CUSTOMER CARE – HANDLING COMPLAINTS ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
Advertisements

Αναπτύξτε σωστά την επιχείρηση σας!  Αποκτήστε από την 1 η μέρα  Πλήρη Έλεγχο Δαπανών  Μείωση Λειτουργικού Κόστους  Βελτίωση Επιπέδου Εξυπηρέτησης.
Το γραφείο σας, κάθε στιγμή από οποιοδήποτε σημείο!
Επιχειρηματικό Σχέδιο
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Ανώτερες Τεχνικές Πωλήσεων
Αύξηση κερδών μέσω της μετάβασης σε πελατοκεντρικό μοντέλο επιχείρησης
Solvency II To μέλλον στην ασφαλιστική πραγματικότητα
Μάθημα 2ο Τα τραπεζικά στοιχεία.
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΝΑ ΑΤΕΙΘ-ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011.
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Οι Άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό κεφάλαιο κάθε Οργανισμού Η Ανάπτυξη του Προσωπικού μπορεί να γίνει με τρόπο ωφέλιμο και για τον Ίδιο.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
Induction Course/Πρόγραμμα ένταξης στην εταιρία Το πρόγραμμα αυτό προσφέρει τα μέσα που χρειάζονται για την επιτυχημένη ένταξη νέων υπαλλήλων σε μια εταιρία.
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 02/02/2015 1
Logistics Διαχείριση Εταιρικού Κινδύνου & Μείωση Λειτουργικού Κόστους
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
Απαιτητικός, εχθρικός, φιλικός, παιδιά
1 Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων CRM 4 ο Μάθημα: − Διαχείριση Γνώσης για τους Πελάτες 4 ο Μάθημα: − Διαχείριση Γνώσης για τους Πελάτες.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
MANAGING A PARADIGM SHIFT- ALIGNING MANAGEMENT, PRIVACY POLICY, TECHNOLOGY AND STANDARDS ΜΑΘΗΜΑ: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ: Μ. ΓΕΡΓΑΤΣΟΥΛΗΣ.
Διακρίσεις της Επικοινωνίας Γραπτή Επικοινωνία
Π. Μαυρογένης Πλεονεκτήματα, Εξελίξεις και Τάσεις στη Μηχανογράφηση των επισιτιστικών τμημάτων πωλήσεως ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: 1. Αναφέρει τα πλεονεκτήματα.
Ο ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ. Ρόλος και Λειτουργίες  Θεραπευτικός ή αποκατάστασης  Προληπτικός  Εκπαιδευτικός.
ΤΥΠΟΙ ΠΕΛΑΤΩΝ 1 Κοινωνικός, απρόσεκτος, βιαστικός, φλύαρος, παραπονούμενος, συνεσταλμένος.
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων Ενότητα 5: Προσέλκυση Εργαζομένων Αθανάσιος Κουστέλιος Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Η εταιρία μας είναι μια επιχείρηση προσανατολισμένη στη δημιουργία, τον σχεδιασμό και την παραγωγή της εκτύπωσης διαφημιστικής κορδέλας περιτυλίγματος.
MARKETING - TMHMA ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Αξιολόγηση Επιπέδου Εξυπηρέτησης Στόχος : Προσφορά ίσου ή κατά προτίμηση μεγαλύτερου από τον ανταγωνιστή ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος Προ-συναλλαγής Στοιχεία που αφορούν την προετοιμασία πριν τη συναλλαγή Συναλλαγή Στοιχεία που περιλαμβάνονται άμεσα κατά τη συναλλαγή.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ Δ.Π.Θ.
Διαχειριστείτε έξυπνα τη Reception σας και δημιουργήστε στο χώρο αναμονής του καταστήματός σας ένα ευχάριστο περιβάλλον με σωστή και άμεση εξυπηρέτηση!
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
1 Ανακαλύπτοντας το νόημα της ποιότητας…. 2 Ο ορισμός της Ποιότητας από τον Deming Τι είναι ποιότητα ? Πως κάποιος θα μπορούσε να εννοεί την ποιότητα.
Επένδυση στη δημιουργία Ανθρώπινου Κεφαλαίου: Εκπαίδευση και Κατάρτιση Γιώργος Μ. Αγιομυργιανάκης Καθηγητής Οικονομικής Ανάλυσης και Πολιτικής Ελληνικό.
Γ.Ν.Π «ΤΖΑΝΕΙΟ» Το Γ.Ν.Π «ΤΖΑΝΕΙΟ» προσφέρει τις υπηρεσίες του αδιάλειπτα από το 1873.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
Γ ΕΝΙΚΟ Ν ΟΣΟΚΟΜΕΙΟ Π ΑΙΔΩΝ «Η Α ΓΙΑ Σ ΟΦΙΑ » Θηβών & Παπαδιαμαντοπούλου, Γουδή.
MATERIALS AND EQUIPMENT ΥΛΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ.
ΦΙΛΊΑ Τα χαρακτηριστικά του καλού φίλου ◦ Τα χαρακτηριστικά ενός καλού φίλου μπορεί να είναι χρήσιμα πάντα, ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές που θα.
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 4 η (2015 – 16) Εξυπηρέτηση Πελατών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
ΦΩΤΟΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΓΡΑΦΕΙΑΚΗΣ ΥΛΗΣ. Λίστα για το τι πρέπει να γνωρίζουμε για τη χρήση της φωτοτυπικής μηχανής  Προθέρμανση της μηχανής στην.
Πέτρος Ροδακινιάς, Σύμβουλος Επιχειρηματικότητας, ΜΟΚΕ ΠΘ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ, ΜΟΝΑΔΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ (ΜΟΚΕ) Συμβουλευτική Επιχειρηματικότητας.
Φροντίδα Ψυχικά Πάσχοντος στο Σπίτι
Τίτλος επιχειρηματικού σχεδίου/όνομα επιχείρησης
ΘΕΩΡΙΕΣ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
Το Πλαίσιο της Παροχής Σ.Υ.Υ. Ορισμοί
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 3: Κατά Παραγγελία Κοστολόγηση
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Κεντρο πληροφορησησ ανεργων τησ γ.σ.ε.ε.(κεπεα)
Συναδάκης Άγγελος Χρήση Internet και Social Media στην αναζήτηση εργασίας.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 3η- Μέρος Α
Κατά τη διάρκεια της κρίσης
Τι είναι η στρατηγική? Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Ο αετός και το αηδόνι Customer Needs
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Πως να ξεχωρίσει η επιχείρηση σας
Πωλησιακές Δεξιότητες. Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΜΑΣ Είμαστε η εικόνα της εταιρείας Επισκεπτόμαστε γιατρούς που ασχολούνται με τα προϊόντα μας Χτίζουμε σχέσεις.
ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΟΙ Επιθεώρηση
Ευρωπαϊκός Πυλώνας Κοινωνικών Δικαιωμάτων:
ΚΑΘΟΔΟΣ ΤΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΕΙΛΩΤΕΣ-ΠΕΡΙΟΙΚΟΙ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ
Φ. ΜΗΛΙΩΝΗ, Δ.Ν., Δ/ΝΤΡΙΑ ΝΠΙΔ ΕΠΑΝΟΔΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

CUSTOMER CARE – HANDLING COMPLAINTS ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ

CUSTOMER CARE –HANDLING COMPLAINTS Απαραίτητη η καλή εξυπηρέτηση πελατών για την επιβίωση μίας επιχείρησης. Απαραίτητη η καλή εξυπηρέτηση πελατών για την επιβίωση μίας επιχείρησης. Όλες οι επιχειρήσεις μπορεί να αντιμετωπίσουν παράπονα από τους πελάτες. Σημαντική η σωστή διαχείριση τους. Όλες οι επιχειρήσεις μπορεί να αντιμετωπίσουν παράπονα από τους πελάτες. Σημαντική η σωστή διαχείριση τους. Σχεδιασμένη πολιτική και εκπαιδευμένο προσωπικό για την αντιμετώπιση παραπόνων. Σχεδιασμένη πολιτική και εκπαιδευμένο προσωπικό για την αντιμετώπιση παραπόνων.

CUSTOMER CARE –HANDLING COMPLAINTS Διορισμός εξουσιοδοτημένου ατόμου το οποίο θα απαντά στις καταγγελίες. Το άτομο αυτό θα πρέπει να έχει κάποια συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Διορισμός εξουσιοδοτημένου ατόμου το οποίο θα απαντά στις καταγγελίες. Το άτομο αυτό θα πρέπει να έχει κάποια συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Η διαδικασία αντιμετώπισης παραπόνων πρέπει να περιλαμβάνει κάποια συγκεκριμένα στάδια: Listen, Sympathize, Clarify, Check, Provide an Answer, Follow Up! Η διαδικασία αντιμετώπισης παραπόνων πρέπει να περιλαμβάνει κάποια συγκεκριμένα στάδια: Listen, Sympathize, Clarify, Check, Provide an Answer, Follow Up!

CUSTOMER CARE –HANDLING COMPLAINTS Χειρισμός παραπόνων: Ευκαιρία ή Αναγκαίο κακό; Χειρισμός παραπόνων: Ευκαιρία ή Αναγκαίο κακό; Χαρακτηριστική κατάσταση σε διάφορες εταιρίες. Χρειάζεται η επαγγελματική διαχείριση των παραπόνων και ο χειρισμός παραπόνων σαν επένδυση. Χαρακτηριστική κατάσταση σε διάφορες εταιρίες. Χρειάζεται η επαγγελματική διαχείριση των παραπόνων και ο χειρισμός παραπόνων σαν επένδυση.

ΠΕΡΙΛΗΨΗ ► Οι παραπονούμενοι πελάτες αποτελούν πηγή τεράστιας προφορικής δυσφήμισης. ► Οι πελάτες πρέπει να ενθαρρύνονται να δηλώνουν τα παράπονα τους. ► Οι πελάτες κυρίως αναζητούν σύντομες διαδικασίες και περισσότερη καλή θέληση. ► Οι κύριοι στόχοι στον χειρισμό παραπόνων είναι η αύξηση της πίστης των πελατών και η εξάλειψη των αδύνατων σημείων στην εταιρία. ► Ενώ ο χειρισμός των παραπόνων απαιτεί κάποια δαπάνη και προσπάθεια, η αξία που μπορεί να προσφέρει είναι τεράστια και ο χρόνος απόσβεσης μπορεί να είναι και λιγότερος από ένα χρόνο.

BEING PERSUASIVE 17 Απλοί Τρόποι Για να Είστε Πιο Πειστικοί!

BEING PERSUASIVE ► Να έχετε αυτοπεποίθηση! ► Να είστε ειλικρινείς! ► Να είστε άμεσοι! ► Να είστε απλοί! ► Να είστε ταπεινοί! ► Να είστε αντικειμενικοί! ► Να έχετε γνώσεις! ► Να είστε ευέλικτοι!

BEING PERSUASIVE ► Να μην είστε κόλακες! ► Να είστε παθιασμένοι! ► Να είστε προσεκτικοί! ► Να είστε ανοικτοί προς το κοινό σας! ► Να είστε απρόβλεπτοι! ► Να δείχνετε κατανόηση! ► Να είστε τολμηροί! ► Να είστε φιλόδοξοι! ► Να είστε αισιόδοξοι!