"europe by easyJet" "Come on, let's fly!" "The web's favourite airline" "Where can we take you?"

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γειά σας. Say: take a pencil. Πάρε ένα μολύβι. Nick, give me my book.
Advertisements

Welcome to Maastricht University Faculty of Economics and Business Administration Περιβαλλοντικό Μάρκετινγκ-Μάνατζμεντ Ανάπτυξη, Δοκιμή κ Λανσάρισμα Νέων.
ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ – ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ Philip Kotler Τόμος Α΄ κεφ Τόμος Β΄ κεφ Επιμέλεια: Ταμπαχανιώτης Δημήτρης.
1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ - ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 1 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
Ευρωπαϊκό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “Teachers 4 Europe” Εκπαιδευτικός : Τριανταφύλλου Μαρία 1 ο Πιλοτικό Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσών, Πέλλας Τάξη.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 « Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για Μαθητές με αυτισμό » ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ.
Ανάπτυξη Στρατηγικής Πληροφοριακών Συστημάτων και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
Το marketing στη σύγχρονη εποχή ικανοποίηση, ποιότητα και αξία Satisfaction, Quality and Value.
1 Δείκτες Χρηματοοικονομικής Μόχλευσης Με τους δείκτες αυτούς αξιολογούνται οι συνθήκες: της μακροκρόπρόθεσμης χρηματοοικονομικής λειτουργίας της επιχείρησης.
Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου. Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Επιχειρηματικός σχεδιασμός σημαίνει ότι ο επιχειρηματίας αποφασίζει τι θα κάνει, πώς θα.
Εθισμός στο διαδίκτυο. Ο εθισμός στο Διαδίκτυο είναι μια σχετικά νέα μορφή εξάρτησης που έγινε γνωστή με την καινοτόμο έρευνα της Young (1996). Αναφέρεται.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 1 : ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ.
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
Σχέδιο Μάρκετινγκ Πόλης Τελικές Οδηγίες/Άσκηση ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ Νικόλας Καραχάλης 28/11/2015.
Ανάπτυξη και δοκιμή νέων προϊόντων και υπηρεσιών.
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος. Ικανοποίηση του πελάτη: το κλειδί για την πίστη των πελατών  Η ανώτερη εξυπηρέτηση του πελάτη δημιουργεί ικανοποίηση.
Ενότητα # 1: Εισαγωγικές Έννοιες Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων Συμπεριφορά Καταναλωτή.
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
Προσέλκυση, δέσμευση και ανάπτυξη ικανοτήτων των Εθελοντών
Σχεδιασμός μαθήματος στο Λύκειο
ΙΕΚ Πάτρας – Στέλεχος Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο.)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Η διαδικασία του σχεδιασμού Τουριστικού Μάρκετινγκ
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Βασικες Εννοιες Φυσικης
“ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ”
Η σκοτεινή πλευρά του Διαδικτύου Εθισμός
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
ΕΡΕΥΝΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής
ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ
Θεοδώρα Μπάφα Ε2 1ο Πειραματικό Δημοτικό Θεσ/νικης
Ενεργός Πολίτης Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Τοπικής Δημοκρατίας
Σχέδιο προσέγγισης και υλοποίησης online μαθημάτων
5ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ
Διάλεξη 13η Προέλευση και λειτουργικότητα του εξεικονισμού της εκπαίδευσης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
Project: Εθισμός στο Internet
Μεταφορές.
«ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ»
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Μάθημα 6ο. Διδάσκων καθηγητής
για τη σύνταξη των ερωτήσεων εργάστηκε ολόκληρο το τμήμα
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Κυκλοφοριακή αγωγή Ένα πρόγραμμα για να μάθουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια. Β΄ Δημοτικού 12ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου Υπεύθυνοι προγράμματος : Θωμάς.
Up for a Game?. The Game is called: FIND 1. Find the Light- Cigarette!
Εξωδικαστικός Μηχανισμός Ρύθμισης Οφειλών - Ελεύθεροι Επαγγελματίες
Υλικό οδηγός για την δημιουργία
ΑυτοχθονεΣ λαοΙ Δημοτικό Σχολείο Αγίων Τριμιθιάς Στ΄
Ι3: Διερεύνηση και καταγραφή παρουσίας στο Internet
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
15/11/2018 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (1) Ενότητα A1.1 Ο Δάσκαλος.
Ερωτήματα Επιλογής σε ACCESS
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Για να προσθέσετε αυτήν τη διαφάνεια στην παρουσίαση
Ανιχνεύοντας τη ρητορική online πληροφοριών:
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
Για να εισαγάγετε αυτή τη διαφάνεια στην παρουσίασή σας
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής
Για να προσθέσετε αυτήν τη διαφάνεια στην παρουσίαση
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Για να εισαγάγετε αυτή τη διαφάνεια στην παρουσίασή σας
Τα ψηλά βουνά -Η κατάρα του πεύκου-
Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
ΠΩΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
At Ranfurly House Arts and Visitor Centre
Let’s create the biggest reading club in Europe
Μεταγράφημα παρουσίασης:

"europe by easyJet" "Come on, let's fly!" "The web's favourite airline" "Where can we take you?"

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1.ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΣΕΛ 4 2.ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ (ΣΥΝΕΧΕΙΑ) ΣΕΛ 5 3.Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΣ EASYJET ΣΕΛ 6 4.ΤΙ ΣΚΟΠΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΣΕΛ 7 5.ΤΑ ΟΦΕΛΕΙ ΑΠΌ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ SITE ΣΕΛ 8 6.ΤΑ ΟΦΕΛΕΙ ΑΠΌ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ SITE (ΣΥΝΕΧΕΙΑ) ΣΕΛ 9 7.ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΣΕΛ 10 8.ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ (ΣΥΝΕΧΕΙΑ) ΣΕΛ 11 9.ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ (ΣΥΝΕΧΕΙΑ) ΣΕΛ 12

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 10.ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕΛ13 11.ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΑΣΜΕΝΑ ΕΤΗ ΣΕΛ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΑΣΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΣΥΝΕΧΕΙΑ) ΣΕΛ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΑΣΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΣΥΝΕΧΕΙΑ) ΣΕΛ Easy group ΣΕΛ ΒΡΑΒΕΙΑ EASY JET ΣΕΛ ΒΡΑΒΕΙΑ EASY JET (ΣΥΝΕΧΕΙΑ) ΣΕΛ 19

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ Ένα site εξειδικευμένο στη κράτηση πτήσεων αλλά και με πρόσθετες υπηρεσίες όπως οι κρατήσεις δωματίων και οι ενοικιάσεις αυτοκινήτων. Μεταφρασμένο σε 19 γλώσσες ώστε η πλειονότητα του κόσμου να μπορεί να το χειριστεί. Έξυπνα δομημένο χωρίς περιττά μενού, εικόνες και διαφημίσεις. Γεμάτο προσφορές. Όσο πιο νωρίς κλείσει κανείς την πτήση τόσο πιο φτηνά. Η ιστοσελίδα είναι εντυπωσιακή ώστε να ελκύει και οπτικά τον επισκέπτη κάνοντας τον να περάσει χρόνο κοιτάζοντας της κινούμενες εικόνες και διαβάζοντας της λεζάντες.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ Με επιλογή εγγραφής στο site ώστε να αποθηκεύει ο χρήστης τις προτιμήσεις του και τα στοιχεία των κρατήσεων του. Με όλες τις πληροφορίες για την εταιρία σε link για ξεχωριστό site για να μην μπερδεύεται ο χρήστης από τις πληροφορίες Με μενού βοήθειας σε περίπτωση που ο χρήστης έχει κάποιο πρόβλημα στο να βρει αυτό που ψάχνει.

Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΝ EASYJET Η EasyJet κρατά τα κόστη χαμηλά με την εξάλειψη των περιττών δαπανών που χαρακτηρίζουν τις παραδοσιακές αερογραμμές. Αυτό γίνετε με διάφορους τρόπους όπως : Η χρήση του διαδικτύου για να μειωθούν οι δαπάνες. Είναι μια από τις πρώτες αερογραμμές που χρησιμοποίησαν το διαδίκτυο για να πουλήσουν αεροπορικές θέσης τον Απρίλιο του Τώρα περίπου το 95% των θέσεων πωλούνται μέσω του ιντερνετ. Ταξίδι άνευ εισιτηρίου. Οι επιβάτες αντί εισιτηρίου λαμβάνουν ένα ηλεκτρονικό μήνυμα που περιέχει όλες τις λεπτομέρειες της πτήσης τους. Η αποδοτική χρήση των αερολιμένων. Πετά σε αεροδρόμια όλης της Ευρώπης κερδίζει όμως λόγο της σύντομης στάσης τους σε αυτά και των συμφέροντων συμφωνιών δαπανών προσγείωσης με τους αερολιμένες. Οι χωρίς χαρτί διαδικασίες. Δεν χρησιμοποιεί βάση εγγράφων. Η διαχείριση και η διοίκηση της εταιρίας γίνονται εξ ολοκλήρου από σύστημα υπολογιστών.

ΤΙ ΣΚΟΠΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ Σκοπός του site όπως και της εταιρίας είναι η εξυπηρέτηση των πελατών της προσφέροντας τους χαμηλές τιμές σε πτήσεις, διαμονή και ενοικίαση οχημάτων. Το site στοχεύει σε μια καινούρια γενιά ανθρώπων. Άτομα που εμπιστεύονται την τεχνολογία και μπορούν να την χρησιμοποιήσουν ώστε να επωφεληθούν από τις προσφορές για τις διακοπές τους η τα επαγγελματικά ταξίδια τους. Η easy Jet εφαρμόζει και στο site της την στρατηγική της η οποία στοχεύει σε τέσσερις τομείς 4Ps 4 τομείς Place Τοποθεσία Promotion Διαφήμιση Product Προϊόν Price Τιμή Αυτός είναι και ο σκοπός της να πουλήσει αυτά τα 4 πράγματα. Την τοποθεσία, το προϊόν και την τιμή στον αγοραστή και την διαφήμιση στους διάφορους συνεργάτες της όπως η booking.com.

ΤΑ ΟΦΕΛΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ SITE ΤΟ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ : Ο πελάτης θα βρει πολλές πτήσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες του (Κόστος πτήσης,απευθείας η με στάσεις, πρωινές η νυχτερινές). Εύκολη εύρεση ξενοδοχείων. Η easy jet συνεργάζεται με την booking.com η οποία έχει ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο. Ενοικίαση αυτοκινήτου από το site της easy jet μέσω της europcar. Όλα αυτά χωρίς την ταλαιπωρία του να πάει σε ένα η περισσότερα ταξιδιωτικά γραφεία για να βρει την φθηνότερη προσφορά ή να πάρει τηλέφωνο το γραφείο χάνοντας και χρόνο και λεφτά.

ΤΑ ΟΦΕΛΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ SITE ΤΟ ΟΦΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ: Πρώτων η εταιρία γίνετε πιο προσιτή στον κόσμο. Δεύτερων έχει επιπλέον κέρδη από τις πωλήσεις του internet. Επίσης το site είναι μια σπουδαία διαφήμιση για την εταιρία. Και επιπλέον διευρύνει την πελατεία της.

ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ Η easy jet είναι η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρία πτήσεων χαμηλού κόστους στον κόσμο. Βασικοί παράγοντες για το κέρδος της εταιρίας είναι ότι δεν υπάρχουν τυπωμένα εισιτήρια, δεν παρέχετε φαγητό και ποτό χωρίς πληρωμή και οι θέσεις διανέμονται με την σειρά άφιξης των πελατών στο αεροδρόμιο. Επίσης οι εταιρίες όπως η easy jet βγάζουν κέρδος από τις επιπλέων παροχές π.χ. ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα και ξενοδοχεία και από τις ακυρώσεις των πελατών.

ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ Άλλος ένας βασικός παράγοντας είναι ότι επιλέγει δευτερεύοντα αεροδρόμια έτσι ώστε να γλυτώνει φόρους. Επίσης έχει λίγους προορισμούς αλλά με πολλές συχνές διαδρομές. και Τέλος η easy jet χρησιμοποιεί ένα μόνο τύπο αεροπλάνου για απλότητα και εξοικονόμηση χρημάτων.

ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ Παράγοντες που επηρεάζουν το κέρδος Οικονομικοί παράγοντες Αύξηση τιμών καυσίμων Αύξηση κόστους ασφάλειας Πιθανή ισοτιμία του νομίσματος με το δολάριο Κοινωνικοί παράγοντες Επιφυλακτικότητα σε ότι αφορά την χρήση πιστωτικών καρτών Εύλογη δυσπιστία των καταναλωτών σε διαφημίσεις π.χ. πτήση με 15 €

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ Απευθύνεται σε όλους τους ανθρώπους: που ταξιδεύουν για διακοπές. που μπορούν να διαθέσουν από 20€ και πάνω για την πτήση τους. που ενδιαφέρονται να πάνε σε μια από τις πόλεις όπου προσγειώνονται αεροπλάνα της easy jet. Κυρίως όμως απευθύνεται σε αυτούς που ταξιδεύουν για δουλειές. Αυτοί είναι οι άνθρωποι που ταξιδεύουν πιο συχνά και χρειάζονται πιο φθηνά εισιτήρια για να ανταπεξέλθουν.

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΑΣΜΕΝΑ ΕΤΗ Σημαντική αύξηση της τάξης του 27,9% παρουσίασαν τα προ φόρων κέρδη της EasyJet το οικονομικό έτος που ολοκληρώθηκε στις 30 Σεπτεμβρίου του 2012, διαμορφούμενα στο επίπεδο ρεκόρ των 317 εκατ. λίρες έναντι 249 εκατ. λιρών την περυσινή χρήση. Ανοδικά κινήθηκαν και τα έσοδα της εταιρείας το 2012 (+16, 1%) στα 3,854 δισ. λίρες έναντι 3,452 δισ. λιρών το ίδιο διάστημα πέρυσι. Η easyJet παρουσίασε βελτιωμένες αποδόσεις στους μετόχους και ανάπτυξη σε ένα ιδιαίτερα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον. Το κόστος ανά θέση, μη συμπεριλαμβανομένων των καυσίμων, μειώθηκε κατά 1% για το πλήρες έτος Τα αποτελέσματά μας αποδεικνύουν το γεγονός ότι η easyJet αποτελεί οργανικό νικητή στην αγορά αεροπορίας μικρών αποστάσεων της Ευρώπης, σε σχέση με τις παραδοσιακές και τις χαμηλού κόστους αεροπορικές εταιρίες. Πηγή:

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΑΣΜΕΝΑ ΕΤΗ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Μεταβολή Συνολικά έσοδα (σε εκατομμύρια£) 3,854 3, ,1% Καταγεγραμμένο κέρδος προ φόρων (σε εκατομμύρια £) ,9% Περιθώριο κέρδους προ φόρων(%) 8,2% 7,2% +1,0ppt Βασικά κέρδη ανά μετοχή (πέννες) 62,5 52,5 +19,0% Προτεινόμενο μέρισμα – κανονικό (πέννες ανά μετοχή) 21,5 10,5 +104,8% Απόδοση επενδυμένων κεφαλαίων (%) μη συμπερ. των ρυθμίσεων σχετικά με τις λειτουργικές εκμισθώσεις 14,5% 12,7% +1,8ppt Απόδοση κοινών μετοχών 14,6% 14,0% +0,6ppt Πηγή:

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΑΣΜΕΝΑ ΕΤΗ Άνοδος θέσεων ανά χρονιά Άνοδος επιβατών ανά χρονιά

EASY GROYP Ο όμιλος στον όποιο ανήκει η easyJet έχει ακόμα τις παρακάτω εταιρίες: Easy internet cafe μια αλυσίδα internet café Easy car μια επιχείρηση ενοικίασης αυτοκινήτων χαμηλού κόστους Easy value μια επιχείρηση σύγκρισης τιμών διαδικτύου Easy money μια υπηρεσία χρηματοδότησης Easy.com μια πύλη διαδικτύου με υπηρεσίες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Easy music που αφόρα την online μεταφορά μουσικής Easy cinema αλυσίδα κινηματογράφων χαμηλού κόστους Easy pizza επιχείρηση παράδοσης φαγητού μέσο ιντερνετ Easy telecom επιχείρηση σταθερής και κινητής τηλεφωνίας Easy 4 men επιχείρηση πώλησης ανδρικών ειδών προσωπικής υγιεινής

ΒΡΑΒΕΙΑ 12 Οκτωβρίου 1999 Καλύτερη αερογραμμή χαμηλού κόστους – περιοδικό επιχειρησιακών ταξιδιωτών 28 Οκτωβρίου 1999 Καλύτερη εκστρατεία (βραβεία μέσων) 10 Δεκεμβρίου 1999 Το περιοδικό του μάρκετινγκ θεωρεί την εταιρία ως μια από τις μεγαλύτερες στιγμές μάρκετινγκ του 20 ου αιώνα 21 Φεβρουαρίου 2000 Βραβείο καλύτερων προσφερόμενων υπηρεσιών επί του σκάφους 13 Μαΐου 2001 Η εταιρία κερδίζει 3 βραβεία στο ετήσιο sυperbrand tribute event που αφορούν : την επιχείρηση με το σημαντικότερο αντίκτυπο στην αγορά το εντυπωσιακότερο εμπορικό σήμα που αναπτύχτηκε τα τελευταία 10 χρόνια και η αποδοτικότερη εργασία δημοσίων σχέσεων 4 Ιουνίου 2001 Η εταιρία κερδίζει το βραβείο για την καλύτερη ιστοσελίδα ταξιδιωτικού περιεχομένου από τα έντυπα.

ΒΡΑΒΕΙΑ Απρίλιος 2002 Η εταιρία καταχωρείται ως η κορυφαία ευρωπαϊκή χαμηλού κόστους αερογραμμή στην μεγαλύτερη έρευνα επιβατών που έγινε ποτέ η οποία οργανώθηκε από μια αγγλική εταιρία Μάιος 2003 η εταιρία κερδίζει το βραβείο διαφήμισης στην Ολλανδία νικώντας την Heineken Νοέμβριος 2004 η εταιρία κερδίζει το βραβείο της καλύτερης αεροπορικής εταιρίας χαμηλού κόστους Μάιος 2005 ’06 ’07 ‘08 Η εταιρία κερδίζει το βραβείο της πιο αγαπημένης αεροπορικής εταιρίας 2009 Η εταιρία ψηφίστηκε η καλύτερη αεροπορική εταιρία χαμηλού κόστους στην Αγγλία 2010 Το πρώτο βραβείο του συλλόγου ταξιδιωτών 2011 Για 11 η φορά ψηφίστηκε ως η καλύτερη αεροπορική εταιρία χαμηλού κόστους