Edugames ΨΗΦΙΑΚΟΙ ΠΟΡΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΤΗΝ Α’ΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ Β’ΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ INSTRUCTIONAL MATERIALS Self- Assessment Tests Listening Apps.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Advertisements

Δημιουργικές δραστηριότητες
Η Σύνδεση της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στο σχολείο με το ΚΠΓ
συμπληρωματικό υλικό για την διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης
ΧΡΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
Μέσα στα πλαίσια του σχεδιασμού ενσωμάτωσης των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
“ Εγχειρίδιο” εύχρηστων εφαρμογών για την εκπαιδευτική πράξη.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Διαδραστικοί πίνακες Δέγγλερη Σοφία.
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ»
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Κρήτης Ημερίδα 23/6/2014 Επιστ. Υπευθ. Α.Γ. Μαλάμος.
Εμπλουτισμός Σχολικών Βιβλίων Αγγλικής
Διαφοροποίηση στα δοκίμια αξιολόγησης Πρακτικές εφαρμογές Ευαγγελία Μοναστήρα Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή.
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
Γράμματα…Λέξεις…Ιστορίες
Το Moodle ως γνωστικό εργαλείο
Διδασκαλία γλώσσας και περιεχομένου
Οθόνες από το εκπαιδευτικό λογισμικό: Υπόδειγμα προγράμματος οριοθέτησης διδασκαλίας και εκπαίδευσης στην ιστορία και γεωγραφία με τη μαθητική αυτενέργεια.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑΣ
6/12/2012 Παρουσίαση: Μιμηγιάννης Δημήτρης
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ.
Χρήση διαδραστικών πινάκων στη μαθησιακή διαδικασία Γιάννης Σαλονικίδης - ΠΕ70, επιμορφωτής ΜΕΡΟΣ Α: ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Γενικό μέρος - Ενότητα
Κοσμάς Τουλούμης Διδασκαλία Αρχαίων Ελληνικών με ΤΠΕ: Δημιουργώντας σενάρια Δημοτικό Ωδείο Δράμας Σύνδεσμος Φιλολόγων 13 Δεκεμβρίου Δεκεμβρίου.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΪΟΝ/0311/22) Έρευνα για αξιολόγηση λογισμικού Engino KidCAD για τη χρήση του.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
Σμαράγδα Χρυσοστόμου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Μουσικής Παιδαγωγίας και Διδακτικής, ΤΜΣ, ΕΚΠΑ Συνεργάτης ΙΤΥΕ «Διόφαντος» Συντονίστρια της Ομάδας Αισθητικής.
ΨΗΦΙΑΚΟΙ ΠΟΡΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΤΗΝ Α’ΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ Β’ΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Μπέσσυ Μητσικοπούλου, Συντονίστρια της Ομάδας Αγγλικής Εισαγωγή στις.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Ψηφιακά μαθησιακά αντικείμενα: Η Φυσική στο φωτόδεντρο Αθήνα, | Θεσσαλονίκη Η Φυσική στο φωτόδεντρο: θεωρητική.
1 ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Μαυρομμάτη Ευφημία Σχολική Σύμβουλος.
ΨΗΦΙΑΚΟΙ ΠΟΡΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΤΗΝ Α’ΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ Β’ΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ EXPLORATORY MATERIALS Mystery/Lost series English QuestsGenre-based.
ΨΗΦΙΑΚΟΙ ΠΟΡΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΤΗΝ Α’ΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ Β’ΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ EXPERIENTIAL MATERIALS Digital stories Virtual toursChildren’s Songs.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 « Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για Μαθητές με Αναπηρίες »
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για Κωφούς και Βαρήκοους Μαθητές»
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ Δρ. Αθανάσιος Κόκορης Σχ. Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Ροδόπης.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Το ψηφιακό σενάριο στην ηλεκτρονική πλατφόρμα «Αίσωπος»: Εμπειρίες από το σχεδιασμό και την υλοποίηση του Έργου Βασιλική Μητσικοπούλου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια.
Audio Extracts ΨΗΦΙΑΚΟΙ ΠΟΡΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΤΗΝ Α’ΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ Β’ΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ INFORMATIVE MATERIALS Glossaries Picture dictionaries.
Κλιμίδης Αρτέμης (ΑΕΜ: 2748) Σταματίου Θεόδωρος (ΑΕΜ: 2873) Χατζής Σταμάτιος (ΑΕΜ: 2822) ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ. Χρήστος Αναστασίου ΣΥΝΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Το ηλεκτρονικό βιβλίο (e-book) στην εκπαίδευση Επιμέλεια: Δ. Λιόβας.
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Σχολικής Τάξης (η-Τάξη/eclass)
Ειρήνη Πετράκη Πυρήνας ΤΠΕ ΠΙ,
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
Εξορθολογισμός διαχείριση διδακτέας ύλης
Αυδίκος Αθανάσιος – Πήχας Στέφανος
Αγιοχώρι Νομός Ροδόπης
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΣΜΕΑΕ Ορεστιάδα 27/1/2016.
Διδασκαλία με την μέθοδο project
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Εκπαιδευτικά λογισμικά
Μαθαίνοντας το Φωτόδεντρο
Διαδραστικά σχολικά βιβλία
Ψηφιακοί, γλωσσικοί περίπατοι στην πόλη μου
Παράδειγμα χρήσης διαδραστικών βιβλίων
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Edugames ΨΗΦΙΑΚΟΙ ΠΟΡΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΤΗΝ Α’ΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ Β’ΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ INSTRUCTIONAL MATERIALS Self- Assessment Tests Listening Apps Reading Apps

Informative Inform learners about language Audio extracts Glossaries Picture dictionaries Reading Comics/ Grammar Comics Instructional Guide learners in practising the language Edugames Self-assessment tests Listening apps Reading apps Experiential Provide exposure to language use, facilitate personal engagement Digital stories Virtual tours Interactive maps Songs Exploratory Help learners make discoveries about language Mystery/Lost Series (scenario based) Webquests Writing apps Ψηφιακός εμπλουτισμός Δημοτικού - Γυμνασίου

Edugames

Στόχος: αυτοεξάσκηση των μαθητών, εμπέδωση ύλης έμφαση στη χρήση λεξιλογίου και γραμματικών φαινομένων που καλύπτονται στα κεφάλαια Εκπαιδευτικά παιχνίδια-εμπέδωσης που μπορούν να χρησιμοποιούν οι μαθητές πολλές φορές καθώς κάθε φορά που παίζει κάποιος το παιχνίδι παρουσιάζονται με τυχαία σειρά άλλες λέξεις ή ασκήσεις. Αριθμός Edugames σε κάθε βιβλίο Α΄ Γυμν. Αρχάριοι Α΄ Γυμν. Προχωρημ. Β΄ Γυμν. Αρχάριοι Β΄ Γυμν. Προχωρημ. Γ΄ Γυμν. Edugames

10 τύποι Edugames Σταυρόλεξο Crossword Κρυπτόλεξο (Hidden words) Wordmine Κρεμάλα Hangman Αναγραμματισμός Anagram Αντιστοίχιση (matching) EZ match Cloze Test Blank Tank Jumble sentencesJumble Jungle Jumble words Go figure! Multiple Choice 2 answers Double Jeopardy Multiple Choice 3 answers Triple Jeopardy

Σκοπός των edugames Οι δραστηριότητες διαδραστικού τύπου, όπως τα edugames, αφορούν την επανάληψη των πληροφοριών που περιέχονται στο βιβλίο εποπτικά, μέσω ασκήσεων, με σκοπό την εξάσκηση των μαθητών στην ικανότητα εφαρμογής ήδη γνωστών πληροφοριών ώστε να μπορέσουν να τις συγκρατήσουν καλύτερα στη μνήμη τους ή να αποκτήσουν ευχέρεια σε αυτές.

Edugames στο html του βιβλίου

Edugames Γυμνασίου Χρωματική συνοχή – Λιτός σχεδιασμός

Edugames 5 η – 6 η Δημοτικού Χρωματική συνοχή – Διαφορετικός σχεδιασμός

Edugames 3 η – 4 η Δημοτικού Elaborate design/Animation

Επαναληπτικά Τεστ Αυτό-αξιολόγησης

Επαναληπτικά Τεστ Αυτοαξιολόγησης Ψηφιοποίηση των επαναληπτικών τεστ που περιλαμβάνονται στα βιβλία του γυμνασίου (βιβλίο καθηγητή) για αυτό-αξιολόγηση των μαθητών Α Γυμν. ΑρχΑ Γυμν. ΠροχΒ Γυμν. ΑρχΒ Γυμν. Προχ.Γ Γυμνασίου 33575

Αξιοποίηση των επαναληπτικών τεστ των βιβλίων Τα επαναληπτικά τεστ που περιλαμβάνονται στο βιβλίο του καθηγητή ψηφιοποιήθηκαν με δυο σκοπούς: 1.Να δώσουν στους μαθητές τη δυνατότητα να αυτό- αξιολογήσουν τις γνώσεις του και τις αδυναμίες του και να συνειδητοποιήσουν σε τι πρέπει να επικεντρωθούν περισσότερο στη μελέτη τους. 2.Εναλλακτικά να δώσουν στον εκπαιδευτικό τη δυνατότητα να αξιολογήσει τους μαθητές σε ένα ευχάριστο γι αυτούς περιβάλλον, χωρίς το άγχος του παραδοσιακού γραπτού τεστ.

Χρήση του ανοικτού λογισμικού NetQuiz Pro 4

Τεστ Αυτοαξιολόγησης για το Δημοτικό Δημιουργία νέων επαναληπτικών τεστ αυτοαξιολόγησης για κάθε κεφάλαιο του βιβλίου (για την Ε και Στ Δημοτικού)

Διαχείριση πολυτροπικών κειμένων Διαχείριση εικόνας, κειμένου, ήχου, βίντεο, υπερσυνδέσμων

Διαφορετικά είδη ασκήσεων True/False, Matching (the halves, picture-words), gap filling

Listening apps

Listening applications Η κάθε μία από τις 59 εφαρμογές που αναπτύχθηκαν για τα βιβλία του Γυμνασίου στηρίζεται σε ένα ηχητικό απόσπασμα που αξιοποιείται για τις δραστηριότητες κατανόησης προφορικού λόγου.

(1) Magazine: Think Teen Weekly

(2) Website: Think Teen Online

Η δομή των listening apps Introduction: εισαγωγή στη δραστηριότητα Before you listen: εισαγωγική δραστηριότητα που εξοικειώνει τους μαθητές στη θεματική και στο σχετικό λεξιλόγιο While listening activities: 1-3 δραστηριότητες κατανόησης προφορικού λόγου που συμπληρώνουν οι μαθητές ενώ ακούν το ηχητικό απόσπασμα Post-listening activity: follow-up δραστηριότητα Επίσης: Player με το ηχητικό απόσπασμα άμεσα διαθέσιμο στους μαθητές να το επαναλάβουν όποτε και όσες φορές θέλουν Glossary (οπτικοποιημένο όπου υπάρχει η δυνατότητα) με χρήσιμο λεξιλόγιο για την επιτυχή ολοκλήρωση των δραστηριοτήτων Transcript του ηχητικού αποσπάσματος, διαθέσιμο σε καθηγητές και μαθητές (πχ ένας μαθητής μπορεί να επιλέξει να ακούσει και να διαβάσει ταυτόχρονα ένα συγκεκριμένο ηχητικό απόσπασμα)

Reading apps

Διαδραστικές εφαρμογές για τα βιβλία του Δημοτικού που, κυρίως, παρουσιάζουν ένα κείμενο του βιβλίου και συνοδεύονται από ένθετες δραστηριότητες. Στόχος: να ζωντανέψουν τα κείμενα, να γίνουν πιο κατανοητά με τη χρήση της εικόνας και να εμπλουτιστούν με δραστηριότητες κατανόησης. Κάποιες από τις εφαρμογές εμπλουτίζουν και βοηθούν στην κατανόηση και επεξεργασία και άλλων δραστηριοτήτων στα βιβλία. Reading applications

Reading apps

Η δομή των reading apps

Τα Μαθησιακά Αντικείμενα αναπτύχθηκαν από την Ομάδα Αγγλικής στο πλαίσιο του Έργου «Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα, Διαδραστικά Βιβλία και Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων» του Ψηφιακού Σχολείου που συγχρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο στο πλαίσιο του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ και υλοποιήθηκε από το ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ». Τα Μαθησιακά Αντικείμενα για τα Αγγλικά

Η Ομάδα Αγγλικής του Ψηφιακού Σχολείου ΕΙΔΙΚΟΙ e-learning Σοφία Μυσιρλάκη ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ Η/Υ Γιάννης Μπήτρος Μπέσσυ Μητσικοπούλου ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΑΓΓΛΙΚΩΝ EXPERIENCED MATERIALS DEVELOPERS Ελένη Αργυρίου Susan Moutsouroufis Λίνος Βίγκλας Μαίρη Φρέτζου Γιούλη Γύφτουλα Χρυσάνθη ΣωτηρίουΚατερ. Νικολάκη Βασ. Χαρτζουλάκης Αντιγ. Μπρατσόλη Δημήτρης ΠαράςΚατερίνα Μακρή ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ