Forum : Χρήση στη διδακτική πρακτική Μανώλης Αλισαβάκης Forum : Τρόποι χρήσης στη διδακτική πρακτική. Η εμπειρία μέσα από την πλατφόρμα "Espace Numerique"

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Advertisements

ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
10 Συμβουλές για να Μειώσουμε τα Απορρίμματα του Σχολείου μας
CLASS 6B Οι απόψεις των παιδιών για τα ζώα και οι τρόποι
Σημ.: Οι ώρες διδασκαλίας που αναφέρονται σε κάθε φάση και στάδιο είναι κατά προσέγγιση.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
3o ΠΑΓΚΥΠΡΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΜΑΘΗΤΩΝ – ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2014.
ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
 eTwinning Οι συμμετοχές του Ομίλου μας Οι μαθητές σ αυτήν την συνεργασία, βοηθούμενοι από τους καθηγητές τους σχεδιάζουν ένα μάθημα χρησιμοποιώντας την.
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
Τίτλος υλοποιημένης Θεματικής Ενότητας: Όλα τα παιδιά του Κόσμου Χρειάζονται Δασκάλους.
ΤΙΤΛΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ. Εισαγωγικός τομέας και προκαταρτική φάση •Μικρή Περιγραφή: •Λεξιλόγιο: •Κοινό που απευθύνεται:Σε μαθητές της ΧΥΖ τάξης (γυμνασίου,
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου, Αλ. Γκίκας, Ι. Χαρδαλούπα
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ RELEASE ‘‘Towards Achieving Self Regulated Learning as a Core in Teachers” In-Service Training in Cyprus Δημοτικό Σχολείο Άγιος Σπυρίδωνας.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Π.Ε. ΚΑΙ Δ.Ε. ΑΤΤΙΚΗΣ Δ/ΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Δ΄ ΑΘΗΝΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ.
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ ΓΡΑΣΕΠ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ -Νοέμβριος 2009
Ο επικοινωνιακός ρόλος του εκπαιδευτικού σε συμβατικά, υπολογιστικά και δικτυακά περιβάλλοντα μάθησης Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.ED.
EDG220 C: Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και εκπαιδευτική τεχνολογία Ακαδημαϊκό έτος: Υποχρεωτική εργασία: Τίτλος θεματικής ενότητας: Κυκλοφορώ με ασφάλεια.
ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΖΩΗ.
ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
Διακρίσεις της Επικοινωνίας Γραπτή Επικοινωνία
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΠΕ- Τεχνολογίες Πληροφορίες Επικοινωνίας Γ’ τάξη
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ.
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ με ασφάλεια στο δρόμο»
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ 3 ΗΣ ΠΕ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ.
Συνέντευξη με νήπια.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΩΦΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ Χριστίνα Γιασεμή Ειδική.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Σχεδιασμός περιβαλλόντων μάθησης στο Διαδίκτυο
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
Περιγραφή Εκπαιδευτικός, ενόψει του Σαββατοκύριακου, έχει μεταβεί στο νησί όπου είναι η μόνιμη κατοικία του. Τη Δευτέρα, τηλεφωνεί στο Διευθυντή και του.
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Σύνολο μαθητών: 63 Άκυρα: 02 Έγκυρα: 61.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Πλεονεκτήματα χρήσης του facebook
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
Πρακτική Άσκηση: Διδασκαλία σε Σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
10ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
ΑΝΤΙΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
ΙΙΙ .1 Bulletin ή Πίνακας Ανακοινώσεων.
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Forum : Χρήση στη διδακτική πρακτική Μανώλης Αλισαβάκης Forum : Τρόποι χρήσης στη διδακτική πρακτική. Η εμπειρία μέσα από την πλατφόρμα "Espace Numerique" της Σχολής Η εμπειρία μέσα από την πλατφόρμα “Espace Numerique” της Σχολής Αλισαβάκης Εμμανουήλ Καθηγητής Χημείας Ελληνογαλλικής Σχολής Αγίας Παρασκευής Ευγένιος Ντελακρουά

Μανώλης Αλισαβάκης Forum : Τρόποι χρήσης στη διδακτική πρακτική. Η εμπειρία μέσα από την πλατφόρμα "Espace Numerique" της Σχολής Ιστορική αναδρομή Ενημέρωση - Πληροφορία Εκκλησία του Δήμου Ανακοινώσεις (προφορικά) Ανακοινώσεις (γραπτά – αφίσες) Πίνακες ανακοινώσεων Η πρώτη μορφή ασύγχρονης επικοινωνίας με ανάδραση

Μανώλης Αλισαβάκης Forum : Τρόποι χρήσης στη διδακτική πρακτική. Η εμπειρία μέσα από την πλατφόρμα "Espace Numerique" της Σχολής Ιστορική αναδρομή Ασύγχρονη επικοινωνία : Γράφει κάποιος όποτε θέλει κάτι και παίρνει απάντηση όποτε μπορέσει από τον άλλο. Συγκεκριμένο κοινό : Συνήθως το προσωπικό μιας εταιρείας ή μιας ομάδας ανθρώπων με κοινά ενδιαφέροντα ή ιδιότητες. Μεγάλη χρονική διάρκεια : Η διαδικασία ερωτήσεων - απαντήσεων μπορεί να διαρκέσει μεγάλο χρονικό διάστημα. Κεντρικός έλεγχος αναρτήσεων : Κάποιος ελέγχει τα θέματα και αν κρίνει ότι πρέπει φροντίζει την ανανέωσή τους. Πίνακας ανακοινώσεων Στην ηλεκτρονική του μορφή λέγεται… Bulletin Board System

Μανώλης Αλισαβάκης Forum : Τρόποι χρήσης στη διδακτική πρακτική. Η εμπειρία μέσα από την πλατφόρμα "Espace Numerique" της Σχολής Bulletin Board System (BBS) Ιστορική αναδρομή Στη μετεξέλιξη του μέσα από το ΙΝΤΕΡΝΕΤ έγινε… FORUM

Μανώλης Αλισαβάκης Forum : Τρόποι χρήσης στη διδακτική πρακτική. Η εμπειρία μέσα από την πλατφόρμα "Espace Numerique" της Σχολής FORUM Αμφίδρομη Ασύγχρονη Επικοινωνία

Μανώλης Αλισαβάκης Forum : Τρόποι χρήσης στη διδακτική πρακτική. Η εμπειρία μέσα από την πλατφόρμα "Espace Numerique" της Σχολής Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΥΠΟΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΜΑΣ

Μανώλης Αλισαβάκης Forum : Τρόποι χρήσης στη διδακτική πρακτική. Η εμπειρία μέσα από την πλατφόρμα "Espace Numerique" της Σχολής ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Επικοινωνία Σχολής με γονείς και όχι μόνο

Μανώλης Αλισαβάκης Forum : Τρόποι χρήσης στη διδακτική πρακτική. Η εμπειρία μέσα από την πλατφόρμα "Espace Numerique" της Σχολής ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Μέσα από τα φόρουμ ο καθηγητής με τους μαθητές του

Μανώλης Αλισαβάκης Forum : Τρόποι χρήσης στη διδακτική πρακτική. Η εμπειρία μέσα από την πλατφόρμα "Espace Numerique" της Σχολής ΑΣΥΓΧΡΟΝΗ Φαίνεται η διαφορά μέρας και ώρας.

Μανώλης Αλισαβάκης Forum : Τρόποι χρήσης στη διδακτική πρακτική. Η εμπειρία μέσα από την πλατφόρμα "Espace Numerique" της Σχολής ΑΜΦΙΔΡΟΜΗ Εδώ φαίνεται η ανταλλαγή των απόψεων

Μανώλης Αλισαβάκης Forum : Τρόποι χρήσης στη διδακτική πρακτική. Η εμπειρία μέσα από την πλατφόρμα "Espace Numerique" της Σχολής ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΧΡΗΣΗ Γενικά 1.Προσβλητική γλώσσα. 2.Πολλαπλές εγγραφές. 3.Πολλά παραπλήσια θέματα 4.Ψεύτικες ταυτότητες. Ειδικά για τα σχολεία 1.Οι μαθητές δυσκολεύονται να γράψουν επώνυμα και να «εκτεθούν». 2.Είναι πολύ επιφυλακτικοί στο τι θα γράψουν στο καθηγητή τους – και όχι μόνο. 3.Φοβούνται ότι οι απορίες και οι απόψεις τους είναι «χαζές» και προτιμούν να μην τις εκφράζουν. 4.Θεωρούν ότι η πρωινή παρουσία τους στο σχολείο είναι αρκετή και δεν χρειάζεται να «μεταφέρουν» το σχολείο και στο σπίτι.

Μανώλης Αλισαβάκης Forum : Τρόποι χρήσης στη διδακτική πρακτική. Η εμπειρία μέσα από την πλατφόρμα "Espace Numerique" της Σχολής ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ; 1.Να προωθήσουμε τις ομαδικές εργασίες, που σημαίνει ότι το forum είναι ο χώρος που μπορεί να πραγματοποιηθούν τέτοιες εργασίες. 2.Μέσα από τα forum οι μαθητές ανταλλάσσουν απόψεις αλλά και συνεργάζονται. 3.Οι μαθητές να παροτρύνονται να χρησιμοποιούν forum για να εκφράζουν απορίες αλλά και να απαντούν απορίες συμμαθητών τους αν γνωρίζουν την απάντηση. 4.Μέσα στην τάξη να παροτρύνονται να εκφράζουν την άποψή τους σε συζητήσεις για να αποκτήσουν το θάρρος της γνώμης τους και στη συνέχεια να καταγράφουν την άποψη τους σε forum. 5.Να μη δοθεί η μορφή «υποχρεωτικής εργασίας» η συμμετοχή στο forum.

Μανώλης Αλισαβάκης Forum : Τρόποι χρήσης στη διδακτική πρακτική. Η εμπειρία μέσα από την πλατφόρμα "Espace Numerique" της Σχολής Ευχαριστώ Μανώλης Αλισαβάκης Καθηγητής Χημείας Ελληνογαλλική Σχολή Αγίας Παρασκευής Ευγένιος Ντελακρουά

Μανώλης Αλισαβάκης Forum : Τρόποι χρήσης στη διδακτική πρακτική. Η εμπειρία μέσα από την πλατφόρμα "Espace Numerique" της Σχολής Ελληνογαλλική Σχολή Αγίας Παρασκευής Ευγένιος Ντελακρουά

Μανώλης Αλισαβάκης Forum : Τρόποι χρήσης στη διδακτική πρακτική. Η εμπειρία μέσα από την πλατφόρμα "Espace Numerique" της Σχολής