ΓΙΟΡΤΗ ΦΥΣΙΚΗΣ Από το 2 ο Δημοτικό Σχολείο Ν.Περάμου 06/05/2015 και 07/05/2015.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Advertisements

Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΣΩ (ΖΩ)ΤΗ ΦΥΣΗ» ΤΑΞΗ Ε΄ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΣΑΜΑΝΤΖΗ.
Πανασέτη Στέφανη Σκαρπάρη Παρασκευή
 eTwinning Οι συμμετοχές του Ομίλου μας Οι μαθητές σ αυτήν την συνεργασία, βοηθούμενοι από τους καθηγητές τους σχεδιάζουν ένα μάθημα χρησιμοποιώντας την.
Αργύρη Παναγιώτα , Μαθηματικός
Virtual Chemistry Laboratory
ΤΙΤΛΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ. Εισαγωγικός τομέας και προκαταρτική φάση •Μικρή Περιγραφή: •Λεξιλόγιο: •Κοινό που απευθύνεται:Σε μαθητές της ΧΥΖ τάξης (γυμνασίου,
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
U 4 energy ΔΗΜΟΤΙΚΌ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΡΥΣΟΧΩΡΙΟΥ ΠΕΜΠΤΗ ΤΑΞΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΤΑΞΗ.
3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ»
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
ΕΡΕΥΝΑ: ΔΙΑΛΟΓΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΩΝ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ.
Τα άγρια ζώα της Ελλάδας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Οι Ποδηλάτρες…»
Σύνδεση στόχου με Πληροφορική 1 Παραδείγματα κριτικής σκέψης –Δημιουργία ιστοσελίδας ή video clip με καθορισμένα κριτήρια για ένα θέμα της επικαιρότητας.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
1 ο Δημ. Σχ. Αμπελοκήπων. « Οι μικροί γεωργοί » Την Τρίτη τα τμήματα της Β και Δ τάξης του σχολείου μας πήραν μέρος σε εκπαιδευτικό βιωματικό.
Πάσχα Ελένη Π..
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
Εργαστηριακή διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στα Σχολεία Δ/θμιας Εκπ/σης του Ν. Καρδίτσας Σεραφείμ Μπίτσιος, Φυσικός, υπεύθυνος Ε.Κ.Φ.Ε. Ν. Καρδίτσας.
Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ ΛΙΚΟ Χ ΗΜΕΙΑΣ ΣΤΗ Β /θμια Ε ΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Δρ. Γεωργιάδου Αναστασία Δρ. Γεωργιάδου Αναστασία Πειραματικό Γενικό Λύκειο Αναβρύτων Δρ. Γεωργιάδου.
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
« ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821 » ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: Β΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεις του 27 ου Πειραματικού Δημ. Σχολείου Αθηνών.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
2 Ο Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ 43 φοιτητές και φοιτήτριες του π. τ. δ. ε. – α. π. θ υπό την εποπτεία και επιστημονική καθοδήγηση του καθηγητή κ. Γιώργου.
Φέτος μας δόθηκε η ευκαιρία να ταξιδέψουμε και να συνεργαστούμε με 15 διαφορετικά νηπιαγωγεία απ’ όλη την Ελλάδα καθώς και με δυο από την Τουρκία και.
«Στο δρόμο για την αειφορία».  Βρίσκεται στην περιοχή της Νέας Κυψέλης, στην οδό Δοϊράνης 43.  Μετρά 90 χρόνια λειτουργίας.  Έχει πλούσια συμμετοχή.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Γ2 τάξη Δημοτικού Σχολείου Αρναίας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Δραστηριοτητεσ απο τον Κοσμο τησ Φυσικησ για το Νηπιαγωγειο
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
Κορομηλά Μαρία – Γεωργία Α.Μ:5385 Λάτσιου Θεοδώρα Α.Μ:5399
Το σχολείο που ήταν οι δικοί μου, το σχολείο που είμαι και το σχολείο που θα ήθελα να είμαι. Ο σκοπός αυτής της ερευνητικής εργασίας είναι οι μαθητές.
Ερευνητική Εργασία (Project) Α' Λυκείου
Ηλεκτροστατικές Αλληλεπιδράσεις
ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ... Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΓΚΩΜΗΣ (Κ.Α΄)
Γιάννης Β. Ντελής Δάσκαλος – Φυσικός Συνεργάτης του Ε.Κ.Φ.Ε Καρδίτσας.
Ομαλη μεταβαΣη απο το νηπιαγωγειο Στο δημοτικο
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
«Η χώρα με τους παράξενους ανθρώπους»
ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟ ΣΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟ -
Όνομα δασκάλου – Επίπεδο Χ
Πειράματα Φυσικής για το Λύκειο Σχολ. έτος
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ταξίδι στη βιβλιοχώρα» Σχ. έτος
SILK 40 ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου ΤΑΞΗ Α’.
Το εκφε σε αριθμους Στοιχεία από τις εκθέσεις δραστηριοτήτων (δες εδώ και εδώ) και τις 10 εκδηλώσεις για τις Φυσικές Επιστήμες του ΕΚΦΕ Καρδίτσας (δες.
Το διαδίκτυο που θέλουμε !
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
“Το μέλλον φτιάχτηκε για να αλλάξει”
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
1/θέσιο Νηπιαγωγείο Βασιλικού
Νηπιαγωγείο Λουσικών
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Φαρρών
Νηπιαγωγείο Μαυρομανδήλας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΓΙΟΡΤΗ ΦΥΣΙΚΗΣ Από το 2 ο Δημοτικό Σχολείο Ν.Περάμου 06/05/2015 και 07/05/2015

Συνεργασία  Αποφασίσαμε μετά από συζήτηση με τον καθηγητή Φυσικής κ.Βασιλειάδη,να συνεργαστούμε και να συνδιοργανώσουμε τη Γιορτή Φυσικής.  Στη γιορτή συμμετείχαν οι μαθητές της Ε΄και ΣΤ΄τάξης με τις υπεύθυνες εκπ/κούς κ,Κλείτσα Μαίρη-Άννα και κ.Ζωγράφου Γεωργία, αντίστοιχα.  Οι μαθητές με την καθοδήγηση του κ.Βασιλειάδη και της δικής μας θα εκτελέσουν πειράματα,θα προβληματιστούν,θα ανακαλύψουν και στο τέλος θα κατανοήσουν μέσα από τη βιωματική αυτή δράση γιατί συμβαίνουν κάποια πράγματα.

Στόχοι  Να δημιουργήσουν πιο στενή σχέση με το μάθημα της Φυσικής.  Να εκτελέσουν  Να παρατηρήσουν  Να ανακαλύψουν  Να συνεργαστούν  Και κυρίως να χαρούν!!!

 Τα πειράματα ήταν μέσα στα πλαίσια της διδακτέας ύλης  Είχαν διαφορετικό βαθμό δυσκολίας  Τα υλικά ήταν απλά: λεμόνια,ξύδι,αμμωνία μαγνήτης,καλώδια λαμπάκια κ.ά.  Συνολικά ήταν 20 πειράματα

 Οι μαθητές χωρίστηκαν σε δέκα ομάδες των τεσσάρων και εκτέλεσαν από δύο πειράματα.  Ακολούθησαν τέσσερις συναντήσεις με τον καθηγητή Φυσικής στο χώρο του σχολείου και στο εργαστήριο Φυσικής στο Λύκειο.  Ήρθαν σε επαφή με τα υλικά και τον τρόπο εκτέλεσης  Εκτέλεσαν, παρατήρησαν, ανακάλυψαν, συμπεράνανε.

ΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Ενδεικτικά αναφέρονται:  Το αβγό που μπαινοβγαίνει στο μπουκάλι  Μαντήλι που δε καίγεται  Ο αέρας τσαλακώνει τα μέταλλα  Συγκοινωνούντα δοχεία  Μεταφορά νερού με τρύπιο μπουκάλι

Σε όλη τη διάρκεια της εκτέλεσης και παρουσίασης των πειραμάτων δύο μαθητές του Λυκείου βρισκόταν διπλά σε κάθε ομάδα για κάθε περίπτωση. Οι μικροί μαθητές εξηγούσαν τον τρόπο εκτέλεσης και το αποτέλεσμα με απλά λόγια στους μαθητές των μικρότερων τάξεων που ήρθαν να παρακολουθήσουν την παρουσίαση.

ΤΟ ΜΠΑΛΟΝΙ ΠΟΥ ΦΟΥΣΚΩΝΕΙ ΑΝΑΠΟΔΑ

ΤΟ ΜΠΑΛΟΝΙ ΠΟΥ ΦΟΥΣΚΩΝΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ

ΑΓΩΓΙΜΟΤΗΤΑ ΝΕΡΟΥ

ΒΓΑΖΩ ΤΟ ΚΕΡΜΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΒΡΕΞΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ

ΤΟ ΑΟΡΑΤΟ ΠΟΤΗΡΙ

ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ

Ο ΑΕΡΑΣ ΤΣΑΛΑΚΩΝΕΙ ΜΕΤΑΛΛΑ