Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ ΙΩΑΝΝΑ ΛΥΜΠΕΡΑΛΗ, MSc. ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ.
Advertisements

Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
Προώθηση / Επικοινωνία
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
ΑΝΤΩΝΗΣ ΓΚΟΡΤΖΗΣ, ΠΡΟΕΔΡΟΣ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΗΘΙΚΗΣ
ENTI : ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ (Innovative Actions, under the ERDF ) Τελική Συνάντηση Ομάδας Εργασίας John Swarbrooke.
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ IV: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ Φαίδων Θεοφανίδης Διδακτικό υλικό:
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ I: ΕΙΣΑΓΩΓΗ
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ II: ΤΕΧΝΙΚΕΣ & ΜΕΣΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΠΡΟΒΟΛΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες
Η Διοικητική Μεταρρύθμιση στην Πράξη Προγραμματική Περίοδος ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
LIFE- ENVIRONMENT PROGRAMME ‘Starting with the promotion of IPP approach in Mediterranean countries’’ Αθήνα, 19 Σεπτεμβρίου 2005 Παρουσίαση Start-IPP.
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
Η επικοινωνία στις κοινωνικές ομάδες και στην εκπαίδευση
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΩΝ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 02/02/2015 1
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 12 Μαρτίου Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Α.Σ.ΠΑΙ.ΤΕ) ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΤΟΜΕΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ.
Αναστάσιος Μιχαηλίδης Λέκτορας Α.Π.Θ. Γεωργικές Εφαρμογές.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
 Στόχος – να ερευνηθεί κατά πόσο προβάλλονται οι ενέργειες εταιρικής κοινωνικής ευθύνης από τις 100 καλύτερες εταιρείες πληροφορικής στην Ινδία  Στόχος.
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010 Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Προώθηση / Επικοινωνία
Δημόσιες Σχέσεις Ορισμός-Εισαγωγικά. Ορισμός «Δημοσίων Σχέσεων» Ποιους εξυπηρετούν οι δημόσιες σχέσεις. Η Δημόσιες Σχέσεις ως Διοικητική Λειτουργία του.
Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων Νάνσυ Μπουραντά Αγρίνιο, 2016 Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων & Τροφίμων.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
1 Οι Δημόσιες Σχέσεις ως Διαδικασία Στάδια της Διαδικασίας.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
1 Σχέσεις με τους εργαζόμενους & τα μέλη Εσωτερικές Επικοινωνίες.
Δημόσιες Σχέσεις και Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Ενότητα # 3: Στρατηγικός Σχεδιασμός των Δημοσίων Σχέσεων Διδάσκων: Γεώργιος Πανηγυράκης Τμήμα: Οργάνωση και.
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
Επιχειρησιακή Στρατηγική
ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ NESTLΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Σχέσεις με τους εργαζόμενους & τα μέλη
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
B u s i n e s s INDUCTION WEEK 2015 Εισαγωγή στο Πρόγραμμα,
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Το μαρκετινγκ του alia palace
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Σχέσεις με την Κοινότητα
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας

Δημόσιες Σχέσεις

Το Μάρκετινγκ Προϊόν Τιμή Τοποθέτηση / Διανομή Προώθηση

Η Προώθηση Διαφήμιση Προσωπικές πωλήσεις Προώθηση πωλήσεων Δημόσιες Σχέσεις …

Οι Δημόσιες Σχέσεις «Το δημόσιο αίσθημα είναι τα πάντα. Με το δημόσιο αίσθημα, τίποτα δεν μπορεί να αποτύχει, και χωρίς αυτό τίποτα δεν μπορεί να πετύχει.» Αβραάμ Λίνκολν

Οι Δημόσιες Σχέσεις Δημόσιες Σχέσεις + Εταιρική Επικοινωνία Πολυεθνικές / μικρές επιχειρήσεις και οργανισμοί / άτομα (πολιτικοί, καλλιτέχνες κλπ.) Απευθύνονται σε: Πελάτες Προμηθευτές Επενδυτές Υπάλληλους Άλλους οργανισμούς και επιχειρήσεις Κυβερνήσεις και φορείς …

Οι Δημόσιες Σχέσεις «Οι δημόσιες σχέσεις είναι ο επηρεασμός της συμπεριφοράς των ομάδων του κοινού ώστε να επιτευχθούν οι στόχοι της επιχείρησης, μέσω της αποτελεσματικής διοίκησης των σχέσεων και της επικοινωνίας» Βρετανικό Ινστιτούτο Δημοσίων Σχέσεων

Οι Δημόσιες Σχέσεις «Η πρακτική των δημοσίων σχέσεων είναι η εσκεμμένη, προγραμματισμένη και βιώσιμη προσπάθεια για την εγκαθίδρυση και διατήρηση καλής θέλησης και αμοιβαίας κατανόησης ανάμεσα σε έναν οργανισμό και τις ομάδες κοινού του». Frank Jefkins

Η Διοικητική Λειτουργία Οι δημόσιες σχέσεις: Υποστηρίζουν και διευκολύνουν την παραγωγή και τις πωλήσεις Βοηθούν την επιχείρηση στην εγκαθίδρυση της φιλοσοφίας της, επίτευξη των στόχων, προσαρμογή στο εξωτερικό περιβάλλον και στη αντιμετώπιση του ανταγωνισμού. Αποτελούν την επικοινωνιακή βάση των οργανισμών.

Η Διαδικασία 1.«Τι συμβαίνει τώρα;» – Έρευνα και ανάλυση 2.«Τι θα πρέπει να κάνουμε και να πούμε και γιατί;» – Διαμόρφωση πολιτικής 3.«Πως και πότε το κάνουμε και το λέμε;» – Προγραμματισμός

Η Διαδικασία (συν.) 4.«Πάμε να το κάνουμε» – Εκτέλεση του προγράμματος 5.«Τι αποτέλεσμα είχαμε;» – Επανάδραση & αντίδραση του κοινού 6.«Τι κάνουμε τώρα;» – Αξιολόγηση και τελική εκτίμηση του αποτελέσματος και προτάσεις για το μέλλον

Η Διαδικασία – Στρατηγικές Οι Στρατηγικές Δημοσίων Σχέσεων περιέχουν:  Κατευθυντήριες οδηγίες  Μήνυμα κλειδί

Στρατηγικές - Προγραμματισμός Προληπτικές Στρατηγικές vs Στρατηγικές Αντίδρασης Ενεργητικές Στρατηγικές vs Στρατηγικές Επικοινωνίας

Επικοινωνία – Τακτικές 1.Ηλεκτρονικές τακτικές: Μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Ιστοσελίδες Ηλεκτρονικοί πίνακες ανακοινώσεων Τηλεομοιοτυπίες Δορυφορικές μεταδόσεις Τηλεδιασκέψεις Μαγνητοσκοπημένα δελτία τύπου Ψηφιακοί οπτικοί δίσκοι …

Επικοινωνία – Τακτικές (συν.) 2.Έντυπες τακτικές: Δελτία τύπου Εταιρικά περιοδικά Φυλλάδια Επετειακές εκδόσεις Ετήσιες / ενδιάμεσες εκθέσεις Εταιρική διαφήμιση Κυτία τύπου (press kits) Δελτία νέων (newsletters) …

Επικοινωνία – Τακτικές (συν.) 3.Τακτικές δια ζώσης: Συζήτηση / επικοινωνία κατά πρόσωπο Ομιλίες Συνεντεύξεις τύπου Συνεντεύξεις Δεξιώσεις και ξεναγήσεις Συναντήσεις Παρουσιάσεις …

Επικοινωνία – Τακτικές (συν.) 4.Τακτικές εικόνας: Μαγνητοσκοπημένα δελτία τύπου Προβολές διαφανειών Οικιακά βίντεο Διαφάνειες Φωτογραφίες Κινούμενα σχέδια και κόμικς Υπαίθριες δραστηριότητες, προβολές κλπ …

Η Κυκλική διαδικασία των Δημοσίων Σχέσεων Έρευνα και ανάλυση Διαμόρφ ωση πολιτικής Προγραμ ματισμός Επικοινων ία Επανάδρ αση / Αντίδρασ η Αξιολόγη ση και Προσαρμ ογή

Στόχοι, Φιλοσοφίες και Πολιτικές «Οι δημόσιες σχέσεις είναι η δόμηση της εταιρικής φιλοσοφίας και τη μεταφορά αυτής της φιλοσοφίας στην πράξη, ώστε να μην υπάρχει απόκλιση ανάμεσα σε αυτό που υποστηρίζει μια επιχείρηση και σε αυτό που τελικά κάνει». Vogel

Δημόσιες Σχέσεις και Επιχειρησιακή Αλλαγή Τεχνολογία Κυβερνητική πολιτική Παγκοσμιοποίηση του εμπορίου Συγχωνεύσεις και εξαγορές Προσέλκυση ξένων επενδύσεων από χώρες του Τρίτου κόσμου Τουρισμός ως οικονομική, κοινωνική και πολιτική δραστηριότητα

Επικοινωνία Προσόντα – Δεξιότητες – Ταλέντα «Τεχνικοί επικοινωνίας» Καθήκοντα «επικοινωνία μέσω περιοδικών δράσεων» Συστήματα «σύστημα καλής θέλησης» «αμοιβαίες γραμμές επικοινωνίας»

Η Κοινή Γνώμη Διατήρηση ευνοϊκής κοινής γνώμης Δημιουργία κοινής γνώμης όπου δεν υπάρχει ή είναι λανθασμένη Ουδετεροποίηση αρνητικής κοινής γνώμης

Η Κοινή Γνώμη (συν.) Εγκαθίδρυση σχέσεων με ομάδες κοινού Ερμηνεία κοινής γνώμης Εταιρική κοινωνική ευθύνη

Επαγγελματίας Δημοσίων Σχέσεων Καθήκοντα Προσόντα Δεξιότητες γραπτού και προφορικού λόγου Ικανότητα έρευνας Εμπειρία στο σχεδιασμό Ικανότητα στη επίλυση προβλημάτων Επάρκεια στη διοίκηση επιχειρήσεων και στα οικονομικά

Επαγγελματίας Δημοσίων Σχέσεων Προγραμματισμός Σχέσεις Συγγραφή και σύνταξη Πληροφόρηση Παραγωγή Ειδικές εκδηλώσεις Προφορικός λόγος Έρευνα και αξιολόγηση αποτελεσμάτων

Εταιρείες Συμβούλων Δημοσίων Σχέσεων Εμπειρία και εξειδίκευση Εγγύτητα σε κέντρα αποφάσεων Κύκλος επαφών Παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου Αντιμετώπιση σύνθετων προβλημάτων

Δημόσιες Σχέσεις και Δημοσιογραφία Σκοπός Στόχοι Ομάδες κοινού Κανάλια επικοινωνίας

Δημόσιες Σχέσεις και Διαφήμιση Κανάλια επικοινωνίας Ομάδες κοινού Εξειδίκευση Στόχος

Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας! Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας