης Δημοτικού Σχολείου Κολλεγίου Ψυχικού
Κεφάλαιο 4: Επιχειρηματικό Σχέδιο: Ο χάρτης που οδηγεί στην επιτυχία
Μεγάλο Promo Box Σοκολάτας
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2018 Έκπτωση 50% 4 display 20% έκπτωση
SADENT ΑΕΒΕ Wieland Προσφορές –
الكيــمــيــــــــــــاء
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
Κεφάλαιο 2 Φυσικές έννοιες & Κινητήριες Μηχανές
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2018 Δώρο 25 αναπτήρες
Δρ. Γεωργία Κηπουροπούλου
Άσκηση 7. Κατά την σύνθεση του HCl από Η2 και Cl2, χρησιμοποιείται μίγμα των παραπάνω αερίων με περίσσεια 10% v/v σε Η2 και θερμοκρασία 2850οΚ. Αν η εξάρτηση.
Нурбекова Кунсая Сарсетаевна
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κίνηση και επεξεργασία – μαθησιακές προσαρμογές (804)

2 η Περίπτωση: Ποδόσφαιρο Ο Θάνος είναι ο νέος Κ.Φ.Α. που ήρθε να εργαστεί στην κατασκήνωση. Η προπονητική ειδίκευση που έχει είναι Ποδόσφαιρο. Ήταν ο τελευταίος στη σειρά που διάλεξε σε ποια τμήματα θα διδάσκει αθλοπαιδιές κάθε απόγευμα με αποτέλεσμα να αναλάβει αυτά που είχαν απομείνει: 4 τμήματα με πέντε κορίτσια ετών το κάθε ένα, που ήθελαν να μάθουν ποδόσφαιρο. Στο τέλος της περιόδου θα συμμετείχαν σε εσωτερικό πρωτάθλημα που διοργάνωνε η κατασκήνωση στο ειδικά διαμορφωμένο γήπεδο mini- football. Πως θα διαμορφωθεί το πρόγραμμα εξάσκησης;

 4 τμήματα των 5 κοριτσιών (20 άτομα), ηλικίας ετών  Αρχάριες στο άθλημα, αρχικό στάδιο μάθησης  Έχουν συμμετάσχει ξανά σε ομαδικά αθλήματα ( π.χ. πετοσφαίριση, καλαθοσφαίριση)  Επιλογή τερματοφυλάκων, κριτήριο το ύψος  Ύπαρξη εσωτερικής παρακίνησης (θέλουν να μάθουν ποδόσφαιρο) κι εξωτερικής (πρωτιά στους αγώνες-δωρεάν συμμετοχή του χρόνου)  Χρόνος εξάσκησης 20 μέρες, 20 απογευματινές προπονήσεις

 Η κατανόηση βασικών κανόνων του παιχνιδιού.  Η μάθηση βασικών δεξιοτήτων του ποδοσφαίρου (πάσα συρτή, σουτ δυνατό) απαιτεί την απόκτηση ενός κινητικού προγράμματος.  Οι ασκούμενες θα χρειαστεί να εκτελούν τις δεξιότητες αυτές σε διαφορετικές μορφές (μάθηση παραμέτρων) και να γενικεύσουν την απόδοση εκτέλεσης σε συνθήκες αγώνα.  Η ανάπτυξη της ικανότητας εντοπισμού και διόρθωσης λαθών είναι απαραίτητη για τη διατήρηση της απόδοσης.

 Διακριτές, ανοιχτές, αδρές, σύνθετες, κινητικές και γνωστικές απαιτήσεις σε ισορροπία (μέση)  Μέτριο επίπεδο διέγερσης  Χειρισμός αντικειμένου (μπάλα)  Ανταλλαγή ταχύτητας-ακρίβειας στην κίνηση  Χωρική ακρίβεια  Ανοιχτό κύκλωμα κινητικού ελέγχου.  Αυξημένος φόβος τραυματισμού, γιατί υπάρχει σωματική επαφή

Γήπεδα mini football κατασκήνωσης Αγωνιστικές συνθήκες Παρουσία κοινού (κατασκηνωτές, προσωπικό, γονείς) Πίεση χρόνου για την επίτευξη του στόχου και λίγος χρόνος για προετοιμασία. Φόβος αποτυχίας, λόγω άγχους στον αγώνα.

Ενημέρωση για το ποδόσφαιρο (κανόνες, βασικά σημεία) Αξιοποίηση προηγούμενων εμπειριών των ασκούμενων (αθλητικές έννοιες, χαρακτηριστικά ομαδικών αθλημάτων, αίσθηση του γηπέδου) Παρακίνηση για μάθηση, να κερδίσω την προσοχή. Ορισμός των στόχων. Παρουσίαση δεξιοτήτων (σύντομα, όχι πολλές λεπτομέρειες-οι λέξεις δεν βοηθούν, γιατί οι ασκούμενες είναι αρχάριες) Προφορική επεξήγηση με πλήρη επίδειξη (μοντέλο ο Κ.Φ.Α.) και υποδείξεις. Πληροφορίες για τη στρατηγική και την ποιότητα εκτέλεσης. Επικέντρωση της προσοχής σε σημεία κλειδιά.

Μεταβαλλόμενη εξάσκηση (ακολουθία κινήσεων μεταξύ των στοιχείων, διαφορές στις παραμέτρους της κίνησης) Πρώτες 10 προπονήσεις ομαδοποιημένη εξάσκηση (επανάληψη ίδιας δεξιότητας, μετά η επόμενη) – 10 επόμενες σειριακή (εναλλαγή διαφορετικών δεξιοτήτων με την ίδια σειρά) Μαζική (προπονήσεις σε συνεχόμενες μέρες, εξοικονόμηση χρόνου) Σταδιακή μείωση της συχνότητας παροχής ανατροφοδότησης.

Συρτή πάσα Μεταβίβαση της μπάλας σε απόσταση 5μ. από ένα στόχο που ορίζεται από 2 κώνους σε απόσταση 2μ. μεταξύ τους. Μεγαλώνει η απόσταση (10μ.) κι επανάληψη. Βαθμολογία: και στις 2 περιπτώσεις, ο αριθμός των μεταβιβάσεων που πέρασαν ανάμεσα στους κώνους σε 10 προσπάθειες. Στόχος 6/10(και με το σωστό τρόπο) Συμμετοχή και του τερματοφύλακα. Το πόδι στήριξης κοντά στην μπάλα & στραμμένο προς το στόχο. Ο αντίθετος βραχίονας μακριά από το σώμα για ισορροπία. Τα μάτια πάνω στη μπάλα. Η επαφή με το εσωτερικό του παπουτσιού. Το πόδι που εκτελεί τη μεταβίβαση συνεχίζει να κινείται προς την κατεύθυνση του στόχου..

Σουτ Σουτ από το πέναλτι προς την εστία. Η μπάλα είναι σταθερή στο έδαφος. Σουτ από την ίδια απόσταση, ενώ η μπάλα μεταβιβάζεται. Βαθμολογία: και στις 2 περιπτώσεις, ο αριθμός των σουτ που κατέληξαν στα δίχτυα μετά από 10 προσπάθειες. Στόχος 6/10(και με το σωστό τρόπο) Το πόδι στήριξης κοντά στην μπάλα & στραμμένο προς το στόχο. Ο αντίθετος βραχίονας μακριά από το σώμα για ισορροπία. Τα μάτια πάνω στη μπάλα. Η επαφή με τη μπάλα γίνεται με τα κορδόνια, όχι με το εσωτερικό του παπουτσιού. Το πόδι που εκτελεί τη μεταβίβαση συνεχίζει να κινείται προς την κατεύθυνση του στόχου. Για τα σουτ σε κίνηση, η μπάλα διασχίζει το κέντρο του σώματος πριν από την επαφή για σουτ.

Εσωτερική Αισθητηριακές πληροφορίες, εμφανίζονται όταν οι εκτελεστές κάνουν τις κινήσεις. Εξωτερική Γνώση απόδοσης(KP) Γνώση αποτελέσματος(KR) Ενημέρωση των αρχάριων Πληροφορίες με λεκτική μορφή αφ ότου για την ποιότητα των κινήσεων ολοκληρωθεί η κίνηση. π.χ. Το πόδι στήριξης κοντά στην μπάλα π.χ. Η πορεία της μπάλας ήταν πολύ ψηλή. & στραμμένο προς το στόχο. Αποφάσεις διδασκαλίας Αρχικά ανατροφοδότηση για το κινητικό πρόγραμμα Καθοδηγητική Στη συνέχεια για τις επιμέρους Παροχή πληροφοριών, για να κάνουν παραμέτρους. αποτελεσματική διόρθωση στην επόμενη εκτέλεση. Μέτρια ακρίβεια ανατροφοδότησης (μεγάλα λάθη στην αρχή, άρα οι πληροφορίες για το ακριβές μέγεθός τους δεν είναι σημαντικές) Αρχικά σχετική συχνότητα ανατροφοδότησης 50% (ανά 2 προσπάθειες), αλλά στη συνέχεια η συχνότητά της μειώνεται. Ανατροφοδότηση ορισμένου εύρους (με βάση το αποτέλεσμα-άστοχες προσπάθειες)

 Φιλικές αναμετρήσεις ανάμεσα στις 4 ομάδες – βιντεοσκόπηση των αγώνων.  Αξιολόγηση της απόδοσης (και όχι του αποτελέσματος του φιλικού αγώνα).  Συζήτηση.