ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΔΕΠ / Υ - Ι V ( για γονείς και εκπαιδευτικούς ) Μάθημα : ΔΕΠ / Υ – Εκπαιδευτικές παρεμβάσεις Διδάσκουσα : Ε. Διδασκάλου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διαγνωστικοί αξιολογικοί και υποστηρικτικοί φορείς μαθητών με αναπηρία και ειδικές μαθησιακές ανάγκες είναι τα: ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης.
Advertisements

Εξατομικευμένα Εκπαιδευτικά Προγράμματα Στήριξης μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία Πηλείδου Κωνσταντίνα Σχολική Σύμβουλος ΕΑΕ.
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Με πόση ασφάλεια χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο;
Σχολική Ετοιμότητα Πρώιμη Διάγνωση Μαθησιακών Δυσκολιών
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Διαδικασία.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ Δημοτικό Λεμεσου κ.΄β Εκπαιδευτικη ερευνα
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ- ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΚΕΝΤΡΟ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΛΑΡΙΣΑΣ
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
Το παιδί με στασιμότητα βάρους
ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ 1 Η ΣΥΝΕΔΡΙΑ.
Ένταξη /ενσωμάτωση παιδιών με ιδιαιτερότητες/ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Η. Ε. Κουρκούτας.
Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Συντονιστική.
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
Ψυχοκοινωνικά χαρακτηριστικά παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες: παρεμβάσεις στο πλαίσιο της τάξης Η. Ε. Κουρκούτας.
Ποιότητα ζωής σε ασθενείς με σακχαρώδη διαβήτη.
Διερεύνηση της χρήσης των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας από εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής Αν. Χατζηπαρασίδης, Π. Αντωνίου,Β. Γούργουλης, Ευαγ.
1 Ενότητα 5.3.1: Ερωτηματολόγια με τη χρήση του Διαδικτύου Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ & ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΤΟΥ 4 ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΗΒΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Υπ.Καθηγητής : Καραμουσαλίδης Γ.
Ένταξη /ενσωμάτωση παιδιών με ιδιαιτερότητες
«Εκπαίδευση Εκπαιδευτών ΙΕΚ ΠΑΤΡΑΣ» ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
Πρακτικές Οδηγίες εκπαίδευσης στο σχολείο
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
Εργαλείο ανίχνευσης και διερεύνησης των αναγνωστικών δυσκολιών στο Νηπιαγωγείο και στην Α΄ & Β΄ Δημοτικού Γεσθημανή Κούφτα 12/4/2017.
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
Διδακτική Πληροφορικής
Άτυπη παιδαγωγιΚΗ αξιολογηση
Περιπτωση μαθητη του ΕΕΕΕΚ ΔΡΑΜΑΣ Σχ.Ετος:
Τεχνοκρατικό vs ανθρωπιστικό
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Συχνότητα και κατηγορίες των μαθησιακών δυσκολιών.
2 ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ 3 Σκοπός αυτής της έρευνας ήταν να μετρήσουμε την έκταση του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού στην τάξη ή στο σχολείο.
Η ΔΕΠ-Υ είναι αναπτυξιακή διαταραχή οργανικής αιτιολογίας η οποία  ασκεί αρνητική επίδραση σε πολλούς τομείς της λειτουργικότητας του παιδιού. Επίσης.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Πέτρος Ρούσσος, PhD Επίκ. Καθηγητής, Τμήμα Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ
Π.Ε.Κ.Α.Δ.Ε. 11 Οκτωβρίου 2008 Επιμέλεια: Φωτεινή Βενέτη
Ελληνική Κλίμακα Αξιολόγησης της ΔΕΠ/Υ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Ερωτηματολόγιο Δυνατοτήτων και Δυσκολιών- SDQ
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
Συγκριτικά στοιχεία ελληνικής και διεθνούς νομοθεσίας
Διδάσκουσα: Διδασκάλου Ε.
Έγκαιρη Παρέμβαση για Παιδιά με Ειδικές Ανάγκες ή Παράγοντες Κινδύνου
ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟΥ ΔΙΑΤΑΓΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ (Aρ. πρωτ /Δ2/ εγκύκλιος του ΥΠ.Π.Ε.Θ Αρ. Πρωτ /Δ2/
ENNOIEΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
ΔΑΣΚΑΛΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΑΝΕΤΑ ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ
«Αξιολόγηση μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» 14/3/2017
«Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες & Διαταραχές Λόγου»
Μεθοδολογικά εργαλεία για το μάθημα της Πληροφορικής
Ανίχνευση Μαθησιακών Δυσκολιών από Εκπαιδευτικούς στο Σχολείο
«Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες & Διαταραχές Λόγου»
ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ α’
ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
Δομή Παρουσίασης Γνωριμία με το βιβλίο Γεωγραφίας Α’ Γυμνασίου
Σύγχρονης Διαδικτυακής Κοινωνίας
Καλώς ορίσατε! Σχολική χρονιά [Εισαγωγή έτους] Όνομα σχολείου
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΔΕΠ / Υ - Ι V ( για γονείς και εκπαιδευτικούς ) Μάθημα : ΔΕΠ / Υ – Εκπαιδευτικές παρεμβάσεις Διδάσκουσα : Ε. Διδασκάλου Επιμέλεια : Σοφία Λυραντωνάκη Ζαφειρώ Πεντεζίδου Εξάμηνο : 7 Ο Ακαδημαϊκό έτος :

ΔΕΠ/Υ (American Psychiatric Association, 1994) O Διαγνωστική κατηγορία – μη κατάλληλα επίπεδα 1. ελλειμματικής προσοχής 2. παρορμητικότητας 3. υπερκινητικότητας ! σε σχέση με το αναπτυξιακό στάδιο του ατόμου Ελλειμματική Προσοχή DSM-IV Υπερκινητικότητα - Παρορμητικότητα

Δοκιμασίες Προκριματικής Αξιολόγησης O σύντομα και εύχρηστα ψυχομετρικά εργαλεία ( για γονείς και εκπαιδευτικούς ) εντοπισμός παιδιών ομάδας υψηλού κινδύνου για εμφάνιση ή διάγνωση διαταραχής καθορισμός παιδιών που χρήζουν περαιτέρω αξιολόγησης Ελληνική Κλίμακα Αξιολόγησης ΔΕΠ / Υ διαγνωστικά O Ερωτηματολόγιο για γονείς κριτήρια O Ερωτηματολόγιο για εκπ / κούς DSM-IV

Περιγραφή ερωτηματολογίου O 18 ερωτήσεις : 9- Ελλειμματική Προσοχή ( μονή αρίθμηση ) 9- Υπερ / τητα, Παρορμ / τητα ( ζυγή αρίθμηση ) O Απαντήσεις : κλίμακα ιεράρχησης τύπου Likert Σχεδόν ποτέ σπάνια αρκετές πολύ φορές συχνά

Υπολογισμός βαθμολογιών O αρχική βαθμολογία Ε. Π : άθροιση των απαντήσεων ( στις ερωτήσεις μονής αρίθμησης ) + μετατροπή σε O αρχική βαθμολογία ΥΠ - ΠΑ : εκατοστιαίες άθροιση των απαντήσεων τιμές (% μόρια ) ( στις ερωτήσεις ζυγής αρίθμησης ) ανάλογα με το = φύλο και την O αρχική συνολική βαθμολογία ηλικία

Μαθητής : O ηλικία :10 ετών O τάξη φοίτησης : Δ΄ Δημοτικού O κοινωνικοοικονομικό επίπεδο : χαμηλό O κατοικία : αστική περιοχή O διάγνωση ΚΕΔΔΥ : ΔΕΠ / Υ Χορήγηση ερωτηματολογίου : O μητέρα του μαθητή O εκπαιδευτικός του τμήματος ένταξης

Αποτελέσματα Ερωτηματολόγιο για γονείς : * Αποκλεισμός ΥΠ - ΠΑ : ≤75 ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣΕΚΑΤΟΣΤΙΑΙΕΣ ΤΙΜΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΔΕΠ / Υ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ≥98 ΥΠΕΡ / ΤΗΤΑ ΠΑΡ / ΤΗΤΑ 1892≥93 * ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ 4297≥93

O Ερωτηματολόγιο για εκπαιδευτικούς : ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣΕΚΑΤΟΣΤΙΑΙΕΣ ΤΙΜΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΔΕΠ / Υ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΟΧΗ 2399≥90 ΥΠΕΡ / ΤΗΤΑ ΠΑΡ / ΤΗΤΑ ≥85 ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ 4195≥85

Περιγραφή αποτελεσμάτων Ερωτηματολόγιο για γονείς : O εντός ορίων για την παρουσία ΕΠ O οριακά εκτός για την παρουσία ΥΠ - ΠΑ * * όχι αποκλεισμός ΥΠ / ΠΑ O εντός ορίων για παρουσία ΔΕΠ / Υ ( βάσει συνολικής βαθμολογίας ) Ερωτηματολόγιο για εκπαιδευτικούς : O εντός ορίων για παρουσία ΕΠ O οριακά εντός για παρουσία ΥΠ - ΠΑ O εντός ορίων για παρουσία ΔΕΠ / Υ ( βάσει συνολικής βαθμολογίας )

Συμπεράσματα ερωτ / γιο γονέα - ερωτ / γιο εκπαιδευτικού Τ. Ε έντονο στοιχείο ΕΠ παρουσία ΔΕΠ / Υ απόκλιση σχετικά με ΥΠ - ΠΑ (?) (?) πλαίσιο σχολείου ≠ πλαίσιο σπιτιού ( κανόνες, πρόγραμμα ( λιγότερο περιοριστικό συνύπαρξη ) περιβάλλον )

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ!