Trendence Graduate Barometer 2016 Σχετικά με την έρευνα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Advertisements

«Η Μονάδα Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας του ΕΑΠ»
Οι υπηρεσίες της ΔΑΣΤΑ ΑΠΘ και των επιμέρους δομών Καθ. Κυριαζής Πιτιλάκης, Επιστ. Υπεύθυνος ΔΑΣΤΑ ΑΠΘ.
Παπαπέτρου Στέλιος Βασιλείου Έλενα Γκλιάου Μαρία Κυριάκου Κυριακή
Η Πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Ενσωμάτωσης Τρίτων Χωρών Δήμητρα Καμπέλη Ηράκλειο, Σεπτέμβριος 2012.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ: euro|guidance Ημερίδα “Ευρωπαϊκή κινητικότητα για λόγους εκπαίδευσης & απασχόλησης: Euroguidance-Eures” 15 Οκτωβρίου 2004 ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.
Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
Βάλια Παυλίδου Ψυχολόγος, Σύμβουλος Σταδιοδρομίας
1 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ Νέο ευρωπαϊκό πρόγραμμα κινητικότητας επιχειρηματιών Λευκωσία, 2011 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ.
ΕΙΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ 14 Δεκεμβρίου 2010, Αθήνα 2η Σύνοδος Διευθυντών.
Παρουσίαση λειτουργίας εφαρμογής extra Διαχείριση Ταμείου
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
Καλλιόπη Σωτηράκη Σύμβουλος Σπουδών & Σταδιοδρομίας Λαμία, 02/11/2011
Σάββατο, 26 Ιανουαρίου 2013 Ημέρα Γνωριμίας. Στόχος Προπτυχιακού Προγράμματος Τμήματος Αγγλικών Σπουδών  Καλλιέργεια ενσυνείδητης κριτικής σκέψης που.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.3 Χαρακτηριστικά των δικτύων για τα προγράμματα κινητικότητας: IVT, PLM, VETPRO.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ TEI ΛΑΜΙΑΣ Ε. Υ. ΔΡ. Θ. ΓΚΑΝΕΤΣΟΣ Άξονας Προτεραιότητας 6 «Αναβάθμιση των συστημάτων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικής.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ.
Οφέλη και Προοπτικές Χρηματοδότησης μέσω Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Ροζάννα Σεμερτζιάν Υπεύθυνη Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Γραφείο Στήριξης Ερευνητικών & Αναπτυξιακών.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
ETwinning Η δράση της Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑ 7/12/2011 Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας Γραφείο Διασύνδεσης Τμήμα Περιφερειακής Οικονομικής Ανάπτυξης.
ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ Αθήνας ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΑΘΗΝΑΣ Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ.
Αξιολόγηση του Πανεπιστημίου Μακεδονίας από την CRE Χρονικό πλαίσιο αξιολόγησης Αυτοαξιολόγηση: Αξιολόγηση από CRE: Δημοσίευση εκθέσεων:
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
Γραφειο διαςυνδεςης Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης
5ο επιστημονικΟ πεδΙο Γιανναράκης Μιχάλης Βαΐτσης Φίλιππος.
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
Γραφείο Διασύνδεσης Καλό ακούγεται, αλλά…… Τι είναι?????
Γραφείο Διασύνδεσης Πα.Μακ. 1 Το Γραφείο Διασύνδεσης λειτουργεί από το 1994, προσανατολισμένο στην άμεση, έγκυρη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση.
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
Σεπτέμβριος  Το ΕΚΤ είναι ο εθνικός οργανισμός για την τεκμηρίωση, την πληροφόρηση και την υποστήριξη σε θέματα επιστήμης, έρευνας και τεχνολογίας.
Φ. Τροχούτσος, ΤΟΠΜΑΚ Σέρρες 1 Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας του Δ.Π.Θ. Υπηρεσίες Έρευνα για την Επαγγελματική Σταδιοδρομία των Αποφοίτων.
Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Τμήμα
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
Trendence Graduate Barometer 2015 About the survey.
Ημερίδα Σταδιοδρομίας ΔΑΣΤΑ Παρουσίαση του Γραφείου Διασύνδεσης του Πανεπιστημίου Στερεάς Ελλάδας Ημερίδα Σταδιοδρομίας ΔΑΣΤΑ Παρουσίαση του Γραφείου Διασύνδεσης.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
1 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Σ.Ε.Ε. στο πλαίσιο του προγράμματος «Πληροφόρηση φοιτητριών και νέων επιστημονισσών για το επάγγελμα του ερευνητή» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ «Η.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.4 Τρόπος δημιουργίας και επισημοποίησης του διακρατικού δικτύου συνεργασίας.
Τίτλος: "Μια έρευνα σχετικά με την αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών πληροφορίας στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση: Μελέτη περίπτωσης" Ιουλία.
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
Παρουσίαση Τμήματος Βαλκανικών, Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών
Γίνε δραστήριος φοιτητής! Απόκτησε εμπειρίες- δεξιότητες! Ξεκίνησε την καριέρα σου σήμερα! Τρίτη 17/3/2015, ΚΕ.Δ.Ε.Α. Κική Ματσούκα Σύμβουλος Σταδιοδρομίας,
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
16ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 1-3 Οκτωβρίου ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΔΙΑΔΑΝΕΙΣΜΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΕΡΑΝΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ &
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός Τμηματικά Υπεύθυνος: Αν. Καθηγητής Γ. Μαρνέλλος Διαχείριση: Κ. Βαφειάδης Ημερίδα Απολογισμού.
Κατάρτιση Στελεχών στο Φορολογικό Δίκαιο για Νομικούς Κ.Ε.Κ./Ο.Π.Α.
Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Ελένη – Αναστασία Κερκεντζέ Υπεύθυνη λειτουργίας ΔΑΣΤΑ.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΦΟΙΤΗΤΗΣ: ΚΙΤΣΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΤΜΗΜΑ: ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Α.Μ.: Δ15311.
Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Επίκουρος Καθηγητής Γεώργιος Κεχαγιάς E.Π. Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση ΕΣΠΑ.
ΈΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 5 : ΜΕΘΟΔΟΙ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
1 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Καθηγήτρια Νάνσυ Παπαλεξανδρή.
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΧΡΗΣΤΩΝ ΕΤΟΥΣ 2015
Περίοδος αναφοράς: Ακαδημαϊκό έτος
Εθνικό Σημείο Επαφής για το πρόγραμμα "Ορίζοντας 2020“
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΟΜΙΛΟΣ SINGULARLOGIC Στέλιος Τζανής Business Solutions Expert
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ-ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΑΓΡΙΝΙΟΥ
23o Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Α. Π. Θ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
Σχέσεις με την Κοινότητα
Ενιαία Ψηφιακή Πύλη.
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

trendence Graduate Barometer 2016 Σχετικά με την έρευνα

Βασικές πληροφορίες και οφέλη Graduate Barometer Europe και το Ινστιτούτο trendence Το Ινστιτούτο trendence »Περισσότερα από 15 χρόνια εμπειρίας σε έρευνες αγοράς εργασίας και διαρκής ποιοτική αναβάθμιση βάσει των δεδομένων της επιτροπής μας ερευνών αγοράς »Κάθε χρόνο, περισσότεροι από απόφοιτοι, σπουδαστές και νέοι επαγγελματίες από όλο τον κόσμο λαμβάνουν μέρος στις έρευνές μας σχετικά με τις επαγγελματικές προσδοκίες τους και την επιλογή εργοδότη »Η δέσμευση του Ινστιτούτου trendence για ερευνητικά αποτελέσματα υψηλής ποιότητας και αξιοπιστίας, αποδεικνύεται από το γεγονός ότι τα βασικά στελέχη της ομάδας μας είναι και μέλη της ESOMAR, καθώς και από την απόλυτη προσήλωσή μας σε διεθνώς αναγνωρισμένα πρότυπα έρευνας αγοράς, μεταξύ των οποίων το DIN ISO και DIN »το Ινστιτούτο trendence προβαίνει επίσης σε έντυπες και ηλεκτρονικές δημοσιεύσεις με στόχο τη στήριξη αποφοίτων και σπουδαστών στις αποφάσεις τους σχετικά με τη μελλοντική τους σταδιοδρομία »το Ινστιτούτο trendence είναι μέρος του ομίλου Group GTI, του μεγαλύτερου εκδότη παγκοσμίως σε θέματα επαγγελματικής σταδιοδρομίας, με γραφεία στην Ευρώπη και την Ασία. Οι πελάτες μας είναι κυρίως οργανισμοί με διεθνείς ή παγκόσμιες δραστηριότητες Τελευταία έκδοση: trendence Graduate Barometer 2015 »Η μεγαλύτερη έρευνα στην Ευρώπη σχετικά με σπουδαστές, με περίπου συμμετέχοντες από 950 πανεπιστήμια-συνεργάτες »Χρονικό πλαίσιο κύριας φάσης: Οκτώβριος 2014–Φεβρουάριος 2015 »Στην Ελλάδα: συμμετέχοντες »Ειδικές Εκδόσεις: »Έκδοση Business: 1511 συμμετέχοντες »Έκδοση Μηχανολογίας/Πληροφορικής: 3873 συμμετέχοντες »Σύνολο: συμμετέχοντες Όντας συνεργάτης μας επωφελείστε γιατί… »…λαμβάνετε έγκυρα εμπειρικά δεδομένα σχετικά με το πώς οι σπουδαστές αξιολογούν την ποιότητα των ακαδημαϊκών σας προγραμμάτων και υποδομών »…συγκεντρώνετε συγκριτικά στοιχεία, ανεξάρτητα από επίσημες κατατάξεις, σχετικά με τη θέση του πανεπιστημίου σας σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο »…οι υπηρεσίες σας σταδιοδρομίας έχουν τη δυνατότητα να στηρίξουν τους σπουδαστές με σημαντικές πληροφορίες σχετικά με τρέχουσες ευκαιρίες επαγγελματικής σταδιοδρομίας »…έχετε πρόσβαση σε σημαντικά δεδομένα σχετικά με κανάλια πληροφόρησης και επικοινωνίας που προτιμούν οι σπουδαστές σας σχεδιάζοντας τα επόμενα βήματα επαγγελματικής σταδιοδρομίας »…λαμβάνετε πληροφορίες για όλες τις εταιρείες που εκφράζουν ενδιαφέρον ή δραστηριοποιούνται στο πανεπιστήμιό σας, βελτιώνοντας συνεπώς τις δυνατότητες συνεργασίας Οφέλη για τους σπουδαστές σας »Οι συμμετέχοντες λαμβάνουν δωρεάν μια ενημερωτική έκθεση σχετικά με θέματα απασχόλησης και επαγγελματικής σταδιοδρομίας, με το πέρας της συμπλήρωσης του online ερωτηματολογίου »Δίνεται η δυνατότητα στους σπουδαστές να εκφράσουν τους προβληματισμούς τους σχετικά με τις σπουδές και την επαγγελματική τους σταδιοδρομία στη μητρική τους γλώσσα – η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου διαρκεί μόλις 20 – 25 λεπτά »Οι σπουδαστές έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν ξεχωριστά δώρα Ενδιαφέρεστε; – Θα είναι μεγάλη μας χαρά αν γίνετε ένας από τους συνεργάτες του Ινστιτούτου trendence! Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για συμμετοχή ή οποιαδήποτε ερώτηση: Michalis Sifakis - University Relations Manager ΕΛΛΑΔΑ Τηλέφωνο:

Περιεχόμενα και πρακτικά αποτελέσματα Βασικοί λόγοι για να γίνετε συνεργάτης του Ινστιτούτου trendence: Διαχείριση ποιότητας – Υπηρεσίες Σταδιοδρομίας – Πανεπιστημιακό Μάρκετινγκ Περιεχόμενα έρευνας »Ανάδραση με το πανεπιστήμιο: »Οι συμμετέχοντες αξιολογούν το πανεπιστήμιό τους βάσει 28 κριτηρίων που καλύπτουν τόσο ακαδημαϊκά όσο και θέματα υποδομών »Η έρευνά μας επικεντρώνεται σε θέματα τα οποία σύμφωνα με προκαταρκτικές δοκιμές είναι ζωτικής σημασίας για τους σπουδαστές, ενώ τα πανεπιστήμια μπορούν να παρέμβουν άμεσα »Η ατομική αξιολόγηση των σπουδαστών με τη μορφή ανοιχτών σχολίων ολοκληρώνει τη διαδικασία ανάδρασης »Πανεπιστήμιο προτίμησης στην περίπτωση συνέχισης των σπουδών »Περαιτέρω συστάσεις: Θα συνιστούσαν οι σπουδαστές σας το πανεπιστήμιό σας; Θέματα επαγγελματικής σταδιοδρομίας  Εργασία και επαγγελματική σταδιοδρομία: Ποιες είναι οι προσδοκίες των σπουδαστών στην πρώτη τους απασχόληση σχετικά με τον μισθό και το ωράριο εργασίας;  Επικοινωνία: Ποιες μεθόδους επικοινωνίας χρησιμοποιούν κατά κόρον οι σπουδαστές για την ενημέρωσή τους σε θέματα εργασίας και επαγγελματικής σταδιοδρομίας; Ποια είναι τα πιο δημοφιλή μέσα ενημέρωσης μεταξύ των σπουδαστών, τα οποία με τη σειρά τους οι εργοδότες θα χρησιμοποιήσουν για την παροχή πληροφοριών σε θέματα εργασίας και σταδιοδρομίας  Ελκυστικότητα εργοδοτών: Ποιοι εργοδότες είναι πιο ελκυστικοί; Ποιοι εργοδότες είναι πιο γνωστοί μεταξύ των σπουδαστών, λόγω δραστηριοτήτων τους στα πανεπιστήμια; Καλό είναι να γνωρίζετε: »ότι το Ινστιτούτο trendence δεν προβαίνει στη δημοσίευση κανενός σχολίου αναφορικά με τα πανεπιστήμια, για παράδειγμα με τη μορφή κατάταξης των πανεπιστημίων. Τα συμμετέχοντα μέλη μπορούν να δημοσιεύσουν τα αποτελέσματά τους, εφόσον το επιθυμούν. Θα σας παρακαλούσαμε εντούτοις σε αυτή την περίπτωση να επικοινωνήσετε πρώτα μαζί μας. Πρακτικά οφέλη για το πανεπιστήμιό σας »«Έτοιμες προς χρήση» εκθέσεις: σωστά δομημένες, λεπτομερείς, με αναλυτικές εξηγήσεις και ελκυστική παρουσίαση »Συγκρίσεις μεταξύ των απαντήσεων των σπουδαστών σας με εκείνες άλλων συμμετεχόντων στη χώρα σας και ολόκληρη την Ευρώπη »Ανώνυμο σύστημα συγκριτικής αναφοράς με άλλα πανεπιστήμια με τη μορφή βασικών δεικτών επιδόσεων, σύστημα σύγκρισης 5 βαθμίδων βασιζόμενο στην ιδέα traffic-light »Χρήσιμες εκθέσεις για: Τους ελέγχους σας ποιότητας: Πώς θα μπορούσε το πανεπιστήμιό σας να ανταποκριθεί καλύτερα στις ανάγκες και επιθυμίες των σπουδαστών; Το πανεπιστημιακό marketing: Πώς αξιολογείτε την ανταγωνιστικότητά σας; Ποια είναι τα δυνατά σας σημεία; Τις υπηρεσίες σας σταδιοδρομίας και τη συνεργασία με επιχειρήσεις: Ποιες είναι οι προσδοκίες των σπουδαστών όσον αφορά την επαγγελματική σταδιοδρομία και ποιες πιθανές μεθόδους προσέγγισης από πλευράς εργοδοτών προτιμούν; Την αξιολόγηση εταιρικών δραστηριοτήτων και κατά πόσον αυτές είναι ελκυστικές στο περιβάλλον του πανεπιστημίου

Ποιοι σπουδαστές αποτελούν την ομάδα-στόχο; »Φοιτητές που ολοκληρώνουν τις σπουδές τους σε προπτυχιακό ή μεταπτυχιακό επίπεδο. Μας ενδιαφέρει η γνώμη σπουδαστών όλων των εξαμήνων, αλλά ιδιαίτερη έμφαση δίνουμε σε φοιτητές που βαίνουν προς την ολοκλήρωση των σπουδών τους, καθώς η έρευνά μας επικεντρώνεται σε θέματα επαγγελματικής σταδιοδρομίας »Κυρίως σπουδαστές που παρακολουθούν ένα πλήρες πρόγραμμα σπουδών »Αντικείμενο σπουδών: Σπουδαστές όλων των αντικειμένων. Αν επιθυμείτε να στείλετε πρόσκληση σε επιλεγμένη ομάδα σπουδαστών, το ενδιαφέρον μας εστιάζεται στους τομείς της Μηχανικής, Διοίκησης Επιχειρήσεων, Πληροφορικής και Φυσικών Επιστημών Διαδικασία και Περίγραμμα Λαμβάνοντας μέρος στην έρευνα trendence Graduate Barometer Κύρια φάση της έρευνας »Ο αρμόδιος επικοινωνίας με τα πανεπιστήμια, με την ελληνική ως μητρική γλώσσα, θα είναι διαρκώς στη διάθεσή σας μέσω ή τηλεφώνου, για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία έχετε »Ποσοστά ανταπόκρισης καταγράφονται από το Ινστιτούτο trendence σε καθημερινή βάση, ενώ σας αποστέλλονται τακτικές ενημερώσεις »Χρήσιμες συμβουλές και παροχή βοήθειας από το Ινστιτούτο trendence για την επίτευξη υψηλού ποσοστού ανταπόκρισης Τρόποι επικοινωνίας με τους σπουδαστές - συστάσεις Η εμπειρία μάς έχει δείξει ότι η πιο γρήγορη και αποτελεσματική μέθοδος συμμετοχής είναι μέσω της αποστολής στους σπουδαστές σας  Καλύτερη μέθοδος, εφόσον οι διευθύνσεις είναι διαθέσιμες  Θα λάβετε όλα τα απαραίτητα πρότυπα κείμενα, τα οποία τηρούν τις τεχνικές σας προδιαγραφές, επομένως το μόνο που μένει να κάνετε είναι να τα διανείμετε. Λειτουργία cookies διασφαλίζει ότι οι σπουδαστές θα συμπληρώσουν το ερωτηματολόγιο μία μόνο φορά, ενώ θα μπορούν να συνεχίσουν τη συμπλήρωσή του σε περίπτωση διακοπής Άλλες μέθοδοι: Προσπέκτους/ ενημερωτικά δελτία/αναρτήσεις σε ενδοδικτυακές-διαδικτυακές σελίδες Μετά την κύρια φάση »Με το πέρας της κύριας φάσης τον Φεβρουάριο, ξεκινάμε με την ανάλυση και το φιλτράρισμα των δεδομένων. Εκθέσεις που αφορούν το προφίλ των σπουδαστών σας σε σύγκριση με τους εθνικούς και ευρωπαϊκούς μέσους όρους, θα είναι έτοιμες μέχρι το Φθινόπωρο του 2016 »Ο ελάχιστος αριθμός απαντήσεων για μια έγκυρη στατιστικά έρευνα είνα 50. Εφόσον υπάρχουν αρκετές απαντήσεις, μπορείτε να επιλέξετε μια Καθολική έκθεση (προφίλ των σπουδαστών σας ανεξαρτήτως ειδικότητας), μια έκθεση Business προσανατολισμού (προφίλ σπουδαστών τμημάτων Οικονομίας, Διοίκησης Επιχειρήσεων, κτλ) ή μια έκθεση για τους τομείς Μηχανολογίας/Πληροφορικής/Φυσικών επιστημών (προφίλ σπουδαστών των εν λόγω τομέων) – όλες σε σύγκριση με εθνικούς και ευρωπαϊκούς μέσους όρους »Οι εκθέσεις είναι απολύτως δωρεάν ενώ παρέχουμε και βοήθεια για την ερμηνεία των δεδομένων, αν το επιθυμείτε Προετοιμασία »Το ερωτηματολόγιο είναι προσβάσιμο online από τις αρχές Οκτωβρίου 2015 μέχρι τις αρχές Φεβρουαρίου 2016 »Για τη συμμετοχή σας, αρκεί να απευθύνετε πρόσκληση στους σπουδαστές και σχετική υπενθύμιση για την ολοκλήρωση της έρευνας »Λίγες εβδομάδες αρκούν για την επίτευξη σημαντικού ποσοστού ανταπόκρισης, γεγονός που συνεπάγεται σημαντικά οφέλη για το πανεπιστήμιό σας με ελάχιστο κόπο και σε σχετικά μικρό χρονικό διάστημα »Σας παρέχουμε όλα τα απαραίτητα υλικά συμμετοχής (πρότυπα κείμενα , προσπέκτους, σύνδεσμος ενεργοποίησης). Και ασφαλώς, χωρίς καμία χρέωση »Πριν την έναρξη της συμμετοχής σας, θα συζητήσουμε από κοινού για τα ακόλουθα ζητήματα: »Αποτελεσματικές μέθοδοι πρόσκλησης σπουδαστών »Κατάλληλη στιγμή για την αποστολή των προσκλήσεων (για την αποφυγή κωλλυμάτων σε σχέση με άλλες σημαντικές δραστηριότητες ή αξιολογήσεις) »Αριθμός σπουδαστών που θα προσκληθούν