Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων 1.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εταιρεία : Imagination Travel Κλάδος : Ταξιδιωτικό Γραφείο Αριθμός Εργαζομένων : 15
Advertisements

1 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ Νέο ευρωπαϊκό πρόγραμμα κινητικότητας επιχειρηματιών Λευκωσία, 2011 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ.
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ELDOM Α.Ε.Β.Ε. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ.
Royal FrieslandCampina
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ EXECUTIVE MBA ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗ.
Talent Acquisition and Talent Management Worldwide Ιδρύθηκε το 1986 με κύρια δραστηριότητα την ανεύρεση & επιλογή ανώτερων & ανώτατων διευθυντικών στελεχών.
H Point Services είναι μια εταιρεία παροχής υπηρεσιών διαχείρισης εγκαταστάσεων που εδρεύει στην Ελλάδα με συνεργαζόμενες εταιρείες στα Βαλκάνια όπως.
Case study: Δημόπουλος Γεώργιος «Προέχει η ενημέρωση του πελάτη μας»
expectations raise your H ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ
1 Η εκπαίδευση ως στρατηγικός παράγοντας ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού Γεώργιος Δρακόπουλος Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Ημερίδα ΟΤΕΚ,
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΝΑ ΑΤΕΙΘ-ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011.
Όλγα Σταυροπούλου – Σαλαμούρη Μίλητος Αναδυόμενες Τεχνολογίες & Υπηρεσίες.
W.A.M.O. ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ Web Advertisement Methodize Operation ΠΡΟΗΓΜΕΝΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ για ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Δίκτυο ΠΡΑΞΗ Εθνική υποδομή για την ερευνητική συνεργασία, τη μεταφορά τεχνολογίας την καινοτομία και την επιχειρηματικότητα.
Το Οικονομικό Κλίμα και οι Αγορές Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών το Νοεμβρίου 2009 Δρ. Έλλη Παγουρτζή Πρόεδρος Δ.Σ Παρατηρητήριο για την ΚτΠ 11.
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων
ΠOΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ; Σχετικά με την εταιρεία μας παρέχουμε εξελιγμένες λύσεις για την οργάνωση επιχειρήσεων, μοναδικές προτάσεις μάρκετινγκ με τα προνόμια που.
ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ !!! ΒΙΚΟΣ ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Σύνδεση Έρευνας και Παραγωγής – Συνεργασία ΑΕΙ, ΤΕΙ, Ερ. Φορέων με Παραγωγικές Μονάδες, Διοίκηση και Διαχείριση.
Υπουργείο Εξωτερικών / Ο.Π.Α. 7 Απριλίου 2009 “Κρίσιμοι Παράγοντες Επιτυχίας των Ε.Δ.Ε. και ο Ρόλος των Ελλήνων Στελεχών” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Οικονομικό.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Build more & better business. More Reform than you think Στη Reform αυτό που κάνουμε είναι να σκεφτόμαστε και να δημιουργούμε για τους πελάτες μας. Οι.
Π. Μαυρογένης 1 Ηλεκτρονικά συστήματα και δίκτυα διανομής τουριστικού προϊόντος / υπηρεσιών  ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Αναφέρει τους λόγους που οδήγησαν.
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ ΣΤΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ GASLOG.
ΠΕΙΡΑΙΩΣ DIRECT SERVICES
Κοιτώντας τις παρακάτω εικόνες προσπαθήστε να διαγνώσετε σε ποια / ποιες κεντρικές έννοιες αναφέρονται:
1 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Εξηγεί τι είναι το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) 2. Αναφέρει τις κυριότερες.
1 Εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στις Ξενοδοχειακές και Επισιτιστικές Επιχειρήσεις. Από τις Σημειώσεις του Μαθήματος (Νοέμβριος 2004), το Διαδίκτυο και προσωπικές.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
Ο Όμιλος Εταιριών Π. Γερμανού (Olympia), διαθέτοντας ισχυρή επιχειρηματική δραστηριότητα στην ελληνική και διεθνή αγορά, χαρακτηρίζεται από εδραιωμένη.
Εκδήλωση ΣΒΒΕ Θεσσαλονίκη Βασίλης Χριστίδης / CEO Εξαγωγικές Πιστώσεις και Εξωστρεφείς Επιχειρήσεις.
NATiVuS.
ΛΕΑΝΚΑ ΣΥΜΕΩΝ ΑΜ:5287. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1.Λίγα λόγια για την εταιρεία 2.Αεροπορικά εισιτήρια 3.Κράτηση αεροπορικού εισιτηρίου 4.Η επιλογή +/- 3 ημέρες 5.Πτήση.
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
Διεθνείς Συστήματα Κρατήσεων στον Τουρισμό Ενότητα 6: Συστήματα Ηλεκτρονικών Κρατήσεων και Διαδίκτυο Δρ. Βασιλική Κατσώνη, Επίκουρος Καθηγήτρια ΤΕΙ Αθήνας.
Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις Ρέα Βερβίτα Γενική Διευθύντρια Rent a Car.
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός Τμηματικά Υπεύθυνος: Αν. Καθηγητής Γ. Μαρνέλλος Διαχείριση: Κ. Βαφειάδης Ημερίδα Απολογισμού.
1 WORLDSPAN Τουρισμός και τεχνολογία Γενική παρουσίαση.
. 00:00:00 Λογότυπο Τελικό λογότυπο Slogan Always look on the bright side of life… Always look on the greek side of life!
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ Α.Τ.Ε.Ι. ΠΑΤΡΑΣ ΣΤΟ INSTALL INSTALL Innovative strategy for raising awareness of lifelong learning in Greece.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ 2 ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2016.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ.
HOLIDAY CHECK ΗΟLIDAY CHECK Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ- ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ.
Ευχρηστία και επιχειρηματικά οφέλη Δρ. Π. Ζαχαριάς.
Στην Αμερική από το 1940 – 1960 κυριαρχούσε το υπόδειγμα σύζυγος – μητέρα – νοικοκυρά. Στην Ελλάδα το υπόδειγμα αυτό εμφανίζεται μέχρι τα μέσα της δεκαετίας.
Action Finance Initiative
Orbitz.com Παρουσίαση της ιστοσελίδας
ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 9
ManpowerGroup The World of Work.
Air Fast Tickets ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
ΟΜΙΛΟΣ SINGULARLOGIC Στέλιος Τζανής Business Solutions Expert
Ματάι Ίριδα E-dreams.
Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης
Η Εφαρμογή των ΤΠΕ στις Αεροπορικές Εταιρείες
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Samsung.
Ο Οδηγούμενος από την Αγορά Οργανισμός
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
(Marketing) Εμπορίας & Διαφήμισης ΑΤΕΙ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Τμήμα
γραφείο Ταξιδιωτικό Ταξιδιωτικό γραφείο
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Πολιτικές Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού Ένας διάλογος Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα Βερώνη Παπατζήμου, Γενική Διευθύντρια Μάιος 2018.
Ψηφιακά Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων 1

 Πώς και πότε δημιουργήθηκε  Τι υπηρεσίες προσφέρει  Γιατί είναι παγκόσμια δύναμη  Pros and cons των υπαλλήλων  Τι κερδίζει η εταιρεία  Amadeus Hellas  Προσδοκίες της εταιρείας  Φωτογραφικό υλικό των sites  President-CEO of Amadeus  Πηγές πληροφοριών  Βίντεο 25 χρόνια Amadeus 2

Πώς και πότε «γεννήθηκε» η Amadeus IberiaAir France LufthansaSAS Ιδρύθηκε το 1987 και εδρεύει στη Μαδρίτη, η Amadeus είναι στον κόσμο η κορυφαία πάροχος της τεχνολογίας για την ταξιδιωτική βιομηχανία. Έχει πραγματοποιήσει πάνω από κρατήσεις τα τελευταία 26 χρόνια. 3

 Εμπόριο  Διανομή  Υπηρεσίες Πληροφορικής 4

More than just flights Αερογραμμές Ενοικιάσεις αυτοκινήτων Ταξιδιωτικά πρακτορεία Επιχειρήσεις Ξενοδοχεία Ταξιδιωτική ασφάλιση Σιδηρόδρομοι 5

6

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΥΝΑΜΗ Σε αυτό το δύσκολο κόσμο, η Amadeus δεν είναι μόνο η π ιο αξιό π ιστη εταιρία στο Παγκόσμιο Σύστημα Διανομής (GDS) αλλά και ο μεγαλύτερος ε π εξεργαστής στις κρατήσεις ταξιδίων στον κόσμο. Κατέχει ε π ίσης ηγετική θέση στην π αροχή ενός ευρύτερου φάσματος της ανώτερης τεχνολογίας για να βοηθήσει τους π ελάτες της να ξε π εράσουν τα π ροβλήματα π ου αντιμετω π ίζετουν. 7

8

Θετικά Αρνητικά Εξαιρετική εργασιακή νοοτροπία Ικανοποιητικές αποδοχές Μεγαλύτερη εστίαση στην εκμάθηση Άνευ περιορισμών όσων αφορά ωράρια, ενδυμασία κ.τ.λ. Μικρότερη έκθεση σε νέες τεχνολόγιες Μεγάλη εταιρία- Υπερπληθυσμός-Αργή επικοινωνία Οι προτεραιότητες αλλάζουν σε καθημερινή βάση Τι πιστέυουν οι υπάλληλοι της Amadeus για την ίδια 9

Ενισχύει την εμπιστοσύνη των πελατών με την παροχή πολύ αποδοτικές υπηρεσίες και πολλαπλές επιλογές Μεγιστοποιεί την απόδοση ανά online κρατήσεις, προσφέροντας όχι μόνο τη χαμηλότερη τιμή, αλλά και τη δυνατότητα επιλογής στις ημερομηνίες και τις διάφορες τιμές με σαφείς όρους ναύλων Οι αεροπορικές εταιρείες κινούνται στο μεταβλητό κόστος της τεχνολογίας των πληροφοριών και επωφελούνται από κοινές υποδομές και την ανάπτυξη της κοινότητας Αυξάνει τις online πωλήσεις και το μερίδιο αγοράς Επιχειρηματικά Οφέλη 10

11

Amadeus Hellas Από το 1993 που ξεκίνησε τη λειτουργία του, το Amadeus Hellas προσφέρει ένα ευρύ φάσμα συμβουλευτικών υπηρεσιών, help desk, εκπαίδευση και τεχνική υποστήριξη, με σκοπό να καλύψει τις αυξανόμενες ανάγκες των ταξιδιωτικών γραφείων στην ελληνική και κυπριακή τουριστική βιομηχανία. Οι υπηρεσίες αυτές υποστηρίζονται και αναβαθμίζονται συνεχώς από το έμπειρο και εξειδικευμένο προσωπικό της Amadeus Hellas. 12

Amadeus Hellas Η Amadeus Hellas γιόρτασε το 2003, 10 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα και στην Κύπρο. 10 χρόνια επιτυχημένης πορείας που ξεκίνησε το 1993 και αποτελείται από σημαντικά ορόσημα όπως η ίδρυση του υποκαταστήματος στη Θεσσαλονίκη, η συμφωνία αποκλειστικής αντιπροσώπευσης με Skedasis Υπολογιστικών Συστημάτων στην Κύπρο και η έναρξη των καινοτόμων λύσεων για τους επαγγελματίες του τουρισμού στην ελληνική και κυπριακή ταξιδιωτική αγορά. 13

Οι προσδοκίες της Amadeus  Επικέντωση στην επιτυχία των πελατών  Πιστοί στην καινοτομία  Εξαιρετικά αποτελέσματα σε μια ανταγωνιστική αγορά  Θετική συνεργασία μεταξύ ομάδων  Καθαρή επικοινωνία και αποτελεσματικές πράξεις  Συνεχής ανάπτυξη των δυνατοτήτων και γνώσεων των υπαλλήλων 14

15

16

17

Luis Maroto became President & CEO of Amadeus on 1 January From January 2009 to December 2010, Luis was Deputy CEO of Amadeus, with responsibility for overall company strategy as well as line management of the finance, internal audit, legal and human resources functions. He was promoted in 2003 to Chief Financial Officer (CFO), taking responsibility for the global Amadeus Finance organization. 18

 Amadeus.net  Amadeus.com  Google.com ( φωτογραφικό υλικό )  Facebook.com  Youtube.com 19

20