ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Tο μοντέλο «μεικτής» ηλεκτρονικής μάθησης του Ε.Κ.Δ.Δ.Α. για την εκπαίδευση των υπαλλήλων του Δημοσίου μέσω τηλεκπαίδευσης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Ταξιδεύοντας στις ελληνικές πόλεις
Στρατηγική & Σχέδιο Δράσης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση ---- Εναρμόνιση με την Ψηφιακή Στρατηγική της Χώρας Υπουργείο Διοικητικής.
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
Καλλιόπη Σωτηράκη Σύμβουλος Σπουδών & Σταδιοδρομίας Λαμία, 02/11/2011
E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/2005.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑ 7/12/2011 Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας Γραφείο Διασύνδεσης Τμήμα Περιφερειακής Οικονομικής Ανάπτυξης.
Ενίσχυση του Ανθρώπινου Δυναμικού των ΜΜΕ σε Θέματα Εξωστρέφειας.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών “ Ψηφιακό Περιεχόμενο και Διαδικτυακές Εφαρμογές “ Θ.Καρούνος,
ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Εύη Μακρή - Μ π ότσαρη Πρόεδρος του τμήματος.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑTC.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 2007 – 2013
Τηλεκπαίδευση Χαρίκλεια Τσαλαπάτα Κέντρο Δικτύου Τηλεματικής
Σ. ΤΣΙΓΑΝΗ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΥΔ ΕΠ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Ενημέρωση Γενικών Γραμματέων Περιφερειών για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Α.Ε.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
Δήμαρχος Τρικκαίων Μιχάλης Ταμήλος Το επόμενο βήμα για την Τοπική & Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση μετά την ανάπτυξη των υποδομών Πληροφορικής και Επικοινωνιών.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΘΕΜΑ Return on Investment (ROI) for Learning and E-learning Interventions E-learning Interventions.
GREEK ICT FORUM: ΕΤΗΣΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
«Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας» Πάτρα 9/12/2006 Ασύρματο Ευρυζωνικό Δίκτυο Τοπικής Πρόσβασης Δήμου Μεσσάτιδος Κωτσόπουλος.
Κοινωνικοοικονομική Αξιολόγηση Επενδύσεων Διάλεξη 1η
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 2: eLearning Systems, eClass1/1318/2/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Διάλεξη 2 Περιβάλλοντα.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΗράκλειο Κρήτης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη5 & 6 Μαϊου 2006 Ανάπτυξη.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών «Ο ρόλος των Επιμορφωτών B» Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
Εργασία στο Σχολικό Επαγγελματικό Προσανατολισμό
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
1 η Συνεδρίαση Επιτροπής Παρακολούθησης ΕΠ Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Τα Βασικά Στοιχεία του ΕΠ.
ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013 Τεχνολογίες Πληροφορικής στη Δια Βίου Μάθηση Εισηγητής : Δημήτρης Ανεστόπουλος, Π.Δ.Ε. INSTALL.
Τεχνολογικές και επιχειρησιακές προκλήσεις για την εγκαθίδρυση και λειτουργία μοντέλου διαρκούς εγκαθίδρυση και λειτουργία μοντέλου διαρκούς υποστήριξης.
Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2016 – Σελ. 1 Η Τρέχουσα Εμπειρία της Ηλεκτρονικής Μάθησης στην Ελλάδα. Στοιχεία Βιωσιμότητας και Ανταποδοτικότητας.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Χαράλαμπος Κιουρτσίδης ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΔΑ/ΠΕΠ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜAKEΔΟΝΙΑΣ 4 η Προγραμματική Περίοδος Κοινωνία της Πληροφορίας.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
1. 2 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ 3 ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ Αυτοχρηματοδοτούμενα Προγράμματα Αναγνωρισμένα Μεταπτυχιακά από τον ΔΟΑΤΑΠ Συνεργασίες με Πανεπιστήμια Εξωτερικού.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 11
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
Τμ. Μηχ/κών Ηλ/κών Υπολογ. & Πληροφορικής
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας της Φλώρου Παγώνας
Γεια σας, παιδιά! Ψάχνω τους φίλους μου! Ξέρω ότι βρίσκονται σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας! Γεια σας, παιδιά! Ψάχνω τους φίλους μου! Ξέρω ότι βρίσκονται.
Παρουσίαση εκπαιδευτικής πλατφόρμας Eco-Destinations
Η επιχείρηση ΜΗΤΣΙΟΥ ΕΛΕΝΗ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων για την.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Η επιχείρηση Κ. ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων.
Η επιχείρηση………………………………… που εδρεύει στην περιφέρεια ……………………
Η επιχείρηση Π. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ & Σ. ΣΙΔΕΡΗΣ Ο. Ε
Προσβασιμότητα για ΑμεΑ
Η επιχείρηση ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΣΠΡΟΙ ΒΡΑΧΟΙ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ, στην περιφέρεια ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ, εντάχθηκε στη Δράση «Ενίσχυση Τουριστικών.
Η επιχείρηση Α. ΒΟΥΛΓΑΡΕΛΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε. Ε
Η επιχείρηση ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΑΝΕΦΑΝ ΑΕ, που εδρεύει στην περιφέρεια Β.ΑΙΓΑΙΟΥ. εντάχθηκε στη Δράση «Ενίσχυση Τουριστικών ΜΜΕ για τον εκσυγχρονισμό.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Η επιχείρηση ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΚΟΥΛΟΥΡΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α. Ε
Η επιχείρηση ΚΑΡΑΜΙΧΑΗΛ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΣΑΒΒΑΣ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων.
Η ταυτότητα του ΕΚΔΔΑ Το ΕΚΔΔΑ είναι :
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Tο μοντέλο «μεικτής» ηλεκτρονικής μάθησης του Ε.Κ.Δ.Δ.Α. για την εκπαίδευση των υπαλλήλων του Δημοσίου μέσω τηλεκπαίδευσης.

Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης (Ε.Σ.Δ.Δ.) Εθνική Σχολή Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Ε.Σ.Τ.Α) Ινστιτούτο Επιμόρφωσης (ΙΝ.ΕΠ.) 12 αποκεντρωμένες περιφερειακές δομές: Π.ΙΝ.ΕΠ.

ΤΟΜΕΙΣ ΙΝ.ΕΠ. Εισαγωγικής εκπαίδευσης Δημοσίου Management Οικονομικών Θεμάτων Περιβάλλοντος Πολιτισμού Νέων Τεχνολογιών Ξένων γλωσσών

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ (Π.ΙΝ.ΕΠ.) ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ (ΚΟΖΑΝΗ) ΑΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ & ΘΡΑΚΗΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) Β. ΑΙΓΑΙΟΥ (ΜΥΤΙΛΗΝΗ) ΗΠΕΙΡΟΥ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ) ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ (ΛΑΡΙΣΑ) ΣΤΕΡΕΑΣ (ΛΑΜΙΑ) Δ. ΕΛΛΑΔΟΣ (ΠΑΤΡΑ) ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ (ΚΕΡΚΥΡΑ) ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ (ΤΡΙΠΟΛΗ) Ν. ΑΙΓΑΙΟΥ (ΣΥΡΟ) ΚΡΗΤΗΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ)

Το Ε.Κ.Δ.Δ.Α: Παρέχει προγράμματα σπουδών υψηλής εξειδίκευσης στον τομέα της Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης Αναλαμβάνει την εισαγωγική επιμόρφωση των νεοδιόριστων υπαλλήλων του Δημόσιου Τομέα Οργανώνει σεμινάρια διαρκούς επιμόρφωσης για το σύνολο των υπηρετούντων στο Δημόσιο Τομέα. Αναλαμβάνει την Επιμόρφωση των Αιρετών του Δημόσιου Τομέα Σχεδιάζει & οργανώνει επιστημονικά συνέδρια & ημερίδες ενημέρωσης – ευαισθητοποίησης για τους Δημοσίους υπαλλήλους

ΑΞΟΝΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ: Αποκέντρωση επιμορφωτικών δράσεων – ενίσχυση της περιφέρειας Διοικητική αναδιοργάνωση Ανάπτυξη σχέσεων εταιρικότητας με κοινωνικούς εταίρους Ποιοτική αναβάθμιση επιμορφωτικών προγραμμάτων Ανάπτυξη των διεθνών σχέσεων

Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΟ Ε.Κ.Δ.Δ.Α. Το ΙΝ.ΕΠ. και τα Π.ΙΝ.ΕΠ. εφαρμόζουν μικτό μοντέλο ηλεκτρονικής μάθησης(blended learning) το οποίο συνδυάζει την παραδοσιακή μετωπική(F2F) εκπαίδευση, με εκείνη που βασίζεται σε υπηρεσίες μέσω διαδικτύου. Τα επιμορφωτικά προγράμματα ολοκληρώνονται σε 3 φάσεις & είναι διάρκειας 35 ωρών κατανεμημένων από 5 έως 12 ημέρες ανάλογα με το είδος του προγράμματος.

ΦΑΣΕΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ  Α’ φάση: Έναρξη, με F2F εκπαίδευση όπου: Παρουσιάζονται οι στόχοι του προγράμματος Εξηγούνται οι βασικές θεωρητικές έννοιες - περιεχόμενο Παρουσιάζονται τα εργαλεία ηλεκτρονικής μάθησης Δημιουργία ομάδων για εργασία Ενίσχυση δεσμών μεταξύ εκπαιδευόμενων και εκπαιδευτών Διάρκεια από 14 έως 35 ώρες

 Β’ φάση: Το κυρίως μέρος του προγράμματος, έχοντας ως μέσο: Σύστημα τηλεδιασκέψεων σε κατάλληλα διαμορφωμένη αίθουσα Πλατφόρμα «σύγχρονης» τηλεκπαίδευσης Πλατφόρμα «ασύγχρονης» τηλεκπαίδευσης Διάρκεια από 21 έως 35 ώρες

  Α’ μέσο: Τηλεδιάσκεψη Σύνδεση(MCU) συστημάτων τηλεδιάσκεψης ΙΝ.ΕΠ.- Π.ΙΝ.ΕΠ. μέσω ευρυζωνικού δικτύου(ΣΥΖΕΥΞΙΣ) για audio/video & data διάσκεψη Εισηγητής σε μια από τις αίθουσες τηλεδιάσκεψης, υποστηριζόμενος από τεχνικό. Οι άλλες αίθουσες υποστηρίζονται επίσης από τεχνικούς. Αριθμός αιθουσών: 3 Αριθμός εκπαιδευομένων: 20 ανά αίθουσα

Μοντέλο Α: σε αίθουσα τηλεδιάσκεψης ΙΝΕΠ – ΠΙΝΕΠ Ή ΆΛΛΟΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΧΩΡΟΣ επιμορφωτής οργανωτής τεχνικός ΙΝΕΠ – ΠΙΝΕΠ εκπαιδευόμενοι τεχνικός

Απαιτήσεις εξοπλισμού τηλεδιάσκεψης MDU (Modular Distribution Unit) Οθόνη / Οθόνες (με διαμοιρασμό) Κονσόλα ήχου – μικρόφωνα, ενισχυτές, ηχεία Γραμμή internet ( 1mb + ) Εταιρίες : Tandberg, Sony κ.α.

  Β’ μέσο: Σύγχρονη τηλεκπαίδευση Χρήση πλατφόρμας σύγχρονης μάθησης-Centra Symposium Εκπαιδευτής και εκπαιδευόμενοι επικοινωνούν από απόσταση και σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, μέσω Η/Υ συνδεδεμένου στο διαδίκτυο, κάνοντας χρήση web κάμερας. Αριθμός εκπαιδευομένων: 20

Μοντέλο Β: Σύγχρονη Τηλεκπαίδευση ΙΝΕΠ – ΠΙΝΕΠ Ή ΆΛΛΟΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΧΩΡΟΣ επιμορφωτής ΙΝΕΠ – ΠΙΝΕΠ εκπαιδευόμενοι ΧΩΡΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΠΙΤΙ

CentraOne Symposium

  Γ’ μέσο: Ασύγχρονη τηλεκπαίδευση Εκπαιδευτής και εκπαιδευόμενοι επικοινωνούν μέσω κατάλληλα παραμετροποιημένης πλατφόρμας ασύγχρονης μάθησης(Moodle) Η μελέτη γίνεται στο χρόνο και στο ρυθμό που εξυπηρετεί τον κάθε εκπαιδευόμενο χωριστά Το εκπαιδευτικό υλικό είναι κρεμασμένο στην πλατφόρμα, σε μορφή ‘learning objects’ Στο τέλος κάθε εκπαιδευτικής ενότητας υπάρχουν ερωτήσεις αυτοαξιολόγησης. Υπάρχει τεχνικός ο οποίος συνεργάζεται & υποστηρίζει εκπαιδευτή & εκπαιδευόμενους

Μοντέλο Γ: Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΧΩΡΟΣ επιμορφωτής τεχνικός ΧΩΡΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΠΙΤΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΑΣΥΓΧΡΟΝΑΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΣΥΓΧΡΟΝΑ υποστήριξη

ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΑΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ

 Γ’ φάση: Αξιολόγηση του προγράμματος: Από εκπαιδευτές Από εκπαιδευόμενους Αξιολόγηση εκπαιδευομένων: Τεστ Μελέτες περίπτωσης Άλλοι τρόποι Διάρκεια: 1 έως 2 ώρες Τρόπος: F2F ή εξ αποστάσεως μέσω πλατφόρμας

AΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΟΦΕΛΗ ΓΙΑ ΙΝ.ΕΠ. - Π.ΙΝ.ΕΠ. Αύξηση ρυθμού κατάρτισης Δ.Υ. - αναβάθμιση προσόντων ανθρωπίνου δυναμικού Δημόσιας Διοίκησης Αύξηση ρυθμού κατάρτισης Δ.Υ. - αναβάθμιση προσόντων ανθρωπίνου δυναμικού Δημόσιας Διοίκησης Ενίσχυση συνεργατικής μάθησης Ενίσχυση συνεργατικής μάθησης Κατάργηση περιορισμών τόπου & χρόνου Κατάργηση περιορισμών τόπου & χρόνου Συμμετοχή ειδικών-συμβούλων με εξειδικευμένες γνώσεις σε διάφορους τομείς Συμμετοχή ειδικών-συμβούλων με εξειδικευμένες γνώσεις σε διάφορους τομείς Δυνατότητα επιμόρφωσης ΑΜΕΑ Δυνατότητα επιμόρφωσης ΑΜΕΑ

Αριθμός Προγραμ- μάτωνΑριθμός Επιμορφούμε- νων Αριθμός Προγραμ- μάτωνΑριθμός Επιμορφούμε- νων ΙΝ.ΕΠ Π.ΙΝ.ΕΠ ΣΥΝΟΛΟ

Κόστος προγραμμάτων σe online-learning  Δύο κατηγορίες για κοστολόγηση:  Δύο κατηγορίες για κοστολόγηση: Σταθερά κόστη Διοικητικός χρόνος Βοηθητική υποστήριξη Εξοπλισμός Υποστήριξη δικτύου Υποστήριξη από Servers

2. 2. Μεταβλητά κόστη(εξαρτώμενα από τον αριθμό επαναλήψεων των προγραμμάτων): Αμοιβή εισηγητών Αμοιβή τεχνικών Εκπαιδευτικό υλικό Έξοδα ταχυδρομείου

Κόστη που μετρώνται στα προγράμματα των ΙΝ.ΕΠ. – Π.ΙΝ.ΕΠ.: Αμοιβή Εισηγητών & Τεχνικών Έξοδα μετακινήσεων – διαμονών Έξοδα Courier Έξοδα αναπαραγωγής υλικού Αναλώσιμα Catering

Δεν υπολογίζονται κόστη που σχετίζονται με: Τεχνικό εξοπλισμό(Servers, H/Y, κάμερες κ.α.) Τηλεδιάσκεψη (υποστηρίζεται από ‘ΣΥΖΕΥΞΙΣ’) Πλατφόρμα Σύγχρονης Εκπαίδευσης(υποέργο8 ΚτΠ) Πλατφόρμα Ασύγχρονης Εκπαίδευσης( Ανοικτού κώδικα) Ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού (έως τώρα χωρίς δαπάνη)

Δημήτριος Τσιμάρας Δημήτριος Τσιμάρας Υπεύθυνος Σπουδών & Έρευνας ΙΝ.ΕΠ. Υπεύθυνος Σπουδών & Έρευνας ΙΝ.ΕΠ.  :  : Ε-mail: Ε-mail:

Ευχαριστώ για την προσοχή σας!

ΜΕΤΡΙΚΕΣ E-LEARNING   TC (Classroom)-TC (e-Learning)=TS from e-learning, όπου TC=total costs και TS=total savings (εξοικονόμηση)   Break Even analysis: υπολογίζει ακριβώς το σημείο από το οποίο αρχίζει το e-learning project εξοικονομεί χρήματα για την επιχείρηση   Cost/Benefit Ratio: αναλογία που αντικατοπτρίζει την απόδοση κάθε μονάδας χρήματος που επενδύεται   Return on Investment (ROI): απεικόνιση συνολικής απόδοσης της επένδυσης σε ποσοστό «%»   Internal Rate of Return – IRR: υπολογίζει το συνολικό εσωτερικό επιτόκιο που αποδίδει η επένδυση. Βοηθάει στη σύγκριση με άλλες εκπαιδευτικές μεθόδους.

ΜΕΤΡΙΚΕΣ ROI OF LEARNING   TACP - TACNP = PNS   TCT / number of students = CPS Εκφράζει το συνολικό κόστος ανά εκπαιδευόμενο   TB (in $) * 100 / TTC = ROI Η απόδοση του εκπαιδευτικού προγράμματος «%»   BCR = Program benefits / Program costs Αναλογία απόδοσης   Payback Period = Investment / Benefits-Investment Months «Πότε η αρχική μου επένδυση θα καλυφθεί οικονομικά από τις μελλοντικές οικονομικές εισροές;»

ΤΑ 4+1 ΕΠΙΠΕΔΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Reaction and Planned Action Learning Job Application Kirkpatrick (1975) Business Results Return on Investment (ROI) J.J. Phillips (1996) «Η απεικόνιση των κερδών σε χρηματικές μονάδες, που απορρέουν από την εκπαίδευση των εργαζομένων μιας επιχείρησης».

ΜΟΝΤΕΛΟ ROI Συλλογή Δεδομένων Απομόνωση αποτελεσμάτων εκπαίδευσης Μετατροπή σε χρηματική αξία Υπολογισμός επιστρεφόμενης εκπαίδευσης Σύνοψη κόστους προγράμματος Προσδιορισμός ανέφικτων ωφελειών Εργαλεία αποτίμησης Σκοποί αποτίμησης Χρόνος αποτίμησης Επίπεδα αποτίμησης

ΜΗ ΜΕΤΡΗΣΙΜΑ ΜΕΓΕΘΗ   π.χ. οργανωσιακή δέσμευση, αίσθημα αδικίας, βελτίωση επικοινωνίας, μείωση συγκρούσεων, ανύψωση ηθικού εργαζομένων   Δεν μπορούν να αποδοθούν σε χρηματικές μονάδες.   Εξίσου σημαντικά με τα μετρήσιμα.   Εντοπισμός (4 τρόποι)   Ποιοτικά δεδομένα, υποστηρικτικά στοιχεία   Μετατροπή τους σε χρηματικές μονάδες μπορεί να είναι οικονομικά ασύμφορη.