105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 9)
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΝΥΦΗΣ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΝΥΦΗΣ ΑΠΑΙΤΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ. ΓΙΑ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΗΓΗΘΕΙ ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΗΣ ΝΥΦΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΝΥΦΙΚΟΥ, ΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΤΟ. ΤΟΥ ΧΤΕΝΙΣΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ. Η ΠΡΟΕΡΓΑΣΙΑ ΞΕΚΙΝΑ ΣΥΝΗΘΩΣ 2-3 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ. ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΡΟΒΑ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΚΤΕΝΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ Ο ΑΙΣΘΗΤΙΚΟΣ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΠΟΥ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ.
ΑΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΔΕΞΙΩΣΗ, ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΡΟΒΛΕΨΗ, ΩΣΤΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΝΑ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΦΟΡΕΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΦΟΡΕΣΕΙ Η ΝΥΦΗ, ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΝΥΦΙΚΟ. ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΙ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕΙ Ο ΙΔΑΝΙΚΟΤΕΡΟΣ. ΌΤΑΝ ΚΑΘΟΡΙΣΤΟΥΝ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ, ΕΊΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΚΡΙΒΕΙΑ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΧΘΕΙ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΤΕΛΙΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΛΕΤΗ.
ΕΝΑΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΤΑΣΗ ΤΟΥ ΕΊΝΑΙ ΌΤΙ ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΧΩΡΑ ΚΑΤΩ ΑΠΌ ΕΝΤΟΝΑ ΦΩΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ. ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ, ΕΊΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ Η ΠΡΟΒΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΠΑΡΟΜΟΙΑΣ ΕΝΤΑΣΗΣ ΦΩΤΙΣΜΟ. Ο ΑΙΣΘΗΤΙΚΟΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ, ΑΝ ΤΟ ΚΡΙΝΕΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ, ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ, ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ Η ΜΕΛΛΟΥΣΑ ΝΥΦΗ ΏΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΗΤΗ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ.
ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ Ο ΑΙΣΘΗΤΙΚΟΣ, ΞΕΚΙΝΑ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΥΟ ΩΡΕΣ ΠΡΙΝ ΑΠΌ ΤΗΝ ΤΕΛΕΤΗ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΕΣΗ ΧΡΟΝΟΥ. ΞΕΚΙΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΕΜΑΣ ΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΡΕΘΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΟΜΟΓΕΝΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗΝ ΥΦΗ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ. ΣΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΓΙΑ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΝΥΦΗΣ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΛΑΜΨΗ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΌ ΤΟ F.D.T.
F.D.T. : ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΥΓΡΟ ΚΑΙ ΕΛΑΦΡΥ ΣΕ ΧΡΩΜΑ ΟΜΟΙΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΜΕ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ. ΣΕ ΑΝΟΙΧΤΟΧΡΩΜΕΣ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΕΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ F.D.T. ΜΠΕΖ ΔΙΑΦΑΝΟ, ΕΝΩ ΑΝ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΘΑΜΠΟ, ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΕΣ ΟΙ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΡΟΖ-ΜΠΕΖ. ΤΟ F.D.T. ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΚΑΛΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΛΑΙΜΟ ΕΩΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΚΑΙ, ΑΝ ΤΟ ΝΥΦΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΕΞΩΜΟ, ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΩΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΝΤΕΚΟΛΤΕ.
ΠΟΥΔΡΑ:Η ΠΟΥΔΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ, ΓΙΑΤΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΌ ΜΑΤ ΟΨΗ ΔΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΜΙΑ ΔΙΑΦΑΝΗ ΛΕΠΤΗ ΠΟΥΔΡΑ, ΩΣΤΕ ΜΑ ΔΩΣΕΙ ΒΕΛΟΥΔΙΝΗ ΥΦΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΔΡΑΡΟΥΜΕ ΤΑ ΒΛΕΦΑΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΕΙΛΗ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΘΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ. Η ΠΟΥΔΡΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟ ΝΤΕΚΟΛΤΕ, ΣΤΟΥΣ ΩΜΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ.
ΡΟΥΖ: ΤΟ ΡΟΥΖ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΜΕ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟ Η ΖΕΣΤΗ ΑΠΌ ΤΑ ΦΩΤΑ ΟΣΟ ΚΑΙ Η ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ ΠΡΟΣΔΙΔΟΥΝ ΦΥΣΙΚΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΧΡΩΜΑ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΙΕΣ. ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΡΟΥΖ ΠΟΙΚΙΛΛΕΙ, ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ. ΣΥΝΗΘΩΣ ΟΙ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΡΟΖ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΝ. ΩΣΤΟΣΟ, ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΟΜΟΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΡΟΔΑΚΙΝΙ Η ΚΑΙ ΠΙΟ ΤΟΛΜΗΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ, ΑΝ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΣΤΟΝ ΤΥΠΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΗΣ ΝΥΦΗΣ. ΚΑΘΕ ΕΠΟΧΗ ΕΧΕΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ Η ΜΟΔΑ. ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΣΩΣΤΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΚΟΛΑΚΕΥΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗ ΝΥΦΗ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ, ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΝΥΦΙΚΟΥ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΠΙΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΛΕΥΚΟ, ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΑΝΑΓΚΑΖΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΟΥΜΕ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΜΑΤΙΑ: ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΜΕ ΜΟΛΥΒΙ ΣΕ ΧΡΩΜΑ ΑΝΑΛΟΓΟ ΜΕ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΕΊΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ ΤΟ ΜΑΥΡΟ, ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΣΚΛΗΡΑΙΝΕΙ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ. ΑΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ EYE-LINER, ΤΟΤΕ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΛΕΠΤΟ ΣΤΡΩΜΑ ΣΤΗ ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ. ΣΠΑΝΙΑ ΚΑΙ ΑΝ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΣΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΧΥΤΕΡΟ ΣΤΡΩΜΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝΙΣΕΙ Η ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ.
ΟΙ ΣΚΙΕΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ, ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ ΤΗΣ ΝΥΦΗΣ. ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΠΑΣΤΕΛ ΧΡΩΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΡΟΖ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΑΛΑΖΙΟΥ. ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΚΙΛΕΣ, ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ ΤΟΥ ΡΟΖ, ΤΙΣ ΠΑΛ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΡΟΔΑΚΙΝΙ, ΤΑ ΓΗΙΝΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΩΧΡΑΣ, ΤΟΥ ΜΠΕΖ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΦΕ. ΟΙ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΟΒ ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΤΟΣΟ ΣΤΙΣ ΞΑΝΘΕΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΜΕΛΑΧΡΙΝΕΣ ΚΑΙ ΚΑΣΤΑΝΕΣ ΝΥΦΕΣ, ΌΤΑΝ ΣΥΝΔΥΑΣΤΟΥΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ. ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΙΟ ΤΟΛΜΗΡΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΙΤΡΙΝΟΥ, ΤΟΥ ΜΠΛΕ, ΤΟΥ ΓΚΡΙ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΣΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΝΥΦΗΣ. ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΡΟΛΟ Σ’ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΌ ΤΗ ΜΟΔΑ, ΕΠΑΙΞΕ ΚΑΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΥΦΕΣ ΕΧΕΙ ΑΝΕΒΕΙ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΑ ΝΕΑΝΙΚΑ ΠΑΣΤΕΛ ΝΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΩΡΑΙΑ ΣΤΟ ΕΝΤΟΝΟ ΦΩΣ.
ΟΙ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΒΑΦΟΝΤΑΙ ΜΕ ΜΑΣΚΑΡΑ, ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΚΑΦΕ Η ΜΑΥΡΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΙΟ ΤΟΛΜΗΡΕΣ ΜΠΛΕ ΣΚΟΥΡΟ. ΤΟ ΜΑΣΚΑΡΑ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΓΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΔΙΑΒΡΟΧΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΖΕΣΤΗ Η ΤΗ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ. ΑΝ ΕΊΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ. ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΠΙΟ ΦΥΣΙΚΕΣ, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΕΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ. ΚΑΤΆ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥΣ, ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΟΛΛΗΣΟΥΝ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΘΟΥΝ ΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ.
ΦΡΥΔΙΑ: ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΑΠΟΤΡΙΧΩΝΟΝΤΑΙ, ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ, Η ΒΑΦΟΝΤΑΙ, ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΚΕΝΑ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣΧΗΜΑΤΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΜΟΡΦΑ. ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΧΤΕΝΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΒΟΥΡΤΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΟΜΟΓΕΝΟΠΟΙΗΘΟΥΝ.
ΧΕΙΛΗ: ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΣΧΕΔΙΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΔΕΡΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΚΑΙ, ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ, ΔΙΟΡΘΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΟΥΣ. ΤΟ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΟΛΎ ΕΞΕΖΗΤΗΜΕΝΟ. ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΔΡΑΡΟΥΜΕ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΠΡΙΝ ΑΠΌ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΚΡΑΓΙΟΝ, ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ (ΠΟΥΔΡΑ – ΚΡΑΓΙΟΝ) ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΡΚΕΣΕΙ. ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΚΡΑΓΙΟΝ ΕΠΙΛΕΓΕΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ. ΤΟ ΡΟΖ ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΠΟΛΎ ΝΕΑΡΕΣ ΝΥΦΕΣ. ΟΙ ΣΚΟΥΡΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΡΟΖ, ΤΟ ΡΟΖ – ΚΟΚΚΙΝΟ, ΟΙ ΤΟΝΟΙ ΤΟΥ ΣΟΜΟΝ, ΤΟΥ ΡΟΔΑΚΙΝΙ, ΤΟΥ ΚΑΦΕΚΟΚΚΙΝΟΥ Κ.Λ.Π. ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ ΑΝ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΑΦΟΥ ΦΟΡΕΘΕΙ ΤΟ ΝΥΦΙΚΟ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΟ ΧΤΕΝΙΣΜΑ, Ο ΑΙΣΘΗΤΙΚΟΣ ΕΠΙΜΕΛΕΙΤΑΙ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ. ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΡΙΚ: ΤΑΜΠΟΝΑΡΟΥΜΕ ΜΕ ΠΕΓΑΚΙ ΟΛΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΨΕΚΑΖΟΥΜΕ ΑΠΌ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΕ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΝΑ ΣΤΕΓΝΩΣΕΙ. ΠΙΕΖΟΥΜΕ ΜΕ ΈΝΑ ΧΑΡΤΟΜΑΝΤΙΛΟ ΟΛΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ.
ΝΥΦΗ ΞΑΝΘΙΑ ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΔΕΡΜΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΧΛΩΜΟ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΡΟΖΕ. ΤΑ ΛΕΥΚΑ ΠΑΝΕ ΑΣΧΗΜΑ ΣΤΑ ΑΝΟΙΧΤΑ ΔΕΡΜΑΤΑ. FOND DE TEINT: ΔΙΑΛΕΓΟΥΜΕ ΕΝΑ ΧΡΩΜΑ ΣΑΜΠΑΝΙΖΕ. ΡΟΥΖ: ΤΟ ΡΟΥΖ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΟ ΜΑΛΛΟΝ ΡΟΖ-ΜΠΕΖ ΠΑΡΑ ΚΟΚΚΙΝΟ. ΣΚΙΕΣ: ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ, ΑΠΛΩΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΓΚΡΙ ΣΚΙΑ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ. ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΜΙΑ ΓΡΑΜΜΗ EYE LINER ΓΚΡΙ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΜΕ ΜΑΣΚΑΡΑ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ. ΚΡΑΓΙΟΝ: ΑΥΣΤΗΡΑ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΟ ΡΟΥΖ ΤΩΝ ΠΑΡΕΙΩΝ.
ΝΥΦΗ ΜΕΛΑΧΡΙΝΗ ΜΕ ΧΡΥΣΑΦΙ ΔΕΡΜΑ FOND DE TEINT: ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΕΧΕΙ ΑΤΕΛΕΙΕΣ.
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΟΧΕΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΟ ΦΩΤΕΙΝΟ ΛΑΜΠΕΡΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΘΕΛΕΙ ΧΡΩΜΑΤΑ ΖΩΝΤΑΝΑ, ΤΡΥΦΕΡΑ. ΤΟ ΘΑΜΠΟ ΓΑΛΑΖΙΟ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ ΤΟΥ ΣΤΑΧΥΟΥ Η’ ΤΟ ΑΠΑΛΟ ΓΑΛΑΖΙΟ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΜΕ ΤΟ ΑΠΑΛΟ ΧΡΥΣΑΦΙ ΤΗΣ ΑΜΜΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ Η ΦΥΣΗ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΣΤΙΓΜΑ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ. ΘΕΡΜΑ, ΓΗΙΝΑ ΧΡΩΜΑΤΑ, ΤΡΥΦΕΡΕΣ ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ ΘΕΡΜΩΝ - ΨΥΧΡΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΘΑΥΜΑΖΟΥΝ ΥΠΕΡΟΧΑ ΣΤΟ ΗΛΙΟΚΑΜΕΝΟ ΔΕΡΜΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ.
ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ -ΧΡΥΣΑΦΙ, ΤΟ ΡΟΔΑΚΙΝΙ, ΤΟ ΒΕΡΙΚΟΚΙ, ΤΟ ΧΡΥΣΑΦΙ, ΤΟ ΚΑΦΕ - ΧΡΥΣΑΦΙ, ΤΟ ΩΧΡΟ ΛΙΛΑ, ΤΟ ΒΙΟΛΕΤΙ, ΤΗΣ ΛΕΒΑΝΤΑΣ, ΤΟ ΓΑΛΑΖΙΟ, ΤΟ ΑΠΑΛΟ ΤΥΡΚΟΥΑΖ, ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΛΕΤΑΣ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ. ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΙ ΤΑ ΣΚΛΗΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΝΤΟΝΕΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ.
ΤΟ ΗΛΙΟΚΑΜΕΝΟ ΔΕΡΜΑ ΠΡΟΒΑΛΛΕΙ ΦΥΣΙΚΟ, ΦΡΕΣΚΟ, ΚΑΘΑΡΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΤΟΝΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ, ΓΙ' ΑΥΤΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟ MAKE UP ΣΕ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΧΡΥΣΕΣ, ΧΡΥΣΟΜΠΕΖ, ΧΡΥΣΟΚΟΚΚΙΝΕΣ, ΧΡΥΣΟΚΑΦΕ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΟΝ ΤΟΝΟ ΤΗΣ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑΣ. ΚΡΑΓΙΟΝ, ΣΕ ΘΕΡΜΑ ΚΟΚΚΙΝΑ, ΡΟΔΑΚΙΝΙ, ΑΠΑΛΑ ΡΟΖ, ΦΟΥΞΙΑ Η ΦΥΣΙΚΑ ΜΟΝΟΝ ΜΕ LIP-GLOSS. ΡΟΥΖ ΑΠΑΛΟ ΣΥΝΟΔΕΥΕΙ ΤΟ ΚΡΑΓΙΟΝ, ΣΕ ΤΟΝΟΥΣ ΧΡΥΣΙΖΟΝΤΕΣ ΘΕΡΜΟΥΣ.
ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΠΑΛΟ EYELINER Η’ ΣΚΙΑ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ Η ΣΒΗΣΜΕΝΟ ΜΟΛΥΒΙ KOHL, ΓΙΑ ΠΙΟ ΦΥΣΙΚΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ. ΜΑΣΚΑΡΑ ΣΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ. ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΒΡΟΧΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΟΥΝΤΖΟΥΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΕΣΤΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΔΡΩΤΑ Η’ ΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ.
ΧΡΩΜΑΤΙΚΗ ΑΡΜΟΝΙΑ MAKE UP : ΣΤΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ ΤΟΥ ΧΡΥΣΑΦΙ, ΜΠΕΖ- ΧΡΥΣΑΦΙ, ΜΠΕΖ ΤΗΣ ΑΜΜΟΥ, ΜΠΕΖ-ΚΑΦΕ,Κ.ΛΠ. ΠΟΥΔΡΑ : ΔΙΑΦΑΝΗ Η’ ΧΡΩΜΑ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΤΑΣΗ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ MAKE- UP ΚΡΑΓΙΟΝ: ΠΕΡΛΕ ΦΩΤΕΙΝΟ ΡΟΖ ΡΟΥΖ : ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΟ ΚΡΑΓΙΟΝ ΑΝΟΙΧΤΟΤΕΡΟΥ ΤΟΝΟΥ ΣΚΙΕΣ :ΡΟΖ ΣΑΝ HIGHLIGHTER, ΛΙΛΑ ΤΗΣ ΠΑΣΧΑΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ, ΒΕΡΙΚΟΚΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ. EYELINER : ΚΑΦΕ, ΜΠΛΕ Η’ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΟΥ ΒΛΕΦΑΡΟΥ, ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΟ ΛΙΛΑ ΜΑΣΚΑΡΑ : ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ
ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΟΙ ΓΚΡΙΖΕΣ ΨΥΧΡΕΣ ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΕΣ ΜΕΡΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΠΙΟ ΕΝΤΟΝΟ, ΠΙΟ ΒΑΡΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ. ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΛΑΜΠΕΡΑ, ΥΠΕΡΟΧΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ, ΘΕΡΜΑ Η ΨΥΧΡΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΜΙΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΓΕΜΑΤΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ. ΔΕΡΜΑ ΑΝΟΙΧΤΟ, ΦΩΤΕΙΝΟ ΣΤΟΥΣ ΦΥΣΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΤΟΝΟΥΣ ΑΡΚΕΤΑ ΠΟΥΔΡΑΡΙΣΜΕΝΟ ΓΙΑ ΒΕΛΟΥΔΙΝΗ, ΜΑΤ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ. ΤΑ ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΑ ΧΡΩΜΑΤΟΣ (COLOUR ADJUSTERS) ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΧΩΡΙΣ ΨΕΓΑΔΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ.
ΧΕΙΛΗ ΤΟΝΙΣΜΕΝΑ ΜΕ ΛΑΜΠΕΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΒΑΘΙΑ ΑΙΣΘΗΣΙΑΚΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ, ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΠΡΩΤΕΥΟΝΤΑ ΡΟΛΟ ΣΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΤΟΥ ΧΕΙΜΩΝΑ. ΡΟΥΖ ΕΛΑΧΙΣΤΟ, ΟΣΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΖΩΝΤΑΝΕΨΕΙ ΑΠΛΑ Η ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΘΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΤΑ ΚΥΡΙΑΡΧΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΧΕΙΛΙΩΝ. ΧΛΩΜΑ ΡΟΖ - ΜΠΕΖ, ΑΝΟΙΧΤΑ ΒΕΡΙΚΟΚΙ, ΘΕΡΜΑ ΚΑΦΕ, ΤΟΝΟΙ ΤΟΥ ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΚΡΑΣΙΟΥ, ΤΟΥ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙ ΣΥΝΔΥΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΝΤΟΝΕΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΡΑΓΙΟΝ.
ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΣΚΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΦΩΣ, ΑΠΑΛΑ ΤΟ ΠΡΩΙ, ΜΕ ΕΝΤΟΝΑ ΚΟΝΤΡΑΣΤ ΚΑΙ ΣΟΦΙΣΤΙΚΕ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟ ΒΡΑΔΥ. ΘΕΡΜΕΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΡΟΖ, ΤΟ ΓΚΡΙΖΟ - ΜΠΛΕ, ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚ, ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΕΙΝΑΙ ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ. EYELINER ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΝΩ ΒΛΕΦΑΡΟ ΚΑΙ ΜΟΛΥΒΙ KOHL ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤΩ, ΔΙΝΟΥΝ ΦΥΣΙΚΟ ΣΧΗΜΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΕΞΕΖΗΤΗΜΕΝΟ ΜΥΣΤΗΡΙΩΔΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ. ΜΑΣΚΑΡΑ ΣΚΟΥΡΗ, ΒΑΘΙΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ, ΕΝΩ ΦΥΣΙΚΗ, ΑΠΑΛΗ, ΤΟ ΠΡΩΙ. ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ.
ΧΡΩΜΑΤΙΚΗ ΑΡΜΟΝΙΑ ΣΚΙΕΣ :ΧΡΥΣΟ ΚΕΧΡΙΜΠΑΡΙ ΣΑΝ HIGHLIGHTER, ΡΟΥΑΓΙΑΛ ΜΠΛΕ - ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ, ΚΟΚΚΙΝΟ ΣΚΟΥΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ. EYELINER: ΜΑΥΡΟ, ΜΠΛΕ, ΣΚΟΥΡΟ ΚΑΦΕ ΜΑΣΚΑΡΑ: ΜΑΥΡΗ, ΚΑΦΕ ΚΡΑΓΙΟΝ: ΚΟΚΚΙΝΟ ΤΟΥ ΚΡΑΣΙΟΥ ΡΟΥΖ : ΙΔΙΟ ΧΡΩΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΡΑΓΙΟΝ, ΑΝΟΙΧΤΟΤΕΡΟΥ ΤΟΝΟΥ
ΑΝΟΙΞΗ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΘΑΡΑ, ΑΠΑΛΑ, ΘΕΡΜΑ, ΓΗΙΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΘΑΡΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ Η ΠΑΛΕΤΑ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ, ΟΠΩΣ ΡΟΖ, ΓΗΙΝΟ ΚΑΦΕ, ΚΟΡΑΛΛΙ, ΑΠΑΛΟ ΚΟΚΚΙΝΟ, ΡΟΖ, ΔΑΜΑΣΚΗΝΙ, ΓΑΛΑΖΙΟ, ΜΠΛΕ. Η ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ ΜΕΤΑΞΕΝΙΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟΥΣ ΓΛΥΚΟΥΣ ΚΑΙ ΦΩΤΕΙΝΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ ΤΟΥ ΡΟΖ, ΤΟΥ ΜΠΕΖ, ΤΟΥ ΧΡΥΣΑΦΕΝΙΟΥ ΞΑΝΘΟΥ ΤΗΣ ΑΜΜΟΥ. ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΟ, ΜΕΤΑ ΤΑ ΒΑΘΙΑ ΕΝΤΟΝΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΧΕΙΜΩΝΑ. ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ ΤΟΝΙΣΜΕΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΡΟΖ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΑΘΑΡΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ.
ΧΕΙΛΗ ΔΡΟΣΕΡΑ, ΤΡΥΦΕΡΑ, ΑΠΑΛΑ ΜΕ ΦΩΤΕΙΝΑ ΚΑΘΑΡΑ ΨΥΧΡΑ Η ΘΕΡΜΑ ΧΡΩΜΑΤΑ. ΡΟΥΖ: ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΡΑΓΙΟΝ, ΣΕ ΑΝΟΙΧΤΟΤΕΡΟΥΣ ΟΜΩΣ ΤΟΝΟΥΣ.
ΧΡΩΜΑΤΙΚΗ ΑΡΜΟΝΙΑ MAKE UP:ΑΠΑΛΟ ΡΟΖ, ΜΠΕΖ, ΜΠΕΖ ΤΗΣ ΑΜΜΟΥ ΠΟΥΔΡΑ : ΔΙΑΦΑΝΗ Η’ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ MAKE UP ΣΚΙΕΣ : ΓΑΛΑΖΙΟ ΤΟΥ ΠΑΓΟΥ ΣΑΝ HIGHLIGHTER, ΧΡΥΣΑΦΙ ΚΙΤΡΙΝΟ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ, ΡΟΖ ΔΑΜΑΣΚΗΝΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ. EYELINER:ΘΕΡΜΟ ΚΑΦΕ, ΔΑΜΑΣΚΗΝΙ ΜΑΣΚΑΡΑ : ΚΑΦΕ ΚΡΑΓΙΟΝ :ΑΠΑΛΟ ΔΑΜΑΣΚΗΝΙ ΡΟΥΖ : ΑΝΟΙΧΤΟ ΔΑΜΑΣΚΗΝΙ
ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ Η ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΡΥΦΕΡΟ, ΦΥΣΙΚΟ. ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ, Η ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΧΡΥΣΑΦΕΝΙΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ ΚΙΤΡΙΝΙΖΕΙ, ΓΚΡΙΖΑΡΕΙ, ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΘΕΡΜΟΥΣ ΡΟΖΕ ΤΟΝΟΥΣ. TO MAKE UP ΕΛΑΦΡΟ, ΤΡΥΦΕΡΟ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΧΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ ΤΟΥ ΟΥΔΕΤΕΡΟΥ ΜΠΕΖ, ΤΟΥ ΜΠΕΖ ΡΟΖ, ΤΟΥ ΜΠΕΖ, ΜΠΕΖ ΡΟΔΑΚΙΝΙ.
ΣΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΚΥΡΙΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΒΑΘΙΕΣ ΣΚΙΕΣ ΤΟΥ ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΚΡΑΣΙΟΥ, ΤΟΥ ΧΑΛΚΟΥ, ΟΙ ΓΗΙΝΟΙ ΤΟΝΟΙ ΠΟΥ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΦΥΛΛΩΝ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ, ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΝΟΤΙΣΜΕΝΗΣ ΓΗΣ.
ΧΡΩΜΑΤΙΚΗ ΑΡΜΟΝΙΑ : MAKE UP:ΜΠΕΖ ΡΟΔΑΚΙΝΙ ΠΟΥΔΡΑ :ΔΙΑΦΑΝΗ Η’ ΙΔΙΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΟ MAKE UP ΚΡΑΓΙΟΝ:ΚΟΡΑΛΛΙ ΚΑΦΕ ΡΟΥΖ :ΑΠΑΛΟ ΚΟΡΑΛΛΙ ΣΚΙΕΣ :ΡΟΔΑΚΙΝΙ ΣΑΝ HIGHLIGHTER, ΠΕΡΛΕ ΓΚΡΙ ΘΕΡΜΟ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ, ΚΑΦΕ ΧΑΛΚΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ. EYELINER :ΚΑΦΕ ΘΕΡΜΟ ΜΑΣΚΑΡΑ :ΚΑΦΕ