Κωνσταντίνος Δούκας Εκπαιδευτήρια Δούκα 27 Ιουνίου 2012.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
Ενημέρωση και αγωγή υγείας για τη νέα γρίπη στα σχολεία Α. Ξεκαλάκη Παιδίατρος Δ/νση Κοινωνικής και Αναπτυξιακής Παιδιατρικής Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού.
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Το ΔιαδΙκτυο στη ζωΗ μαΣ
Web 2.0 Διαδίκτυο: Ο Προσωπικός μας Υπολογιστής
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου, Αλ. Γκίκας, Ι. Χαρδαλούπα
Αξιοποίηση Kοινωνικών δικτύων στην Εκπαίδευση Η περίπτωση του Ning.
Το Web 2.0. Τι είναι; Τι κάνουμε με αυτό; Τι κερδίζουμε; Συμμετέχουμε Εφαρμογές και περιβάλλοντα στο Διαδίκτυο Συνεργαζόμαστε, σχολιάζουμε, μοιραζόμαστε,
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
Σενάριο.
Η ένταξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών στον χώρο της εκπαίδευσης Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου Β Ανδρομάχη Νοτοπούλου Β
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Η δυναμική τους ως μέσων πρακτικής γραμματισμού Blogs & wikis.
Η επιστήμη του Web.
Τα Ενδιαφέροντα των Νέων Σχέση των νέων με το internet Ονοματεπώνυμο: Χριστοδούλου Δημήτριος Τάξη: Β΄4 Μάθημα: project Υπεύθυνος μαθήματος: Μάμαλης Σπύρος.
26 Ιουνίου 2007 Το φθηνό μαθητικό laptop: Η περίπτωση του OLPC, τεχνολογικές και παιδαγωγικές προκλήσεις Χρήστος Μπούρας Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική.
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
2η περίοδος επιμόρφωσης Β' επιπέδου - ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ 1 Τι είναι το web 2.0; Γιατί είναι τόσο σημαντικό για την εκπαίδευση;
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Tζένη Παγγέ, Καθηγήτρια ΠΤΝ Πανεπιστημίου ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Σελίδα 1 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006.
«Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
‘’Online Εργαλεία Επικοινωνίας εκπ/σης και μάθησης’’
Κεφαλαιο 15 Κοινωνικά Δίκτυα.
Wikis Ο Cunningham εμπνεύστηκε τον όρο wiki από τα "wiki wiki", δηλαδή τα "γρήγορα" λεωφορεία πυκνών δρομολογίων στον αερολιμένα της Χονολουλού.
«Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
«Υπηρεσίες Ψηφιακής Μάθησης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Ο ανοιχτός κόσμος της Εκπαίδευσης
Γεωργοπούλου Ειρήνη Γκοσιμήδα Ευφροσύνη Κονιδάρη Αναστασία
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εθισμός σε αυτά
Ta μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη ζωή μας
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΜΑΔΑ «Μποτίλιες» Α΄ ΤΑΞΗ Γιάννης Αντώνης Νίκος
Οι κίνδυνοι στο Διαδίκτυο
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ 2ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Κοινωνικά Δίκτυα Κεφάλαιο 15.
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Περιδιαβαίνοντας στα σοκάκια του χωριού μου…
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Αυθεντικό πλαίσιο μάθησησ και αξιολόγησησ για την καλλιέργεια δεξιοτήτων του 21ου αιώνα Βουδούρη Γεωργία Α.Μ.:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κωνσταντίνος Δούκας Εκπαιδευτήρια Δούκα 27 Ιουνίου 2012

Κοινότητες που χρησιμοποιούν Μέσα Επικοινωνίας Κοινότητες που χρησιμοποιούν Μέσα Επικοινωνίας Μέχρι σήμερα

Κοινότητες που χρησιμοποιούν Μέσα Επικοινωνίας Κοινότητες που χρησιμοποιούν Μέσα Επικοινωνίας Χθες Σήμερα Μέσα που δημιουργούν Κοινότητες

Τον 21 ο αιώνα οι μαθητές πρέπει να έχουν: Ηθική και κοινωνική διαδικτυακή συμπεριφορά Ψηφιακές ικανότητες που θα τους βοηθήσουν να είναι ασφαλείς και να αναγνωρίζουν μια "καλή πληροφορία". Προδιαγραφές για τους εκπαιδευόμενους του 21 ου αι. (Standards for the 21st-Century Learner)

Οι μαθητές πρέπει να έχουν τις ψηφιακές ικανότητες που θα τους επιτρέπουν: να αλληλεπιδρούν, να συνεργάζονται, να δημοσιεύουν να παράγουν γνήσια κείμενα - εργασίες να είναι υπεύθυνοι να ερευνούν να εξετάζουν κριτικά την όποια "πληροφορία" συναντούν. National Educational Technology Standards (έγγραφο προδιαγραφών για την τεχνολογική εκπαίδευση)

…περιβάλλον για την ανάπτυξη των ικανοτήτων - δεξιοτήτων είναι και τα κοινωνικά δίκτυα

Κοινωνικά Δίκτυα στην υπηρεσία της εκπαίδευσης Δυνατότητα επικοινωνίας μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών (σε κάθε δυνατό συνδυασμό), διευκολύνοντας την συζήτηση στην τάξη και την ενημέρωση σχετικά με τους πόρους και τις διασυνδέσεις που σχετίζονται με τα μαθήματα. Επικοινωνία Συμμετοχή μαθητών σε νέες ομάδες και δημιουργία καναλιών για συνεργατική μάθηση. Οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα με εύκολο τρόπο, να ανταλλάξουν ιδέες και πληροφορίες, αλλά και να συνεργάζονται με όποιους έχουν κοινά ενδιαφέροντα. Συνεργασία Ανταλλαγή πόρων και υλικού μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών. Πλήθος οπτικο-ακουστικού υλικού μπορεί να αξιοποιηθεί στην εκπαιδευτική διαδικασία (π.χ. μεταφόρτωση βίντεο – φωτογραφιών ή διασυνδέσεις – σελιδοδείκτες σε ποικιλόμορφες πηγές). Διαμοιρασμός

1.Οι νέοι συχνάζουν και ξοδεύουν αρκετό χρόνο στα κοινωνικά δίκτυα 2.Τα μέσα αυτά αποτελούν ένα ιδανικό αλλά ίσως επικίνδυνο χώρο ανάπτυξης των ικανοτήτων που χρειάζονται οι μαθητές σήμερα…

Είναι απαραίτητη η ύπαρξη επίσημης και οργανωμένης προσπάθειας α ξ ι ο π ο ί η σ η ς των μέσων αυτών στην ε κ π α ί δ ε υ σ η

Κοινωνική δικτύωση: ενδεικτικές χρήσεις Αξιοποίηση διαδικτυακών πόρων και οπτικο-ακουστικού υλικού Διαμοιρασμός διαδικτυακών διευθύνσεων ιστοσελίδων και πηγών Χρήση συνεργατικών εργαλείων στην εκπαιδευτική διαδικασία Κάθε μορφής επικοινωνία «1:1» «1:ν», «ν:ν» Δημιουργία κάθε είδους κοινοτήτων πρακτικής, οποιουδήποτε μεγέθους, ανεξαρτήτου τόπου και χρόνου

Απώλεια ιδιωτικότητας μέσω δημοσίευσης προσωπικών δεδομένων Παρενόχληση (Cyber bulling ) Δημιουργία ψεύτικων profile και κλοπή ταυτότητας Εφαρμογές που θέτουν σε κίνδυνο τον υπολογιστή και τα δεδομένα του χρήστη (virus). Συνεχής και αδιάκοπη ενασχόληση που οδηγεί στον εθισμό Κοινωνική δικτύωση: ενδεικτικά προβλήματα

Κοινωνικά Δίκτυα: Ενεργός συμμετοχή, Παθητική στάση ή Απουσία; 1ο Σεμινάριο - Τετάρτη 4 Απριλίου 2011

Κοινωνικά Δίκτυα: Ενεργός συμμετοχή, Παθητική στάση ή Απουσία; 2ο Σεμινάριο - Δευτέρα 23 Μαΐου 2011

Κοινωνικά δίκτυα στην υπηρεσία των εκπαιδευτικών

Blogs στην υπηρεσία των μαθητών (Διαδικτυακές σχολικές εφημερίδες) Πρωτοβουλία Συνεργασία Δημιουργικότητα Αναζήτηση πληροφοριών Επιλογή και οργάνωση υλικού Ανάπτυξη διαδικασιών Δημιουργία και τήρηση Κώδικα Δεοντολογίας Δεξιότητες διαχείρισης «εργαλείων» Web 2.0

Διευρύναμε Πανελλήνιο διαγωνισμό μέσω διαδικτύου «ΛΥΣΙΑΣ» …

Δημιουργήσαμε εστιασμένα blogs διαλόγου για καινοτόμες πρακτικές…

sites ( gymnasiodoukas.wordpress.com lykeiodoukas.wordpress.com …/erevnitikesergasieslykeiodoukas.wordpress.com…/erevnitikesergasies blogs sites.google.com/site/sofwiki ellinikeslekseis.wikispaces.com seminardoukas.wikispaces.com wikis slides …/Gymnasiowww.youtube.com/user/DoukaSchool…/Gymnasio …/Techwww.youtube.com/user/TheSoFGR…/Tech …/EcoTripwww.vimeo.com/user …/EcoTrip videos twitter.com/future_school twitter facebook