STEPS Erasmus+ KA1 στο 3ο Δημοτικό Ζωγράφου Ένα χαρούμενο ταξίδι με το βλέμμα … στο σχολείο που θέλουμε! Γιούλη Γύφτουλα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογερμανική Αγωγή
Advertisements

Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Υπουργείο Παιδείας, Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Εθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ) Καινοτόμες δράσεις για την ενίσχυση της φιλαναγνωσίας.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΠΑΙΔΕΣ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ ΜΙΑ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΜΙΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ.
«Περισσότερες Εμπειρίες, Περισσότερες Γνώσεις, Περισσότερη Χαρά»
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ. Το εργαστήρι στηρίζεται στην ενεργητική παρουσία των συμμετεχόντων. Οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα μέσα από την ανταλλαγή.
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
1 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Σ.Ε.Ε. στο πλαίσιο του προγράμματος «Πληροφόρηση φοιτητριών και νέων επιστημονισσών για το επάγγελμα του ερευνητή» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ «Η.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας - Διαδικασία της Αυτοαξιολόγησης (ΑΕΕ) 2 ο Βήμα: Επιλογή και διαμόρφωση Σχεδίου Δράσης Σχολικοί Σύμβουλοι.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
Η Πύλη eTwinning.net Εργαλεία για την κοινωνική δικτύωση και την επικοινωνία των εκπαιδευτικών Εργαλεία διαχείρισης ενός έργου eTwinning.
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Τι είναι/ περιλαμβάνει ένα περιβάλλον μάθησης;
Πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ1 Σημεία Βελτίωσης Ελευθερία Ν. Γωνίδα Αναπλ
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ,
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
Τετάρτη, 12 Δεκεμβρίου 2012, Αθήνα, ΑΜΑLIA ATHENS HOTEL
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ 05/09/2017 Διαχείριση Σχεδίου.
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
Κινητικότητα Προσωπικού (ΚΑ1)
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης:
Τοπικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
KA2: Strategic Partnerships Στρατηγικές Εταιρικές Σχέσεις
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Δ.Ι.Ε.Κ. Αμαρουσίου «Προσχολική εκπαίδευση και αγωγή: Προσεγγίζοντας το Ιταλικό εκπαιδευτικό σύστημα» Eσπερίδα για τη διάχυση των αποτελεσμάτων του προγράμματος.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Α΄ ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΛΕΜΕΣΟΥ Κάτοχος Χάρτη Κινητικότητας
Φάκελος υλικού (υποψήφιου) εκπαιδευτικού & επαγγελματική ανάπτυξη
Project.
Δημοτικό Σχολείο Μακεδονίτισσας Α΄
Μεταγράφημα παρουσίασης:

STEPS Erasmus+ KA1 στο 3ο Δημοτικό Ζωγράφου Ένα χαρούμενο ταξίδι με το βλέμμα … στο σχολείο που θέλουμε! Γιούλη Γύφτουλα

Erasmus + …στο δρόμο για την Ιθάκη Στρατηγικός σχεδιασμός Συλλογικό ενδιαφέρον Αλλαγή νοοτροπίας (συμβαίνει στο σχολείο μου άρα με αφορά!) Δημιουργικότητα (απίστευτη δεξαμενή) Αλληλοεμπλουτισμός ΟΡΑΜΑ

Key Action STEPS through Erasmus+ School Teachers Enhancing their Professional Status Συνδυασμός σεμιναρίων και τοποθετήσεων παρακολούθησης Αποτέλεσμα μιας διεργασίας αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας Στόχος: ενίσχυση δυνατών σημείων και θεραπεία αδυναμιών - ενδοσχολική επιμόρφωση

Ξεκινώντας … αποφασισμένη ομάδα εκπαιδευτικών υποστηρικτική διεύθυνση σχολείου διεργασία αυτοαξιολόγησης οργανωτικές ικανότητες επικοινωνία και αλληλεπίδραση συγκεκριμένο σχέδιο αξιοποίησης - βιωσιμότητα

Ενημέρωση σχολικής κοινότητας "Oyez, Oyez, Oyez! Erasmus + presentation at school today at 6pm! Be there!"

Επιλογή εταίρων (προσπαθήσαμε να παντρέψουμε τις ανάγκες μας με τον καλύτερο πάροχο) Θέσαμε αυστηρά κριτήρια επιλογής Μιλήσαμε με τους υποψήφιους εταίρους και διερευνήσαμε τις προθέσεις τους Εμπιστευτήκαμε την εμπειρία συναδέλφων Ζητήσαμε να μας στείλουν πληροφορίες για τον οργανισμό τους και γίναμε σαφείς για τις δικές μας προσδοκίες Σύμφωνο καλής συνεργασίας και πρόσκληση

Προσπαθήσαμε να βρούμε τον καλύτερο …. eTwinning Tools PLNs - Social media Ειδικοί, έμπειροι συνάδελφοι

Γραφειοκρατικά απαραίτητα Εγγραφή του Οργανισμού στην Ενιαία Υπηρεσία Εγγραφής (URF – Unique Registration Facility) και την Πύλη Συμμετεχόντων (Participant Portal) home.html Εξοικείωση με τη διαδικασία έκδοσης Europass Mobility Document και εγγραφή στον φορέα …..

Σεμινάρια ενδοϋπηρεσιακής επιμόρφωσης

Τι προσφέρουν; Έρχομαι σε επαφή με θεωρητικές και πρακτικές προσεγγίσεις προβλημάτων Εκπαιδεύομαι σε ευχάριστο περιβάλλον μαζί με ομοτέχνους Γνωριμία-ανταλλαγή Ενημερώνομαι για νέες πρακτικές Λειτουργώ πολλαπλασιαστικά Συνεισφέρω στην ποιοτική αναβάθμιση του οργανισμού μου

JOB SHADOWING … τι είναι;

Γιατί το προτείνουμε … Οικείο περιβάλλον μάθησης Στοχεύει άμεσα στην ΠΡΑΞΗ και όχι στη θεωρία Ευκαιρία για ενδοσκόπηση και αναστοχασμό Πεδίο παρατήρησης που αφορά ΟΛΟΚΛΗΡΟ το φορέα αποστολής (ενίσχυση της ομάδας) Δημιουργία δικτύων με γόνιμες συνέπειες και για τις δυο πλευρές Απομάκρυνση-ανανέωση-επαναπροσδιορισμός

Στη διάρκεια της υλοποίησης … Αξιοποιήσαμε κλίσεις και ταλέντα Ορίσαμε με σαφήνεια τον τρόπο εργασίας Δημιουργήσαμε αρχείο και τη γωνιά του προγράμματος Συμφωνήσαμε και τηρήσαμε όρους διαφάνειας στη διαχείριση

Σχηματίσαμε ομάδες εργασίας με σαφή καταμερισμό αρμοδιοτήτων Είχαμε συχνές συνεδριάσεις των ομάδων εργασίας- απολογιστικές συζητήσεις, ανατροφοδότηση Κρατήσαμε επικοινωνία με τα σχολεία-εταίρους και τους παρόχους σεμιναρίων Επιδιώξαμε ανταλλαγή απόψεων μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών από τα συνεργαζόμενα σχολεία

Μας φάνηκαν πολύ χρήσιμα…. Tήρηση ηλεκτρονικών ημερολογίων από όλους τους συμμετέχοντες (καταγραφή προσδοκιών και εμπειριών) Δημιουργία γωνιάς για το πρόγραμμα Φάκελος για συγκέντρωση όλων των παραστατικών Παράλληλη προσπάθεια για αναβάθμιση της υλικοτεχνικής υποδομής Χρήση ερωτηματολογίων Συμμετοχή γονέων, τοπικής αυτοδιοίκησης, επιστημονικών υποστηρικτικών δομών Προβολή του προγράμματος

Κρατήσαμε λεπτομερές ημερολόγιο ενεργειών από τη στάδιο της προετοιμασίας της αίτησης ως την ολοκλήρωση του προγράμματος. Έτσι, είχαμε έτοιμο το υλικό για την τελική έκθεση Οργανώσαμε παράλληλα ένα σχέδιο eTwinning για να εμπλέξουμε και τους μαθητές μαςeTwinning Φτιάξαμε μια ατζέντα με τα ονόματα και τα στοιχεία επικοινωνίας με αρμόδιους φορείς (ΙΚΥ, ΕΟΠΠΕΠ, πρεσβευτής eTwinning) Πήραμε μέρος σε δραστηριότητες που συνδέονταν με το θέμα του σχεδίου μας (σεμινάρια, εκθέσεις, διαγωνισμούς) Ενημερώναμε τακτικά τους γονείς Αναζητήσαμε μικρά δώρα για τα σχολεία υποδοχής (ΕΟΤ, Μουσεία και Πολιτιστικά Ιδρύματα Κάναμε έγκαιρες κρατήσεις εισιτηρίων και ξενοδοχείων

Τι κερδίζει ο εκπαιδευτικός; Υπερασπίζεται τον επαγγελματικό του χώρο αλλά και διεκδικεί Προωθεί τη δουλειά του αλλά και την εμπλουτίζει Αυτοπροσδιορίζεται μέσα από τη συνέργεια Τολμά νέα βήματα Ενισχύει την αυτοεικόνα του Γίνεται πολίτης του κόσμου Μαθαίνει να σχεδιάζει και να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες Μεταμορφώνεται και μεταμορφώνει Απολαμβάνει και …

Ανοίγω την τάξη μου, μοιράζομαι την εμπειρία μου!

Τι κερδίζει το σχολείο; Δοκιμάζεται σε νέους ρόλους και νέους στόχους Υιοθετεί νέες πρακτικές Τολμά μια διαφορετική πολιτική (από κάτω προς τα πάνω) Ενισχύει τη μονάδα και μέσα από αυτή το σύνολο Αλλάζει το προφίλ του Διαμορφώνει όραμα – κάνει τη δυσκολία … ευκαιρία! Γίνεται μέλος μιας μεγαλύτερης οικογένειας

Εμπειρία ζωής

Στη διάθεσή σας για ερωτήσεις