OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Από το χωράφι στο πιάτο μας Σκέψεις, εμπειρίες, ερευνητικά δεδομένα.
Advertisements

ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Μέρος Α΄ - Έρευνα •Η έρευνα έγινε βάσει ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε παιδιά δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου, στα οποία έχει γίνει χρήση υπολογιστών.
3ο Γυμνάσιο Κέρκυρας Αποτελέσματα Έρευνας
Ανήλικοι & ηλεκτρονικό έγκλημα
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: <<Μεσογειακή Διατροφή>>
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Πόσο βλέπουμε διαφημίσεις;
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ : Η αυλή μας χώρος μόρφωσης, παιχνιδιού, δημιουργίας.
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
Πανεπιστήμιο Κρήτης Υπουργείο Υγείας Υπουργείο Παιδείας&Πολ/μού.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Μελετώντας το πρώτο διάγραμμα όλοι οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι μέσα στην οικογένεια υπάρχει διάκριση σε όλους τους τομείς δήλωσαν περισσότεροι ότι.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Είμαστε το 10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ Σχολείο Κατερίνης
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Σκοπός της εργασίας Κατά πόσο οι καταναλωτές της Θεσσαλονίκης γνωρίζουν τα βιολογικά προϊόντα Αν αγοράζουν βιολογικά προϊόντα, και ποια είναι αυτά. Η.
μια σύμπραξη του 1 ου Γυμνασίου Μουζακίου, του 2 ου Γυμνασίου Περαίας Θεσσαλονίκης & του 18 ου Γυμνασίου Αθηνών.
ΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΣΚΕΨΗ… ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης Πτυχιακή Εργασία Έρευνα για την ηθική κατανάλωση,
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
ΈΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Αρχικά ερευνήσαμε ποια είναι η συχνότητα κατανάλωσης φρούτων και λαχανικών από τα παιδιά του σχολείου.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΜΗΜΑ 2. ΘΕΜΑ:ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαστε ό,τι τρώμε»
ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ Ομάδα 1 ΡΟΥΣΣΟΥ ΕΛΕΟΝΩΡΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «…Ελιά και Λάδι ……»
Η ΜΑΣΤΙΓΑ ΤΗΣ ΑΓΝΟΙΑΣ… Είμαστε οι Nos AIDS fovemus, που σημαίνει «περιβάλλουμε με αγάπη το AIDS» και σκοπός της έρευνάς μας είναι να ενημερώσουμε για.
«Το σχολείο μας: εργαστήρι ανάπτυξης κριτικής σκέψης, δημιουργικότητας και συνεργασίας των δύο φύλων»
Κοινωνικές και Οικονομικές Διαστάσεις της Διατροφής των παιδιών στο Σχολείο Στ’ Τάξη του 7 ου Δημοτικού Σχολείου Καρδίτσας.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Διατροφή και υγεία Πρόγραμμα Αγωγής υγείας Υπεύθυνη δασκάλα : Τσουλφά Μαρία Τάξη Δ΄ Σχ. έτος
Η ΣΥΝΑΦΕΙΑ ΤΟΥ Α.Π ΤΩΝ Φ.Ε ΜΕ ΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ EΛΛΗΝΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ  Ζ. Σμυρναίου   Λέκτορας στη Διδακτική Θετικών Επιστημών, 
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης Πρακτική Άσκηση του Φ οιτητ ή Ελευθέριου Πανοδήμου Υπεύθυνος Πρακτικής Άσκησης:
Grundtvig Learning Partnership Parents-School-Children: Learning by doing together Γονείς – Σχολείο – Παιδιά: Μαθαίνουμε μέσα από κοινές δραστηριότητες.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ Γ. Π. Α Μια χαρτογράφηση των ιδιωτικών επιχειρήσεων που απασχολούν Γεωπόνους.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Συνθήκες Διαβίωσης Στη Ζίτσα
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
Εθισμός στην Τεχνολογία
Το σχολείο που ήταν οι δικοί μου, το σχολείο που είμαι και το σχολείο που θα ήθελα να είμαι. Ο σκοπός αυτής της ερευνητικής εργασίας είναι οι μαθητές.
«ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥ
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Ερευνητική εργασία Θέμα: Σχολική βία Κατάλογος μαθητών:
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
Τζένη Ρούτσι. Τζένη Ντίνε. Θεοδώρα Βλαχάκη..
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
Κριτήρια επιλογής του θέματος
Ερευνα για την σχολικη βια
Εδώ δεν είναι ποτέ αργά για μάθηση!
Σύγχρονης Διαδικτυακής Κοινωνίας
Παρακαλούμε μην κάνετε ΚΛΙΚ, εκτός αν σας ζητηθεί.
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Εμβολιασμός, ασπίδα προστασίας κατά των λοιμώξεων, στάσεις και αντιλήψεις. Η περίπτωση του εμβολίου κατά των ιών HPV. Πώς επηρεάζει ο εμβολιασμός των.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος ο μικρός, ο μέγας» Λύκειο Αποστόλου Βαρνάβα Σχολική χρονιά

OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ Στα πλαίσια του 14 ου μαθητικού συνεδρίου με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας “Αυτός ο κόσμος ο μικρός, ο μέγας” μαθητές και μαθήτριες που διδάσκονται Οικογενειακή Αγωγή ερεύνησαν τα βιολογικά προϊόντα και την θρεπτικότητα τους στον οργανισμό. Ετοιμάστηκε ερωτηματολόγιο, στο οποίο υπήρχαν 9 ερωτήσεις. Δόθηκαν να συμπληρωθούν ανώνυμα συνολικά 127 ερωτηματολόγια σε όλα τα τμήματα της Β’ Λυκείου του σχολείου μας. Στα πλαίσια αυτής της έρευνας έγινε επίσκεψη από ομάδα μαθητών σε βιολογικό κατάστημα.

Οι κυριότεροι στόχοι της έρευνας ήταν: Να μάθουμε κατά πόσο γνωρίζουν για τα βιολογικά προϊόντα και από που παίρνουν οι μαθητές/τριες πληροφορίες σχετικά για το θέμα αυτό. Να εντοπίσουμε σε ποιο βαθμό επηρεάζει την αγορά βιολογικών προϊόντων η πιο ακριβή τιμή τους. Να ερευνήσουμε τις γνώσεις των μαθητών/τριών σχετικά με τη θρεπτικότητα των βιολογικών προϊόντων. Να εντοπίσουμε τις στάσεις και τα ¨πιστεύω¨ των μαθητών/τριών απέναντι στα θέματα των βιολογικών προϊόντων. Να ανακαλύψουμε κατά πόσο οι μαθητές γνωρίζουν πως μέρος του μαθήματος της Οικογενειακής Αγωγής σχετίζεται με θέματα που αφορούν τα βιολογικά προϊόντα.

ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ:127

ΠΟΣΟ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ; Σύμφωνα με το πιο πάνω διάγραμμα ένα 49% των μαθητών πιστεύει πως οι γνώσεις του πάνω στο θέμα των βιολογικών προϊόντων είναι αρκετές. Αρκετά μεγάλο ποσοστό (32%) γνωρίζουν πολύ λίγο τα βιολογικά. Είναι ανησυχητικό το γεγονός ότι το ποσοστό των μαθητών που δεν γνωρίζουν καθόλου τα βιολογικά προϊόντα έχει αυξηθεί από 1% σε 8% σε σύγκριση με προηγούμενη έρευνα που έγινε και πάλι στο σχολείο μας γύρω από το θέμα αυτό.

Αυτό το αποτέλεσμα μας δείχνει πως η πλειοψηφία των μαθητών μαθαίνει για τα βιολογικά προϊόντα κυρίως από το διαδίκτυο (24%), τα μέσα μαζικής ενημέρωσης(23%) και από συγγενείς και φίλους (20%). Παρατηρούμε ότι σε σύγκριση με προηγούμενη έρευνα το ποσοστό των μαθητών/τριων οι οποίοι ενημερώνονταν από το σχολείο έχει μειωθεί από το 35% στο 17%. Ελάχιστοι είναι εκείνοι που παίρνουν πληροφορίες μέσα από βιβλία, σεμινάρια και το εξωτερικό.

ΕΧΕΤΕ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΕΣΕΙΣ Η ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΣΑΣ ΚΑΠΟΙΟ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ; Το πιο πάνω διάγραμμα δείχνει πως η πλειοψηφία των μαθητών (77%) έχουν καταναλώσει βιολογικά προϊόντα αφού μόνο το 23% απάντησε αρνητικά σε αυτή την ερώτηση. Αυτό αποδεικνύεται και από έρευνα που διεξήχθη από το Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο και τον Σύνδεσμο Βιοκαλλιεργητών Κύπρου (2012), όπου έδειξε ότι το 86% των Κυπρίων έχει δοκιμάσει και αγοράσει βιολογικά προϊόντα.

ΠΟΣΟ ΣΥΧΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ; Μόνο ένα ποσοστό 19% των μαθητών καταναλώνει σε συχνή βάση βιολογικά προϊόντα ενώ σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες απάντησαν πως καταναλώνουν μερικές φορές. Ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό (31%) δήλωσε ότι σπάνια αγοράζει βιολογικά προϊόντα.

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ; Σε αυτό το διάγραμμα ερευνήσαμε τους λόγους για τους οποίους οι νεαροί καταναλωτές δεν αγοράζουν βιολογικά προϊόντα. Ένας στους τρεις απάντησε πως υπάρχει ελλιπής προώθηση ενώ ένας στους πέντε απάντησε πως δεν γνωρίζει από πού να τα προμηθευτεί. Το 29% απάντησε ότι είναι ακριβά και το 16% των μαθητών απάντησαν πως δεν τους αφορούν. Εδώ συμπεραίνουμε ότι κατά κύριο λόγο οι μαθητές δεν έχουν επαρκή πληροφόρηση για το πού μπορούν να βρουν τα βιολογικά προϊόντα αφού δεν αναλαμβάνουν οι ίδιοι την αγορά των τροφίμων αλλά οι γονείς τους. Έτσι δεν ενδιαφέρονται για το τι τρόφιμα θα αγοράσουν.

ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΨΗΛΕΣ Η ΟΧΙ; Σε αυτή την έρευνα το μεγαλύτερο ποσοστό των μαθητών (69%) απαντά θετικά ενώ ένα ποσοστό της τάξης του 17% αρνήθηκε να πάρει θέση λόγω του ότι δεν γνωρίζει. Το ότι τα βιολογικά προϊόντα είναι πιο ακριβά οφείλεται σε συγκεκριμένους παράγοντες: στο υψηλότερο κόστος παραγωγής ( π.χ. οργανικά λιπάσματα, μηχανικός τρόπος καταπολέμησης ζιζανίων, βιολογικές ζωοτροφές), στις μειωμένες αποδόσεις των καλλιεργειών λόγω της εκτατικής φύσης τους, στη μικρή προσφορά που δεν καλύπτει επαρκώς την ολοένα αυξανόμενη ζήτηση σε ορισμένες κατηγορίες προϊόντων (π.χ. νωπά κηπευτικά, και ζωοτροφές), στην επιβάρυνση του κόστους ελέγχου και πιστοποίησης των προϊόντων.

ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΝΑ ΠΟΥΛΟΥΝ ΜΟΝΟ ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ; Βλέπουμε ένα θετικό αποτέλεσμα ότι η πλειοψηφία (67%) γνωρίζει ότι υπάρχουν καταστήματα που πουλούν μόνο βιολογικά προϊόντα, ενώ το υπόλοιπο 33% δεν γνωρίζει.

ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΤΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΥΓΙΕΙΝΑ; Στο πιο πάνω διάγραμμα βλέπουμε πως οι περισσότεροι μαθητές πιστεύουν πως τα βιολογικά προϊόντα είναι πιο υγιεινά, ενώ το υπόλοιπο δεν συμφωνούν ή δεν γνωρίζουν γιατί είτε δεν το έψαξαν ή δεν δοκίμασαν. Έρευνες έχουν δείξει ότι τα βιολογικά προϊόντα: Δεν περιέχουν επικίνδυνες ουσίες για την υγεία. Περιέχουν περισσότερες θρεπτικές ουσίες, βιταμίνες, ιχνοστοιχεία σε σχέση με τα κοινά προϊόντα. Περιέχουν μέχρι και 40% περισσότερα αντιοξειδωτικά. Τα κοινά προϊόντα περιέχουν πολύ περισσότερο νερό και λιγότερες θρεπτικές ουσίες. Ουσιαστικά αγοράζουμε νερό στη τιμή του προϊόντος.

ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ;

Δυστυχώς στο πιο πάνω διάγραμμα βλέπουμε πως η πλειοψηφία των συμμαθητών μας (84%) δεν γνωρίζει αν υπάρχει μάθημα στο σχολείο που να μας πληροφορεί για τα βιολογικά προϊόντα. Τα αποτελέσματα αυτής της ερώτησης αποδεικνύουν πως για ακόμα μια φορά, υπάρχει η ανάγκη για καλύτερη ενημέρωση των μαθητών. Συγκεκριμένα στο μάθημα της Οικογενειακής Αγωγής γίνεται διδασκαλία αυτού του κεφαλαίου. Η διδακτέα ύλη αλλά και οι γνώσεις που αποκομίζουν οι νέοι μέσα από αυτό το μάθημα θα πρέπει να γίνονται πιο γνωστά και στους μαθητές που δεν διδάσκονται αυτό το μάθημα. Τα βιολογικά προϊόντα θα έπρεπε να απασχολούν τους πάντες ανεξαρτήτως επαγγελματικού προσανατολισμού.