ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ. ΣΥΝΕΔΡΙΑ Οργανωμένες συναντήσεις ατόμων με κοινά ενδιαφέροντα και ιδιότητες. Ανταλλαγή πληροφοριών, συζητήσεις, λήψη αποφάσεων.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ ΕΛ/ΛΑΚ Ιουνίου Κέντρα Προώθησης Ελεύθερου Λογισμικού (ΚΠΕΛ) Λίνα Γουσίου.
Advertisements

 Από τις ανάγκες εκπαίδευσης της οικονομίας στις ανάγκες εκπαίδευσης του ατόμου : Το επαγγελματικό προφίλ ως στοιχείο σύζευξης της προσφοράς με τη ζήτηση.
Καλώς ήρθατε. Όραμα της AIESEC είναι να αναπτύξει τα μέλη της μέσα από τις εμπειρίες που τους προσφέρει και να τους παρέχει πολιτισμική και εργασιακή.
Δρ. Κων/νος ΜαρινάκοςΤουρισμός και Τοπική Ανάπτυξη1 Δρ. Κων/νος Μαρινάκος Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδοχείων Αρκαδίας.
γιαννης μπαλτζακης, BSc,MSc, μελετητής-συμβουλος υλοποίησης
Παρουσίαση ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 31 Ιανουαρίου 2012.
ENTI : ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ (Innovative Actions, under the ERDF ) ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ ΕΠΟΜΕΝΑ ΒΗΜΑΤΑ.
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
Ε υ ρ ω π α ϊ κ ό Δ ί κ τ υ ο Ε μ π ε ι ρ ο γ ν ω μ ό ν ω ν & Τ ε χ ν ο μ ε σ ι τ ε ί α ς Μ Κ Ο www. euronet.org.gr.
Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Τεχνικός Σύμβουλος Έργου Έργο LIGHT, Oι Βιβλιοθήκες συνεργάζονται με άλλα Πολιτιστικά Ιδρύματα και βελτιώνουν την πρόσβαση.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Case study: Δημόπουλος Γεώργιος «Προέχει η ενημέρωση του πελάτη μας»
1 Η εκπαίδευση ως στρατηγικός παράγοντας ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού Γεώργιος Δρακόπουλος Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Ημερίδα ΟΤΕΚ,
ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Ημερίδα για το 7ο Π.Π. Ε&ΤΑ της ΕΕ ( ), 22 /09/2006 – Θεσ/νίκη Συμμετοχή & Αξιοποίηση της Ευρωπαϊκής Έρευνας στους τομείς των Κοινωνικών, Οικονομικών.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
ΣΧΟΛΕΙΟ:ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΑΒΡΥΤΩΝ ΤΑΞΗ:Β΄3 ΜΑΘΗΜΑ:ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ :ΤΕΡΖΗ ΜΕΡΟΠΗ όνομα μαθητή : πολιτακη Κατερίνα ΘΕΜΑ :
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
Σύντομη Παρουσίαση Προγράμματος «Ενίσχυση της εξωστρέφειας των Αθηναϊκών Επιχειρήσεων» Δικαιούχος: Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου – ΟΠΕ Α.Ε.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
« Καταπολέμηση των διακρίσεων και της ανεργίας με τοπικές δράσεις κοινωνικής ένταξης ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΗ » ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Είναι προφανές ότι οι κάτοικοι της διοργανώτριας χώρας θεωρούν ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες επιβάρυναν τον οικονομικό τομέα της ζωή τους, επιφέροντας.
Ανάλυση Στατιστικών Στοιχείων ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 13/4/2010.
Οργάνωση προσώπων και μέσων ειδικού σκοπού. ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΙΔΡΥΣΗΣ ΔΙ.Κ.ΚΕ.Μ. Θεσσαλονίκη 9 Ιουλίου 2014 Δημιουργία του ΔΙΚΤΥΟΥ Κοιν.Σ.Επ. Κεν. Μακεδονίας,
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Τα Ιταλικά Επιμελητήρια στο εξωτερικό: ένα παγκόσμιο δίκτυο για τη στήριξη της διεθνοποίησης των επιχειρήσεων Θεσσαλονίκη, 14 Μαΐου 2010 Ομιλία του κ.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Αθλητικών και Αναψυχικών Διοργανώσεων (Events) Κ. Αλεξανδρής.
1 Εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στις Ξενοδοχειακές και Επισιτιστικές Επιχειρήσεις. Από τις Σημειώσεις του Μαθήματος (Νοέμβριος 2004), το Διαδίκτυο και προσωπικές.
ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ (ΕΕΔΕΓΕ)
Νίκος Ε. Σκουλάς & Συνεργάτες
ΣΕΡΡΕΣ, ΕΙΣΑΓΩΓΗ Σύγχρονη και κορυφαία πρόκληση για τον κλάδο της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού. Σκοπός: η μελέτη μεθόδων προσέλκυσης και άσκησης.
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
Innovation Culture and Creativity for a new Economy.
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
Τα Αποτελέσματα των Δράσεων της ΑΝ.Ε.ΒΟ. Α.Ε. Γεώργιος Γκάγκας Διαχειριστής της Πράξης.
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ: ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
Προτάσεις για την εξειδίκευση της διάστασης της αναπηρίας κατά την εφαρμογή του Ε.Π. - Περιφερειακή Στρατηγική για την Αναπηρία Εισηγητής: Λογαράς Δημήτρης,
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
Μέθοδοι Διδασκαλίας στη Νοσηλευτική Ενότητα 12: Επιστημονικές Εργασίες σε Επιστημονικές Εκδηλώσεις Ελένη Ευαγγέλου, Ευγενία Βλάχου Τμήμα Νοσηλευτικής Ανοικτά.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ : ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟΥ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ – ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΠΑΝΤΟΣΙΤΗ ΙΩΑΝΝΑ Α.Μ: 401.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
ΔΗΜΟΣ ΙΚΑΡΙΑΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΑΜΑΤΙΚΑ ΝΕΡΑ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΘΕΡΜΑΛΙΣΜΟΣ
τομεακό πρόγραμμα Erasmus ΕΝΤΑΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ERASMUS
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 9
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 1
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 8
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
Ανάλυση Στατιστικών Στοιχείων
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Εισαγωγικά στοιχεία στην ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Η περίπτωση της Γερμανίας
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
Η επιχείρηση ΜΗΤΣΙΟΥ ΕΛΕΝΗ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων για την.
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ
Διαχείριση ποιότητας στον Τουρισμό
Ενιαία Ψηφιακή Πύλη.
Η επιχείρηση ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΣΠΡΟΙ ΒΡΑΧΟΙ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ, στην περιφέρεια ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ, εντάχθηκε στη Δράση «Ενίσχυση Τουριστικών.
Η επιχείρηση ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΑΝΕΦΑΝ ΑΕ, που εδρεύει στην περιφέρεια Β.ΑΙΓΑΙΟΥ. εντάχθηκε στη Δράση «Ενίσχυση Τουριστικών ΜΜΕ για τον εκσυγχρονισμό.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

ΣΥΝΕΔΡΙΑ Οργανωμένες συναντήσεις ατόμων με κοινά ενδιαφέροντα και ιδιότητες. Ανταλλαγή πληροφοριών, συζητήσεις, λήψη αποφάσεων. Σύλλογοι, επιμελητήρια, επιστημονικές εταιρείες. Congress Ευρώπη Conference Mεγάλη Βρετανία Convention Η.Π.Α.

ΕΚΘΕΣΕΙΣ Παρουσίαση προϊόντων, υπηρεσιών. Γενικές Εξειδικευμένες Exhibitions, trade fairs, expositions, trade shows

Ταξίδια κινήτρων Σχεδιασμένα ταξίδια επιχειρήσεων ως επιβράβευση Υψηλές υπηρεσίες Κίνητρο η απόδοση εργαζομένων incentives

Επιχειρηματικά ταξίδια Για τις ανάγκες της επιχείρησης Επιμορφωτικούς λόγους Παρουσίαση προϊόντων Corporate travel

Επαγγελματικός τουρισμός κ γεωγραφικά όρια Τοπικός Περιφερειακός Εθνικός Διεθνής

Σε σχέση με το οικονομικό αποτέλεσμα Άμεσα οικονομικά οφέλη Έμμεσα

Σε σχέση με τη χρηματοδότηση Αυτοχρηματοδοτούμενο Χρηματοδοτούμενο από μια επιχείρηση Χρηματοδοτούμενο από τον διοργανωτή Από ατομικό χορηγό (φαρμακευτική εταιρία)

Κατά κεφαλήν τουριστική δαπάνη Χρηματοδοτούμενα από εταιρίες, δαπάνες για προσωπικές αγορές Ψευδή εικόνα προς τους συνεργάτες και συναδέλφους

Σε σχέση με το φύλο Κυρίως άντρες Γυναίκες- ατομική περιποίηση και εμφάνιση

Σε σχέση με την ηλικία Μέση Ώριμη 45-60

Σε σχέση με τον αριθμό Ατομικό Ομαδικό

Σε σχέση με τη συχνότητα πραγματοποίησης Καθημερινός Μηνιαίος Ετήσιος

Χαρακτηριστικά μετακινούμενων επαγγελματικών ομάδων Υψηλός βαθμός συνοχής Πραγματοποίηση ξανά την ίδια μετακίνηση Έγκαιρη επιλογή Υψηλή τουριστική δαπάνη Εξοικείωση με υψηλά επίπεδα παροχής υπηρεσιών Η δυνατότητα που παρέχει η κοινωνικοοικονομική θέση των συμμετεχόντων μπορεί να αποτελέσει διαφήμιση ή δυσφήμηση

Οφέλη των προορισμών του επαγγελματικού τουρισμού Σημαντική προβολή Ανέξοδη διαφήμιση (και από τους συμμετέχοντες) Προϋποθέσεις για επαναλαμβανόμενες εκδηλώσεις Διασπορά της τουριστικής κίνησης σε ευρύτερα χρονικά και γεωγραφικά πλαίσια Η ψηλή τουριστική δαπάνη και διασπορά του οικονομικού οφέλους σε ευρεία κοινωνική βάση

Συνέδριο Συνάντηση ατόμων με κοινή ιδιότητα με σκοπό την ενημέρωση, συζήτηση και ανάπτυξη ενός κοινού θέματος

Διάσκεψη Ένα συνέδριο με μεγαλύτερης διάρκειας εισηγήσεις και συζητήσεις και ενεργός συμμετοχής των ακροατών

Αίθουσα συσκέψεων Αίθουσα των συνεδριάσεων

Τηλεδιάσκεψη Δορυφορική σύνδεση συνέδρων

Συνέλευση Συνάντηση των μετόχων μιας επιχείρησης

Σύσκεψη Συζήτηση στρογγυλής τραπέζης Συντονισμός και καθοδήγηση του προέδρου

Διάλεξη-ομιλία Παρουσίαση ενός συγκεκριμένου θέματος ή ειδικού ενδιαφέροντος Δεν επιτρέπονται συνήθως ερωτήσεις

Ημερίδα Συνάντηση μιας ημέρας και έχει εορταστικό χαρακτήρα. Ιατρικές εταιρίες, χρηματιστηριακές

Φόρουμ Πάνελ εισηγητών, συντονιστής που διευθύνει την διαδικασία Οργανωμένη συζήτηση

Συμπόσιο Συνώνυμη με το φόρουμ. Μεγαλύτερη επισημότητα

Δορυφορικό συμπόσιο Μέσω internet

Σεμινάριο Εκπαιδευτική συνάντηση Συμπληρωματική μόρφωση Εξειδίκευση

Εργαστήριο Πρακτική εξάσκηση

Συνάντηση Μικρός αριθμός Ενδο-επιχειρησιακή

Σύνοδος Υψηλά υφιστάμενα πρόσωπα Μέλη κυβερνήσεων Εθνικών οργανισμών

Τύποι συνεδρίων

Επιστημονικά συνέδρια Επιστημονικές ενώσεις ή εταιρίες (μη κερδοσκοπικό χαρακτήρα) Εκθέσεις προϊόντων κατά την διάρκεια του συνεδρίου Επιχορηγήσεις Ιατρικές συνέδρια σε πιο τακτικά διαστήματα

Εμπορικά-επαγγελματικά Εμπορικές και επαγγελματικές ενώσεις Αύξηση κερδών και παραγωγικότητας Παρουσίαση νέων προϊόντων και υπηρεσιών

Τύποι Μικρές συναντήσεις στελεχών Σεμινάρια Συγκεντρώσεις διοίκησης-διαχείρισης Συνδιασκέψεις με εκθέσεις και παρουσιάσεις προϊόντων Εναρκτήριες εκδηλώσεις πωλήσεων και προϊόντων Εκδηλώσεις χρηματοδότησης Συνδιασκέψεις επιβραβευμένων στελεχών

Πολιτική, κομματικά και κοινωνικά συνέδρια Διαμόρφωση στρατηγικής Λειτουργία, οργάνωση και ιδεολογία

Συνέδρια διεθνών οργανώσεων και οργανισμών Παγκόσμιας Οργάνωσης Υγείας Το μεγάλο μέγεθος και η οργάνωση από κρατικές υπηρεσίες

Συσκέψεις Υψηλόβαθμά στελέχη.

Σεμινάρια Εκπαιδευτικές συγκεντρώσεις

Βασικά χαρακτηριστικά Επιλογή του τόπου διεξαγωγής Ποιότητα του καταλύματος Δυνατότητες συνδυασμού παρακολούθησης των εργασιών και περιήγησης Δραστηριότητες των συνοδών Αγορές, επιμόρφωση και η κάλυψη τυχόν ειδικών αναγκών συμμετεχόντων (άθληση, ατομική περιποίηση)

Ιδιαίτερα Χαρακτηριστικά Η διάρκεια 3 ημέρες (40%) 6-8 ημέρες (20%)

Το μέγεθος του συνεδρίου 500 άτομα πλειονότητα Άνω των %

Τα έξοδα του συνεδρίου Το δικαίωμα συμμετοχής Έξοδα αγοράς ταξιδιωτικού πακέτου Έξοδα αγοράς, διατροφή, και αναψυχή

Χρόνου διεξαγωγής του συνεδρίου Μεγαλύτερος αριθμός συνέδρων Κόστος 1.Κλιματολογικές συνθήκες 2.Βαθμό επαγγελματικής απασχόλησης 3.Κόστος των αιτούμενων υπηρεσιών

Επιλογή τόπου και του χώρου Η δομή και η οργάνωση Το μέγεθος και οι ιδιαιτερότητες του συνεδρίου Οι δυνατότητες του τόπου διεξαγωγής να φιλοξενήσουν Η προσβασιμότητα Οι εύκαιρες εκδρομές και πολιτιστικές εκδηλώσεις Ειδικές συνθήκες

Χώροι Το είδος και το μέγεθος Οι απαιτήσεις των διοργανωτών Οι ανάγκες Οι διατιθέμενες λύσεις από τους πάροχους Οικονομικά συνεδρίου 1.Ξενοδοχεία 2.Αυτόνομα συνεδριακά κέντρα 3.Πανεπιστημιακοί χώροι 4.Δημοτικές αίθουσες 5.Κέντρα εκπαίδευσης 6.Ασυνήθιστοι χώροι

Τα οφέλη των προορισμών Προβολή σε τοπικό, περιφερειακό, εθνικό επίπεδο Διαφημιστική δύναμη για τον τόπο όσο και για το χώρο του συνεδρίου Υψηλή εισοδηματική στάθμη Επαναλαμβανόμενες διεξαγωγές συνεδρίων Τουριστική κίνηση Κατεύθυνση σε προορισμούς που δεν είναι κλασικές τουριστικές

Εκτός τουριστικής αιχμής Εισόδημα για κατηγορίες που δεν σχετίζονται με τον τουρισμό (κατασκευαστές) Αναβάθμιση

Ταξίδι κινήτρων Τύπος επαγγελματικού ταξιδιού που συνδυάζει διακοπές, ξενοιασιά, ξεκούραση και προσφέρεται ως κίνητρο σε επιτυχείς εργαζόμενους

Αναγνώριση Του επιτυχημένου έργο των στελεχών Επιβράβευση Που έχουν επιτύχει τους στόχους τους

Διέξοδο από τη ρουτίνα Ευκαιρία διασκέδασης και εμπλουτισμού γνώσεων Ενθουσιασμό, ματαιοδοξία και επιθυμία Ευκαιρία για επικοινωνία, ανταλλαγή πληροφοριών Εξαιρετική εμπειρία

Κριτήρια διάκρισης του τουριστικών κινήτρων Το είδος της επιχείρησης που προσφέρει το ταξίδι Το εθνικό ή πολυεθνικό χαρακτήρα Τη διάρκεια του ταξιδιού Το ιεραρχικό επίπεδο των στελεχών Τον τομέα απασχόλησης Την ύπαρξη ή όχι συνεδριακών εκδηλώσεων

Χαρακτηριστικά του ταξιδιού-κινήτρου Πρωτοτυπία Συναρπαστικοί προορισμοί Υψηλό επίπεδο παροχής υπηρεσιών Άριστη συνεργασία με τοπικούς πράκτορες Διαμονή σε εξαιρετικά κ ιδιαίτερα καταλύματα Μη συνηθισμένες δραστηριότητες Εκπλήξεις

Προφίλ του ατόμου που συμμετέχει σε ταξίδι κινήτρων Άτομο που αρέσκεται στις προκλήσεις κ τον ανταγωνισμό Στελέχη που εργάζονται πολύ Απόδοση χρημάτων είναι χαμηλών τόνων ανταμοιβή.

Τομείς που χρησιμοποιούν τα ταξίδια ως υποκίνηση Ηλεκτρονικού εξοπλισμού Αγροτικών μηχανημάτων Αυτοκινήτων Συστήματα κλιματισμού Ασφαλιστικές εταιρίες Φαρμακευτικές Επιπλώσεων Δομικών υλικών Καλλυντικών

Οφέλη της επιχείρησης Βελτιώνει την εικόνα της επιχείρησης Αυξάνει το ηθικό Μεταφορά του υψηλού επίπεδου σχέσης και στην οικογένεια Δεν κοστολογείται εύκολα Εκπίπτουν από τη φορολογία

Τα οφέλη του προορισμού Η υψηλή κατά κεφαλή δαπάνη Η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου Τα σωρευτικά οφέλη στην προβολή Η συνεχής ροή τουρισμού δεν ακολουθεί τη γενική τάση της οικονομίας

Επίπεδα σχεδιασμού ενός πακέτου incentive Εξέταση των σκοπών και στόχων της επιχείρησης Κατανομή των σκοπών και στόχων του προγράμματος υποκίνησης Επιλογή προορισμού για να υποκινήσει περαιτέρω τα στελέχη Σχεδίαση προγράμματος Ανάλυση κόστους Παρουσίαση προγράμματος Υλοποίηση Ανασκόπηση έλεγχος

Τα συστατικά του πακέτου ταξιδίου κινήτρων Ο προορισμός Η μεταφορά Η διαμονή Οι χώροι διεξαγωγής εκδηλώσεων Οι λοιπές συμπληρωματικές υπηρεσίες