ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΣΙΩΡΑΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ Ε/Ν ΣΕΓΑΣ ΑΘΗΝΑ 12/12/15.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παρουσίαση προτεινόμενου εκπαιδευτικού προγράμματος
Advertisements

Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Η Ελληνική Υπηρεσία Υποστήριξης λειτουργεί από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.
ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΙΜΟΔΟΤΗΣΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ – ΑΘΛΗΤΩΝ & ΠΙΝΑΚΕΣ ΒΑΘΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ 2014.
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα στην Αθήνα
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Χαλκιδική 8/9 Ιουλίου 2006 Κ. Κοκκινοπλίτης Συντονιστής Οργανωτικής Γραμματείας Σχεδιασμού & Κατάρτισης Αναπτυξιακού Προγραμματισμού ΠΡΟΤΥΠΑ.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού «ΤΕΦΑΑ»
1 ο Σεμινάριο Παιδαγωγικής Επιμόρφωσης Διαιτητών Η Α.Ε.Π. “Ακαδημία των Σπορ”, η Ε.Σ.Σ.Π. και η Ε.Σ.Ο σε συνεργασία με την Περιφερειακή Διεύθυνση Α’/θμιας.
ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ Η ΑΝΑΓΚΗ ΝΕΑΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ Η ΑΝΑΓΚΗ ΝΕΑΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ Είναι δεδομένη η ανάγκη αλλαγών σε επίπεδο αθλητικού σχεδιασμού.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Επαγγελματικές λίγκες & Εθνικές Ομάδες. Δρόμοι παράλληλοι ή αντίθετοι. Η περίπτωση του Ανδρικού Βόλεϊ. Η υποστελέχωση των ομάδων της Λίγκας από νέους αθλητές.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Ευρυζωνικότητα στην τοπική αυτοδιοίκηση Τρέχουσες εξελίξεις – μελλοντικές προκλήσεις.
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Σύνδεση Έρευνας και Παραγωγής – Συνεργασία ΑΕΙ, ΤΕΙ, Ερ. Φορέων με Παραγωγικές Μονάδες, Διοίκηση και Διαχείριση.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
Πλαίσιο ανάπτυξης ΕΠΣΕ+Τ Διεθνείς τάσεις για την ανοικτή πρόσβαση Διεθνείς πρωτοβουλίες και δράσεις για ανοικτή πρόσβαση Νέες πρακτικές για επιστημονικές.
ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΙΤΗΤΩΝ ΜΠΑΣΚΕΤ Α1-A2
ΙΤΕ - Ινστιτούτο Πληροφορικής
ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης.
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ. Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΗΜΕΡΑ Τα τελευταία χρόνια τα σωματεία οργανώνουν τα τμήματα υποδομών δημιουργώντας ακαδημίες με νεαρούς επίδοξους.
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΣΚΗΣΗ – ΚΛΑΣΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ Χρήστος Αντωνίου Μ.Sc Άσκηση και Ποιότητα Ζωής Μ.Εd Ειδικής Αγωγής.
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
DAF Ευρωπαϊκό Δίκτυο Γερμανικά ως Ξένη Γλώσσα Αριστεία και Καινοτομία στην Εκπαίδευση Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» Αθήνα 13 Μαρτίου Μαρτίου.
Σ. Ε. Γ. Α. Σ. ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ( ΥΠΟΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΘΝΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ) ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΑΘΛΗΤΩΝ & ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΠΡΟΕΘΝΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΑΠ. ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΣ.
ΓΕΝΙΚΗ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ - ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΓΕΝΙΚΗ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ - ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙΣ Σ.Ε.Γ.Α.Σ.
Ετήσιος προγραμματισμός του αθλητή της σφυροβολίας Mιχάλη Αναστασάκη ( )
Το ιδανικό Φορμάρισμα για την βέλτιστη επίδοση ΞΕΝΙΑ ΑΡΓΕΙΤΑΚΗ
Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Ελένη – Αναστασία Κερκεντζέ Υπεύθυνη λειτουργίας ΔΑΣΤΑ.
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 024 ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗ ΑΣΚΗΣΗ Διδάσκοντες.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
24 | 25 | 26 Απριλίου 2015 κλειστό γυμναστήριο «Δημήτρης Τόφαλος» ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ – ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ – ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΑΧΑΪΑΣ.
Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Επίκουρος Καθηγητής Γεώργιος Κεχαγιάς E.Π. Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση ΕΣΠΑ.
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Στρατηγική Συνεργασιών μεταξύ Ε.Α.Σ. Σ.Ε.Γ.Α.Σ. και Φορέων
ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΑΚΑΔΗΜΙΩΝ ΣΤΙΒΟΥ ΜΕ ΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΙΜΟΔΟΤΗΣΗΣ ΣΩΜΑΤΕΙΑΚΩΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ
Η αξιοποίηση των tablets στη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων
ΓΕΝΙΚΗ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ 2017 ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙΣ
Αυτονομία Σχολικών Μονάδων στο Κυπριακό Εκπαιδευτικό Σύστημα
ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ 2016 ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
Ομάδα Εργασίας για τους Σπάνιους Καρκίνους
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης:
Κίνητρα και μέτρα για τη σύνδεση των ακαδημιών με τα αγωνιστικά τμήματα του συλλόγου. Αθηνα / 12 / 2017 Επ.α.κ.α.β.
ΕΠ.Α.Κ.Α.Β 8-9 Δεκεμβρίου 2017 Αναθεώρηση αγωνιστικού και προπονητικού σχεδιασμού στις αναπτυξιακές ηλικίες Σπύρος Κέλλης Μέλος Δ.Σ. ΣΕΓΑΣ Ομότιμος Καθηγητής.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΣΙΩΡΑΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΣΕΓΑΣ
Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΥΨΗΛΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΕΠΑΚΑΒ ΑΘΗΝΑ 9/12/17 ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΣΙΩΡΑΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΠΡΟΠΠΟΝΗΤΗΣ ΣΕΓΑΣ.
Αρχές προπονητικής εφαρμογής Μύηση – Προπόνηση - Αγώνας
ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΟΧΟΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΡΙΝΟ ΚΥΚΛΟ ΤΟ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ 2019 Κ14 – Κ16 – Κ18
Επιτροπή επιμόρφωσης και επιστημονικής στήριξης (ΕΠΕΠ)
ΤΟΜΕΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Α Π Ο Λ Ο Γ Ι Σ Μ Ο Σ 2018.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΣΙΩΡΑΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ Ε/Ν ΣΕΓΑΣ ΑΘΗΝΑ 12/12/15.

A.ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ: 1.Ανά ομάδα αγωνισμάτων. Ρίψεις- Άλματα- Δρόμοι ταχύτητας - Δρόμοι αντοχής. 2.Ανά αγώνισμα. Βάδην-Σύνθετα αγωνίσματα-Σκυταλοδρομίες B.ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ: Σε περιόδους έντονης προπονητικής επιβάρυνσης Γ.ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ: Πριν από μεγάλες διοργανώσεις

 06 ΟΚΤΩΜΒΡΙΟΥ/15. ΓΙΑ ΑΝΤΟΧΗ ΑΘΗΝΑ. ΓΙΑ Π/Κ Ε/Ν-ΝΕΟΥΣ- Α/Γ.  2-5 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ/16. ΓΙΑ ΣΠΡΙΝΤ-ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΑΓΙΟ ΚΟΣΜΑ. ΓΙΑ Π/Κ Ε/Ν-ΝΕΟΥΣ- Α/Γ.  ΜΑΡΤΗ/16. ΓΙΑ ΡΙΨΕΙΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΝ/ΚΗ ΓΙΑ Π/Κ- Ε/Ν-ΝΕΟΥΣ- ΑΓ.  ΑΠΡΙΛΗ/16. ΓΙΑ ΑΛΜΑΤΑ ΣΤΟ ΟΑΚΑ ΓΙΑ Π/Κ-ΕΝ Κ΄ΝΕΟΥΣ Α/Γ. 24/05/16.  24-29/06/16 ? ΓΙΑ ΡΙΨΕΙΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ ΓΙΑ Π/Κ-Ε/Ν- ΝΕΟΥΣ Α/Γ

o Στις γιορτές των Χριστουγέννων. Στην Κύπρο και στο ΟΑΚΑ αθλητές των προεθνικών ομάδων με τους προπονητές τους σε συνεργασία με ομοσπονδιακούς προπονητές.  27/04-05/05/16. Στον Άγιο Νικόλαο Κρήτης για όλους τους αθλητές του σχεδιασμού.

 4-10 Ιουλίου/16. Στις Σέρρες για τις ομάδες των Π/Κ-Ε/Ν που θα συμμετάσχουν στο ευρωπαικό και το παγκόσμιο πρωτάθλημα αντίστοιχα. o Τέλος Ιούνη ή αρχές Αυγούστου/16. ? για τις ομάδες που θα λάβουνε μέρος στο Ευρωπαικό πρωτάθλημα και στην Ολυμπιάδα του ΡΙΟ.

 Όλοι οι αθλητές του σχεδιασμού της ομοσπονδίας των προεθνικών ομάδων καθώς και οι προπονητές τους.  Υποχρεωτική η συμμετοχή για όλους τους αθλητές και τους προπονητές που ανήκουν σε μια από τις κατηγορίες του σχεδιασμού.  Στα διαπιστευμένα κέντρα της EAA ή της IAAF μόνο ελίτ πρωταθλητές μας και πάντα με τη σύμφωνη γνώμη του ΣΕΓΑΣ.  Μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις μπορούν να συμμετέχουν και αθλητές που δεν ανήκουν σε μία από αυτές τις κατηγορίες και πάντα μετά από πρόσκληση της ΕΠΕΟ

 Η συνεργασία του προπονητικού μας δυναμικού σε μια κάθετη μορφή οργάνωσης  Η « ΩΣΜΩΣΗ» των προπονητικών γνώσεων και πρακτικών σε όλα τα επίπεδα του προπονητικού μας οικοδομήματος.  Η μεταφορά της συσσωρευμένης εμπειρίας καταξιωμένων προπονητών η οποία γίνεται μόνο ΒΙΩΜΑΤΙΚΑ.  Διάχυση μοντέλων και μεθόδων διαχείρισης των αθλητών σε όλα τα στάδια εξέλιξης μέχρι τον πρωταθλητισμό.

 Οι προπονητές: Να συνεργάζονται Να ανατροφοδοτούνται Να υλοποιούν προπονητικές πρακτικές και σχεδιασμένες δράσεις  Προτείνουν παρεμβάσεις – δραστηριότητες  Αξιοποιούν τα αποτελέσματα

 Η διαρκής επιμόρφωση των προπονητών αποτελεί σημαντικό εργαλείο για τους ίδιους, είναι καθοριστικός παράγων για τη βελτίωση της ποιότητας προπόνησης, με συνέπεια την βελτίωση του παρεχόμενου προπονητικού έργου.  Είναι προσωπικό ζήτημα του κάθε προπονητή και μπορεί να την επιτύχει με όποιον τρόπο επιθυμεί αλλά είναι και πρωταρχικό μέλημα της ομοσπονδίας να φροντίσει για την επιμόρφωση των στελεχών της.

 Αν την επιμόρφωση τη διακρίνουμε σε δυο άξονες. Σ’ αυτόν που στρέφεται στην προπονητική Σ’ αυτόν που στρέφεται στις παράπλευρες επιστήμες (παιδαγωγική ψυχολογία- αθλητιατρική-επαγγελματική αποκατάσταση- διαχείριση παιδιών εφήβων και ώριμων ανθρώπων) Αντιλαμβανόμαστε ότι οι ιδιαιτερότητες στη σύνδεση αυτών των δύο αξόνων είναι πολύ μεγάλες.  Πρέπει να συνδέσουμε αυτές τις μορφές επιμόρφωσης για να «παράγουμε» πλήρως ενημερωμένους προπονητές.

31/10- 1/11/15 ΑΘΗΝΑ2 ΗΜΕΡΕΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΠΡΟΕΘΝΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ 6/11/15ΑΘΗΝΑ1 ΗΜΕΡΑΑΝΑΠΤΥΞΗ ΗΜΙΑΝΤΟΧΗΣ ΑΝΤΟΧΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΠΡΟΕΘΝΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ 22/11/1 5 ΠΑΤΡΑ1 ΗΜΕΡΑΣΥΝΘΕΤΑ ΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑΚΟΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ 2- 5/1/16 ΑΘΗΝΑ1 ΗΜΕΡΑΣΠΡΙΝΤ-ΕΜΠΟΔΙΑΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΠΡΟΕΘΝΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ

6-10/3/16ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ2 ΗΜΕΡΕΣ ΘΕΜΑΤΑ ΡΙΨΕΩΝ ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΠΡΟΕΘΝΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ 3-4/5/16ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ 2 ΗΜΕΡΕΣ ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙ ΚΗΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΠΡΟΕΘΝΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ 5-6/7/15ΣΕΡΡΕΣ2 ΗΜΕΡΕΣ ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙ ΚΗΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΕΘΝΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ Π/Κ- Ε/Ν ΣΥΝΕΧΩΣ ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΟ ΕΥΡΩΠΗ ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΑ ???? ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙ ΚΗΣ ΕΠΙΛΕΚΤΟΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ.

 ΔΕΔΟΜΕΝΑ: Θεσμοθετημένες μορφές επιμόρφωσης που γίνονται με την συνεργασία προπονητών με μεγάλη εμπειρία και αγωνιστικές επιτυχίες (εντός και εκτός Ελλάδος) αξιοποίηση και συνεργασία φορέων και πανεπιστημίων.  ΖΗΤΟΥΜΕΝΑ: Αναζήτηση νέων μορφών καινοτόμων δράσεων στοχεύοντας στην «συνέργεια» και στην διάχυση των «καλών πρακτικών»

 Υγειονομική επιτροπή. (Γιατροί- Φυσιοθεραπευτές της ομοσπονδίας)  Ψυχολόγο  Διατροφολόγο  Προπονησιολόγο.  Eπαγγελματική ανάπτυξη.  Καταξιωμένοι προπονητές με σημαντικές επιτυχίες από την προπονητική μας ιεραρχία.

 Πανεπιστήμια:  ΣΕΦΑΑ Τρικάλων-Αθηνών-Θεσσαλονίκης- Σερρών-Κομοτηνής.  Ιατρική Λάρισας.  Αρεταίον πανεπιστημιακό νοσοκομείο.  Τμήμα Βιοχημείας Λάρισας.  Ιατρικό κέντρο Αθηνών.  Ε.Κ.Α.Ε

 Όλες οι καινοτόμες δραστηριότητες αποτελούν το μοναδικό ίσως παράδειγμα πλαισίου αλληλοεπιμόρφωσης μέσω της παρουσίασης των προπονητικών προγραμμάτων και της κοινοποίησης αυτών στους άλλους συναδέλφους.  Επισημαίνεται, ωστόσο, και η σημασία της προετοιμασίας για μια παρουσίαση. Για παράδειγμα, η παρουσίαση του ετήσιου ή του μακρόχρονου προγραμματισμού ενός προπονητή ή ενός καινοτόμου ασκησιολόγιου προϋποθέτει μια συνεργατική διαδικασία επιλογής και τεκμηρίωσης των αντιπροσωπευτικών στοιχείων της παρουσίασης.

 Να δημιουργηθεί ένα δίκτυο επικοινωνίας με τους συναδέλφους, για να μπορούν να επικοινωνούν διαρκώς υποβάλλοντας απορίες και να επιτυγχάνεται έτσι η ανατροφοδότηση προπονητών.  Στην πλατφόρμα αυτή θα μπορούσαν να έχουν πρόσβαση και άλλοι επιμορφωτικοί παράγοντες, (τομέας επιμόρφωσης ΣΕΓΑΣ ώστε να απαντούν σε εξειδικευμένες ερωτήσεις.) Να επιλέγονται συνεργατικές μορφές επιμόρφωσης μέσω δικτύων επικοινωνίας με άλλους επιμορφωτικούς φορείς, πανεπιστήμια, επιμορφωτικά κέντρα κ.ά.