1 Ενοποιημένες Επικοινωνίες Ενας μοντέρνος τρόπος να επιχειρείς... Γιώργος Πρεζεράκος – Γιάννης Μαρκόπουλος – Δημήτρης Καλλέργης E-Business Forum Ομάδα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εταιρεία : Imagination Travel Κλάδος : Ταξιδιωτικό Γραφείο Αριθμός Εργαζομένων : 15
Advertisements

Δρ. Ανδρέας Δημητρίου Πρόεδρος
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Αντιγόνη Αρχοντίκη Account Manager. Software Assurance  Software Assurance:  Extra παροχές λογισμικού  Δωρεάν upgrades σε νέες εκδόσεις  Το Software.
E-Phone. Microsoft Office Communicator και e-phone Επικοινωνία μέσω Video, ανταλλαγή δεδομένων και Instant Messaging μέσω Contact Management Διαχείριση.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Δήμος Καλαμαριάς Γεωργιάδης Γεώργιος Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής
Galaxy είναι DO YOU SPEAK FUTURE ?  Η μεγαλύτερη επένδυση στην Πληροφορική  Τεχνολογία αιχμής  Συσσωρευμένη τεχνογνωσία  Μοναδική εμπειρία χρήσης.
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Next Generation Networking
ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΙΩΝ ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΙΩΝ.
E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)
Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager. 1η Φάση: Ειδήσεις & Portals Στόχος: Παρουσία 3η Φάση: Ψηφιακή Οικονομία Στόχος: Κέρδος 2η Φάση: Απλές.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Παραδοτέο Ομάδας Εργασίας Ιδ3 Ebusiness Forum Κώστας Τρούλος Καβάλα, 26/11/2008.
Παραδοτέο Ομάδας Εργασίας “Fiber to the Home – Fiber to the Building” e-Business Forum Δημόσια Διαβούλευση Συντονιστές: Αλέξανδρος Καλόξυλος Πανεπιστήμιο.
E-Business Startup Ισίδωρος Σιδερίδης Systems Integration Division.
WIFI-Aσύρματα Δίκτυα.
Information Systems Governance Αγγελής Δημήτριος (ΜΤΕ/0936) IS Governance Ορισμός: Πληροφοριακή Διακυβέρνηση ονομάζουμε εκείνες τις διαδικασίες βάση των.
Επιχειρηματικά Μοντέλα Ανάπτυξης και Προώθησης Δικτύων Οπτικών Ινών
H Point Services είναι μια εταιρεία παροχής υπηρεσιών διαχείρισης εγκαταστάσεων που εδρεύει στην Ελλάδα με συνεργαζόμενες εταιρείες στα Βαλκάνια όπως.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Microsoft SharePoint Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager.
ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΤΗΝ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ» ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ:ΜΟΧΙΑΝΑΚΗΣ ΚΩΣΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
Microsoft Dynamics CRM 3.0
Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager. Unified. Simplified.  Πολλαπλές μορφές επικοινωνίας  Διαφορετικά interfaces και τεχνολογίες  Έλλειψη.
Αντιγόνη Αρχοντίκη Account Manager.  e-Business Startup από τη SiEBEN  Κόστος υλοποίησης  Οφέλη για την επιχείρηση  Επίλογος.
ΔΠΘ, Ξάνθη 17/05/2003. Enterprise Project Management Διαχείριση Έργων με Παρελθόν και Μέλλον Μελίνα Γαλεάδη Information Worker Solutions Marketing Manager.
Η Διοικητική Μεταρρύθμιση στην Πράξη Προγραμματική Περίοδος ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Μελέτη Περιπτώσεων: UNIC-Services Ltd. UNIC-Services Ltd  Ιδρύθηκε το 1993 από την IT Saara Remes-Ulkunniemi  Η εταιρεία προσφέρει εκπαιδευτικές υπηρεσίες.
Παρουσίαση PocketBiz SmartPhone Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Σ. ΤΣΙΓΑΝΗ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΥΔ ΕΠ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Ενημέρωση Γενικών Γραμματέων Περιφερειών για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα.
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Π.Μ.Σ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΠΑΝ ΣΤΟ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΑΠΕ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
National Technical University of Athens School of Electrical & Computer Engineering Μητρο π ολιτικά Ο π τικά Δίκτυα και Εθνικό Δίκτυο Δημόσιας Διοίκησης.
Δίκτυα Υποδομών Ανδρέας Πολυκάρπου. Δίκτυα Ανοικτής Πρόσβασης Το πρώτο επίπεδο ενός δικτύου ανοικτής πρόσβασης είναι το καθεστώς ιδιοκτησίας, που είναι.
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Build more & better business. More Reform than you think Στη Reform αυτό που κάνουμε είναι να σκεφτόμαστε και να δημιουργούμε για τους πελάτες μας. Οι.
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
National Technical University of Athens School of Electrical & Computer Engineering Η ανάπτυξη των Δημόσιων Οπτικών Μητροπολιτικών Δικτύων στο πλαίσιο.
ΣΠΥΡΟΣ ΠΟΜΟΝΗΣ Γενικός Διευθυντής Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης Η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση ως Μοχλός Ανάπτυξης του Δημόσιου και του Ιδιωτικού Τομέα.
Μεγιστοποιώντας την παραγωγικότητα της επιχείρησης μου
Προηγμένες υπηρεσίες προς τους Πολίτες Σταύρος Αλεξάκης Public Sector Lead– Microsoft Hellas.
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
ΤΕΕ/ΤΚΜ Απασχόληση Επιχειρηματικότητα Εβρενογλου Βασίλης Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός αν. Προϊστάμενος Τμήματος Επαγγελματικών Θεμάτων 1 Δεκεμβρίου 2014.
1 company profile |. Η CloudU, είναι μια δυναμικά αναπτυσσόμενη σύγχρονη Ελληνική Εταιρεία με πολύπλευρες δραστηριότητες στους τομείς των Τηλεπικοινωνιών.
2 Μικρές Επιχειρήσεις Μεσαίες Επιχειρήσεις Μεγάλες Επιχειρήσεις Καταναλωτές Κατηγορία Πελατών Ολοκληρωμένες Λύσεις Servers Γενικής Χρήσης Αριθμός Χρηστών.
Λίγα πράγματα για την. Το Όραμα μας Η Αποστολή μας AIESEC Με το να προσφέρουμε βιωματικές εμπειρίες σε νέους, δίνοντας το περιθώριo να εξερευνήσουν και.
Aθήνα,16 Νοεμβριου Η Στρατηγική της Έξυπνης Εξειδίκευσης Συνδέει: την έρευνα και καινοτομία με την οικονομική ανάπτυξη με νέους τρόπους όπως είναι.
Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2016 – Σελ. 1 Η Τρέχουσα Εμπειρία της Ηλεκτρονικής Μάθησης στην Ελλάδα. Στοιχεία Βιωσιμότητας και Ανταποδοτικότητας.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ 11/14/ Κοινωνία στην Οικονομία της Γνώσης.
Cloud Computing Το cloud computing παρέχει υπηρεσίες υπολογισμού, λογισμικού, πρόσβασης σε δεδομένα και αποθήκευσης που δεν απαιτούν ο τελικός χρήστης.
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ
Η Μετάβαση από το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν στην ανάπτυξη Υπηρεσιών
Αθήνα 22 Σεπτεμβρίου 2017 Ημερίδα »Προς μια Εθνική Στρατηγική Μεταφορών» «Οι Νέες Προκλήσεις στην Παγκόσμια Εφοδιαστική Αλυσίδα και ο Ρόλος της.
Ευρυζωνικότητα και δημόσια διοίκηση
Templates ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
E-commerce Solutions.
Πτυχιακή εργασία της Νικολαῒδου Μαρίας (ΑΜ: 3573)
Προσφορά προς τα μέλη του Ιατρικού συλλόγου Πυργου
Ψηφιακά Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ενοποιημένες Επικοινωνίες Ενας μοντέρνος τρόπος να επιχειρείς... Γιώργος Πρεζεράκος – Γιάννης Μαρκόπουλος – Δημήτρης Καλλέργης E-Business Forum Ομάδα Ιδ2

2 Agenda Το περιβάλλον των επικοινωνιών Ενοποιημένες επικοινωνίες – Best Practices

3 Το περιβάλλον των επικοινωνιών: Τι επηρεάζει τον τρόπο που εργαζόμαστε

4 Σύγκλιση τεχνολογιών, αξιοποίηση επενδύσεων, εξοικονόμιση κόστους  Οι επιχειρήσεις έχουν δαπανήσει αρκετά χρήματα για να εξοπλίσουν τα γραφεία των στελεχών τους αλλά πολύ μεγάλο τμήμα της ημέρας τα στελέχη εργάζονται εκτός γραφείου. Σε αυτό το χρονικό διάστημα οι υποδομές του γραφείου είναι μερικώς διαθέσιμες με αντίστοιχη επίπτωση στην απόδοση του στελέχους και στην αξιοποίηση της επένδυσης.  Οι υποδομές Unified Communications ενοποοιούν τα υπάρχοντα legacy συστήματα σε ένα ενιαίο δίκτυο (έτσι αυτά δεν απαξιώνονται αλλά αντίθετα αναβαθμίζεται η χρήση τους).  Επιτυγχάνεται λοιπόν πραγματικά η σύγκλιση φωνής, δεδομένων, video και υπηρεσιών που τόσο καιρό επικαλούνται τα διάφορα προγράμματα εκσυγχρονισμού και περικοπής δαπανών.  Και το συναρπαστικό είναι ότι η χρήση είναι απλή ακόμη και για τους μη εξοικιωμένους με την τεχνολογία χρήστες.

5 Οι επιχειρηματικές ανάγκες του 21 ου αιώνα Ταχύτητα για να είσαι ανταγωνιστικός Η συνέχεια στην επιχειρηματικότητα και η συμμόρφωση στα πρότυπα είναι πλέον απαραίτητα Η καινοτομία είναι το κλειδί για την επιχειρηματική απόδοση Πράσινες επιχειρηματικές πρακτικές

6 Η Νέα Γενιά Χρηστών Η επόμενη γενιά των εργαζομένων θέλει ένα εργασιακό χώρο συνδεδεμένο και βασισμένο στην πληροφορία όπως στην προσωπική τους ζωή

7 Unified Communications Ενα σύνολο υποδομών και εφαρμογών που αποσκοπεί στη διευκόλυνση της επικοινωνίας μεταξύ συνεργαζόμενων οντοτήτων με κάθε μορφή και σε κάθε χρονική στιγμή.

8 Ενοποιημένες Επικοινωνίες Best Practices

9 Ποιοι κλάδοι ωφελούνται;

10 Επιχειρηματικά ωφέλη Βοηθούν επιχειρήσεις και οργανισμούς (μικρούς και μεγάλους) να βελτιστοποιήσουν τη διαδικασία παράδοσης της πληροφορίας και εξασφαλίζουν την ευκολία στη χρήση της. Οι καθυστερήσεις που οφείλονται στην ανθρώπινη παρέμβαση ελαχιστοποιούνται ή και σε κάποιες περιπτώσεις εξαφανίζονται. Εξασφαλίζουν καλύτερη και γρηγορότερη παροχή υπηρεσίας με μειωμένα κόστη. Εξασφαλίζουν την απρόσκοπτη συνεργασία ακόμα κι αν τα στελέχη βρίσκονται σε διαφορετικούς χώρους με διαφορετικά μέσα. Μειώνουν τις ανάγκες για ταξίδια και φυσικές συναντήσεις συμβάλλοντας στη μείωση του ενεργειακού αποτυπώματος της επιχείρησης και του οργανισμού.

11 Παραδείγματα

12 Ξενοδοχεία - Τουρισμός Seattle’s Hotel innovative guest services delivered with the touch of a button... “Tailoring the guest environment is critical to retention,” says Brian Flaherty, general manager of Hotel travelers’ demands for high-speed Internet access from their hotel rooms emerged almost overnight. Today 75 percent of business travelers travel with laptops, and 62 percent spend 75 minutes online per day accessing corporate networks and the Internet.

13 Ξενοδοχεία - Τουρισμός BUSINESS RESULTS “Each application that we have deployed to date either improves the guest experience, helps staff deliver better service, or improves manageability and return on investment. The other criterion was that applications had to be intuitive— they could not frighten a guest or cause the guest to have to ask for help—or else they would defeat their purpose.”

14 Ξενοδοχεία - Τουρισμός Προσαρμογή της εμπειρίας σε κάθε επισκέπτη One-Touch Control Παροχή δυνατότητας Group Calling Βελτίωση της ασφάλειας και της παραγωγικότητας του επισκέπτη Προσωποποίησης της παροχής υπηρεσιών Αύξηση της παραγωγικότητας του προσωπικού

15 Υγεία...σουίτα εφαρμογών η οποία προσφέρει την κατάλληλη IT υποδομή για την υποστήριξη εξειδικευμένων eHealth λύσεων συμβάλλει στη διαμόρφωση των κλινικών διαδικασιών τις οποίες χρησιμοποιούν οι νοσοκομειακές μονάδες ενσωματώνει διαδικασίες, όπως είναι η παροχή υπηρεσιών υγείας, η επικοινωνία, η διαχείριση κτιριακών μονάδων και πληροφορικής για τη δημιουργία ενός σύγχρονου, αποτελεσματικού, υψηλής διαθεσιμότητας και πληροφορίας, περιβάλλοντος, βελτιστοποιώντας, εκσυγχρονίζοντας και ενοποιώντας αυτές σε ένα περιβάλλον IP.

16 Υγεία Bedside applications: Πρόσβαση Προσωπικού Video On Demand IP Τηλεφωνία Διαχείριση Εγκαταστάσεων Κανάλι Νοσοκόμας Ειδικές Υπηρεσίες Επικοινωνίες νοσοκομείου Mobile Nurse Call Εντοπισμός Νοσοκόμων Medical Team Assembly Hospital Orderly Laboratory STAT Alerts Mobile Alerts

17 Aspen Valley Hospital Απαρχαιωμένα τηλεφωνικά κέντρα και διαφορετικά συστήματα σε απομακρυσμένα κτίρια Υψηλά κόστη ($20K/μήνα κατά μέσο όρο) για φωνή και δεδομένα Αμεσο ROI με μείωση του ετήσιου λειτουργικού κόστους κατά 70% Μείωση των κόστους επικοινωνιών κατά 50% Η αύξηση της παραγωγικότητας οδήγησε σε εξοικονόμηση $15,000 ανά μήνα Αναβαθμισμένο mobility—Οι υπάλληλοι και οι γιατροί εξοικονομούν περισσότερο από μία ώρα ανά ημέρα Small enough to care, large enough to heal Επιχειρηματική αξία Επιχειρηματικές προκλήσεις

18 Λύσεις για το γραφείο Εργασία εντός και εκτός γραφείου Multimedia conferencing Πρόσβαση ανάλογα με τη κατάσταση του καλούμενου Επικοινωνία από το desktop Help desk

19 Warner Pacific Insurance Δυνατότητα αποτελεσματικής συνεργασίας μεταξύ απομακρυσμένων υπαλλήλων Επιτάχυνση της ανταπόκρισης στον πελάτη Αποτελεσματική εκπαίδευση των στελεχών εξοικονόμηση $150,00 έως $200,000 ετησίως μείωση των καθυστερήσεων στην επικοινωνία μεταξύ απομακρυσμένων στελεχών γρηγορότερη ανταπόκριση στις ερωτήσεις του πελάτη βελτιωμένη παραγωγικότητα και αποτελεσματική επικοινωνία μείωση του κόστους εκπαίδευσης κατά 50% Επιχειρηματικές προκλήσειςΕπιχειρηματική αξία

20 Εξυπηρέτηση επισκεπτών σε οργανισμούς Μείωση χρόνου αναμονής Αμεση εξυπηρέτηση Ασφάλεια στην πρόσβαση Γνώση επισκεπτών σε κάθε περίπτωση έκτακτης ανάγκης Εξυπηρέτηση πολλαπλών εισόδων Εξυπηρέτηση πολλαπλών events Serf service επισκέπτη Αναβάθμιση εικόνας του οργανισμού

21 Εξυπηρέτηση επισκεπτών σε οργανισμούς  Automatic Visitor Registration and Pre-registration  Integrated into Operators, Clients and Back End Systems  Support for Multiple Receptions and Multiple Languages  Reporting and Mail, SMS notification when visitor checks-in  Online Visitor Status for Attendants/Receptionist  Printed Badge on Arrival

22 Overview Britain's only video contact centre for deaf people Offers immediate access to highly qualified sign language interpreters Social enterprise established in 2003 by Brigitte Francois Sponsored by deputy prime minister’s office Business Challenge UK has 70,000 deaf sign language users Less than 200 qualified interpreters There is a wait of up to two weeks for an interpreter, charging £ per session Εξυπηρέτηση ΑΜΕΑ

diplomatic missions overseas with 1,050 employees Supports objective to reduce costs and improve efficiency One-off saving of €240,000 Estimates telecommunications spend will be reduced by €580,000 a year by routing long distance calls Reduced administration and management of the network Efficient adds, moves and changes of diplomatic staff who relocate every four years Improves productivity of staff with XML applications Δημόσιος τομέας Αυστριακό υπουργείο εξωτερικών

24 Χρηματοοικονομικός τομέας Desktop call handling with calling line ID Team collaboration Real-time status display with presence information Call forwarding profiles Control of 3rd party applications

25 Εκπαίδευση San Diego City Schools Βελτίωση της απόδοσης των μαθητών με την υποστήριξη της διαδικασίας εκπαίδευσης Εκμοντερνισμός των λειτουργιών για τη βελτίωση των εσωτερικών και εξωτερικών επικοινωνιών Κεντροποιημένα στοιχεία μαθητών που ήταν διασκορπισμένα σε 202 σχολεία Πρβλεπόμενη μείωση του κόστους κατά $5.5 εκ. σε 5 χρόνια από την εφαρμογή της IP τηλεφωνίας, και επιπλέον εξοικονόμηση $5.5 εκ. με τη χρήση IP video για διαδραστική εκπαίδευση Δυνατότητα παράδοσης εξειδικευμένων μαθημάτων σε όλη την περιοχή Επιχειρηματικές προκλήσεις Επιχειρηματική αξία “Περισσότερο σημαντικό από την εξοικονόμηση 5 cents ανά τηλεφώνημα είναι η βελτίωση της επικοινωνίας με τα στελέχη”

26 Συμπεράσματα... δεν έχουν σημασία οι λύσεις με τις οποίες υλοποιήθηκαν τα cases οι τεχνολογίες υπάρχουν και είναι... οικονομικές σημασία έχει να επιλέγει κάποιος με βάση τη διαλειτουργικότητα τα πρότυπα και την ενσωμάτωση των επιχειρησιακών διαδικασίων του αφορούν όλους (μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις, ιδωτικό και δημόσιο τομέα) γρήγορη υιοθέτηση των λύσεων ενοποιημένων επικοινωνιών σημαίνει αύξηση της παραγωγικότητας (αφορά δημόσιο και ιδιωτικό τομέα)

27 Ευχαριστούμε E-Business Forum Ομάδα Ιδ2