Ευδόκιμος Κωνσταντινίδης Παναγιώτης Μπαμίδης AHETA: Assistive Healthcare & Educational Technologies for special tArget groups, 2009 Χρήση συναισθηματικών.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παπαπέτρου Στέλιος Βασιλείου Έλενα Γκλιάου Μαρία Κυριάκου Κυριακή
Advertisements

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Νέες τεχνολογίες επεξεργασίας της πληροφορίας στη δημόσια διοίκηση1 Τεχνολογίες για ΑΜΕΑ Καθολική πρόσβαση Αθανάσιος Πρωτόπαπας Ινστιτούτο Επεξεργασίας.
Προσωπικές δεξιότητες
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 4ΕΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Communication in Mother tongue Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο.
Συσκευή βιο-ανάδρασης για αναγνώριση συναισθημάτων
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Διαδραστικοί πίνακες Δέγγλερη Σοφία.
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
ΟΙ “ΜULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
Coaching : Διαφορετική οπτική στην κρίση
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ.
Εξερευνώντας το πρότυπο (συναίσθημα, περιεχόμενο, αποτελέσματα) για τη διευκόλυνση της ανατροφοδότησης πολλαπλών πηγών Ομάδα Χάβαρη Χριστιάνα Καρασμάνη.
Ο επικοινωνιακός ρόλος του εκπαιδευτικού σε συμβατικά, υπολογιστικά και δικτυακά περιβάλλοντα μάθησης Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.ED.
Κεφ. 8 ο : Εκπαιδευτικό Λογισμικό Γενικοί ορισμοί: Γενικοί ορισμοί: (software): –Λογισμικό (software): οι καταγραφές σε υλικό –Υλικό hardware –Υλικό (hardware):
 Π.Ε.ΚΑ.Π. Νικ. Καλογερόπουλος Αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση. Η εξέλιξη της τεχνολογίας.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. OI “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ Τι είναι τα πολυμέσα? Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας.
This project has been funded with support from the European Commission. Communication in Mother tongue πληροφορίες Επικοινωνία στη μητρική γλώσσα.
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού Κατερίνα Μαυραντωνάκη.
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Tηλεματική- Μαθαίνοντας και Διδάσκοντας Παπακωνταντίνου Σωτήρης ΑΜ:968.
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
 Αντί για τον όρο Πληροφορική χρησιμοποιείται πλέον ο όρος Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών: ΤΠΕ (ICT: Information and Communications.
Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.
Οργανικός και Λειτουργικός Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού Λογισμικού
 Λαμβάνουν υπόψη τις πολιτισμικές και κοινωνικές συνθήκες μάθησης.  Έχουν επιρροές από ανθρωπολογία και κοινωνική ψυχολογία  Ενδιαφέρονται για τις.
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Χαρακτηριστικά παιδιών αυτιστικού φάσματος
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Προδιαγραφές εκπαιδευτικού Λογισμικού. Γενικές προδιαγραφές Να αξιοποιεί όλα τα επικοινωνιακά μέσα (κείμενο, εικόνα, ήχο, μουσική, video, σχέδια και κινούμενα.
ΧΡΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΑΠΟ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΜΕ ΝΟΣΟ ΤΟΥ ΠΑΡΚΙΝΣΟΝ Σ. ΜΠΟΣΤΑΝΤΖΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΝΕΥΡΟΛΟΓΙΑΣ ΑΠΘ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ Γ. ΝΕΥΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΛΙΝΙΚΗΣ ΑΠΘ.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
Επαγγελματική ανάπτυξη: κάποια γενικά χαρακτηριστικά
Η ένταξη των μαθητών με αναπηρία στη φυσική αγωγή
Τι είναι/ περιλαμβάνει ένα περιβάλλον μάθησης;
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Μάθηση και υπολογιστικά εργαλεία
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Προδιαγραφές εκπαιδευτικού Λογισμικού
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
Δομημένη Εκπαίδευση Βασικές Αρχές
Οργάνωση της Εκπαίδευσης σε Προγράμματα δραστηριοτήτων
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Αναλυτικό Πρόγραμμα Προσχολικής Αγωής
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Νοητικη υστερηση/ αυτισμοσ Διδασκουσα: Ελενη Τραγουλια
Οργανικός και Λειτουργικός Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ευδόκιμος Κωνσταντινίδης Παναγιώτης Μπαμίδης AHETA: Assistive Healthcare & Educational Technologies for special tArget groups, 2009 Χρήση συναισθηματικών ανθρωπόμορφων ειδώλων και πολυμέσων για την εκπαίδευση ατόμων με αυτισμό Corfu, Greece June 9-13, 2009 Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης 2nd International Conference on PErvasive Technologies Related to Assistive Environments

Evdokimos Konstantinidis Aristotle University of Thessaloniki, Medical School, Lab of Medical Informatics Corfu, 9-13 June nd Int.Conference on PErvasive Technologies Related to Assistive Environments, AHETA Workshop Πειεχόμενα  Υπόβαθρο  Εκπαίδευση με χρήση υπολογιστών  Η πλατφόρμα εκπαιδευτής ACALPA  Αξιολόγηση της πλατφόρμας

Evdokimos Konstantinidis Aristotle University of Thessaloniki, Medical School, Lab of Medical Informatics Υπόβραθρο  Ο αυτισμός είναι μια σοβαρή διαταραχή της επικοινωνίας (αποτελείται από μία «τριάδα διαταραχών") ◦ κοινωνική δυσλειτουργία: είναι πολύ δύσκολο για ένα άτομο με αυτισμό να συναναστραφεί με άλλους ανθρώπους ◦ διαταραχή στην επικοινωνία: η κατανόηση και τη χρήση λεκτικών και μη λεκτικών σημάτων είναι πολύ δύσκολο για τα άτομα με αυτισμό, εμφανίζοντας μία συμπεριφορά που μπορεί να θεωρηθεί κοινωνικά ή συναισθηματικά ανάρμοστη ◦ μια τάση για ακαμψία στη σκέψη, τη γλώσσα και τη συμπεριφορά.  Οι άνθρωποι με αυτισμό έχουν ◦ ανώμαλη αντίδραση στα ερεθίσματα εισόδου ◦ ανικανότητα να γενικεύσει μεταξύ των περιβαλλόντων  Απαιτούνται συνεχείς εκπαιδευτικές παρεμβάσεις Corfu, 9-13 June nd Int.Conference on PErvasive Technologies Related to Assistive Environments, AHETA Workshop

Evdokimos Konstantinidis Aristotle University of Thessaloniki, Medical School, Lab of Medical Informatics Χρήση υπολογιστών στην εκπαίδευση ατόμων με αυτισμό  Έχει αποδειχθεί πολύ αποδοτική μέθοδος παρέμβασης  Έχουν αναπτυχθεί πολλά συστήματα για την υποστήριξη: ◦ Αναγνώρισης συναισθημάτων ◦ Βελτίωση επικοινωνίας ◦ Κοινωνικοποίηση ◦ Προσαρμογή ◦ Αυτονομία  Οι υπολογιστές είναι αρκετά ελκυστικοί  Οι υπολογιστές δεν δίνουν την αίσθηση της προσμονής για απάντηση ή της κρίσης  Δίνουν την αίσθηση ελεγχόμενου περιβάλλοντος 2 Corfu, 9-13 June nd Int.Conference on PErvasive Technologies Related to Assistive Environments, AHETA Workshop

Evdokimos Konstantinidis Aristotle University of Thessaloniki, Medical School, Lab of Medical Informatics Εκπαίδευση μέσω υπολογιστών με χρήση ανθρωπόμορφων ειδώλων  Τα ανθρωπόμορφα είδωλα διευκολύνουν τα άτομα με αυτισμό  Τα ανθρωπόμορφα είδωλα εκφράζουν ψυχική και συναισθηματική κατάσταση μέσω των εκφράσεων του προσώπου  Οι συναισθηματικές εκφράσεις των ανθρωπόμορφων ειδώλων είναι ευδιάκριτες και εύκολα αναγνωρίσιμες από τα άτομα με αυτισμό  Τα συναισθήματα είναι πολύ σημαντικά στην λήψη απόφασης και επίλυση προβλήματος 2 Corfu, 9-13 June nd Int.Conference on PErvasive Technologies Related to Assistive Environments, AHETA Workshop

Evdokimos Konstantinidis Aristotle University of Thessaloniki, Medical School, Lab of Medical Informatics Συναισθηματική Υπολογιστική - Εκπαίδευση ατόμων με αυτισμό μέσω της πλατφόρμας ACALPA  Διασκεδαστικό περιεχόμενο διαμορφωμένο για εκπαιδευτικούς σκοπούς  Χρήση συναισθηματικών ανθρωπόμορφων ειδώλων  Σύνθεση ομιλίας  Πολυμεσικό περιεχόμενο (φωτογραφίες, βίντεο και ήχος) 2 Corfu, 9-13 June nd Int.Conference on PErvasive Technologies Related to Assistive Environments, AHETA Workshop

Evdokimos Konstantinidis Aristotle University of Thessaloniki, Medical School, Lab of Medical Informatics 2 Ποικιλία παιχνιδιων στοχεύουν σε διαφορετικούς εκπαιδευτικούς τομείςdomains Συναισθηματική Υπολογιστική - Εκπαίδευση ατόμων με αυτισμό μέσω της πλατφόρμας ACALPA Οι οδηγίες δίνονται μέσω: - ανθρωπόμορφου ειδώλου - ομιλίας - κειμένου - συμβόλων makaton Θεματολογία - Αυτονομία (φαγητό, μπάνιο) - Χρόνο, τοποθεσία, μέγεθος - αντικείμενα καθημερινής χρήσης - συναισθήματα Corfu, 9-13 June nd Int.Conference on PErvasive Technologies Related to Assistive Environments, AHETA Workshop

Evdokimos Konstantinidis Aristotle University of Thessaloniki, Medical School, Lab of Medical Informatics Παρακολούθηση και ανάλυση της εκπαιδευτικής διαδικασίας 2 Απεικόνιση της "καμπύλη εκμάθησης» για κάθε άτομο ξεχωριστά, ενισχύοντας έτσι την κατανόηση και προσαρμογή των εκπαιδευτικών διαδικασιών στις ανάγκες του κάθε ατόμου. Corfu, 9-13 June nd Int.Conference on PErvasive Technologies Related to Assistive Environments, AHETA Workshop

Evdokimos Konstantinidis Aristotle University of Thessaloniki, Medical School, Lab of Medical Informatics Αξιολόγηση της πλατφόρμας  Το σύστημα χρησιμοποιήθηκε σε ένα ειδικό σχολείο για παιδιά με αυτισμό με ◦ 50 αυτιστικά παιδιά ηλικίας 8-30 ετών ◦ 13 εκπαιδευτικοί  Το σύστημα αξιολογήθηκε από τους εκπαιδευτικούς μέσω ερωτηματολογίων 2 Corfu, 9-13 June nd Int.Conference on PErvasive Technologies Related to Assistive Environments, AHETA Workshop

Evdokimos Konstantinidis Aristotle University of Thessaloniki, Medical School, Lab of Medical Informatics Το ερωτηματολόγιο 2 CategoryType of questions Content Related to autistic persons daily life, non-discriminating, integration of the content, ability to add more. Educational Approach Of Theory According to the theories for educating autistic persons, ability to support techniques and methods used in this kind of education (TEACCH), autonomic education or working as a team. Educational Approach In Practice Supporting of creativity, attract the attention of autistic persons, supporting of skill and difficulty levels, educational material well organized Technological PerformanceProtection of sensitive data, printable forms and reports Interaction Can educator provide a new approach of the educational procedure, avatar and synthesized speech interaction, emotional face of the avatar, multimedia material. Feedback Feedback provide by the system to the user under question, positive and negative feedback Software Design Clear and simple design, complexity, use of colors and fonts, navigation through forms. Corfu, 9-13 June nd Int.Conference on PErvasive Technologies Related to Assistive Environments, AHETA Workshop

Evdokimos Konstantinidis Aristotle University of Thessaloniki, Medical School, Lab of Medical Informatics Αποτελέσματα – Ανθρωπόμορφο είδωλο Corfu, 9-13 June nd Int.Conference on PErvasive Technologies Related to Assistive Environments, AHETA Workshop Σύμφωνα με τους εκπαιδευτικούς Τις περισσότερες φορές τα άτομα με αυτισμό μπορούν να αναγνωρίσουν την συναισθηματική κατάσταση μέσω των εκφράσεων του προσώπου Ένα ανθρωπόμορφο είδωλο με συναισθηματική φωνή είναι αποτελεσματικότερο από ένα ανθρωπόμορφο είδωλο χωρίς ομιλία Το ανρθωπόμορφο υποστηρίζει και προάγει την εκπαιδευτική διαδικασία

Evdokimos Konstantinidis Aristotle University of Thessaloniki, Medical School, Lab of Medical Informatics Αποτελέσματα - Περιεχόμενο 2 Corfu, 9-13 June nd Int.Conference on PErvasive Technologies Related to Assistive Environments, AHETA Workshop Παρόλο που τις περισσότερες φορές το πολυμεσικό περιεχόμενο είναι ελκυστικό για τα παιδιά με αυτισμό, μόνο σε μερικές περιπτώσεις το αυτιστικό άτομο δεν συγχέεται.

Evdokimos Konstantinidis Aristotle University of Thessaloniki, Medical School, Lab of Medical Informatics Αποτελέσματα – Μέθοδος TEACCH 2 Corfu, 9-13 June nd Int.Conference on PErvasive Technologies Related to Assistive Environments, AHETA Workshop Η μέθοδος TEACCH περιλαμβάνει χρήση οπτικών αντικειμένων σε μία δομημένη εκπαιδευτική διαδικασία Η μέθοδος TEACCH αλλάζει τις διαδικασίες και το επίπεδο δυσκολία σύμφωνα με τις ατομικές ανάγκες του κάθε ατόμου Το σύστημα είναι ευθυγραμισμένο με την μέθοδο TEACH όσον αφορά την δομή του περιεχομένου

Evdokimos Konstantinidis Aristotle University of Thessaloniki, Medical School, Lab of Medical Informatics Αποτελέσματα - Ανατροφοδότηση 2 Corfu, 9-13 June nd Int.Conference on PErvasive Technologies Related to Assistive Environments, AHETA Workshop Η προσέγγιση ανατροφοδότησης που ενσωματώθηκε στο σύστημα ταιριάζει στις ανάγκες των ατόμων με αυτισμό Καταληλότητα Χρόνος Χρησιμότητα

Evdokimos Konstantinidis Aristotle University of Thessaloniki, Medical School, Lab of Medical Informatics Αποτελέσματα – Αλληλεπίδραση Η/Υ 2 Corfu, 9-13 June nd Int.Conference on PErvasive Technologies Related to Assistive Environments, AHETA Workshop Τα άτομα με αυτισμό προτιμούν να αλληλεπιδρούν με ένα υπολογιστή παρά με άλλα παιχνίδια

Evdokimos Konstantinidis Aristotle University of Thessaloniki, Medical School, Lab of Medical Informatics Αποτελέσματα – Ποικιλία και Ποιότητα 2 Corfu, 9-13 June nd Int.Conference on PErvasive Technologies Related to Assistive Environments, AHETA Workshop Η ποικιλία και ποιότητα του περιεχομένου μπορούν να υποστηρίξουν την εκπαιδευτική διαδικασία Το σύστημα ενθαρρύνει το αυτιστικό άτομο Το σύστημα παρακινεί κοινωνικές δραστηριότητες Το επίπεδο δημιουργικότητας ανεβαίνει στις περισσότερες περιπτώσεις

Evdokimos Konstantinidis Aristotle University of Thessaloniki, Medical School, Lab of Medical Informatics Συμπεράσματα 2 Corfu, 9-13 June nd Int.Conference on PErvasive Technologies Related to Assistive Environments, AHETA Workshop Η χρήση ανθρωπόμορφων ειδώλων σε εκπαιδευτικά συστήματα είναι πολλά υποσχόμενη για τα άτομα με αυτισμό Οι συναισθηματικές εκφράσεις του ανθρωπόμορφου ειδώλου, παρεχόμενες σε ένα ασφαλές περιβάλλον, κάνει τα αυτιστικά άτομα να κατανοήσουν την συναισθηματική κατάσταση πιο εύκολα Όταν το ανθρωπόμορφο είδωλο συνοδεύεται από μια συνθετική ομιλία στην μητρική γλώσσα του αυτιστικού ατόμου η εκπαιδευτική διαδικασία διευκολύνεται με πιο σωστό τρόπο Το πολυμεσικό περιεχόμενο πρέπει να είναι ελκυστικό αλλά ταυτόχρονα και απλό Η υποστήριξη τεχνικών και μεθόδων που χρησιμοποιούνται στην εκπαίδευση αυτιστικών ατόμων, όπως η TEACCH, δίνει τη δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς να ενσωματώσουν ένα μεγάλο όγκο πληροφοριών με πιο οργανωμένο τρόπο Η κατάλληλη ανατροφοδότηση του λογισμικού κατά τη διάρκεια της αλληλεπίδρασης με το αυτιστικό άτομο είναι πολύ σημαντικό

Evdokimos Konstantinidis Aristotle University of Thessaloniki, Medical School, Lab of Medical Informatics _________________________________________________________________________________________ This work has been benefited from a national fund EPEAEK II Corfu, 9-13 June nd Int.Conference on PErvasive Technologies Related to Assistive Environments, AHETA Workshop Evdokimos Konstantinidis ARISTOTLE UNIVERSITY OF THESSALONIKI