Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ. 2013-14 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ. 2013-14 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ
ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

2 Τί είναι η επικοινωνία ;
Η ανταλλαγή πληροφοριών, σκέψεων, ιδεών ή συναισθημάτων μεταξύ δύο ή περισσότερων ανθρώπων.

3 Διαδικασία της επικοινωνίας
ΑΠΟΣΤΟΛΕΑΣ Μήνυμα προς αποστολή (πληροφορία-ιδέα-σκέψη-συναίσθημα) Κωδικοποίηση (λέξεις-σύμβολα-ήχοι-κινήσεις) ΑΝΑΔΡΑΣΗ ΘΟΡΥΒΟΣ Μέσο - Μεταβίβαση του μηνύματος (πληροφορία-ιδέα-σκέψη-συναίσθημα) Λήψη μηνύματος (αισθήσεις) ΛΗΠΤΗΣ Αποκωδικοποίηση (διανοητική εργασία) Κατανόηση μηνύματος

4 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

5 Βασικά συστατικά της επικοινωνίας
Πομπός Δέκτης Μήνυμα Κανάλι Θόρυβος

6 Σημαντικά σημεία στην επικοινωνία :
Κώδικας - κωδικοποίηση Μήνυμα – περιεχόμενο Κανάλι μετάδοσης Ποιός είναι ο παραλήπτης Έλεγχος αποτελέσματος

7 Είπαν για την επικοινωνία :
Διαθέτουμε 2 αυτιά και 1 στόμα και πρέπει να τα χρησιμοποιούμε αναλόγως (Επίκτητος) Το μεγαλύτερο πρόβλημα στην επικοινωνία είναι η φαντασίωση ότι πραγματοποιήθηκε (G. B. Shaw) Αυτός που γνωρίζει δε μιλά, αυτός που μιλά δε γνωρίζει (Lao Tzu) Η γλώσσα κόκκαλα δεν έχει και κόκκαλα τσακίζει

8 Μια μικρή ιστορία... Μπορώ να καπνίζω όταν προσεύχομαι ; OXI!
Μπορώ να προσεύχομαι όταν καπνίζω ; NAI! Η απάντηση που παίρνεις εξαρτάται από την ερώτηση που κάνεις!

9 Άσκηση «Μπείτε» στα παρακάτω sites των τραπεζών και προσπαθήστε να διακρίνετε : Τον πομπό και το δέκτη Το μήνυμα Το κανάλι Το θόρυβο Τον έλεγχο της επικοινωνίας

10 Είδη Επικοινωνίας Λεκτική
Μή Λεκτική (εκφραστική – συμβολική – γλώσσα του σώματος) Τυπική - Άτυπη «Από πάνω προς τα κάτω» - «από κάτω προς τα πάνω» Οριζόντια

11 Σημασία της «από κάτω επικοινωνίας»
Μεταφορά προβλημάτων και προτάσεων λύσης Καλύτερη πληροφόρηση της διοίκησης Ουσιαστική συμμετοχή των εργαζομένων Ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης μεταξύ διοίκησης και εργαζομένων

12 Εμπόδια στην επικοινωνία 1/3
Παρεμβολές (στην πηγή, στο μήνυμα, στο διαβιβαστή, στο λήπτη). Κακή επιλογή χώρου και χρόνου επικοινωνίας Έλλειψη αξιοπιστίας Φόβος επικοινωνίας Κακή επιλογή τρόπου και μέσου επικοινωνίας

13 Εμπόδια στην επικοινωνία 2/3
Προδιάθεση / προκατάληψη Έλλειψη ενδιαφέροντος Βιαστικά συμπεράσματα Υπερευαισθησία Διαφορετικές αντιλήψεις

14 Εμπόδια στην επικοινωνία 3/3
Σχέσεις πομπού – δέκτη Οργανωτικές δομές και διαδικασίες Υπερφόρτωση Επιχειρηματικό κλίμα/παιδεία Ικανότητες επικοινωνίας

15 Βασικά Κανάλια Επιχειρηματικής Επικοινωνίας
Ομαδικές – διατμηματικές συναντήσεις Συνέδρια και συσκέψεις εργαζομένων Τηλεδιασκέψεις – ηλεκτρονικό ταχυδρομείο Εταιρικά έντυπα - αφίσες Πίνακες ανακοινώσεων

16 Αποτελεσματική Επικοινωνία 1/2
Βελτίωση της επικοινωνίας μέσω : Επαφής πρόσωπο με πρόσωπο Απλή γλώσσα και λίγες λέξεις Κατάλληλος χρόνος μεταβίβασης μηνύματος Ενίσχυση λέξεων με πράξεις Χρήση επαναπληροφόρησης

17 Αποτελεσματική Επικοινωνία 2/2
Βελτίωση της επικοινωνίας μέσω : Εξασφάλιση υποστήριξης από τη Διοίκηση Ενίσχυση της αξιοπιστίας των πομπών Ευθυγράμμισης με τους στόχους και τη στρατηγική Χρήσης συμβόλων, λογοτύπων, σλόγκαν Έμφασης στην αμφίδρομη επικοινωνία


Κατέβασμα ppt "ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ. 2013-14 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google