Κατερίνα Νικολαϊδου, Αρχαιολόγος, ΜΑ in Museum Studies, Diploma in European Studies Εφορεία Αρχαιοτήτων Ημαθίας, ΥΠΠΟΑ Project DigiArt (Horizon 2020),

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δίκτυο ΠΡΑΞΗ Βαγγέλης Αργουδέλης
Advertisements

ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS+ Σέρρες, 6/11/2015 ΟΜΙΛΟΣ ΟΥΝΕΣΚΟ ΣΕΡΡΩΝ ΑΝΤΩΝΙΑ ΤΣΑΪΡΑ, ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΕΡΓΩΝ.
Cores | Ευρωπαϊκή Ένωση & Πολιτισμός. Δέσποινα Χριστοφορίδου, Αναπτυξιολόγος, Director, Cores.
KA2: ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΚΑΛΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ CO-OPERATION FOR INNOVATION AND GOOD PRACTICES CAPACITY BUILDING, STRATEGIC PARTNERSHIPS &
1. 2 Προτεραιότητες Εθνικής Υπηρεσίας για το 2016 Η Εθνική Υπηρεσία, για το 2016, λαμβάνοντας υπόψη τα πιο κάτω, έχει ορίσει τις δικές τις προτεραιότητες,
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
ERASMUS+ το Ευρω π αϊκό Πρόγραμμα για την Εκ π αίδευση, την Κατάρτιση, τη Νεολαία και τον Αθλητισμό ( ) Λευκωσία, 09 Δεκεμβρίου
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ERASMUS+ για την Εκπαίδευση, την Κατάρτιση, τη Νεολαία και τον Αθλητισμό ( ) Βασική Δράση 1 Τριτοβάθμια Εκπαίδευση (KA107) Τρίτη, 15 Δεκεμβρίου.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
N. ΝΙΚΗΤΑΚΟΣ καθηγητής Παν. Αιγαίου Δ.Παπαχρήστος μέλος ΕΔΙΠ ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΤ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΙΓΑIΟΥ & ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ. Τμήματα Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών.
Το Μάνατζμεντ ως μέσο Ενεργοποίησης των Επιχειρήσεων
Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS+ Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΧΡΟΝΙΚΟυ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟυ ΕΡΓΩΝ
Ευρωπαϊκά Προγράμματα 3ο ΓΕΛ Τρικάλων «Οδυσσέας Ελύτης»
Η Epsilon Net σας καλωσορίζει
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
Υλοποίηση Εργασιών Πλήρης κατανόηση σκοπού και εργασιών Η ερμηνεία της πρότασης είναι δική μου. Σχετίζω παραδοτέο με γενικότερο πλαίσιο προγράμματος.
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Chemicals: The first link in many value chains ENΕΡΓΟUMΕ ΜΕ TO NOMO
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Πρόγραμμα Κοινωνικοοικονομικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
Το νερό στην λογοτεχνία
4ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου Ενημέρωση Γονέων
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
ECTS-DS Labels Selection 2011 Αθήνα, 28/11/2011
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Dissemination & Exploitation Activities
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Erasmus+ Βασική Δράση 1 Σχολική Εκπαίδευση & Εκπαίδευση Ενηλίκων
Δομή του Προγράμματος ΒΔ1 – Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων
Συμπλήρωση & Υποβολή της αίτησης για Σχέδια Εθελοντισμού (ΚΑ125)
Μάθημα 4: Ο Ήλιος, το μόνο Άστρο που επηρεάζει τη ζωή μας
Κόπανου Μαρία Κιώρη Έλενα Τσιάντα Ελένη
Συμβουλευτική υποστήριξη κοινωνικών vs
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
ERASMUS+ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ (ΕΕΕ) το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ERASMUS+ για την Εκπαίδευση, την Κατάρτιση,
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
ΔΙΕΘΝΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕ ΧΩΡΕΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ (Αν. Εκπαίδευση)
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
Η Συμμετοχή των Μεταναστών στη Δημόσια Ζωή: Εμπειρίες από την Ελλάδα και την Ευρώπη Immigrant Participation in Public Life: European & Greek experiences.
Διαδραστική Μάθηση © 2018.
Ημερίδα Παροχής Οδηγιών Για Συμπλήρωση Αιτήσεων Πρόσκληση 2019
Σχολή Κλασσικών Ανθρωπιστικών Σπουδών Τμήμα Ελληνικής Φιλολογίας
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
Dr Απόστολος Δημητριάδης ΕΣΕ για την προτεραιότητα LEIT/NMP Δίκτυο ΠΡΑΞΗ Βαγγέλης Αργουδέλης HORIZON 2020 Legal & Financial National.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΠΑΛΗΘΕΥΤΩΝ ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΦΩΤΙΑΔΗΣ ΜΟΝΑΔΑ Γ΄
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κατερίνα Νικολαϊδου, Αρχαιολόγος, ΜΑ in Museum Studies, Diploma in European Studies Εφορεία Αρχαιοτήτων Ημαθίας, ΥΠΠΟΑ Project DigiArt (Horizon 2020), όπου συμμετέχει η ΕΦΑ Ημαθίας Ομοιότητες και διαφορές μεταξύ των προγραμμάτων Creative Europe και Horizon 2020 ( έργα πολυμερούς συνεργασίας μόνο. Οχι υποτροφίες Marie Curie, βραβεία υποπρογράμματος Culture, υποπρόγραμμα MEDIA για τον κινηματογράφο κτλ ) Συνηθισμένα λάθη που παρατηρούνται σε προτάσεις έργων πολυμερούς συνεργασίας (Creative Europe, Culture , πρόγραμμα έρευνας της Ε. Ε.)… αν και « συνταγή επιτυχίας » δεν υπάρχει !

β Among the “10 UNESCO World Heritage sites with wild back stories”, CNN, 3/2/1015

ΕΡΓΑ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ * « Ανάπλαση - Ανάδειξη της Βασιλικής Νεκρόπολης και του Ανακτόρου των Αιγών. Φάση Γ » * Πολυκεντρικό Μουσείο Αιγών – Κατασκευή κεντρικού κτιρίου * Εικονικό Μουσείο « Μέγας Αλέξανδρος, από τις Αιγές στην Οικουμένη » * Δίκτυο Εικονικής Περιήγησης στο αρχαίο βασίλειο των Μακεδόνων * DigiArt …. και έργα της ΕΦΑ Ημαθίας εκτός Αιγών … συνολικού προϋπολογισμού άνω των 34 εκ. ευρώ

Μουσείο Βασιλικών Τάφων Κεντρικό Κτίριο Πολυκεντρικού Μουσείου Αρχαιολογικός χώρος Ανακτόρου Αιγών Αρχαιολογικός χώρος Νεκρόπολης Αιγών Εικονικό Μουσείο «Μέγας Αλέξανδρος, από τις Αιγές στην Οικουμένη» Διαδικτυακή παρουσία Αιγών σε άλλα ψηφιακά έργα (Δίκτυο Εικονικής Παρουσίασης, DigiArt κτλ) ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΑΠΌ ΤΟ Κ. Α. Σ. MASTERPLAN ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΛΥΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΑΙΓΩΝ Εθνικοί πόροι ΕΣΠΑ Horizon 2020 Αλλα προγράμματ α/ πόροι χρηματοδότ ησης

DIGIART * Call “Reflective Societies” * Διάρκεια : 36 μήνες * Προϋπολογισμός : 3,2 εκ. ευρώ * Ποσοστό χρηματοδότησης Ε. Ε. 100% * Consortium: 8 φορείς / οργανισμοί από 6 ευρωπαϊκές χώρες * Συμμετοχή ΕΦΑ Ημαθίας με το Ανάκτορο των Αιγών

DIGIART CONSORTIUM LEADER: Liverpool John Moores University - General Engineering Research Institute, Ηνωμένο Βασίλειο PARTICIPANTS: Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογίας (CNRS), Γαλλία Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογίας του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης, Ελλάδα Πανεπιστήμιο Sophia Antipolis, Γαλλία Εφορεία Αρχαιοτήτων Ημαθίας ( ΥΠΠΟΑ ), Ελλάδα Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία Διαχείρισης του σπηλαίου Scladina Βέλγιο VulcanUAV, Ισπανία Pix4D, Ελβετία. Κάτοψη του ανακτόρου των Αιγών

Η πρόταση κατατέθηκε και αξιολογήθηκε με συμμετέχουσα την αμερικανική Autodesk ( δημιουργό του προγράμματος AutoCAD) Όταν η χρηματοδότηση είχε εγκριθεί, αλλά πριν ξεκινήσει το έργο, η Autodesk αποσύρθηκε από το έργο λόγω εταιρικής πολιτικής απόσυρσης από την Ευρώπη Αντικαταστάθηκε στο consortium από την ελβετική Pix4D και έτσι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (REA) ενέκρινε την έναρξη του έργου Αξονομετρική αναπαράσταση του ανακτόρου των Αιγών

FINAL RESULT 2 σύνθετες διαδραστικές δραστηριότητες ( Ανάκτορο Αιγών, σπήλαιο Scladina) OUTPUTS Storyboards Αναλυτικά σενάρια Laser scanning 3D modelling Voxels Πιλοτική εφαρμογή Database υλικού Αποτελέσματα πιλοτικής εφαρμογής BENEFICIARIES Επιστήμονες – πληροφορική Επιστήμονες – αρχαιολογία Ευρύ κοινό Το ανάκτορο των Αιγών, αναταγμένο και συμπληρωμένο, στην τελική μορφή στην οποία θα είναι προσβάσιμο στους επισκέπτες, σύμφωνα με την εγκεκριμένη από το ΚΑΣ μελέτη

ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ MASTERPLAN ΑΙΓΩΝ Διαδικτυακή ανάδειξη και κίνητρα διαδικτυακής επίσκεψης μέσω edutainment για το Ανάκτορο του Φιλίππου Β ’, το μεγαλύτερο κτήριο της κλασικής Ελλάδας ( τριπλάσιο σε μέγεθος από τον Παρθενώνα ), έργο πρωτοποριακό ( ίσως του Πύθεου ), που έγινε πρότυπο για τα ανάκτορα της ελληνιστικής οικουμένης. Εργασίες συντήρησης στα ψηφιδωτά του Ανακτόρου των Αιγών

. Ομοιότητες στη δομή των έργων πολυμερούς συνεργασίας Consortium (leader & partners) Ευρωπαϊκή διάσταση Στόχοι (specific objectives) του προγράμματος (work programme) στους οποίους « απαντά » η πρόταση Περιγραφή δράσεων, τρόπου διαχείρισης έργου, επικοινωνίας, μέσων επίτευξης της αειφόρου ανάπτυξης Ανάλυση πακέτων εργασίας Προϋπολογισμός

Τρεις κατ ’ ελάχιστο συμμετέχοντες, από τρεις κατ ’ ελάχιστο χώρες ( για τα « μικρά » cooperation projects) Εξαρτάται από το strand και το call, αλλά τα consortia είναι ευρύτερα Όλα σχεδόν τα θέματα που αφορούν τον πολιτισμό είναι επιλέξιμα ( εκτός από τα οπτικοακουστικά, που έχουν δικό τους υπο - πρόγραμμα, το MEDIA) Ανάλογα με το strand και το call (reflective societies για τον πολιτισμό ), υπάρχουν περιορισμοί στη θεματική Χρηματοδότηση 50% Χρηματοδότηση 100% Έμφαση στη συμβολή στον ευρωπαϊκό πολιτισμό, τη δημιουργικότητα, τελευταία και στην επιχειρηματικότητα Έμφαση στην έρευνα και την καινοτομία Ωφελείται κυρίως το « ευρύ κοινό », μεταξύ των ομάδων των ωφελουμένων Ωφελείται κυρίως η ακαδημαϊκή κοινότητα, μεταξύ των ομάδων των ωφελουμένων.

. Παρατήρηση οργανισμών και αξιολογητών …. Δεν είναι αυτό που νομίζετε … « Επειδή η Ε. Ε. δε θεωρεί αρκετά σημαντικό τον πολιτισμό » Γιατί λοιπόν ; Ο πολιτισμός, ως « ευαίσθητο » θέμα, παραμένει εθνική αρμοδιότητα των κρατών – μελών. Δεν εκχωρούνται αρμοδιότητες στην Ε. Ε. και διατηρείται η υποχρέωση της παμψηφεί απόφασης των αρμόδιων οργάνων για οποιαδήποτε νομικού περιεχομένου πράξη. Για το λόγο αυτό, είναι το μόνο πρόγραμμα που προηγήθηκε χρονικά οποιασδήποτε ευρωπαϊκής πολιτικής για το θέμα. Σε όλα τα υπόλοιπα θέματα, τα προγράμματα δημιουργήθηκαν για να υλοποιήσουν πολιτικές. Στον πολιτισμό, ακόμη και τώρα που υπάρχει πολιτική, η Ε. Ε. απλά συνεπικουρεί τα κράτη – μέλη. Για τον ίδιο λόγο, οι πολιτικές της Ε. Ε. ανήκουν στην κατηγορία των soft policies (benchmarking, labels of excellence, open method of coordination κτλ ) Ετσι, και οι στόχοι του εκάστοτε προγράμματος παραμένουν προσανατολισμένοι σε τομείς που άπτονται των αρμοδιοτήτων της Ε. Ε.: πολιτιστικές ανταλλαγές, ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας κτλ Γιατί μόνο 50% συγχρηματοδότηση ;

. Ιδιοι πόροι Χορηγίες Τα έσοδα του ίδιου του project …. το τρίτο θα ήταν άλλωστε θετικό στοιχείο για την αξιολόγηση της δυνατότητας αειφόρου ανάπτυξης του έργου (sustainability) και της διάστασης επιχειρηματικότητας της πρότασης (cultural industries – νέο στοιχείο στο Creative Europe) Νέο στοιχείο επίσης : δυνατότητα δανείου (financial guarantee facility, 750 εκ. από το 2016) Πώς μπορεί να καλυφθεί το υπόλοιπο 50%;

Εχω μια ιδέα που θέλω πολύ να υλοποιήσω, και ψάχνω τον τρόπο να τη χρηματοδοτήσω Cooperation projects: Γιατί να κάνω αίτηση ; Είναι ένας τρόπος για να βρω χρηματοδότηση για τον οργανισμό μου, όπως τα ΕΣΠΑ …

Ένα concept που εξυπηρετεί εξίσου όλους τους συμμετέχοντες και τον ευρωπαϊκό πολιτισμό, μια ιδέα που έχει αξία σε όποια χώρα της Ευρώπης κι αν βρίσκεται κανείς Cooperation projects: Ευρωπαϊκή διάσταση ; Θα πρέπει να τεκμηριώσω γιατί αυτό που κάνω εγώ μόνος μου στη χώρα μου είναι σημαντικό για τον ευρωπαϊκό πολιτισμό. Θα πρέπει βέβαια να προσθέσω και μερικές γενικότητες για το πόσο πιστεύω στην ευρωπαϊκή ιδέα …

Επειδή η ιδέα αφορά όλους, μπορούν οργανισμοί απ’ όλη την Ευρώπη να συμβάλουν ουσιαστικά στην υλοποίησή της. Οσο περισσότεροι, τόσο καλύτερα! Cooperation projects: Ευρωπαίοι εταίροι ; Προκειμένου να πάρω το project, θα πρέπει να «κολλήσω» δίπλα μου και κάποιους από άλλες χώρες. Τρεις δεν είναι το ελάχιστο για να είναι η πρόταση επιλέξιμη; Αλλους δύο λοιπόν αναγκαστικά! Θα κάνουν κι αυτοί στις χώρες τους παράλληλα κάτι αντίστοιχο μ’ αυτό που θα κάνω εγώ εδώ..

Ξέρω ακριβώς τι θα κάνουμε, και το αναλύω. Cooperation projects: Quality of activities? Θα πω δυο λόγια για τη γενική ιδέα, και μετά θα «ποντάρω» σε άλλα κριτήρια της αξιολόγησης για να εντυπωσιάσω…

Πρέπει να είναι σαφές πώς συνεργαζόμαστε, επικοινωνούμε, συναντιόμαστε…Τα WP είναι κατάλληλα διανεμημένα ανάμεσα στους partners Ο ρόλος του κάθε partner είναι σαφής και του αρμόζει Ο προϋπολογισμός είναι ρεαλιστικός Cooperation projects: Management? Πακέτα εργασίας ; Προϋπολογισμός ; Θα τα βρούμε με τους άλλους εταίρους και με τη διαχείριση στην πορεία…Ο καθένας δουλεύει χωριστά απ’ τους υπόλοιπους, με την ελάχιστη δυνατή συνεργασία. Ο leader έχει τη «μερίδα του λέοντος» και στα WP και στον προϋπολογισμό.

Όλα όσα θα παράγει το project, ρεαλιστικά Τι απήχηση ρεαλιστικά περιμένω να έχει Cooperation projects: Output? Impact? Επειδή δε βλέπω να παράγει πολλά το project, ας βάλω εδώ και τα τριμηνιαία reports που πρέπει έτσι κι αλλιώς να φτιάχνουμε…και την τεράστια απήχηση που θα έχει το project μου σε όλη την Ευρώπη…

Κάθε ομάδα – στόχος προσεγγίζεται χωριστά, ανάλογα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της Ποιοι ωφελούνται άμεσα και έμμεσα Εχω αναπτύξει σαφές και ρεαλιστικό πλάνο επικοινωνίας για κάθε ομάδα - στόχο Cooperation projects: Beneficiaries? Audience development? Communication – Dissemination? Θα «εντυπωσιάσω» με τεράστια νούμερα συμμετοχής στις δράσεις μου απ’ όλη την Ευρώπη Για την επικοινωνία, αρκεί το site, μια αναφορά σε social media και σε ΜΜΕ. Ομάδες – στόχοι δε χρειάζονται, απευθύνομαι στο «ευρύ κοινό»

Τα τελικά αποτελέσματα του project είναι ικανά να υπάρχουν και μετά το τέλος της συνεργασίας. Ξέρω πώς θα τα στηρίξω, οικονομικά και επικοινωνιακά, για να συνεχίσουν να υπάρχουν. Εχω συγκεκριμένες ιδέες πώς θα συνεχίσω τη συνεργασία με τους άλλους partners Cooperation projects: Sustainability? Μετά το τέλος του project, το site θα συνεχίσει να υπάρχει, όπως και η απήχηση των δράσεων στη μνήμη όλων των συμμετεχόντων και του κοινού!

Μια πρόταση που δεν έτυχε χρηματοδότησης μπορεί πάντα να τροποποιηθεί, να βελτιωθεί και να υποβληθεί ξανά, σε επόμενο call, ή ακόμη και σε άλλο πρόγραμμα Δεν είμαι σίγουρος πως μπορώ να κάνω « σωστά » όλα αυτά που αναφέρετε … να μην καταθέσω πρόταση ; Συμμετοχή σε projects άλλων (partner – seeking tools, professional networking). Ο ρόλος του leader είναι δύσκολος, και είναι πρακτικά προτιμότερο για έναν οργανισμό να έχει ήδη την εμπειρία συμμετοχής ως partner…. Ένας οργανισμός μπορεί να συμμετέχει σε περισσότερες από μία προτάσεις, σε διαφορετικά consortia, στο ίδιο call

Οραμα ( πιστέψτε πρώτοι εσείς στην ιδέα του project σας !) Δώστε έμφαση στην ευρωπαϊκή διάσταση της ίδιας της ιδέας, αλλά και της συνεργασίας με οργανισμούς άλλων χωρών για την υλοποίησή της Αφιερώστε χρόνο και προσπάθεια για να επεξεργαστείτε την ιδέα σας σε βάθος, σε συνεργασία με τους άλλους partners του έργου Βάλτε φιλόδοξους αλλά ρεαλιστικούς στόχους Αποφύγετε την ασάφεια και τις υπερβολές Μη σας αποτρέπει η τεχνοκρατική ορολογία. Αν ξέρετε τι ακριβώς θέλετε να κάνετε, θα μπορέσετε να συμπληρώσετε την αίτηση ! Συμπεράσματα..

Κοινό PIC στο ECAS Portal Personal Identification Code (PIC) Διαφορετικά γραφεία πληροφόρησης και διασύνδεσης για κάθε πρόγραμμα σε κάθε χώρα, αλλά…. Ένα PIC ανά νομικό πρόσωπο: για όλες τις Υπηρεσίες (και Περιφερειακές Υπηρεσίες) του ΥΠΠΟΑ, ενιαίο PIC ( γνωμοδότηση νομικής υπηρεσίας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής)

Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας ! Καλή επιτυχία στις προτάσεις σας ! Κατερίνα Νικολαϊδου, Αρχαιολόγος – Μουσειολόγος, Εφορεία Αρχαιοτήτων Ημαθίας, ΥΠΠΟΑ