ΚΥΚΛΟΣ B2.  ΙΜΟ (INTERNATIONAL MARITIME ORGANIZATION), ΔΙΕΘΝΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ. Δημιουργήθηκε από τον ΟΗΕ με την διεθνή σύμβαση της Γενεύης το.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ “Σύνθεση πληροφοριών αισθητήρων για την ασφαλή πλοήγηση έντροχου ρομποτικού οχήματος” Αθανάσιος.
Advertisements

ΣΥΜΒΟΛΗ ΚΥΜΑΤΩΝ.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008 ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ.
Αρχές Επικοινωνίας με Ήχο & Εικόνα
Πλωτό αναπηρικό όχημα παραλίας και θάλασσας Mobi-Chair Το Mobi-Chair είναι ένα πλωτό αναπηρικό όχημα παραλίας και θάλασσας υψηλής ποιότητας. Παρέχει ανεμπόδιστη.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 16 Αρχές επικοινωνίας με ήχο και εικόνα
Videofied Εγκατάσταση
Μάνος Ρούδας BSc, MSc, MBA
Αρχές επικοινωνίας με ήχο και εικόνα (Κεφάλαιο 16)
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΣΗΜΑΤΩΝ
Τεχνολογία Επικοινωνιών Κεφ.17
Μέσα μετάδοσης σημάτων
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Επιλογή Μέσου Μετάδοσης
ΜΙΚΡΟΦΩΝΑ Ηλεκτροακουστικές συσκευές που μετατρέπουν τα ηχητικά κύματα σε ηλεκτρικές μεταβολές Τάση ή ρεύμα ήχος μικρόφωνα.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΤΗ ΝΑΥΤΗΛΙΑ
ΠΡΟΛΗΨΗ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΕΟΡΤΑΣΜΟ ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΑΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ
ΕΝΟΤΗΤΑ 4η ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΩΝ Γ΄
Επιχειρηση διασωσησ NORMAN ATLANTIC. 28/12/2014 ΩΡΑ 05:40 Τηλεφωνική καταγγελία από επιβάτη μέσω ΥΚΕΑ/112 για εκδήλωση πυρκαγιάς στο πλοίο και δημιουργία.
ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Αυτοματισμοί στα αυτοκίνητα
ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ
Ερευνητικές Εργασίες Α΄ Λυκείου Ιανουάριος 2012
Δίαυλοι Μεταδόσεως και Λήψη
ΕΝΣΥΡΜΑΤΗ ΚΑΙ ΑΣΥΡΜΑΤΗ
1ο ΜΑΘΗΜΑ Οι έννοιες «γεωγραφική» και «σχετική» θέση
Υπηρεσίες Επαγγελματικής Υγείας, Ασφάλειας & Περιβάλλοντος Ηράκλειο Κρήτης ║ Αθήνα ║ Όπου έργο… και πρόληψη Πρακτικές.
αεροπλάνο Μετρό Αερόστατο Κρουαζιερόπλοιο Λεωφορείο.
Προγραμματισμός πτήσης
Παρασκευάς Σαββαΐδης, Καθηγητής
ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ : ΜΠΟΥΖΙΚΑ Θ. – ΠΕ 14
Εργονομία Η Εργονομία μελετά τις μεθόδους με τις οποίες σχεδιάζονται οι διάφορες συσκευές , τα εργαλεία και οτιδήποτε άλλο χρησιμοποιεί ο άνθρωπος καθώς.
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αεροπλάνα Άγγελος Χουβαρδάς 19/09/2014.
1 Αρχές επικοινωνίας με ήχο και εικόνα (Κεφάλαιο 16) Συστήματα επικοινωνίας με ήχο και εικόνα Παραδείγματα: 1.Τηλέγραφος 2.Τηλέφωνο 3.Τηλεόραση 4.Ραδιόφωνο.
Μέτρηση του μήκους.
 ΙΜΟ (INTERNATIONAL MARITIME ORGANIZATION), ΔΙΕΘΝΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙAΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ. Δημιουργήθηκε από τον ΟΗΕ με την διεθνή σύμβαση της Γενεύης το Aριθμεί.
Φυσική για Μηχανικούς Απλή Αρμονική Ταλάντωση Εικόνα: Σταγόνες νερού που πέφτουν από ύψος επάνω σε μια επιφάνεια νερού προκαλούν την ταλάντωση της επιφάνειας.
ΚΥΚΛΟΣ Γ. ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ  ΙΜΟ (INTERNATIONAL MARITIME ORGANIZATION), ΔΙΕΘΝΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙAΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ. Δημιουργήθηκε από.
Ανώτερη εκπαίδευση στη χρήση σωστικών σκαφών και λέμβων διάσωσης. STCW A-VI / 2.1 ΚΥΚΛΟΣ B1.
ΚΥΚΛΟΣ Α 1.  ΙΜΟ (INTERNATIONAL MARITIME ORGANIZATION), ΔΙΕΘΝΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙ A ΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ. Δημιουργήθηκε από τον ΟΗΕ με την διεθνή σύμβαση της Γενεύης.
 ΥΓΕΙΑ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΚΙΝΔΥΝΩΝ ΕΡΓΟΝΟΜΙΚΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ.
ΝΑΥΠΗΓΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ Γ. Γκοτζαμάνης.
1 Ναυπηγικό σχέδιο και αρχές casd Ενότητα 10: Γραμμή Φορτώσεως (Ύψος εξάλων) Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής Επίκουρος Καθηγητής Διπλ. Ναυπηγός Μηχανολόγος.
ΒΑΡΟΣ – ΑΝΤΩΣΗ - ΕΚΤΟΠΙΣΜΑ. Κάθε σώμα που βυθίζεται σε υγρό χάνει τόσο από το βάρος του, όσο είναι το βάρος του υγρού που εκτοπίζει. Αρχή του Αρχιμήδους.
Εναλλακτικά αυτοκίνητα. Αυτοκίνητα με αέρια καύσιμα Τα καύσιμα που χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα αυτού του τύπου –υγραέριο, που είναι μίγμα προπανίου (30%)
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός1 Ηλεκτρομαγνητικά κύματα.
Advanced Secretarial Duties I. Σκοπός του μαθήματος: Να βοηθήσει τον σπουδαστή να αναπτύξει την ικανότητα να μπορεί να κατανοήσει τον ρόλο μιας ιδιωτικής.
συντελεστές παραγωγής τεχνικών έργων είναι – ο άνθρωπος, – οι μηχανές και – οι οικονομικοί πόροι. Ο στόχος κάθε μηχανικού είναι – να σχεδιάσει, – να προγραμματίσει.
Radar Γ4 πλοιάρχων Εφαρμογές. Διακόπτες και ρυθμιστές του Radar α/αΔιακόπτηςΟνομασίαΚύκλωμαΛειτουργία 1Διακόπτης τροφοδοσίας Power On/Off Τροφοδοτικό.
Εισαγωγή Η αντικλεπτική συσκευή της Save-bees βοηθά τους μελισσοκόμους στον εντοπισμό των κυψελών τους, σε περιπτώσεις κλοπής ή ανεπιθύμητης μετακίνησης.
ΝΑΥΤΙΛΙΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Εισαγωγή N. ΝΙΚΗΤΑΚΟΣ καθηγητής Παν. Αιγαίου Γ.ΛΕΒΕΝΤΑΚΗΣ μεταδιδακτορικός υπότροφος Δ.Παπαχρήστος μέλος ΕΔΙΠ ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΤ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ Ο ΑΘΛΗΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΘΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ.
Αλιευτική Νομοθεσία Τεχνικά μέτρα ελέγχου αλιείας Τοπικής εμβέλειας Σύνολο χώρας ΕΚ 1967/2006 Δυναμικά εργαλεία Παράκτια εργαλεία Εξαιρέσεις: Όταν δικαιολογείται.
Η διεθνής σύμβαση (STCW ) ΕΥΔΟΚΙΑ ΛΕΙΒΑΔΑ-ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΡΙΑ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΜΑΪΟΣ 2017.
Η διεθνής σύμβαση (STCW ) ΕΥΔΟΚΙΑ ΛΕΙΒΑΔΑ-ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΡΙΑ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΜΑΪΟΣ 2017.
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
APIARY DATA SERVICES.
ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΙΑΣ ΙΔΙΟΤΗΤΑΣ (ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ)
Χαρακτηριστικά Συστημάτων ΜΗ ΣΤΕΛΕΧΩΜΕΝΩΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ
Ασύρματα μέσα μετάδοσης
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Τηλεπισκόπηση στο Θαλάσσιο Περιβάλλον
Audioplage: Πίνακας υποδοχής
Μάθημα : project Θέμα : Πρόληψη ατυχημάτων στο σχολείο
Δ. Κλιγκόπουλος Επιβλέπων: Β. Σπυρόπουλος, Καθηγητής
Αρχιτεκτονικη εργου Καλημέρα κυρίες κ κύριοι.
Υπ. Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
Η ΕΞΑΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ Είναι σύνηθες το φαινόμενο σε κάποια σημεία των εγκαταστάσεων των κεντρικών θερμάνσεων να συσσωρεύεται αέρας. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΑΝΤΑΚΗΣ.
1o ΣΕΚ ΛΑΡΙΣΑΣ Μίχας Παναγιώτης
Εργασία στην τεχνολογία Θέμα: Κινητό τηλέφωνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΥΚΛΟΣ B2

 ΙΜΟ (INTERNATIONAL MARITIME ORGANIZATION), ΔΙΕΘΝΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ. Δημιουργήθηκε από τον ΟΗΕ με την διεθνή σύμβαση της Γενεύης το Aριθμεί 174 κράτη μέλη.  SOLAS (SAFETY OF LIFE AT SEA) Διεθνής σύμβαση για την ασφάλεια της ζωής στην θάλασσα.  STCW (SAFETY TRAINING CERTIFICATE WATCHKEEPING) Διεθνής σύμβαση για τα πρότυπα εκπαίδευσης, πιστοποίησης και εκτέλεσης φυλακών.

 Είναι άκαμπτου ή πνευστής κατασκευής ή συνδυασμός.  Έχουν επάρκεια κινήσεων και ελιγμών σε θαλασσοταραχή και αναπτύσσουν μεγάλη ταχύτητα.  Έχουν μήκος από 3,8 εώς 8,5 μέτρα και μεταφορική ικανότητα 6 ατόμων.  Πρόωση γίνεται με εσωλέμβια ή εξωλέμβια μηχανή πετρελαίου ή βενζίνης.  Στοιβασία συνεχούς ετοιμότητας, καθαίρεση σε χρόνο όχι μεγαλύτερο από 5 λεπτά.

 Επιβατικά 500 κοχ και πάνω, 1 λέμβος σε κάθε πλευρά του πλοίου.  Επιβατικά κάτω από 500 κοχ, 1 λέμβο.  Φορτηγά, 1 λέμβο.

 Επαρκή επιπλέοντα κουπιά για κίνηση σε ήρεμη θάλασσα.  Μεταλλικοί ή ξύλινοι σκαρμοί.  Μία επιπλέουσα χειραντλία.  Πυξίδα σε πυξιδοθήκη.  1 πλωτή άγκυρα με σχοινί τουλάχιστον 10 μέτρων.  1 μπαρούμα μήκους ίσο με το διπλάσιο της απόστασης της θέσης στοιβασίας της λέμβου απ την ίσαλο ή 15 μέτρα οποιοδήποτε είναι το μεγαλύτερο.  Σχοινί ρυμούλκησης που επιπλέει μήκους 50 μέτρων για ρυμούλκηση σχεδιών.  Αδιάβροχο φακό ειδικό για σήματα MORS με εφεδρικό λαμπτήρα και μπαταρίες.  Πυροσβεστήρας.  Προβολέας ερεύνης με δυνατότητα φωτισμού στην νύχτα για 3 ώρες.  Σωσίβιο σημαντήρα (ορμίδιο) με σχοινί 30 μέτρων.  Ανακλαστήρα radar.  Θερμικές στολές για το 10% των επιβαινόντων ή δύο, όποιο είναι το μεγαλύτερο.  1 γάντζο.  1 μαχαίρι.

 1 επιπλέων μαχαίρι ασφαλείας.  2 σπόγγους.  Χειροκίνητη αντλία αέρος.  Κυτίο υλικών επιδιόρθωσης ζημιών φουσκωτού (επιθέματα).  1 γάντζο ασφαλείας.

 Όχι απότομη εκκίνηση.  Όχι απότομες κλειστές στροφές με μεγάλη ταχύτητα.  Ίση κατανομή βαρών και όχι μετακινήσεις στο ταχύπλοο.  Ο μηχανισμός του Quick Stop (αυτόματο σβήσιμο μηχανής) να είναι τοποθετημένο στη θέση του και δεμένο στην ζώνη/παπούτσι του χειριστή.  2 τουλάχιστον χειριστές.  Όχι απότομο κράτει.

 Προσεγγίζουμε πάντοτε τον ναυαγό με την ελάχιστη πηδαλιουχίσιμη ταχύτητα για να αποφύγουμε να δημιουργήσουμε υψηλό κυματισμό ή να τραυματίσουμε τον ναυαγό με το σκάφος μας.  Η προσέγγιση πρέπει να γίνεται ώστε ο ναυαγός να βρίσκεται στην υπήνεμη πλευρά του σκάφους και να προστατεύεται από τα κύματα.

 Αναμονή 4 λεπτά για την απάντηση παράκτιου.  Βεβαιώνουμε λήψη και κάνουμε αναμετάδοση σήματος.  Επικοινωνία με τον κινδυνεύοντα δίνουμε ΕΤΑ.  Αναφορά σε RCC.  Σωστικά σε ετοιμότητα.  Σκάλες επιβίβασης, σχοινιά.  Γερανός με δίχτυ σε ετοιμότητα.  Τοποθέτηση οπτήρων.  Radar x-band σε λειτουργία.

1. Εκπομπή ψηφιακού σήματος κινδύνου μέσω VHF-DSC, MF/HF-DSC, INMARSAT- A,B,C. EPIRB. 2. Εκπομπή μηνύματος κινδύνου ραδιοτηλεγραφία στους 500Khz ραδιοτηλεφωνία μέσω VHF Ch.16, MF/HF 2182 Khz.

 MAYDAY, MAYDAY, MAYDAY.  This is (εδώ είναι) …  Όνομα πλοίου ή διεθνές διακριτικό σήμα (3 φορές).  Position (στίγμα)…  Φ=…………, λ=………….  Τύπος κινδύνου.  Αιτούμενη βοήθεια.  Χρήσιμες πληροφορίες.

 RCC (Resque Coordination Center) Κέντρο συντονισμού έρευνας και διάσωσης.  RSC (Resque Sub-Center) Υφιστάμενο κέντρο συντονισμού έρευνας και διάσωσης.  OSC (On-Scene Commander) Επιτόπιος επικεφαλής.  CSS (Co-ordinator Surface Search) Συντονιστής διάσωσης.

 Υπολογισμός datum.  Μεγεθυνόμενα τετράγωνα.  Έρευνα κατά τομείς.  Παράλληλες πορείες.  Συνδυασμός πλοίου με αεροπλάνο.

DATUM

120 Ο

DATUM DRIF T

 

 Ακτίνα ενέργειας ελικοπτέρου νμ.  Ανυψωτική ικανότητα 1-15 άτομα.  Ακτίνα ενέργειας super puma 800νμ.  Ανυψωτική ικανότητα 40 άτομα.  Συχνότητες 2187,5 khz - 156,3 Mhz - 156,8 Mhz - 121,5 Mhz – 123,1 Mhz – 656,8 Mhz.  Μέσω παράκτιου σταθμού.  Φανό σημάτων βάσει του διεθνούς κώδικα σημάτων.

 Καθαρισμός του χώρου από εμπόδια και σκουπίδια.  Αποστράγγιση χώρου από νερά για να αποφευχθεί κίνδυνος ηλεκτροπληξίας από τον στατικό ηλεκτρισμό.  Φωτισμός χώρου και εμποδίων.  Ασφάλιση αντικειμένων, σχοινιών λόγω του ισχυρού ρεύματος αέρα που προκαλεί το ελικόπτερο.  Φορητός εξοπλισμός πυρόσβεσης σε ετοιμότητα.  Πυροσβέστης σε ετοιμότητα.  Αποφόρτιση γάντζου πριν γίνει επαφή με το πλοίο.  Προσοχή να μην μπλεχτεί ο γάντζος κατά την διαδικασία.  Ανεμοδούρι.

 Μην υψώνεται: βραχίονες τεντωμένοι οριζόντια, δάχτυλα σφιγμένα, αντίχειρες προς τα κάτω.  Υψώστε: βραχίονες υψωμένοι, δάχτυλα προς τα πάνω. Προσοχή υπεύθυνος της διαδικασίας διάσωσης είναι ο πλοίαρχος.

 Αρτάνη διάσωσης.  Καλάθι διάσωσης.  Δίχτυ διάσωσης.  Φορείο διάσωσης.  Κάθισμα διάσωσης.

 EPIRB (Emergency Position Indicating Radio Beacon).  SART ( Search and Resque Transponder)  VHF GMDSS

Η συσκευή EPIRB λειτουργεί μέσω των συστημάτων δορυφόρων COSPAS SARSAT και INMARSAT.

ΔΟΡΥΦΟΡΟΙ ΙΝΜΑRSAT (GEOSAR) ΔΟΡΥΦΟΡΟΙ COSPAS SARSAT (LEOSAR)

ΜΑΝUAL (XΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ) AUTO (AYTOMATO)

EPIRB COSPAS SARSAT  Εκπέμπει για ½ του δευτέρου ανά 50 δεύτερα στα 406 Mhz. Εντοπισμός γίνεται μέσω του φαινομένου doppler (τροχιά δορυφόρου).  Καθυστέρηση από μερικά λεπτά εώς και ώρες ανάλογα με την θέση του δορυφόρου. EPIRB INMARSAT  Παγκόσμια κάλυψη εκτός των πολικών περιοχών.  Διαθέτει ενσωματωμένο GPS, οπότε δίνει στίγμα ακριβείας (133 μέτρα) άμεσα.  Αυτονομία μπαταρίας 48 ώρες.

Στο πλοίο υπάρχουν 2 συσκευές τοποθετημένες στις δύο πλευρές της γέφυρας του πλοίου. Τις συσκευές αυτές μεταφέρουν στα σωστικά μέσα συγκεκριμένα άτομα βάσει των προσωπικών τους καθηκόντων. Όταν ενεργοποιηθούν παρέχουν την θέση τους βοηθώντας τους διασώστες στον εντοπισμό. Έχουν αυτονομία μπαταρίας 96 ώρες. Εμβέλεια εντοπισμού από αεροσκάφη 40 ν.μ. από πόδια ύψος.

 Με την ενεργοποίηση του αντανακλά και ενισχύει την σάρωση των radar x-band (9 Ghz), παρέχοντας την ακριβή θέση του στην οθόνη τους. 12 τελείες σε σειράΟμόκεντροι κύκλοι