ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ «ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ» Εργασία στο μάθημα της τεχνολογίας. Σχολικό Έτος 2015-2016 Υπεύθυνη Καθηγήτρια Στ. Μαυρομματάκη.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική σχολή ‘’Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ’’
Advertisements

υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Εισαγωγή στο χειρισμό της φωτογραφικής μηχανής
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά Άγιος Παύλος ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Υπεύθυνη Καθηγήτρια:Σ.Μαυρομματάκι.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΓΙΟΣ-ΠΑΥΛΟΣ
Ελληνογαλλική σχολή ‘’Saint paul’’
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Τεχνολογίας Εργασία στο μάθημα της :
Νέα Εργαλεία Διαδραστικής Εκπαίδευσης
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ Ο''ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ''
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
Εργασία στο μάθημα της Τεχνολογία
Μπορούμε να δούμε τα άτομα…..
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
Ποιά οπτικοακουστικά μέσα διαθέτει η σχολική τάξη; Ποιά οπτικοακουστικά μέσα διαθέτει η σχολική τάξη; Τι θα θέλαμε να έχει η τάξη μας που θα βοηθούσε.
Ο ΟΘΟΝΕΣ Η οθόνη  (monitor ) του υπολογιστή, περιλαμβάνει ένα καθοδικό σωλήνα, όπως η τηλεόραση, και κατάλληλα κυκλώματα σάρωσης. Μπορεί να είναι έγχρωμη.
ΥΠΟΘΕΜΑ: «ΕΙΔΗ ΟΘΟΝΩΝ».
Υπεύθυνη Καθηγήτρια: κ.Μαυρομματάκη Σχολικό έτος:
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Επιμέλεια Κωστούλας Γεώργιος Κανδρέλης Σταύρος Νάστος Αλέξανδρος.
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Ελληνογαλλική σχολή Πειραιά Άγιος Παύλος
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ SAINT PAUL
Διαδραστικοί πίνακες ΔΠ  Ψηφιακοί λευκοί πίνακες που συνδέονται με υπολογιστή, απεικονίζουν την οθόνη του σε πραγματικό χρόνο και δέχονται απευθείας εντολές.
Η επιστήμη του Web.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
ΟΘΟΝΕΣ ΝΙΚΟΣ ΒΑΛΕΡΑΣ Β1/ΒΠ 2013.
Η ιστορία και η εξέλιξη της
ΗΑRDWARE OΘΟΝΗ - ΠΟΝΤΙΚΙ ΟΘΟΝΗ ΟΘΟΝΗ.
«Η πράξη σου μετράει, ανεξάρτητα πόσο μικρή είναι. Σκέψου πριν ενεργήσεις»
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
Αθήνα, Νοέμβριος 2011 Το ηλεκτρο-δωμάτιο: ένα διαδραστικό παιχνίδι για τον ηλεκτρισμό Μαρίνα Τομαρά MEd, Εκπαιδευτικός, Φυσικός Ραδιοηλεκτρολόγος,
Σχολικό έτος Υπεύθυνη καθηγήτρια Σταυρούλα Μαυρομματάκη.
« Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο » Ο σχηματισμός των σκιών Πασσά Διονυσία Ψαρρού Αλεξία.
Εργασία στο μάθημα της τεχνολογίας Από τον μαθητή: Δημήτρη Βασιλόπουλο Από τον μαθητή: Δημήτρη Βασιλόπουλο.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ‘ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ’ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΥΠΕΥΘYΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΚΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΄΄Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ΄΄ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΚΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ.
ΕΝΟΙΚΙΑΣΕΙΣ PROJECTORS Ακόμα και ο πιο φωτεινός projector ενδέχεται να μην εξυπηρετήσει τη βιντεοπροβολή όταν υπάρχουν πολλά φώτα στο χώρο για αυτό είναι.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία Ορισμοί και Ιστορική Αναδρομή.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ " ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ " Εξέταση στο μάθημα της τεχνολογίας Σχολικό έτος Υπεύθυνη καθηγήτρια : κ. Μαυροματάκη.
Ελληνογαλλική σχολή Πειραιά
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά ο «ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»
Εργασία στο μάθημα της Τεχνολογίας
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ
Τεχνολογία και Εκπαίδευση - Τεχνολογικά μέσα (1)
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Ο αΓΙΟσ ΠΑΥΛΟσ
Σχολικο ετοσ : 2ο υπευθυνη καθηγητρια : ΣΤ. ΜΑΥΡΟΜΜΑΤΑΚΗ
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ fdtugy
Κωνσταντίνος Ζαρταλούδης Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά Άγιος Παύλος
ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΑΦΗΣ
Σχολικό Έτος 2015/16 Υπεύθυνη Καθηγήτρια : κυρία Μαυρομματάκη
ΕλληνογαλλικΗ ΣχολΗ ΠειραιΑ ΑγιοΣ ΠαΥλοΣ
ΕλληνογαλλικΗ σχολΗ ΠειραιΑ « ΑγιοΣ ΠαΥλοΣ "
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ <<ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ>>
ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΜΕ ΠΡΙΣΜΑ
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΥΠΕΥΘΗΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ : κ.Μαυροματάκη
ελληνογαλλικη σχολη πειραια ο αγιοσ παυλοσ
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Άγιος Παύλος»
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά ‘Ο Άγιος Παύλος’
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ «Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»
Ελληνογγαλική Σχολή Πειραιά Ο Άγιος Παύλος
ΕΝΟΙΚΙΑΣΕΙΣ PROJECTORS
Εργασία στην τεχνολογία Θέμα: Κινητό τηλέφωνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ «ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ» Εργασία στο μάθημα της τεχνολογίας. Σχολικό Έτος Υπεύθυνη Καθηγήτρια Στ. Μαυρομματάκη

ΘΕΜΑ: ΒΙΝΤΕΟΠΡΟΒΟΛΕΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΟΥΡΛΙΔΗΣ

ΟΡΙΣΜΟΣ O Ο βιντεοπροβολέας ( προτζέκτορας - προβολέας ) είναι μια συσκευή που λαμβάνει σήμα βίντεο και το προβάλει σε μια απόσταση πάνω σε μια επιφάνεια μέσω ενός συστήματος φακών. Όλοι οι προβολείς χρησιμοποιούν λαμπτήρες για δυνατό φωτισμό για να μπορέσουν να προβάλουν την εικόνα. Οι σύγχρονοι προτζέκτορες χρησιμοποιούνται συχνότερα σε αίθουσες συνεδριάσεων, σχολικές αίθουσες, σε παρουσιάσεις και εκθέσεις. Μπορούν να συνδυαστούν με τον διαδραστικό πίνακα για να γίνει το μάθημα διαδραστικό μέσα στη τάξη.

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ O Η πρώτη ιδέα προβολής μιας εικόνας σε μια επιφάνεια είχε προβλεφθεί στο σχέδιο του Johannes de Fontana το 1420 O Μεταξύ των πιθανών εφευρετών, με το χρόνο και τον τόπο της εφεύρεσής τους, είναι : O Pierre Fournier , Γαλλία O Giovanni Battista della Porta , Ιταλία O Athansius Κίρχερ , Γερμανία O Christiaan Huygens , την Ολλανδία O Thomas Rasmusser Walgenstein , η Δανία O Claude Κεχρί , Γαλλία O Οι διαφάνειες αρχικά ήταν μεγάλα, ογκώδη, πολύπλοκα αντικείμενα, κατασκευασμένα από γυαλί, χρώμα, ξύλο και μέταλλο. O Στις αρχές του 20 ου αιώνα, ένας νέος τύπος προβολέων χαμηλού κόστους που ονομάζεται αδιαφανή προβολείς παρήχθησαν και διατίθενται στο εμπόριο ως παιχνίδια για παιδιά. Το αδιαφανές προβολέας είναι ένας προκάτοχος του προβολέα διαφανειών. Η πηγή φωτός στις αρχές του αδιαφανή προβολείς ήταν συχνά προσκήνιο, με λαμπτήρες πυρακτώσεως και λαμπτήρες αλογόνου ανάληψη αργότερα.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

ΤΡΟΠΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ O Τρόπος λειτουργίας : βιντεοπροβολέας με συμβατική λάμπα : O Στους βιντεοπροβολείς DLP, το φως που προέρχεται από μια λάμπα διοχετεύεται στην επιφάνεια του κυκλώματος όπου υπάρχουν μικροσκοπικά, ηλεκτρονικά αναδιπλούμενα μικροκάτοπτρα ( ένα για κάθε pixel) τα οποία κατευθύνουν το φως προς το φακό ή το εκτρέπουν. Οι βιντεοπροβολείς LCD με λάμπα ή LED υιοθετούν διαφορετική προσέγγιση και χρησιμοποιούν εκατομμύρια μικροσκοπικά, διαφανή στοιχεία υγρών κρυστάλλων που επιτρέπουν στο φως να περάσει μέσα από αυτά.

ΤΡΟΠΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ O Τρόπος λειτουργίας : βιντεοπροβολέας LED: O Στους βιντεοπροβολείς LED το φως περνά μέσα από τρία LCD πάνελ, καθένα από τα οποία αποτελείται από χιλιάδες ( ή εκατομμύρια ) υγρούς κρυστάλλους που ρυθμίζονται σε ανοιχτή, κλειστή ή μερικώς κλειστή θέση προκειμένου να επιτρέψουν ή να μην επιτρέψουν τη διέλευση του φωτός.

ΒΑΣΙΚΑ ΜΕΡΗ

ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ Εδώ και τρία χρόνια, ερευνητές του Camera Culture group στο MIT Media Lab αναπτύσσουν ένα σχέδιο για μία multiperspective οθόνη για 3D video που δεν απαιτεί ειδικά γυαλιά, η οποία ελπίζουν πως θα αποτελέσει μία πρακτική μεν, βραχυπρόθεσμη δε, εναλλακτική στο ολογραφικό βίντεο. Χρησιμοποιώντας την εν λόγω τεχνολογία, σχεδίασαν έναν προτζέκτορα, τον οποίο πρόκειται να παρουσιάσουν στη συνδιάσκεψη Siggraph μέσα στο έτος. Ο συγκεκριμένος προτζέκτορας μπορεί επίσης να βελτιώσει την ανάλυση και το κοντράστ συμβατικού βίντεο, κάτι που θα τον καθιστούσε μία ελκυστική μεταβατική τεχνολογία, καθώς οι παραγωγοί υλικού μαθαίνουν σταδιακά να εκμεταλλεύονται τις δυνατότητες του multiperspective 3D. Το multiperspective 3D διαφέρει από το στερεοσκοπικό 3D – το οποίο είναι πλέον κοινό στα σινεμά – στο ότι τα αντικείμενα που απεικονίζονται αποκαλύπτουν νέες οπτικές γωνίες καθώς ο θεατής κινείται γύρω τους, ακριβώς όπως θα συνέβαινε και στον πραγματικό κόσμο.

Τ Ε Λ Ο Σ Ευχαριστώ για την προσοχή σας !