Media Literacy Κατερίνα Χατζηπέτρου MBA, ΕΣΔΔΑ Μαριάννα Καρατσιώρη, PhD Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση
Θα μιλήσουμε … αλλαγές στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή έννοια γραμματισμού στα Mέσα ποια είναι τα οφέλη ευρωπαϊκή προσέγγιση ο ρόλος του εκπαιδευτικού η εμπειρία της Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης
Γραμματισμός στα Μέσα - Ορισμός Η ικανότητα πρόσβασης στα Μέσα επικοινωνίας, η κατανόηση, η κριτική αξιολόγησή τους και η δημιουργία περιεχομένου. COM (2007) 833: Παιδεία στα μέσα επικοινωνίας της ψηφιακής εποχής
Μια εκπαιδευτική προσέγγιση για τον 21ο αιώνα: ένα πλαίσιο κατανόησης του ρόλου των Μέσων στην κοινωνία, καθώς και ανάπτυξης των ικανοτήτων κριτικής και έκφρασης, απαραίτητων για τους πολίτες μιας δημοκρατίας. Centre for Media Literacy Γραμματισμός στα Μέσα - Ορισμός
Γιατί γραμματισμό στα Μέσα; Απασχόληση – Οικονομική ζωή Κατανόηση μηνυμάτων Εκπαίδευση Κατανάλωση Πολιτισμός Δημιουργία - Αυτοέκφραση Ενεργός πολίτης
Η Ευρωπαϊκή προσέγγιση Digital Agenda – Ευρώπη 2020 ICT για καινοτομία και ανάπτυξη Ψηφιακός γραμματισμός για όλους 30% των ευρωπαίων είναι ψηφιακά αναλφάβητοι…
Η Ευρωπαϊκή προσέγγιση COM(2007)833: A European approach to media literacy in the digital environment European Audiovisual Services Directive 2007/65/EC European Parliament resolution on media literacy in a digital world (2008/2129/ΙΝΙ) Recommendation 2009/625/ΕC on media literacy in the digital environment
Η Ευρωπαϊκή προσέγγιση Ενεργός πολίτης, δημοκρατικές διαδικασίες Ανάπτυξη, ανταγωνιστικότητα Κριτική διάθεση Χρηματοδότηση Δράσεις Συντονισμός Εκπαιδευτικό σύστημα
Χρήση των μέσων στην εκπαίδευση
O Εκπαιδευτικός του 21 ου αιώνα είναι: 17/1/2016
Κίνητρα για Εκπαιδευτικούς «It is the supreme art of a teacher to awaken joy in creative expression and Knowledge” Albert Einstein Αλτρουιστικά Εσωτερικά Εξωτερικά
Συμβολισμός του Εκπαιδευτικού Ο εκπαιδευτικός ως αρχηγός, υποκινητής καινοτομιών στην παιδαγωγική, ως ένα πρότυπο που εμπνέει και μεταδίδει τις αξίες του ενεργού πολίτη και ανώτερα ιδανικά
2013 Global Teacher Status Index (Varkey Gems Foundation) : Μελέτη σε 21 χώρες Ν. Κορέα: η διδασκαλία θεωρείται η σημαντικότερη κοινωνική προσφορά Φιλανδία: οι εκπαιδευτικοί θεωρούνται ειδήμονες που τους επιτρέπεται να ασκήσουν την επαγγελματική τους κρίση Κίνα: Το 50% των γονέων επιθυμούν τα παιδιά τους να γίνουν εκπαιδευτικοί, οι εκπαιδευτικοί συγκρίνονται με τους γιατρούς
Αναγνώριση των εκπαιδευτικών Σιγκαπούρη1998-: “President’s Award”: Βραβείο Αφοσίωσης για την ολιστική ανάπτυξη των μαθητών Βελτίωση του status των εκπαιδευτικών: - ΗΒ: Training and Development Agency for Schools - Qatar: Teach For Qatar (ΜΚΟ)
Η εμπειρία της Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης 31/10/2015
Ψηφιακή μετάβαση της Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης
30/10/2015
Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
30/10/2015 i-create.gr
Διαγωνισμοί μαθητικής δημιουργίας Διεθνής Διαγωνισμός Ταινιών Μικρού Μήκους «Ένας πλανήτης, μια ιστορία» και Κινηματογραφικές Εβδομάδες Μαθητικών Ταινιών Μικρού Μήκους Μαθητικός διαγωνισμός «Κύπρος: Δεν ξεχνώ, διεκδικώ, δημιουργώ…» Διεθνής Διαγωνισμός μαθητικής δημιουργίας «Σχολικός Αθλητισμός-Συμμετέχω και μαθαίνω τα ολυμπιακά ιδεώδη μέσα από τα ολυμπιακά και παραολυμπιακά αθλήματα» Μαθητικός διαγωνισμός «Η ιστορία του σχολείου μου» Μαθητικός διαγωνισμός βίντεο School Lab Μαθητικός διαγωνισμός “Κάντο ν’ ακουστεί!” και 2ο Φεστιβάλ Μαθητικού Ραδιοφώνου
Προώθηση βέλτιστων πρακτικών σε ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο Διεθνές Φεστιβάλ Δράμας Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας για Παιδιά και Νέους – Ευρωπαϊκή Συνάντηση Νεανικής Οπτικοακουστικής Δημιουργίας Camera Zizanio Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου για Παιδιά και Νέους Κύπρου Medea Awards Ελληνική και Ευρωπαϊκή Ακαδημία Κινηματογράφου
17/1/2016 Workshops
27/3/2015 Webinars
Thank you for your attention! European Association for Viewers Interests