ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ- ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ- ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ: ΚΟΝΣΟΥΛΑ ΜΑΡΙΑ ΜΑΛΤΕΖΟΥ ΕΙΡΗΝΗ ΣΑΚΟΡΑΦΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΓΡΑΦΗ.
Advertisements

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
Η Καινή Διαθήκη Α΄: Τα Ευαγγέλια και οι Πράξεις των Αποστόλων
ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ Ο Μακεδονικός Αγώνας έπαιξε σημαντικό ρόλο στην απελευθέρωση της Μακεδονίας. Θεωρείται από τα πιο αξιοσημείωτα γεγονότα της νεότερης.
Ο Κλέφτης Ποδηλάτων (1948) του Βιτόριο Ντε Σίκα
Θρησκευτικη μεταρρυθμιση
ΟΙ ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ
Ο Goya, ο Beethoven και ο Ρομαντισμοσ. .
Μαρία Μπελούμπαση Άρτεμις Παγάνη
ΕΛΒΕΤΙΑ ΕΛΒΕΤΙΑ.
ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ
1.Η Ποικιλία των βιβλίων της Π. Διαθήκης 2.Πως και πότε γράφτηκαν τα βιβλία της Π. Διαθήκης.
Παρουσίαση στο μάθημα της Ιστορίας από τον Χρήστο Μπ. και τον Κωνσταντίνο Πολ. Φωτογραφίες Μουσείου Περγάμου: ευγενική χορηγία του Χρήστου Μ. από ταξίδι.
Η ΕΥΡΩΠΗ ΣΤΑ ΝΕΟΤΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ
“Όλα ξεκινάνε με ένα σημείο” Η ζωή και το έργο του Βασίλι Καντίνσκυ ( Μόσχα 1866-Παρίσι 1944) Άννα-Σμαράγδα Κουτσαφτή Γ’6.
Γιαννάκης Γιάννης Τροβάς Γιώργος Βογιατζής Γιώργος
Ο κινηματογράφος  έβδομη τέχνη
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ Τάξης «Κινηματογράφος: Τέχνη και Τεχνική» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Σαραντέα Μαρίνα ΠΕ19.
Τα πρώτα βήματα μιας κριτικής ανάγνωσης
ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ 8η ΕΝΟΤΗΤΑ ΦΡΑΓΚΟΙ ΠΑΠΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΡΛΟΜΑΓΝΟΣ
Η πτώση του Βυζαντίου.
Παγκόσμια Ημέρα Κινουμένων σχεδίων
17. Χριστιανικά άσκηση- Μοναχισμός
ΕΝΤΕΧΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
Η ρωμαϊκή αυτοκρατορία μια υπερδύναμη του αρχαίου κόσμου
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΜΙΟΥΖΙΚΑΛ  Το θέατρο είναι ο κλάδος της τέχνης που αναφέρεται στην απόδοση ιστοριών μπροστά σε κοινό, με την χρήση κυρίως του λόγου, αλλά.
Τα μαθηματικα στην τεχνη και στη φυση
1ο Πρότυπο Πειραματικό δημοτικό 12\Θ
TO ΡΕΜΠΕΤΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΣΥΝΘΕΤΕΣ-ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ. Τα άτομα που συνέβαλαν σημαντικά στην εξέλιξη και κοινωνικοποίηση του ρεμπέτικου τραγουδιού. Ο Μάρκος Βαμβακάρης.
ΤΣΑΡΛΙ ΤΣΑΠΛΙΝ Λουκία Σάββα.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΚΑΝΑΣ.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΣ
 Ο όρος « μοντερνισμός » αρχικά τοποθετείται στο δεύτερο μισό του 19 ου αιώνα και αναπτύχθηκε πλήρως στις τέσσερις πρώτες δεκαετίες του 20 ου αιώνα.
Σχέσεις Βυζαντίου Δύσης Αγώνες για τη διατήρηση των ιταλικών κτήσεων portobuffalo.blogspot.com.
‘’ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΝ 5οπ.χ. αιώνα’’  ΙΣΤΟΡΙΑ  Είναι η εποχή που έζησαν οι τρεις μεγάλοι αρχαίοι Έλληνες ιστορικοί:  1. Ηρόδοτος  2. Θουκυδίδης  3. Ξενοφών.
ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ.  Συγγραφικό έργο Συγγραφικό έργο  Συνοπτική εργογραφία Συνοπτική εργογραφία  Απήχηση του έργου του στο εξωτερικό Απήχηση του έργου.
Κύριλλος και Μεθόδιος. Οι Άγιοι Κύριλλος και Μεθόδιος ήταν αδέλφια, μοναχοί, με μεγάλη ιεραποστολική δράση. Σε αυτούς αποδίδεται ο εκχριστιανισμός των.
Το ευρωπαϊκό θέατρο του 20ού αιώνα ( ) Ενότητα 3 Το κίνημα του Εξπρεσιονισμού Αγγελική Ρόζη Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Θεατρικών Σπουδών 1.
ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ Οι Εβδομήντα μεταφράζουν την εβραϊκή λέξη berith στα ελληνικά διαθήκη Απαντάται στις εκφράσεις.
Η ζωγραφική ως εικονική αναπαράσταση πρωτοεμφανίστηκε στη ζωή του ανθρώπου στο τροφοσυλλεκτικό στάδιο, στην τελευταία φάση της παγετωνικής εποχής και.
I. Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΜΕΤΑ ΤΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΛΑΩΝ 1. Οι συνέπειες της μετανάστευσης των γερμανικών φύλων για την Ευρώπη.
Η οροφή της Capella Sistina, Michelangelo, , Βατικανό ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΣ ΜΕΡΟΣ Δ’
ΔΗΜΟΤΙΚΌ ΤΡΑΓΟΎΔΙ Το ελληνικό δημοτικό τραγούδι ως λογοτεχνικό είδος αντλεί το υλικό του από την προφορική λογοτεχνική παράδοση, δηλαδή αυτήν που αναπτύσσεται.
Μάθημα: Διδακτική των μαθηματικων Θεμα εργασιασ: Η ιστορια του μηδενοσ
Η Ευρώπη του Μεσαίωνα Η Δυτική Ευρώπη
7. ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ Μ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ
Η διάδοση του Χριστιανισμού στους Μοραβούς και τους Βουλγάρους
Αναγέννηση: Γράμματα Τέχνη
Ερευνητική Εργασία Θέμα: ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ: Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ, ΤΟ ΝΗΣΙ
Ο όρος Αρχαία Ελλάδα χρησιμοποιείται για να περιγράψει τον ελληνικό κόσμο κατά την περίοδο της αρχαιότητας. Αναφέρεται όχι μόνο στις περιοχές του σύγχρονου.
Εθνικιστική Ιδεολογία, εθνικά κινήματα και δημιουργία εθνικών κρατών
Απαρχές της Ευρωπαϊκής Ιστορίας
ΡΟΜΑΝΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΠΓΕΣΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ: Κ.ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΟΜΑΔΑ: ΚΟΚΟΜΠΑΪΑ
ΡΟΜΑΝΤΙΣΜΟΣ.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΟ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΚΑΛΑ!!!!!!.
Ορφεασ.
Μαθημα 2ο Τα επαναστατικα κινηματα στην ευρωπη 19ος αιωνασ
ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ ΕΠΟΧΗ Επιμέλεια : Αγγελική Αναγνώστου , Θαλασσινή Γκρίνια
ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΙ ΤΗΣ ΕΓΓΥΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ
Το κίνημα των Ναζαρηνών
ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ
Ρομανική τέχνη και βυζαντινή τέχνη
«πάνω ή πέρα από την πραγματικότητα»
ΝΑΖΑΡΗΝΗ ΤΕΧΝΗ Κωνσταντίνος Κριθαρίδης Σχολικό Έτος
25. Η Εκκλησιαστικη τέχνη στη Δύση Δανάη Φιλιπποπούλου
ΜΑΡΤΙΝΟΣ ΛΟΥΘΗΡΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Έλενα Βότση, Βαλίνα Διαμαντή
ΑΜΦΙΠΟΛΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ- ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ- ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ: ΚΟΝΣΟΥΛΑ ΜΑΡΙΑ ΜΑΛΤΕΖΟΥ ΕΙΡΗΝΗ ΣΑΚΟΡΑΦΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ

ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ (ΠΡΩΙΜΟΣ ΜΕΣΑΙΩΝΑΣ- ΜΕΣΑΙΩΝΑΣ)

Ως γερμανική λογοτεχνία θεωρείται η λογοτεχνία γραμμένη στα γερμανικά γενικά,αλλά περισσότερο η λογοτεχνία που αναπτύχθηκε στην Γερμανία σαν ενιαίο πολιτιστικό και κοινωνικό κράτος. Η λογοτεχνία στον πρώιμο μεσαίωνα υπήρχε μόνο προφορική και για αυτόν τον λόγο έχει χαθεί εντελώς.Το να καταγράφει κανείς γνώσεις σήμαινε πάντα μία μεταφορά στα λατινικά και κέντρα πνευματικά εκείνη την εποχή ήταν μόνο τα μοναστήρια.

Τα αρχαιότερα γερμανικά δείγματα γραφής προέρχονται από τον 8ο αιώνα και οφείλονται αποκλειστικά και μόνο στις ιεραποστολές εκχριστιανισμού που διαδίδονταν στην Ευρώπη. Γύρω στο 830 καταγράφηκε σε περγαμηνή η Ωδή του Χίλντεμπραντ, ένα από τα παλαιότερα σωζόμενα γερμανικά κείμενα. Περί το 1000 μ.Χ έγινε η πρώτη μετάφραση στα αρχαία γερμανικά κείμένων από την αρχαιότητα. Έτσι στον 11ο αιώνα δημιουργούνται θρησκευτικά κυρίως κείμενα αλλά και ιστορίες με θρύλους όπως το Άνολιντ(Annolied,1077).Αλλά ακόμη η λογοτεχνία είναι αποκλειστικά θέμα μοναστηριών και του υψηλού κλήρου.Ο απλός λαός δεν είχε καμία πρόσβαση σε λογοτεχνικά κείμενα. 830περγαμηνήΩδή του Χίλντεμπραντ830περγαμηνήΩδή του Χίλντεμπραντ

Στα μέσα του 12ου αιώνα συνέβη μία σημαντική αλλαγή.Τα θέματα και οι μορφές της λογοτεχνίας έγιναν πιο ποικίλα και η καταγραφή περιλάμβανε από δω και πέρα και υλικό που μέχρι τότε θεωρούνταν ως ανάξιο καταγραφής,όπως προφορικές αφηγήσεις. Τότε άρχισε να κερδίζει έδαφος και η ιστορική ποίηση.

Το πιο σημαντικό έργο,Τα χρονικά του αυτοκράτορα(Kaiserchronik) με περίπου στίχους,αφηγείται με επεισόδια την ιστορία της ρωμαικής αυτοκρατορίας από την ίδρυση της Ρώμης και την παρακμή της ως τον Γερμανό αυτοκράτορα Κονραντ Γ΄. Το Τραγούδι του Ρολάνδου(Rolandslied) αφηγείται τις μάχες του Καρλομάγνου ενάντια στους Σαρακηνούς και τον θάνατο του Ρολάνδου από προδοσία. Κονραντ Γ΄Κονραντ Γ΄

Με τον Ρολάνδο ξεκίνησε η γαλλική επιρροή στην μεσαιωνική γερμανική λογοτεχνία. Στις δεκαετίες μετά το 1150 σημειώθηκε άνθηση στην μεσαιωνική λογοτεχνία.Στις φεουδαρχικές αυλές ηγεμόνων αναπτύχθηκε ένα νέο εκλεπτυσμένο είδος λογοτεχνίας,η αυλική λογοτεχνία. αυλική λογοτεχνίααυλική λογοτεχνία

ΕΞΠΡΕΣΙΟΝΙΣΜΟΣ: Ο Εξπρεσιονισμός αποτελεί καλλιτεχνικό κίνημα της μοντέρνας τέχνης που αναπτύχθηκε στις αρχές του 20ου αιώνα, περίπου την περίοδο και κυρίως στο χώρο της ζωγραφικής. Βασικό χαρακτηριστικό των εξπρεσιονιστών καλλιτεχνών ήταν η τάση να παραμορφώνουν την πραγματικότητα στα έργα τους. Το ρεύμα του εξπρεσιονισμού αναπτύχθηκε κυρίως στη Γερμανία. Στην πραγματικότητα δεν υπήρξε ποτέ κάποια ενιαία οργανωμένη ομάδα καλλιτεχνών που να αυτοαποκαλούνταν Εξπρεσιονιστές αλλά περισσότερο μικρές ομάδες με κοινά χαρακτηριστικά και κυρίως οι ομάδες Blaue Reiter και Die Brucke με έδρα το Μόναχο και τη Δρέσδη αντίστοιχα. μοντέρνας τέχνης20ου αιώνα ζωγραφικήςΓερμανίαΜόναχοΔρέσδημοντέρνας τέχνης20ου αιώνα ζωγραφικήςΓερμανίαΜόναχοΔρέσδη

Βασικοί εκπρόσωποι του εξπρεσιονισμού: Βασίλι Καντίνσκυ Έντβαρτ Μουνκ Όσκαρ Κοκόσκα Φραντς Μαρκ Έμιλ Νόλντε Έγκον Σίλε Χαΐμ Σουτίν Βασίλι Καντίνσκυ Έντβαρτ Μουνκ Όσκαρ Κοκόσκα Φραντς Μαρκ Έμιλ Νόλντε Έγκον Σίλε Χαΐμ Σουτίν Βασίλι Καντίνσκυ Έντβαρτ Μουνκ Όσκαρ Κοκόσκα Φραντς Μαρκ Έμιλ Νόλντε Έγκον Σίλε Χαΐμ Σουτίν

ΓΚΑΛΕΡΙ: Φραντς Μαρκ Φραντς ΜαρκΦραντς Μαρκ

Έγκον Σίλε Έγκον Σίλε

ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ( ΓΝΩΣΤΕΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ)

Ιδιαίτερα σημαντική ήταν η επίδραση του εξπρεσιονιστικού κινήματος στον κινηματογράφο και ειδικότερα στον γερμανικό. Ως πρώτες εξπρεσιονιστικές ταινίες θεωρούνται τα Το Εργαστήριο του Δρ. Καλιγκάρι (The Cabinet of Dr. Caligari, 1920) και Νοσφεράτου, μια συμφωνία τρόμου (Nosferatu, eine Symphonie des Grauens, 1922) των σκηνοθετώνΡόμπερτ Βίνε και Φρήντριχ Βίλεμ Μουρνάου αντίστοιχα. Οι ταινίες του γερμανικού εξπρεσιονισμού γυρίστηκαν ως επί το πλείστον με πενιχρά μέσα και η θεματολογία τους απείχε κατά πολύ από τις ρομαντικές ταινίες του Χόλιγουντ ή τις ταινίες δράσης της εποχής. κινηματογράφοΤο Εργαστήριο του Δρ. Καλιγκάρι1920Νοσφεράτου, μια συμφωνία τρόμου1922Ρόμπερτ ΒίνεΦρήντριχ Βίλεμ ΜουρνάουκινηματογράφοΤο Εργαστήριο του Δρ. Καλιγκάρι1920Νοσφεράτου, μια συμφωνία τρόμου1922Ρόμπερτ ΒίνεΦρήντριχ Βίλεμ Μουρνάου

Γερμανικές ταινίες: 1. Das Stahltier Το Das Stahltier (γερμ. Το ατσάλινο θηρίο/ζώο) είναι έργο του γερμανικού κινηματογράφου του Γυρίστηκε με πρωτοβουλία των Γερμανικών Κρατικών Σιδηροδρόμων για την επέτειο των 100 χρόνων του πρώτου γερμανικού σιδηρόδρομου. Das StahltierΓερμανικών Κρατικών ΣιδηροδρόμωνDas StahltierΓερμανικών Κρατικών Σιδηροδρόμων

2.Στάμχαϊμ (ταινία) Το Στάμχαϊμ είναι βραβευμένη ταινία του γερμανικού κινηματογράφου σε σενάριο του Στέφαν Άουστ. Τιμήθηκε το 1986 με τα βραβεία Goldener Bär και FIPRESCI. Στάμχαϊμ (ταινία)Goldener BärFIPRESCIΣτάμχαϊμ (ταινία)Goldener BärFIPRESCI

3.Ο γαλάζιος άγγελος είναι γερμανικό κινηματογραφικό έργο του μεσοπολέμου σε σκηνοθεσία Γιόζεφ φον Στέρνμπεργκ με πρωταγωνιστές την Μαρλέν Ντίτριχ και τον Εμίλ Γιάνινγκς. Γυρίστηκε μεταξύ 1929 και 1930 στο κινηματογραφικό στούντιο της γερμανικής εταιρείας UFA. Το σενάριο έγραψαν οι Καρλ Γκούσταβ Φόλλμίλλερ και Καρλ Τσούκμάγιερ με πρότυπο το μυθιστόρημα Ο Προφέσορ Ούνρατ του Χάινριχ Μαν. Ο γαλάζιος άγγελοςΜαρλέν ΝτίτριχΕμίλ ΓιάνινγκςUFAΚαρλ Γκούσταβ ΦόλλμίλλερΚαρλ ΤσούκμάγιερΟ Προφέσορ ΟύνρατΧάινριχ ΜανΟ γαλάζιος άγγελοςΜαρλέν ΝτίτριχΕμίλ ΓιάνινγκςUFAΚαρλ Γκούσταβ ΦόλλμίλλερΚαρλ ΤσούκμάγιερΟ Προφέσορ ΟύνρατΧάινριχ Μαν

4.Βερολίνο, η Συμφωνία μιας Μεγαλούπολης Το Βερολίνο, η Συμφωνία μιας Μεγαλούπολης, (γερμ. Berlin: Die Sinfonie der Großstadt) είναι ασπρόμαυρη γερμανική πειραματική βωβή κινηματογραφική ταινία σε σκηνοθεσία του Βάλτερ Ρούτμαν (Walther Ruttmann) (1927). Πρόκειται για φημισμένο έργο ιστορικής σημασίας και ορόσημου στην ιστορία του κινηματογράφου. Βερολίνο, η Συμφωνία μιας ΜεγαλούποληςΒάλτερ ΡούτμανΒερολίνο, η Συμφωνία μιας ΜεγαλούποληςΒάλτερ Ρούτμαν

ΤΕΛΟΣ ΠΗΓΗ : ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ