ΑΝΝΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦYΛΛΟΥ ΣΧ.ΣYΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ05 ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΄΄COMENIUS΄΄: ΒΟΗΘΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗ
Το πρόγραμμα του βοηθού εκπαιδευτικού συνίσταται στην υποδοχή και φιλοξενία ενός μελλοντικού εκπαιδευτικού από ένα εκπαιδευτικό ίδρυμα (ιδιωτικό/δημόσιο) (πρωτοβάθμιας/δευτεροβάθμιας βαθμίδας) Διάρκεια: από 13 έως 45 εβδομάδες Χρηματοδότηση: υποτροφία από την Ε.Ε.
Βασικοί στόχοι της δράσης : η δυνατότητα προετοιμασίας μελλοντικών εκπαιδευτικών προκειμένου να εμβαθύνουν τις γνώσεις τους για την εκπαίδευση, να βελτιώσουν τις γνώσεις τους στις ξένες γλώσσες και να γνωρίσουν το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας υποδοχής. Η βελτίωση των γλωσσικών δεξιοτήτων των μαθητών και η ανάπτυξη του ενδιαφέροντός τους για τον πολιτισμό της χώρας του βοηθού.
Ο βοηθός καθηγητή Πρέπει να έχει ολοκληρώσει τουλάχιστον τα 2 πρώτα έτη σπουδών του (σπουδές που τον οδηγούν στο επάγγελμα του εκπαιδευτικού). Πρέπει να ενσωματωθεί στη σχολική ζωή του σχολείου υποδοχής, στο οποίο δεν εργάζεται ως εκπαιδευτικός με ολόκληρο ωράριο, αλλά συμμετέχει στις δραστηριότητες του μέντορα-εκπαιδευτικού και στις δραστηριότητες γενικότερα του σχολείου. Η διαδικασία αυτή του επιτρέπει να γνωρίσει ένα εκπαιδευτικό σύστημα διαφορετικό από αυτό της χώρας του. Επί πλέον να βελτιώσει τις γνώσεις του σε μια άλλη ευρωπαϊκή γλώσσα/κουλτούρα, καθώς και τις παιδαγωγικές και διδακτικές του δεξιότητες..
Ο βοηθός υποστηρίζει την ομαδική εργασία των μαθητών και τα σχέδια διδασκαλίας τη βελτίωση της ικανότητας κατανόησης και παραγωγής προφορικού λόγου στη μητρική του γλώσσα τη διάχυση πληροφοριών για τον πολιτισμό της χώρας του την ενδυνάμωση της ευρωπαϊκής διάστασης και την ανάπτυξη της διαπολιτισμικής δεξιότητας των μαθητών και των εκπαιδευτικών του σχολείου στο οποίο φιλοξενείται την ανάπτυξη και την υλοποίηση προγραμμάτων όπως το Regio και το e Twinning.
Οι εκπαιδευτικοί /μέντορες Η επίβλεψη του βοηθού γίνεται από τον εκπαιδευτικό/μέντορα που τον αναλαμβάνει και φέρει όλη την ευθύνη για την διεξαγωγή του προγράμματος. Ο εκπαιδευτικός/μέντορας θέτει τους στόχους του προγράμματος και ορίζει σε συνεννόηση με τον βοηθό τις δραστηριότητες που θα κάνουν.
Ένταξη και προσαρμογή του βοηθού Εξαρτάται : από την προετοιμασία πριν την άφιξή του από την συνεχή υποστήριξη που αυτός θα έχει από τον επιβλέποντα εκπαιδευτικό σε όλους τους τομείς: εντός του σχολείου (ξενάγηση στο σχολείο και γνωριμία με το προσωπικό, συνεργασία για την προετοιμασία δραστηριοτήτων, ενθάρρυνση του βοηθού για παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού, παρακίνηση για συμμετοχή του σε σχολικές/κοινωνικές/πολιτιστικές/αθλητικές δραστηριότητες, κλπ.) εκτός σχολείου, όπως εξεύρεση κατοικίας, συγκοινωνίες, κινητό τηλέφωνο με ελληνικό αριθμό, σύνδεση με internet κλπ., έτσι ώστε ο βοηθός να ζήσει μια ευρεία γκάμα εμπειριών στο νέο περιβάλλον & να δραστηριοποιηθεί κοινωνικά.
Σχ. έτος βοηθοί καθηγητών ανά την Ελλάδα 3 για τα γαλλικά: (Γυμνάσιο Ανδρου, 11ο Γυμν. Αχαρνών, Σχολείο Saint Paul)
Europoly
Vidéoconférence
11 ο Γυμνάσιο Αχαρνών You tube: Voyage à Paris. m4v Merci.m4v Toi+moi. m4v Francophonie. m4v Intercomenius.m4v
Καταληκτική ημερομηνία αίτησης: