Τα 10 βασικά βήματα για τη συστηματική προσέγγιση της EBΝP: 1 ο βήμα: Αναγνώριση του προβλήματος στην κλινική πράξη 2 ο βήμα: Συλλογή και αξιολόγηση των.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ΑΞΙΟΛΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Advertisements

ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Ηλεκτρονική Δημοσίευση
FPP Evidence Informed Practice.  Η ενσωμάτωση των καλύτερων ερευνητικών αποδείξεων με κλινική εμπειρία και τις αξίες του ασθενούς  Η Κλινική Πρακτική.
ΘΕΜΕΛΙΏΔΗ ΣΤΟΙΧΕΊΑ ΓΙΑ ΑΤΟΜΙΚΉ & ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΉ ΑΝΆΠΤΥΞΗ Εισαγωγή στην Έρευνα 1.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Εκτίμηση εκπαιδευτικών αναγκών και εφαρμογή εκπαιδευτικού προγράμματος
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.1 Διεξαγωγή ανάλυσης αναγκών.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ (ΕΛ.ΣΤΑΤ.). Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ) είναι η ανεξάρτητη αρχή που συντονίζει τις δραστηριότητες του Ελληνικού Στατιστικού.
Μαθησιακά αποτελέσματα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Η περίπτωση του ΑΠΘ Κωνσταντίνος Αϊβαζίδης Υπεύθυνος Διασφάλισης Ποιότητας, Έργο ΜΟΔΙΠ ΑΠΘ.
Έρευνα Έρευνα :“Συστηματική, ελεγχόμενη, εμπειρική και κριτική διερεύνηση υποθετικών προτάσεων σχετικά με τις εικαζόμενες σχέσεις ανάμεσα σε φυσικά(;)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών.
Χρήσεις των βιβλιομετρικών μεθόδων στις βιοϊατρικές βιβλιοθήκες
LIFE- ENVIRONMENT PROGRAMME ‘Starting with the promotion of IPP approach in Mediterranean countries’’ Αθήνα, 19 Σεπτεμβρίου 2005 Παρουσίαση Start-IPP.
Staff Appraisal/Αξιολόγηση Προσωπικού
Ε.Ψ.Ε.Π.Α. (ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΑΠΟΘΕΜΑΤΟΣ) ΤΙ ΕΙΝΑΙ; ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ; ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.4 Τρόπος δημιουργίας και επισημοποίησης του διακρατικού δικτύου συνεργασίας.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
Αξιολόγηση πληροφοριακών συστημάτων
ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ ΓΙΑ ΛΗΨΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ “Επιστημονική εργασία” Εύρεση πηγών Άξονες δομής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση) Κανόνες γραφής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση)
Φιλολογία και Ψηφιακές Ερευνητικές Υποδομές: Από τη Θεωρία στην Πράξη Λεωνίδας Παπαχριστόπουλος Νεφέλη Χατζηδιάκου
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΓΝΩΣΗ.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ (1)  Επιστήμη με κλινικές/επικοινωνιακές δεξιότητες – όχι τέχνη  Επαγγελματισμός (εθελοντισμός, ηρωισμός, έργο αγάπης?)  Επιστήμη:
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
► Η επιλογή του θέματος της έρευνας ► Ερευνητικά προβλήματα ► Διαθέσιμες πηγές ερευνητικών προβλημάτων ► Αξιολόγηση και διατύπωση ερευνητικού προβλήματος.
Ποιοτικός Έλεγχος Πρώτων Υλών Ενότητα 1: Εισαγωγικές Έννοιες Γεώργιος Νταλός, Καθηγητής, Τμήμα Σχεδιασμού & Τεχνολογίας Ξύλου και Επίπλου, T.E.I. Θεσσαλίας.
Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο Ι Στις ανθρωπιστικές επιστήμες επικράτησαν δύο ερευνητικές κατευθύνσεις: Η στατιστική ανάλυση (συνυπολογίζει.
Κριτήρια και Μέθοδοι αξιολόγησης ιστοσελίδων Θέμα:
► Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Έρευνα ► Ορισμοί ► Χαρακτηριστικά επιστημονικής έρευνας ► Τύποι της έρευνας ► Η χρησιμότητα της έρευνας στο χώρο της υγείας.
Πέτρος Κολοβός ΕΕΔΙΠ Κλινικής Νοσηλευτικής ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΙ ΡΟΛΟΙ & ΠΡΟΤΥΠΑ Η Περίπτωση της Νοσηλευτικής.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕκπαιδευτικΗς ΕΡΕΥΝΑΣ: Συγγραφη εργασιας
Πολυπλοκότητα αναζήτησης δεδομένων (1 από 2)
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Μεθοδολογία της έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι &ΙΙ
Θεωρία της Διαπολιτισμικής Νοσηλευτικής της Madeleine Leininger
Διαχείριση Διακινδύνευσης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Μεθοδολογία Έρευνας 3ο εξάμηνο
ΔΙΑΛΕΞΗ 13η Διαχείριση ποιότητας Σημεία του Deming Πελάτες Ποιότητα
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
Λόγοι που καθιστούν αναγκαία την δημιουργία πρωτοκόλλων (1 από 3)
Σχεδιασμός – Προγραμματισμός
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
Μεθοδολογία της έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι &ΙΙ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Προσεγγίσεις στην κοινωνική έρευνα - Ποιοτική και ποσοτική μεθοδολογία
Το κόστος Ποιότητας    
Επιλογή κατάλληλης μεθόδου στην ποιοτική έρευνα
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Διαφοροποιημένη διδασκαλία και εναλλακτική αξιολόγηση
Μεθοδολογία της Έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι & ΙΙ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τα 10 βασικά βήματα για τη συστηματική προσέγγιση της EBΝP: 1 ο βήμα: Αναγνώριση του προβλήματος στην κλινική πράξη 2 ο βήμα: Συλλογή και αξιολόγηση των στοιχείων α. Εμπειρικά στοιχεία: 1.Κλινικές δοκιμές 2. Μη πειραματική έρευνα 3. Συστηματική ανασκόπηση/ Μετανάλυση

β. Μη εμπειρικά στοιχεία 1.Ανασκοπήσεις δημοσιευμένες 2.Πρωτόκολλα/Κατευθυντήριες οδηγίες γ. Μελέτη και κριτική ανάλυση στοιχείων εμπειρικών ερευνών 1.Διατύπωση του προβλήματος 2.Ανασκόπηση της βιβλιογραφίας 3.Θεωρητικό και εννοιολογικό πλαίσιο 4.Σχεδιασμός 5.Ηθικά ζητήματα 6. Εργαλεία

7.Το δείγμα 8.Η συλλογή των δεδομένων 9.Η ανάλυση των δεδομένων 10. Τα αποτελέσματα και η εφαρμογή 3 ο βήμα-Συνοψίζοντας τα ευρήματα(στοιχεία) 4 ο βήμα-Συμπλήρωση των ευρημάτων με την κλινική εξειδίκευση καθώς και τις προτιμήσεις και τις αξίες του πελάτη.

α. Συλλογή δεδομένων από εξειδικευμένους κλινικούς β. Συλλογή δεδομένων από τον ασθενή. 5 ο βήμα-Ανάπτυξη της προτεινόμενης πρακτικής /αλλαγής με λεπτομέρειες 6 ο βήμα-Δυνατότητες α. Κόστος β. Χρονικό πλαίσιο γ. Διαθέσιμοι πόροι

7 ο βήμα-Αξιολόγηση της αλλαγής πρακτικής α. Μέτρηση αποτελεσμάτων 8 ο βήμα-Marketing της αλλαγής πρακτικής 9 ο βήμα-Στρατηγικές επιτυχημένης εφαρμογής 10 ο βήμα-Διατήρηση της αλλαγής πρακτικής

Εύρεση Ενδείξεων Aναζήτηση της κατάλληλης μελέτης και της κατάλληλης ένδειξης για το πρόβλημα που έχω εντοπίσει / το ερώτημα που έχω διατυπώσει

Πηγές αναζήτησης Βιβλία Επιστημονικά περιοδικά (Evidence Based Nursing) Βάσεις δεδομένων Ιστοσελίδες

The Cochrane Collaboration Database National Institute of Clinical Effectiveness BMJ_Evidence -based nursing Scopus PubMed Medline Industries Cinahl Information Systems Home Page

Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης (ΕΚΤ) Επιστημονικά περιοδικά (ελληνικά και ξένα) Journal of Advanced Nursing Nursing Research Journal of Evidence Based Nursing HEALTH SCIENCE JOURNAL ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ Βήμα του Ασκληπιού

Επιστημονικά περιοδικά και αναφορές επίσημων Ιατρικών Εταιριών Ελληνική Καρδιολογική Εταιρεία Ελληνική Διαβητολογική Εταιρεία

Διεθνείς επίσημοι οργανισμοί, κέντρα αριστείας και διαπίστευσης, επιστημονικές εταιρίες World Health Organization Κατευθυντήριες οδηγίες

OΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΑ Από το 2007 έως σήμερα: τουλάχιστον 15 κέντρα πρακτικής βασισμένης σε ενδείξεις (Evidence-based Practice Centers [EPCs]) σε Καναδά και Ηνωμένες Πολιτείες Evidence-based Practice Program of the Agency for Healthcare Research and Quality (AHRQ)

Τα EPCs : χρηματοδοτούν τη μελέτη της βιβλιογραφίας με σκοπό τη διαμόρφωση βασισμένων σε ενδείξεις αναφορών. διεξάγουν έρευνες για μετατροπή αυτών των αναφορών σε εργαλεία βελτίωσης της ποιότητας και χάραξης πολιτικής.

Blue Cross and Blue Shield Association, Technology Evaluation Center (TEC), Chicago, Illinois Johns Hopkins University, Baltimore, Maryland Minnesota Evidence-based Practice Center, Minneapolis Southern California Evidence-based Practice Center-RAND, Santa Monica Stanford University, Stanford, and University of California, San Francisco Tufts-New England Medical Center, Boston, Massachusetts University of Alberta

Αναφορές και θέματα πρακτικής βασισμένης σε ενδείξεις καθώς και ενημερωτικά δελτία νοσημάτων είναι προσβάσιμα μέσω του διαδικτύου στην ιστοσελίδα

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΔΕΙΞΗΣ Στην αρχή πρέπει να απαντηθούν 3 γενικές ερωτήσεις: Είναι η ποιότητα της μελέτης επαρκής ώστε να χρησιμοποιήσω τα αποτελέσματά της ; Τι σημαίνουν αυτά τα αποτελέσματα για τη φροντίδα των ασθενών ; Τα αποτελέσματα μπορούν να εφαρμοστούν στον συγκεκριμένο κλινικό χώρο ;

Υπάρχουν τουλάχιστον δύο σημαντικοί παράγοντες που πρέπει να θυμάστε κατά την αξιολόγηση μιας συστηματικής ανασκόπησης: Ο πρώτος είναι η συνάφεια της μελέτης με το συγκεκριμένο κλινικό ερώτημα που έχετε θέσει Εάν π.χ. θέλετε να βρείτε στοιχεία για την επίδραση της μουσικής σε ασθενείς που ανήκουν σε μιας πολιτισμική ή γλωσσική μειονότητα, πόσο χρήσιμη είναι μια μελέτη που αποκλείει ή δεν κάνει καμία συγκεκριμένη αναφορά σε πολιτισμικά ή γλωσσικά διαφορετικούς πληθυσμούς; Για άλλη μια φορά, η τεχνογνωσία και η εμπειρία του κάθε κλινικού είναι ένα απολύτως απαραίτητο μέρος της τεκμηριωμένης πρακτικής. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Ο δεύτερος παράγοντας είναι ποιός έγραψε και δημοσίευσε την ανασκόπηση. Εάν είναι μια δημοσίευση που παράγεται από ένα σοβαρό επιστημονικό φορέα και είναι προϊόν διεπιστημονικής συνεργασίας Αποτελέσματα και ερμηνεία αποτελεσμάτων των οποίων αμφισβητείται η αντικειμενικότητα ή έχουν παραχθεί με σκοπιμότητα δεν είναι ότι καλύτερο προς χρήση

Η δημοσίευση μελετών (individual studies) σε ένα peer- review επιστημονικό περιοδικό δεν αποτελεί εγγύηση της ποιότητάς της Οι επιμέρους μελέτες αξιολογούνται σε δύο διαστάσεις: 1. το επίπεδο των ενδείξεων 2. την ποιότητα της μελέτης Επίπεδο ενδείξεων αναφέρεται στην αυστηρότητα του σχεδιασμού και την εξάλειψη προκατάληψης (research bias). οι τυχαιοποιημένες ελεγχόμενες δοκιμές (RCTs) θεωρούνται ότι λιγότερο επιρρεπείς σε προκαταλήψεις Η ποιότητα των μελετών έγκειται στην τήρηση βασικών κανόνων που διέπουν τη μεθοδολογία της έρευνας (ποιοτική και ποσοτική) και για την αξιολόγησή τους υπάρχουν συγκεκριμένα εργαλεία ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΙΣΜΕΝΗΣ ΣΕ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ Η σύσταση ερευνητικών επιτροπών Η παρατήρηση των νοσηλευτών για τον καθορισμό των ερευνητικών τους ενδιαφερόντων H δημιουργία συνεργατικών ερευνητικών ομάδων

Συνεργατικές ερευνητικές ομάδες μπορούν να εντοπίσουν ερευνητικά θέματα προς διερεύνηση. Μια ομάδα επίσης θα μπορούσε να διαμορφωθεί για να μελετήσει τις ασυνέπειες στην πρακτική και τις διαφοροποιήσεις στα αποτελεσμάτα των ασθενών, με σκοπό τη βελτίωση της φροντίδας τους και την ανάπτυξη μιας ερευνητικής βάσης. Οι πληροφορίες που αποκτώνται από μια τέτοια ομάδα θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για την ανάπτυξη αξιολογήσεων και πρωτοκόλλων.

Η σύσταση ερευνητικών κέντρων Η συνεχιζόμενη εκπαίδευση και τα προγράμματα κατάρτισης Οι αλλαγές στην εκπαίδευση των νοσηλευτών Η στήριξη της ΕBP από τη διοίκηση

ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΒΑΣΙΣΜΕΝΗΣ ΣΕ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ το κράτος οι απαιτήσεις των αποδεκτών της φροντίδας για αξιοπιστία, οι επαγγελματικές προσπάθειες για βελτίωση της ποιότητας και οι απαιτήσεις των οργανισμών Πολλοί οργανισμοί υγείας επιδιώκουν την εφαρμογή νοσηλευτικής πρακτικής βασισμένης σε ενδείξεις, Είναι οι οργανισμοί υγείας έτοιμοι να παρέχουν πόρους που θα επιτρέψουν στους νοσηλευτές να συμμετέχουν σε αυτό το υποσχόμενο μοντέλο για την άριστη πρακτική και είναι οι νοσηλευτές έτοιμοι να ανταποκριθούν στην πρόκληση;

ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΤΗΝ ΒΑΣΙΣΜΕΝΗ ΣΕ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗ Eμπόδια προερχόμενα από ανθρώπους και οργανισμούς Εφαρμογή της εμπειρικής γνώσης, παρά των ερευνητικών στοιχείων, στην καθημερινή λήψη κλινικών αποφάσεων. Η εμμονή στην προσωπική εμπειρία, τα εγχειρίδια, τις πληροφορίες που έλαβαν κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσής τους, από πιο έμπειρους νοσηλευτές και διάφορα μη ερευνητικά νοσηλευτικά περιοδικά και βιβλία. Έλλειψη χρόνου, προσβασιμότητας και δεξιοτήτων (Ciliska, Pinelli, DeCenso & Cullum, 2001; Malloch &Porter-O’ Grady, 2006).

Έλλειψη προσωπικού. Έλλειψη διοικητικής υποστήριξης Δομή και οι διαδικασίες του οργανισμού (γραφειοκρατία) Έλλειψη κονδυλίων για ερευνητικά προγράμματα Έλλειψη υποστήριξης του ερευνητή νοσηλευτή

Οι πρωτοβουλίες για πρακτικές βασισμένες σε ενδείξεις απαιτούν αφοσίωση, εξειδίκευση, υποστήριξη από την ηγεσία και ενθουσιασμό από όλους για να ευδοκιμήσουν. Σε πολλές περιπτώσεις αυτό σημαίνει αλλαγή του οργανωτικού πνεύματος σε ότι αφορά την άσκηση πρακτικής.

The Johns Hopkins Nursing Evidence Based Practice Model Newhouse R, Dearholt S, Poe S, Pugh LC and White KM (2005) Evidence-based Practice: a practical approach to implementation. JONA, 35 (1) 35- Culture Environment Equipment/Supplies Staffing Effectiveness Standards Accreditation Core Measures Legislation Licensing Standards  Experimental  Quasi-experimental  Non-experimental  Qualitative