PROJECT JOY WELCULT JO YWELCULT JOb, Young and KnoWlEdge in Landscape CULTure Ioannina, 19.11.2015.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
3 April 2012Πανελλήνιο Συνέδριο Αγροτουρισμού Χανιά Γιώργος Δημητριάδης BIOLEA, Ένωση Αγροτουρισμού Κρήτης, ΥΝΙ ΠΙΡΟΥΝΙ, Σύνδεσμος Παραγωγών Βιολογικών.
Advertisements

ΗΜΕΡΙΔΑ «Αγροτική Επιχειρηματικότητα: Ελληνικά Προϊόντα και Τεχνολογίες Αιχμής» ( ) ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ & ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ.
Δρ. Κων/νος ΜαρινάκοςΤουρισμός και Τοπική Ανάπτυξη1 Δρ. Κων/νος Μαρινάκος Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδοχείων Αρκαδίας.
Παρουσίαση ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 31 Ιανουαρίου 2012.
Αγροτουριστική μονάδα στη Νικήσιανη Καβάλας.
Ευάγγελος Μαρτιγόπουλος Διευθύνων Σύμβουλος COSMOTE
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
«Πουλώντας» την ύπαιθρο: αγροτικός τουρισμός
ΔΗΜΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ.
Ελληνικές Βιβλιοθήκες Συνολική Παρουσίαση Θέσεων Ομάδα Εργασίας Δημοσίων Βιβλιοθηκών Ιανουάριος 2011.
Χαλκιδική 8/9 Ιουλίου 2006 Κ. Κοκκινοπλίτης Συντονιστής Οργανωτικής Γραμματείας Σχεδιασμού & Κατάρτισης Αναπτυξιακού Προγραμματισμού ΠΡΟΤΥΠΑ.
GREECE. Διαχείριση επενδυτικών προσδοκιών για Ελλάδα. Έλλειμμα Δημοσιονομικό Κοινωνικό Αξιοπιστίας ΑνταγωνιστικότηταςΈλλειμμα Δημοσιονομικό Κοινωνικό.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Νέος Επενδυτικός Νόμος Ανάπτυξη στην πράξη – Απάντηση στην κρίση
ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
4Η ΔΙΑΛΕΞΗ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ Ή ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ
Lamans s.a. 1 / 9 INTERREG III A ΕΛΛΑΔΑ – ΙΤΑΛΙΑ Πρόγραμμα : Δίκτυο Κέντρων Υπηρεσιών για τον ολοκληρωμένο εναλλακτικό τουρισμό (TRIA net) ΕΡΕΥΝΑ.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΗράκλειο Κρήτης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη5 & 6 Μαϊου 2006 Σχεδιασμός.
Πολιτιστική Διαδρομή  Σύνολο επισκέψιμων τόπων σε μια περιοχή με στοιχεία από τον Πολιτισμό, τους Φυσικούς Πόρους, την Τοπική Παραγωγή και τις Δραστηριότητες,
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
1 ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΙΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ Γεώργιος Α. Δαουτόπουλος Καθηγητής Γεωπονίας Α.Π.Θ.
Σύντομη Παρουσίαση Προγράμματος «Ενίσχυση της εξωστρέφειας των Αθηναϊκών Επιχειρήσεων» Δικαιούχος: Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου – ΟΠΕ Α.Ε.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ AΓΡΟΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ Εισαγωγή στο θέμα,για το Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/05.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Η τοπική διάσταση της κοινωνικής ευθύνης των βιβλιοθηκών Βαρβάρα Γεωργοπούλου Υπεύθυνη Αρχείου – Βιβλιοθήκης Ο.Κ.Ε.
Η δυναμική της ελληνικής γλώσσας εκτός Ελλάδας σε περίοδο κρίσης Στόγιος Νικόλαος.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
1 Περιφερειακή Διάσταση του σχεδιασμού για την Έρευνα, Τεχνολογική Ανάπτυξη & καινοτομία - ΕΤΑΚ συνάντηση εργασίας 4 Σεπτεμβρίου 2012 Κύρια σημεία,
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
“Νέες Εναλλακτικές Καλλιέργειες: Προοπτικές - Νέες Προτάσεις για την Αγροτική Οικονομία” 16 Μαΐου 2013 Κιλκίς.
1 ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ‘ΑΛΛΟΥ’ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ.
1 Δημόσιες σχέσεις και Περιφερειακή Ανάπτυξη: Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στο (δημοκρατικό) Αναπτυξιακό Σχεδιασμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Πρόδρομος.
1 Καλώς ορίσατε! Παρασκευή, 30 Οκτωβρίου 2009 Συνεδριακό Κέντρο Κρύας Χαιρετισμός Δημάρχου Λεβαδέων κ. Δημητρίου Τσιφή στην ημερίδα με θέμα: «Δράσεις του.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Δήμου Καρπενησίου
Επιχειρησιακό ΠρόγραμμαΕπιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Α΄ ΦΑΣΗ: Στρατηγικός Σχεδιασμός.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΗράκλειο Κρήτης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη5 & 6 Μαϊου 2006 Ανάπτυξη.
Innovation Culture and Creativity for a new Economy.
Τα Αποτελέσματα των Δράσεων της ΑΝ.Ε.ΒΟ. Α.Ε. Γεώργιος Γκάγκας Διαχειριστής της Πράξης.
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
Η στρατηγική αναλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος. Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
Aθήνα,16 Νοεμβριου Η Στρατηγική της Έξυπνης Εξειδίκευσης Συνδέει: την έρευνα και καινοτομία με την οικονομική ανάπτυξη με νέους τρόπους όπως είναι.
Τουρισμός Πολιτιστικής Κληρονομιάς Διάλεξη 2 η Τουρισμός Πολιτιστικής Κληρονομιάς και (Οικονομική) Ανάπτυξη Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Cyprus Destination Partnership. Συνεταιρισμός Μοναδική συνεργασία μεταξύ του ΚΟΤ, CSTI και του μη κερδοσκοπικού Ιδρύματος Travel Foundation UK Ο συνεταιρισμός.
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
Η Δικτύωση αποτελεί ένα σύστημα αρχών και ενεργειών που βασίζεται σε νέες μορφές συλλογικής δράσης και παρέμβασης. Διαμορφώνει μια ευρύτερη δυναμική για.
Μάριος Χαϊνταρλής Επίκουρος Καθηγητής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Επιχειρησιακού Προγράμματος Δυτικής Μακεδονίας Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας Regional Operational.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ 11/14/ Κοινωνία στην Οικονομία της Γνώσης.
Jessica Joint European Support for Sustainable Investment in City Areas ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ JESSICA ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ Μανώλης Ματσάγκας.
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Οι χώρες της Ε.Ε..
JOb, Young and KnoWlEdge in Landscape CULTure
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Γ ΤΡΙΜΗΝΟΥ
ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
Ο σκοπός της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής στην εκπαίδευση είναι:
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ (Ι) Α. Κουτσούρης.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΠΡΟΤΥΠΟΙ Ο.Ε.Υ. Ο.Τ.Α.
Ευρωπαϊκός Πυλώνας Κοινωνικών Δικαιωμάτων:
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

PROJECT JOY WELCULT JO YWELCULT JOb, Young and KnoWlEdge in Landscape CULTure Ioannina,

«Πολιτιστική Κληρονομιά και Εδαφική Ταυτότητα Ιωαννίνων: Χειροτέχνες, Τοπικοί Παραγωγοί, Παραδόσεις και Έθιμα» Θοδωρής Αλεξίου ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΛΕΣΧΗΣ ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ ΗΠΕΙΡΟΥ

ΤΙ ΕΊΝΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ; Πολιτιστική Κληρονομιά ("εθνική κληρονομιά" ή απλά κληρονομιά) είναι το κληροδότημα από φυσικά αντικείμενα (πολιτιστική ιδιοκτησία-περιουσία) και από άυλα χαρακτηριστικά μιας ομάδας ή κοινωνίας, τα οποία έχουν κληροδοτηθεί από τις παλαιότερες γενιές και διατηρούνται στο παρόν ενώ παράλληλα παραχωρούνται στο μέλλον για να επωφεληθούν οι επόμενες γενιές.

ΜΟΡΦΕΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ; Πολιτιστική Κληρονομιά Υλικός Πολιτισμός Ακίνητα στοιχεία (κτίρια, μνημεία, φυσικά ενδιαιτήματα κλπ) Κινητά στοιχεία (βιβλία, χειροτεχνήματα, ζωγραφική κλπ) Άυλος Πολιτισμός (τοπικές παραδόσεις, χοροί, μουσική, τεχνογνωσία, θρησκευτικές τελετές, γλώσσα, θέατρο κλπ)

Η Πολιτιστική Κληρονομιά είναι εγγενές στοιχείο της ανάπτυξης. Ως περιουσιακό στοιχείο για την οικονομική ανάπτυξη Ως στοιχείο για τη συνοχή του κοινωνικού ιστού, Ως κληρονομιά που πρέπει να προστατεύεται για τις σημερινές και μελλοντικές γενιές, Η Πολιτιστική Κληρονομιά προωθεί την ανάπτυξη με τρεις τρόπους? με την υποστήριξη του κοινωνικού κεφαλαίου, δημιουργώντας ένα ελκυστικό περιβάλλον παρέχοντας στήριξη για τη δημιουργία προϊόντων που αντλούν από την τοπική πολιτιστική διάσταση. ΕΊΝΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ;

Η κληρονομιά από βιωματική κατάσταση έγινε επιστημονικά δείγματα, τα οποία έπρεπε να μελετώνται και να παίρνονται μακριά από τους ανθρώπους. Οι άνθρωποι αποτέλεσαν οι ίδιοι απειλή για την κληρονομιά τους. Θέματα γης και εγκατάλειψη των θέσεων της πολιτιστικής κληρονομιάς. Η αστικοποίηση δημιούργησε ένα νέο πολιτιστικό υποβιβασμό. ΔΥΣΤΥΧΩΣ…

Σπουδαιότητα: Η σημασία της Πολιτιστικής Κληρονομιάς. Διακριτικός χαρακτήρας: Μοναδική θέση πώλησης. Ομαδοποίηση: Τα μέρη Πολιτιστικής Κληρονομιάς μπορούν να προσελκύσει συλλογικά μια κρίσιμη μάζα τουριστών. Branding και Δικτύωση: Χρειάζεται ένα κοινό Branding ώστε να υπάρξει προσέλκυση αγοραστών και να δημιουργηθεί μια μοναδιαία εικόνα. Πρόσβαση: Όλοι οι υποψήφιοι πελάτες θα πρέπει να έχουν πρόσβαση στα προϊόντα ή τους χώρους. Εποχικότητα: Ευκαιρία για την εξάλειψη της εποχικότητας της ροής επισκεπτών. Σύμπραξη: Χρειάζεται η σύνδεση τόσο μεταξύ τόπων όσο και μεταξύ επιχειρηματιών. Στρατηγικός σχεδιασμός: εξειδίκευση μιας συνολικής στρατηγικής για την προώθηση των προϊόντων και των τόπων με συμμετοχή όλων των βασικών συντελεστών. Βιωσιμότητα: Η διατήρηση της Πολιτιστικής Κληρονομιάς είναι θεμελιώδους σημασίας για την αειφόρο ανάπτυξη. 9 Βασικοί Παράγοντες για την Επιτυχή Αξιοποίηση της Πολιτιστικής Κληρονομιάς

Τι είναι η Εδαφική Ταυτότητα (Place Branding) Είναι η φήμη ή η εικόνα ή η εντύπωση ή η αντίληψη μεταξύ των ανθρώπων που ενδιαφέρονται για τον τόπο αυτό, όπως είναι οι πολίτες, οι δυνητικοί επενδυτές και τους επισκέπτες του τόπου.

Μπορούν τα Γιάννενα να αποκτήσουν Brandingq To Branding είναι κάτι που βρίσκεται στα μυαλά των ενδιαφερόμενων μερών. Το Branding περιλαμβάνει τη δημιουργία νοητικών δομών που βοηθούν τους καταναλωτές να οργανώσουν τις γνώσεις τους σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες κατά τρόπο που να αποσαφηνίζει τη διαδικασία λήψης αποφάσεων και, στη διαδικασία, να παρέχει αξία στον προορισμό (Γιάννενα).

Δίνοντας ταυτότητα στα Γιάννενα Η εμπορική ταυτότητα (brand name) είναι σταθερά συνδεδεμένη με το όνομα της τοποθεσίας. Η ισχύς του Branding βρίσκεται στο να κάνει τους ανθρώπους να γνωρίζουν τον τόπο και, στη συνέχεια, να δημιουργεί τις επιθυμητές συνδέσεις. Η αυξημένη κινητικότητα τόσο των επενδυτών, όσο και των συμβάλλουν στην άνοδο του ονόματος. Οι πόλεις, τα κράτη, οι περιφέρειες τώρα προωθούνται ενεργά μέσω της διαφήμισης, και άλλων εργαλείων επικοινωνίας. Ο στόχος είναι να δημιουργήσει ευαισθητοποίηση και μια ευνοϊκή εικόνα ενός τόπου που θα προσελκύσει προσωρινούς ή μόνιμους επισκέπτες και πελάτες, ιδιώτες και επιχειρήσεις

Οι Δήμοι, οι Περιφέρειες μπορούν να έχουν Brand Name, και οι κυβερνήσεις και τα θεσμικά τους όργανα μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις αρχές του Branding ώστε το όνομά του τόπου να αποτελεί προστιθέμενη αξία για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του τόπου.

Μεγάλη φύση, outdoors, ζωή στην πόλη Διασκέδαση, διαφορετικότητα δράση, περιπέτεια, ζήσε το Κάνε ένα διάλλειμα από τη δουλειά και ανακάλυψε ανθρώ- πους και νησιά Έκπληξη, ανεξερεύνητος πολιτισμός, τρόπος ζωής Δράση, ξεκούραση, αξιοπερίεργο, πλούσιο, διαφορετικό, ισχυρό, αναμνήσεις Ενθουσιασμός, shopping, νυχτερινή ζωή Γρήγοροι ρυθμοί, σοφιστικέ, κοσμοπολίτικο, μοντέρνο Συναισθηματικό, θελκτικό, μοναδικό, ταξιδέψτε τώρα

Η διασύνδεση της ταυτότητας του brand, της τοποθέτησης του brand και της εικόνας του brand ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ BRAND Πώς οι ιδιοκτήτες θέλουν το brand να γίνει αντιληπτό ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ BRAND Η γνωστοποίηση σε ομάδα-στόχο που παρουσιάζει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ BRAND Πως προσλαμβάνεται το Brand

Διάγραμμα επιρροής στο τοπικό branding Φυσικές πηγές Φύση Πηγές Κουλτούρα ΕκπαίδευσηΕπιχειρήσεις Οικονομία Γεωγραφία Οικισμοί Πολιτική ΟικονομίαΠολιτική διάρθρωση Κοιν. Σύστημα Άνθρωποι Ιστορία Εκπαίδευση Πολιτισμός Συνήθειες Χαρακτήρας Τοπικά Brands

Μια εφαρμογή στα Γιάννενα Στην περίπτωση των Ιωαννίνων, οι πιο σημαντικές προκλήσεις περιλαμβάνουν το συντονισμό μεταξύ των αρμόδιων οργανώσεων που είναι εμπλεκόμενες στη διαμόρφωση του branding της περιοχής, τη συνεργασία μεταξύ ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, καθώς και μεταξύ των ιδιαίτερων εδαφικών μονάδων, την οικονομική στήριξη και, τέλος, την αποδοχή του brand “ΙΩΑΝΝΙΝΑ» από τους κατοίκους της περιοχής.

Γιατί τα Γιάννενα χρειάζονται Branding; Παγκοσμιοποίηση της οικονομίας Προκλήσεις που αφορούν την κρίση που διέρχεται η χώρα Αυξανόμενος ανταγωνισμός κυρίως από γειτονικές χώρες στην περιοχή και ανάγκη των γιαννιώτικων επιχειρήσεων ώστε τα προϊόντα τους να είναι ανταγωνιστικά

To Branding των Ιωαννίνων Θέματα και Προκλήσεις Η σημαντικότερη πρόκληση είναι η αποδοχή του brand «ΙΩΑΝΝΙΝΑ» από τους κατοίκους του Νομού. Οι ειδικοί μπορούν να δουλέψουν και να διαμορφώσουν το brand, αλλά στην προκειμένη περίπτωση, είναι οι Γιαννιώτες, που πρέπει να το κάνουμε να λειτουργήσει. Ως εκ τούτου, μια σημαντική αποστολή για το brand θα είναι η διαμόρφωση μιας ισχυρής ταυτότητας μέσα στην κοινωνία και οι αλλαγές εντός κάθε κατοίκου.

Έχουν εφαρμοστεί ποτέ τα παραπάνω; η αποδοχή του brand «ΙΩΑΝΝΙΝΑ» από τους κατοίκους του Νομού. Οι ειδικοί μπορούν να δουλέψουν και να διαμορφώσουν το brand, αλλά στην προκειμένη περίπτωση, είναι οι Γιαννιώτες, που πρέπει να το κάνουμε να λειτουργήσει. Ως εκ τούτου, μια σημαντική αποστολή για το brand θα είναι η διαμόρφωση μιας ισχυρής ταυτότητας μέσα στην κοινωνία και οι αλλαγές εντός κάθε κατοίκου.

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ!